今日9:30起身喇..之後chat陣msn..就開始整野
之後12:00就約左肥wing係美樂等..之後就搭車.
去兆康再轉去銀座..去到就入商場行..突然黑左...
原來停電..一黎到就停電..之後好想去機鋪打機!!!
最後都冇..之後好想好想睇戲..就去左戲院睇下有
電影睇喇..肥wing想睇鬼片呀..但係因為我極力唔
想之下就冇喇..因為我真係好驚好驚..最後睇左...
''麻婆島''..之後我地去左商場買野食..好賤呀..買d
野食入戲院..之後買買下又再一之停電..之後就入場
計我地成場都係得10個人ja..套野都幾好笑架..不過
不得一提既係個男主角真係極之令仔同埋大隻.......
不過仍好慘呀..俾果5個呀婆玩死呀..之後睇完又行街街
5點幾6點就搭車返屯門..去左啟豐食野..之後去左沙灘
因為肥wing想煲煙..就去左喇..諗住搵人架..但係打極
電話都搵你唔到..好失望同埋唔開心呀..之後就返去...
行返去既途中..忍唔住肥wing既影響..都食左..平時都
唔食架我..因為好唔開心呀..之後返去覺得個口好大陣煙味
之後去左果子屋買巴斯光年朱古力..之後同肥wing名自
返屋企喇..係啟豐門口又撞到mummy..佢叫我陪佢食野
好彩果陣已經冇乜味ja..之後就返屋企..玩電腦..聽日練波
下晝果陣..我同肥WING俾3個人團住..佢地傳福音WO....
我頂..搞到我地係度企左成個鐘..我係唔會信耶穌架..我只
係信佛..我係唔會變架..之後又話自己之前讀佛梁..咪抄野喇
之後收到牙X既信息..我決定打俾牙X..諗返尋晚同佢玩CAM.
好好笑呀..仲係果子屋買巴斯光年朱古力俾你呀..
|