尋晚12:00a.m call拎拎..我真係有口始..拎拎,,生日快樂
今日又是7:00起身..之後整完野就吃我喜愛的包包--腸仔包
不知是我口味變了還是真的包包味道變了..我覺得自己已經不
再像以前喜歡吃我的腸仔包了..但是我還是喜歡吃完包包再吃腸
因為我個人較喜歡''先苦後甜''..吃完我的包包後..便出門口上學
今天考佛學和科學..返到去以為已經冇東西溫..誰知的看見呀瑜
的佛學作業..我突然醒先..還有一題題目未溫..立即狂背狂背...
幸好,,一會兒就記住了,,之後考試喇,,佛學還可以,,但是科學....
好像有很多很多不懂,,的真的失敗,,放學,,[[肥wing]],[[呀瑜]]
都決定回家..我只好一個人回家..在家裹睡個不停..因為又吃藥
今天又沒溫習了..這樣可以取的好成績ma..我相信這絕不可能 |