wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 23
累積人氣: 16827
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 12 月 2 日  星期五 晴天
//

 

 

 

                                                                   好久好久沒有哭過喇...

 

刊登時間︰2005-12-02 08:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
心情爆差'''

今日返學都冇特別..上堂都OK架..除左係英文堂瞓左

LUNCH同小瑜..肥WING..雞雞..扭汶同埋琪姐去食..

唔知點解玩玩下極不舒服..所以今日LUNCH玩得唔癲

其實除左唔舒服之外..因為好記得有人話我太癲喇....

之後食完返去..返學去左籃球場..不過靜左少少喇.....

肥WING同埋小瑩又俾MISS罰,,小瑜又要留堂,,SO悶

之後同MUMMY去買野..返屋企同肥WING傾電話.....

諗左好多野..點解我身邊個個都係令女..而得我一個唔

令..係咪因為我上世做得太多壞事..而家個天要罰返我

點解人人可以做得既事,,我又唔可以呀!?好記得今日上

電腦堂..牙SIR見到我出街既相..佢話我出街果樣好曳呀

個個都係咁架喇..點解我又唔可以呀!?我唔制呀..點解!?

唔明白呀..我唔想咁呀..我想日日都開開心心呀..一定要

 

刊登時間︰2005-12-02 07:57 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 1 日  星期四 晴天
唔似女仔!? 開心

今日7:00起身喇..之後換衫整野..7:40就出門口

比平時早了一點..之後出門口見到媛媛呀..佢又返學

之後就同佢行左一段路..之後我就行返學校喇

返到去又同佢地hea喇..之後同肥wing,,小瑜去左

canteen喇..陪小瑜瑜食野..我就帶左我樽好好味既

蜜糖水去飲喇..之後就去早會..好遲先入到去呀..好悶

之後收功課喇..收完就上家政喇..讀書係十分之爆悶囉

但係整野就唔悶喇..小息又落搵佢地..之後就上返去整野

要放d棉花入咕o臣度..搞到成身毛毛..之後就數學堂喇

其實真係唔多明佢講乜架..之後又小息喇..請人飲左一啖

好好味既蜜糖水..佢竟然話難飲呀..明明真係好好味架ma

小息狂俾人話我同某人拍拖..真係冇野架..之後佢送我返

班房就上中文堂喇..miss wong又冇返學喇..好開心呀..

同李煒廉同埋黑仔傾計..個代堂呀sir好白痴呀..之後就中史

又係咁過..之後lunch喇..行返屋企食lunch..食完就返學校

返到去又同佢地hea喇..之後就上綜人堂喇..係極之悶囉...

我釣釣下魚又瞓著左喇..俾呀sir叫醒左..馬文輝話我唔似女仔

個個都話我唔似呀..點解wo!?之後放學喇..去開會之後4:30

就完喇..去左canteen搵佢地..佢地等我ma..又玩喇..癲左喇

之後5點度就返屋企喇..返到屋企又玩電腦,,睇電視,,就係咁喇

 

刊登時間︰2005-12-01 06:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 30 日  星期三 晴天
失而復得'' 開心
今日本來諗住6:45起身架..但係我做唔到呀..失敗''
搞到7:00先醒,,之後換衫等用廁所果陣..我係梳化.
瞓著左呀..MUMMY嚇醒左我..之後就整野..7:35就
出門口返學喇..問馬文輝借左本MATHS黎抄THX''''
之後馮卓毅係咁叫我''大B''..之後又借左本W.B俾佢
抄完D功課就去禮堂早會喇..之後就返去收功課.....
文貞老師冇返呀..搵左黃秋怡上黎睇我地睇書..煩死
之後就上普通話堂喇..朱慧A又自問自答喇..白痴...
之後就佛學堂喇..又做作業..之後小息..之後就上英文
一入到去..馮卓毅又叫我''大B''喇..之後上上下堂ZZZ
要作文呀..好彩雞雞幫我作JA..唔該雞雞..之後小息
小完就上生教..睇片..好好睇..中史堂,,伯程冇返,,正
之後就LUNCH..同細佬一齊行返屋企..又後食完又返
去學校統計..之後去搵雞雞,,彤彤,,扭汶,,KK,,小瑩,,
肥WING同埋小瑜..係CANTEEN HEA左陣..之後去
左搵校工..因為上次旅行我係學校廁所漏左把梳.....
個校工叫我今日去搵佢..點知..真係搵返呀..好開心''
失而復得既感覺好好呀..之後我KAI左咁跳跳跳......
之後返上去..點知中文堂又唔使上喇..MISS冇返呀..
2堂都冇野做..係咁玩囉..放學就去左籃球場..4:30果
陣本來走..但係點知見到人又行返去..之後5:00同佢
地一齊行返屋企喇..玩左陣電腦..MUMMY叫我去食飯
就落左去..今日就係咁喇..肥WING話攬住我好舒服WO
HAHA'''''
刊登時間︰2005-11-30 08:25 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 29 日  星期二 晴天
放假'' 開心
今日9:00就起左身喇..之後玩電腦..玩左陣就開始整野喇]]洗頭換衫整野..''雞雞''CALL我之後就叫黑仔去唱K..10:05就出門口喇..同肥WING出去先]]之後就同肥穎搭輕鐵去喇..去到''GRENNBOX''就拎房喇]]都唱得幾開心既..之後唱到2:00走人喇..行街街...買左條褲喇]]5點就返去喇..約左MUMMY]]去左食M記..回家了!!]]今日玩我 都幾癲呢!!*=]
 
 
刊登時間︰2005-11-29 08:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]