wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 6
累積人氣: 16790
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 12 月 5 日  星期一 晴天
心理測驗

分析:愛情結合度 70% 以上(半真半假型)

無可否認,他/她對你的確存在一定的好感,與你一起相處時亦相當愉快、舒服。時機一到,他/她更可能會主動向你提出交往的要求,所以你隨時要做足心理準備。不過,現時你仍處於「候補」的位置,假若突然有一個條件比你好的異性出現,他/她便會捨你而去。你想失去這個機會嗎?請記住,愛情跟其他事都一樣,是先到先得的!

分析:成熟情人型

你們第一次相識時,對方已經對你頗有好感,這是因為他思想成熟,待人接物圓滑世故,懂得顧及別人感受。伴侶的缺點,你能忍受;伴侶的優點,你又懂得欣賞,故此對他/她而言,你絕對是個好情人。

http://banana.com.hk/exp_psych.htm網呀

刊登時間︰2005-12-05 07:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
矛盾'' 開心

今日7:00起身喇..極之唔想起身..因為尋晚成晚冇瞓過..

到左6點幾就瞓左幾個字..尋晚極知唔開心..喊到傻呀.....

又諗過界手..之後今日起身就換衫整野..7:35出門口喇...

返到去搵小瑜同埋肥wing..之後上堂喇..唔使早會呀......

收功課喇..之後上P.E堂..但係D牙SIR出左去帶隊就唔使上

又同佢地傾下計..之後又瞓左著..雖然馬文輝不停整我.....

但係我真係好攰..之後小息..小完就上數學堂喇..OK LA....

MA MA識JA..之後小息..借左支笛俾牙吉..其實我仲嬲你架.

之後就上中文堂喇..好好笑呀..李航寶係咁搞GAG..笑死....

連MISS WONG自己都忍唔住笑..之後LUNCH喇..返屋企食.

食完就出門口返學呀..同佢地HEA左陣喇..係咁寫野落本簿度

其實裡面D野係寫俾你睇架..之後就上音樂堂..牙吉仲未還支笛

俾我..搞到我上音樂堂MISS罰我抄..之後上英文堂..次次都係

咁架..明明好嬲好嬲你..但係你次次都咁..之後上英文堂..同牙吉

去左廁所先..之後就上堂喇..牙吉係咁幫我抄罰抄,,成50句架....

佢一堂就抄晒喇..之後放學..就返去拎書包..之後同肥WING去美樂

佢買煙呢..之後我做左件事..HAHA..咩事..得2個人先知JA.......

聽日你地咪知囉..之後就返去搵小瑜..之後5:00我自己走人喇.....

見到MUMMY..佢叫我陪佢買野打邊爐..之後就返屋企喇..就係咁喇

返屋企同肥WING玩CAM..

              次次見到你..我都好想好想去逃避..而家好煩惱呀
              究竟我同你係點呀!?本簿D野寫得好岩呀!!!!!!!!!!
 
 

              

 

 

刊登時間︰2005-12-05 06:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 4 日  星期日 晴天
練波'' 開心

今日上晝去練波..ma ma la..玩比賽我極都唔認真

下晝本來同mummy出銅鑼灣..但係最後都冇呀....

搞到我出唔到muji買生日禮物俾芷瑩同埋拎拎..sor!

之後出左元朗..行左好耐..之後6點幾就去左市中心..

陪mummy買洗衣機..之後mummy整手續既時候.....

行左出去睇野..見到牙x..唔係特登撞你..只因為我想睇

拎拎想買部手提..之後就返去搵mummy..去食飯..打邊爐

食左2塊肥牛..好飽..之後9:00返到屋企喇..就係咁喇..

刊登時間︰2005-12-04 09:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 12 月 3 日  星期六 晴天
相''

自己1個..白痴''

我同肥WING..不過肥WING影得好令..我就唔多掂

刊登時間︰2005-12-03 10:10 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
麻婆島'' 開心

今日9:30起身喇..之後chat陣msn..就開始整野

之後12:00就約左肥wing係美樂等..之後就搭車.

去兆康再轉去銀座..去到就入商場行..突然黑左...

原來停電..一黎到就停電..之後好想去機鋪打機!!!

最後都冇..之後好想好想睇戲..就去左戲院睇下有

電影睇喇..肥wing想睇鬼片呀..但係因為我極力唔

想之下就冇喇..因為我真係好驚好驚..最後睇左...

''麻婆島''..之後我地去左商場買野食..好賤呀..買d

野食入戲院..之後買買下又再一之停電..之後就入場

計我地成場都係得10個人ja..套野都幾好笑架..不過

不得一提既係個男主角真係極之令仔同埋大隻.......

不過仍好慘呀..俾果5個呀婆玩死呀..之後睇完又行街街

5點幾6點就搭車返屯門..去左啟豐食野..之後去左沙灘

因為肥wing想煲煙..就去左喇..諗住搵人架..但係打極

電話都搵你唔到..好失望同埋唔開心呀..之後就返去...

行返去既途中..忍唔住肥wing既影響..都食左..平時都

唔食架我..因為好唔開心呀..之後返去覺得個口好大陣煙味

之後去左果子屋買巴斯光年朱古力..之後同肥wing名自

返屋企喇..係啟豐門口又撞到mummy..佢叫我陪佢食野

好彩果陣已經冇乜味ja..之後就返屋企..玩電腦..聽日練波

下晝果陣..我同肥WING俾3個人團住..佢地傳福音WO....

我頂..搞到我地係度企左成個鐘..我係唔會信耶穌架..我只

係信佛..我係唔會變架..之後又話自己之前讀佛梁..咪抄野喇

之後收到牙X既信息..我決定打俾牙X..諗返尋晚同佢玩CAM.

好好笑呀..仲係果子屋買巴斯光年朱古力俾你呀..

 

 

 

刊登時間︰2005-12-03 09:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]