wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 29
累積人氣: 16778
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 9 月 14 日  星期三 晴天
你真慘.. 驚訝

今日7:00起身喇..換衫整野就食早餐喇..今日早日精選係--奶奶+腸仔

之後7:45就同"mummy"出門口喇..返到去就同佢地hea左陣就早會喇

今日有3個唔知咩警察黎我地學校講果d唔知乜野..之後就返班房收功課

今日得1,2樣野要收ja..第1,2堂都係英文呀..好悶呀..之後小息ma ma la

之後就上科學..上5樓..果個李同學又搞gag喇..真係好好笑呀..做實驗就

更好笑lu..我地仲玩水呀..點知俾miss ng話囉..彩佢都傻既..煩到死呀...

今日"牛丸''俾老師特激搜查..佢俾人收左包煙喇..mp3同埋手提..真煩lu

好似要記小過/大過..初初以為佢會俾我/傻雞..我地諗住幫佢收埋..

咁佢就唔使俾老師捉喇..>3<真係慘喇..不過我今日好多謝佢幫我拎左本書

今日閱讀堂要帶英文書..但係我唔記得帶..冇帶既人要記名呀..又要罰..

好彩''牛丸''幫我拎..冇俾miss見到..咁就唔使罰喇..之後上綜人..差少少

就Zzzzzzzzz lu..之後lunch返屋企食..之後上maths堂..悶..週會係班房

ar sir講左好多野俾我地聽..好笑呀..本來想去買料家玫..點知冇..就返屋企喇

mummy聽日旅行lu..我就可以癲返4,5日lu..yayaya..真係好lu....

刊登時間︰2005-09-14 06:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 13 日  星期二 晴天
上課天.. 愉快

今日7:00a.m起身..之後就換衫整野..食早餐--奶奶+蛋卷

7:45同"mummy"出門口..今日又要早會喇..真係好煩呀!!

早會之後就返班房喇..今日冇功課要收..閱讀堂又問"關靜"借書

"oh!戀上xxx''又唔記得個書名喇..但係真係好好睇呀..我愛爆呀

之後佛學堂ok la..電腦堂就悶左少少咁喇..個sir好煩呀..話要帶成績表

上堂講過wo又話..但係個個都唔知要帶囉..咁就要罰抄喇..shit!!!!

小息之後就數學喇..ok la..煩左少少..之後小息..之後中文就默書喇

背默呀..我諗我應該可以100分既..之後lunch返屋企..2:00返學校喇

點知上英文堂發現帶錯書..shit..又要記名..之後放學就返屋企喇..

 

刊登時間︰2005-09-13 04:50 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 12 日  星期一 晴天
青苗選拔 愉快

今日7:00a.m起身喇..之後就換衫整野喇..同埋食早餐喇..

食''朱古力扭文包包''..真係好味呀!!^^7:40a.m就出門口..

好快就行到返去喇..之後又傾左陣就上堂喇..今日好多野做

因為好多功課要收呀..係我既1個好大既考驗..因為第1次ja

收左好耐呀..之後閱讀堂問左''關靜''借果本愛情小說..好好睇呀

不過又唔記得左果本書名囉..之後今日上堂既時間都好快就過喇

不過除左上英文閱讀堂囉..因為真係好悶呀..lunch返屋企食

之後2:00出去喇..返去上視藝堂..好悶呀..之後就返屋企換衫整野

5:30就出門口搭車去友愛體育館喇..見到''拎拎''..就一齊行喇..

一入去好驚架..但係個miss好好人..同埋其他黎選拔既人都好好囉!!

我覺得今日比平時打得好左囉..可能真係壓力既關係..之後7:45就走得

同倩怡去買野飲就行返去喇..8點幾就返到..之後好快食飯..因為好肚餓ma

今日就係咁喇..因為今日係補選..我覺得入到既機會唔大囉..不過我自己

都盡左力喇..我覺得好好架喇..唔得咪可以下次囉..一定可以既..加油!!

 

刊登時間︰2005-09-12 09:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
做節 愉快

今日8點幾就醒左喇..一返返學就慣左早起身喇..起身之後出街

今日成日都係同屋企人一齊..今日做節呀..好好好開心呀.......

我決定左去青苗選拔喇//

刊登時間︰2005-09-12 04:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 9 月 10 日  星期六 雨天
練波..要好好努力!! 愉快

今日8:00就起左身喇..之後換衫整野..8:30就同''呀媛''出門口

之後就去輕鐵站等埋''王子''之後就行去''體育館''喇..去到猜下波

之後就練波喇..今日接波ma ma la..希望下次會好D..殺波就唔掂lu

因為隻手成日都唔岩..''芷瑩''就勁得不得了..唉..我要努力呀..加油

曾穎詩一定得..俾多d心機練就得架喇!!曾穎詩加油呀!!努力!!1定得架

之後玩比賽..同''寶寶''佢地3個同埋彤彤打..可能係太夾既關係喇..ma ma

接第1球已經落地喇..你地知喇..芷瑩d殺波..但係我就唔記得自己隻腳傷左

點知第1波就爆左少少血喇..之後就打打打..打到11:00a.m就訓話喇..

之後去啟豐食野喇..我地飲茶呀..叫左好多野食..不過有件好恐怖既事呀

碟菜食到最尾竟然有隻野呀..之後食完去''卓麗''數錢錢..有$2000幾成$3000

5點幾就走喇..我就返屋企喇..夜晚好悶囉..又冇電視好睇..聽日出街做節喇

P.S  好希望HY隊友們幫幫我..我有D做唔好多多指教

      我要好好咁俾心機打..一定要做到最好同埋打得更好好好....

刊登時間︰2005-09-10 09:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]