講今日之前講下少少尋晚先..尋晚極之辛苦..冇覺好瞓
係張床度聽歌..12點瞓到2:00,,之後4:00瞓到第二朝
起身就換衫紮計喇..今日要紮計喇..因為鄭SIR話我呀
7:40就出門口喇..返到去又同佢地HEA囉..之後早會..
好憎D人成日UP英文架..又唔知佢講乜喎..之後又講左
去旅行既野..我地個個都話著便服..HAHA..之後返班房
又收功課..收完就上佛學堂喇..係咁做作業囉..之後電腦
好悶呀..之後小息喇..陪''雞雞''去CANTEEN食野..點知
我地成搭5先落去..搞到好趕..之後返去上連堂數學堂..
都OK既..不過唔明D數囉..小息又係HEA..之後上連堂中文
又講書..之後LUNCH..出左去食..同雞雞,,肥WING,,小瑜
扭汶,,馬文輝同埋熊永康..去左美味屋食..係行去既途中
大家係咁渣波囉..勁好笑..我仲打熊生呀..真係好好笑囉
之後去到又等左好耐..又唔知點住BOR..最後..哈哈......
我,,扭汶,,雞雞同埋熊永康一張,,其他一張..熊永康真係慘
人地''嘉密''就好似坐到相體咁..我地3個圍攻熊永康一個呀
食飯果陣,,我不停搞大家..扭汶笑到傻左..雞雞俾我搞到..
食唔落飯..之後就返去喇..又玩喇大家..成日都打我PAT..
之後行到去''OK''已經2:15喇,,之後行返去班房,,上堂喇又
上4樓上英文堂..係門口''笨蛋牙吉''拎左我個銀包..好無奈
之後佢用張20蚊紙接左個心心俾我..好令呀..仲有俾左一
張車我..好無奈呀..-3-''..係真係笨蛋呀..上堂都OK既..
因為我又係咁聽書喇..COCO佢地仲問我係咪曾穎詩呀!?
因為好少見我咁認真上堂囉..但係上堂突然覺得好辛苦呀
成身好熱..個D又熱熱地..之後又唔使專題..行返屋企休息..
MUMMY叫我食藥..食完我就狂瞓喇..起身食飯..睇電視喇
今日發癲了''
|