今日7:00起身喇..之後就換衫整野..拎埋舊臭臭既豆腐就出門口喇..
返到去hea下..又要早會喇..果個學生會好搞笑呀..之後就班任堂喇
收功課都OK呀..之後閱讀堂..閱讀堂之後就連上3堂家政堂喇..煮野食
整''紅燒紫菜豆腐"..我覺得OK呀..不過唔係好難整JA..好EASY呀.....
洗野最好玩..我係咁玩洗潔精呀..落左好多呀..好香既花花味呀
...
之後家政之後就上數學喇..做小測呀..都OK識喇..小息自己上圖書館...
之後就上中文堂喇..好好彩說話抽唔中我地果組JA..之後就上中史堂喇
悶到嘔泡..LUNCH返屋企食..1:50又要好快咁行返學校喇..做統計呀..
之後就上綜人堂喇..去音樂室上..因為班房部野壞左..比平時冇咁悶呀//
因為有片睇..放學諗住放低本書..點知對門放唔到囉..就唔等喇..因為約左
芷瑩同埋凱文4點MA..所以就行返去羽毛球場喇..就一齊入小學探老師呀..
我地一入去關老師就走喇..時間真係岩岩好..又搵MISS孫同埋MISS鮑...
佢地2個係我最愛既老師..好多呀SIR都唔認得我地..不過一講畢業營既天才表演
冠軍佢地就記得喇..探到5點幾就走喇..凱文就返學校..我同芷瑩去啟豐食野..
之後又係露露公主度講去''halloween''..雖然我地10月先去..但係我地好HIGH喇
講好邊個企邊度..不過10月就到喇..正正正..之後6點幾我就行去搵MUMMY喇
返屋企打日記..做功課..同埋開始溫書喇我..係咪好乖乖呢!?
|