wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 67
累積人氣: 16871
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 11 月 24 日  星期四 晴天
癲X2 開心
講今日之前講下少少尋晚先..尋晚極之辛苦..冇覺好瞓
係張床度聽歌..12點瞓到2:00,,之後4:00瞓到第二朝
起身就換衫紮計喇..今日要紮計喇..因為鄭SIR話我呀
7:40就出門口喇..返到去又同佢地HEA囉..之後早會..
好憎D人成日UP英文架..又唔知佢講乜喎..之後又講左
去旅行既野..我地個個都話著便服..HAHA..之後返班房
又收功課..收完就上佛學堂喇..係咁做作業囉..之後電腦
好悶呀..之後小息喇..陪''雞雞''去CANTEEN食野..點知
我地成搭5先落去..搞到好趕..之後返去上連堂數學堂..
都OK既..不過唔明D數囉..小息又係HEA..之後上連堂中文
又講書..之後LUNCH..出左去食..同雞雞,,肥WING,,小瑜
扭汶,,馬文輝同埋熊永康..去左美味屋食..係行去既途中
大家係咁渣波囉..勁好笑..我仲打熊生呀..真係好好笑囉
之後去到又等左好耐..又唔知點住BOR..最後..哈哈......
我,,扭汶,,雞雞同埋熊永康一張,,其他一張..熊永康真係慘
人地''嘉密''就好似坐到相體咁..我地3個圍攻熊永康一個呀
食飯果陣,,我不停搞大家..扭汶笑到傻左..雞雞俾我搞到..
食唔落飯..之後就返去喇..又玩喇大家..成日都打我PAT..
之後行到去''OK''已經2:15喇,,之後行返去班房,,上堂喇又
上4樓上英文堂..係門口''笨蛋牙吉''拎左我個銀包..好無奈
之後佢用張20蚊紙接左個心心俾我..好令呀..仲有俾左一
張車我..好無奈呀..-3-''..係真係笨蛋呀..上堂都OK既..
因為我又係咁聽書喇..COCO佢地仲問我係咪曾穎詩呀!?
因為好少見我咁認真上堂囉..但係上堂突然覺得好辛苦呀
成身好熱..個D又熱熱地..之後又唔使專題..行返屋企休息..
MUMMY叫我食藥..食完我就狂瞓喇..起身食飯..睇電視喇
今日發癲了''
刊登時間︰2005-11-24 08:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 23 日  星期三 晴天
返學''' 開心
今日7:00起身喇..換衫整野食早餐,,7:40出門口
返到去又同佢地hea..之後又要早會喇..都ok la..
頭1,2堂都係數學堂,,要合埋d台上堂..都開心呀..
我有計數架..好努力架..之後小息..又去hea喇......
之後3,4堂都係中文堂..教書..但係唔多想聽囉....
因為好悶呀..加上馬文輝又係咁講小瑜2既野囉..
之後小息..又係hea囉..之後上去3樓上ERS..OK既
做晒D功課囉..之後放lunch..返屋企食喇..之後又要
做統計..落去班房..知道掉位喇..我坐係王梓明後面
黑仔同歐陽既隔離..雞雞同我爭一個位ja..之後上
ART喇..都OK既..又遊顏色..MISS讚我令呀..開心
之後放學喇..又話要專題但最後又唔使喇..開心呀..
同細佬一齊行返屋企..我又Zzz..起身食飯..睇電視
 
 
p.s
我不是這樣的人..不要誤會我呀..
仲有..小瑜媽咪話我個樣乖呀......
極之既開心呀..因為小瑜媽咪話
肥wing個樣曳呀..勁開心呀..我乖.
肥wing曳曳呀..
 
 
嚴重之聲明''
我絕不是這樣的人呀..
不要不要誤會呀!!!!!!!!!!

 

刊登時間︰2005-11-23 08:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 22 日  星期二 晴天
為食'' 開心
今日7:00起身喇..之後換衫整野食野返學喇,,
同平時一樣..返到去同''肥WING''同埋''小瑜''
佢地HEA..打鐘就去禮堂早會喇..又UP晒英文.
邊個識聽呀..之後就返去收功課..睇書就P.E堂
我萫左件冷衫JA..但係P.E堂唔可以著住上堂架
我同雞雞同埋小瑜都除左..著得件短袖ja..都好
凍架初初..之後都冇乜野..又要跑步喇..haha..
我,,雞雞,,小瑜,,扭汶同埋牙朝一齊行囉..haha
過左7分鐘呀..我,,雞雞同埋小瑜都俾蘇sir罰...
之後去左出面個籃球場..初初以為罰乜野tim...
罰體能之ma..之後返去小息..小完就上數學堂喇
好認真咁計數呀..之後小息去買野食..食完就上堂
上中文堂喇,,都ok la..之後lunch,,返去食完就返
去喇..上音樂堂..又差唔多瞓著左..之後英文堂喇
ok la..之後放學又話要專題..點知miss又話聽日
就同佢地去左棉景..之後又返去學校畫眼視呀....
4:45我行去搵mummy喇..買左好多好多零食呀.
之後就返屋企喇..沖涼做功課..玩電腦..就係咁喇
 

 

刊登時間︰2005-11-22 08:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 11 月 21 日  星期一 晴天
貼紙相

刊登時間︰2005-11-21 10:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
返學'' 開心
尋晚諗住12點訓..點知整整下整到成1:00先訓
今朝7:00就起身喇..換衫整野食早餐..7:45就
出門口返學喇..返到去又同小瑜同埋肥WING
HEA..之後就返去喇..今日唔使早會BOR..之後
收功課..收完睇書..之後就上英文堂喇..默書呀.
當然我都係冇溫..悶悶下就過左2堂喇..期間好彩
有小K同我傳紙仔JA..如果唔係就真係悶死囉...
上完就小息..又HEA..之後就上5樓上科學堂喇...
OK LA..本本來又悶又平靜的上堂..俾李航寶同學
打破了..老師都奈佢唔何..之後連上2堂就小息..
又係HEA,,之後就上綜人堂,,好悶好悶呀..大家
都唔講野..我又係咁合合下..之後LUNCH..食完
就返去上堂喇..上數學堂..OK LA..教左幾條數JA
吳SIR又唔知去邊,,鄭SIR又上黎喇..又做評估....
掉位聽日就知坐邊..因為MISS自己編..放學LU..
去專題..聽日先再去..同細佬行返屋企..好好笑囉.
''墮連''係咁同我同細佬講野..我地唔理佢囉..扮聽
唔到..之後返屋企..做左陣野..同MUMMY出市中心
食飯行左陣..9:30就返到喇..聽日又要返學喇.....
刊登時間︰2005-11-21 10:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]