wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 4
累積人氣: 16753
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 10 月 27 日  星期四 晴天
唱k+測完驗..xdd 開心

尋晚..凱文+王子+彤彤=3個傻婆call..唔知佢地痴左幾條根..

 

因為佢地係咁聽我講故仔..聽到佢地發癲..haha..勁勁勁搞野呀….

 

今朝7:00起身喇..起身之後就洗頭換衫整野..7:45出門口返學,,,

 

今日測中史之ma..但係唔多有溫..一定會肥梗..考完明明可以走

 

但果2個班主任唔俾人走..係咁講陸運會d..好煩好煩呀………….

 

之後就搭車去市中心果邊喇..greenboxk..6個人分2間房

 

因為個個都勁鐘意唱..so要分開唱喇..10點幾唱到1點幾……….

 

初初張單寫3$203..我地諗lunch唔使咁貴ma!?好彩最後……….

 

$28ja,,haha,,之後唱完就同佢地行街喇..又去買衫衫喇..行到5點幾

 

佢地就返去喇..我就係市中心等mummy..因為今日同家姐食飯喇…..

 

費時又特登返一返屋企換衫咁煩喇..之後又同mummy行街..又睇野

 

mummy睇中左個westwood袋呀..睇佢好似好想買咁..最後都冇買

 

之後我就買左2件恤衫..突然愛上著恤衫..勁令呀..勁鐘意呀…………..

 

之後就係’’元氣’’食喇..正呀..不過都等左好耐囉..之後又行左陣就返屋企

 

今日成日著住套校服周圍走喇..今日做左一件曳曳野..係朋友先知ja…

 

 

刊登時間︰2005-10-29 09:56 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 26 日  星期三 晴天
這樣可以ma!? 驚訝

尋晚12:00a.m call拎拎..我真係有口始..拎拎,,生日快樂

今日又是7:00起身..之後整完野就吃我喜愛的包包--腸仔包

不知是我口味變了還是真的包包味道變了..我覺得自己已經不

再像以前喜歡吃我的腸仔包了..但是我還是喜歡吃完包包再吃腸

因為我個人較喜歡''先苦後甜''..吃完我的包包後..便出門口上學

今天考佛學和科學..返到去以為已經冇東西溫..誰知的看見呀瑜

的佛學作業..我突然醒先..還有一題題目未溫..立即狂背狂背...

幸好,,一會兒就記住了,,之後考試喇,,佛學還可以,,但是科學....

好像有很多很多不懂,,的真的失敗,,放學,,[[肥wing]],[[呀瑜]]

都決定回家..我只好一個人回家..在家裹睡個不停..因為又吃藥

今天又沒溫習了..這樣可以取的好成績ma..我相信這絕不可能

刊登時間︰2005-10-26 04:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 25 日  星期二 晴天
懶'' 驚訝

今日7:00起身喇..可能食左d藥喇..好好Zzzz呀..傷風真辛苦

起身就洗頭換衫整野喇..7:40就出門口返學喇..返到又hea下..

第一科考數學喇..ma ma識..小息又同肥wing同呀瑜hea......

之後第2科就考中文喇..都ok la..之後放學..同肥wing同埋呀瑜去

啟豐買野食,,好多野都未開呀..之後就去兆禧個公園食..又傾計..

之後12:00就返屋企喇..返到去又食野同埋Zzzzz喇..起身又傾電話

下晝又落去陪mummy買野..之後就返屋企睇電腦同埋做下功課喇..

初初今晚出去食飯架ma..要第2曰lu..聽日考i.s同埋佛學............

刊登時間︰2005-10-25 07:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 24 日  星期一 晴天
生日快樂''''

10月24號''

  家姐生日喇..生日快樂!!

祝你愈大愈靚..你個妹我咁細就冇$買咩LV袋呀果D俾你

不過信我喇..大個有錢補返俾你喇..而家送住MUJI潤唇膏俾你先]]*

 

刊登時間︰2005-10-24 05:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
拎拎好搞野..xDD'' 開心

今朝好懶懶..叫家姐6:15叫醒我溫書..點知起身溫左唔夠3分鐘..

我又Zzzz左喇..之後6:45自動起身..諗緊瞓唔瞓埋果幾個字好呢!?

但係最後我決定唔瞓喇..因為我一瞓就會瞓幾個鐘..之後就洗頭喇..

之後換衫整頭就同mummy去左食早餐..之後就返學喇我..今日test呀

返到去又溫下書..之後就考英文喇..ma ma 識喇..之後小息..小完就

考綜人喇..又係mama識喇..10:20就放學喇..去一去啟豐買筆先....

文彩個姨姨同我傾計wo..我覺得著住校服又咁早放學..個感覺好搞野

之後就返屋企玩電腦喇..lunch mummy買返黎食..之後又Zzzzzz喇

成日都冇溫過書..之後又同''拎拎''玩cam..我覺得自己好似一個癲人咁

冇人應我..下個星期同''拎拎''出MK..死喇..我又好似想買好多野喇..我驚

我會發神經係咁買野..聽日又要TEST喇..真係死得人多~~~~死得人多~

 

刊登時間︰2005-10-24 05:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]