今日7:00起身喇..不過唔多想起身..因為尋晚睇電視
之後起身就換衫整野喇..食左少少野就出門口返學喇
返到去又同''小瑜瑜'',,''肥WING'' HEA左陣..早會喇
行去禮堂果陣..''肥WING''同埋''傻雞''一人一邊拖住我
最後''傻雞''羸左..拉左我同佢一齊行去禮堂喇..好笑..
之後早會完就收功課..之後就上P.E堂喇..初初以為呢..
唔使跑咁好!?點知唔係..仲衰呀..要9分鐘耐力跑呀....
我同''小瑜瑜''1組..''傻雞''同''扭汶''1組..''扭汶同小瑜''
跑先..我同傻雞係咁係度玩..之後到我同傻雞跑喇......
我跑左13個圈呀..每個圈都有100米..姐係1300米喇!!
覺得自己有少少叻呀..因為跑得多過小瑜..但少傻雞少少
之後又做咩掌上壓....等等..但係我地都冇做到..之後小息
我同小瑜都唔記得帶銀包呀..之後問人借錢..小瑜買野食
買左個炒麵..食左佢少少..之後上去上數學堂喇..都OK..
之後小息..問人借錢買野食..食左魚蛋..好味呀..之後上
中文堂喇..都OK LA..之後LUNCH..食完2:05出門口喇...
返去上音樂堂..考吹笛呀..之後上英文堂..呀SIR好煩呀..
成日話我傾計..之後放學...幫手做班旗..等齊人就買野喇
''陳顯昌''同埋''呀朝''又煲煙喇..討厭..之後買布呀.........
去''OK''勁搞野呀..行行下..呀朝同我講''出奇蛋''呀..之後就
拎左隻出門口喇..姐係偷野..佢好搞笑呀..係文具鋪呢.....
佢又同陳生拎左D金粉走人..之後就返做班旗喇..好好笑呀..
大家都玩得好癲囉..之後我係咁玩玩玩同埋發癲..搞到佢地
個個都怕左我..特別係''傻雞同埋熊永康''囉..成日問我食藥未
之後6點就走人喇..走果陣..學校好黑呀..都差唔多閉門喇...
之後同MUMMY去左萬寧買野食..買左勁多零食..之後返屋企 |