今日本來諗住6:45起身架..但係我做唔到呀..失敗''
搞到7:00先醒,,之後換衫等用廁所果陣..我係梳化.
瞓著左呀..MUMMY嚇醒左我..之後就整野..7:35就
出門口返學喇..問馬文輝借左本MATHS黎抄THX''''
之後馮卓毅係咁叫我''大B''..之後又借左本W.B俾佢
抄完D功課就去禮堂早會喇..之後就返去收功課.....
文貞老師冇返呀..搵左黃秋怡上黎睇我地睇書..煩死
之後就上普通話堂喇..朱慧A又自問自答喇..白痴...
之後就佛學堂喇..又做作業..之後小息..之後就上英文
一入到去..馮卓毅又叫我''大B''喇..之後上上下堂ZZZ
要作文呀..好彩雞雞幫我作JA..唔該雞雞..之後小息
小完就上生教..睇片..好好睇..中史堂,,伯程冇返,,正
之後就LUNCH..同細佬一齊行返屋企..又後食完又返
去學校統計..之後去搵雞雞,,彤彤,,扭汶,,KK,,小瑩,,
肥WING同埋小瑜..係CANTEEN HEA左陣..之後去
左搵校工..因為上次旅行我係學校廁所漏左把梳.....
個校工叫我今日去搵佢..點知..真係搵返呀..好開心''
失而復得既感覺好好呀..之後我KAI左咁跳跳跳......
之後返上去..點知中文堂又唔使上喇..MISS冇返呀..
2堂都冇野做..係咁玩囉..放學就去左籃球場..4:30果
陣本來走..但係點知見到人又行返去..之後5:00同佢
地一齊行返屋企喇..玩左陣電腦..MUMMY叫我去食飯
就落左去..今日就係咁喇..肥WING話攬住我好舒服WO
HAHA''''' |