wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 6
累積人氣: 16755
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 7 月 30 日  星期六 晴天
成日都落雨..討厭!!! 驚訝

今日6點幾俾人嘈醒左..等左好耐先瞓得返..之後起身都10點幾喇..又玩下電腦..之後就去車d野俾我呀婆..老豆唔該晒~之後就車返芷瑩表弟返去喇..之後就去沙田食野同埋行左陣就返去喇..去左卓麗玩..玩到6點幾就走..我就返屋企食飯..芷瑩就上凱文屋企玩..夜晚8點幾我又上左凱文屋企..好好玩呀..之後11:45就返屋企喇~今日成日都落雨又練唔成波啦~

刊登時間︰2005-07-30 11:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 29 日  星期五 雨天
無聊 驚訝

今日12:15起左身喇..之後就傾下電腦同埋玩電腦~

今日成日都冇乜出到街..因為成日都落雨..冇心機~

係下晝5:00落過下街..仲見到蔡姨姨同埋芷瑩表弟~

刊登時間︰2005-07-29 10:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 28 日  星期四 晴天
win左喇~!!可以出線喇~ 愉快

今日唔知點解神咁早起左身 ..但係琴晚成2:00先瞓..今日一起身家姐佢地個個都係咁整野..咁我就繼續瞓 多陣..起身發覺時間都幾早就打俾''王子''..睇下佢上左機未..佢未上機呀!!好掛住佢呀 !!!要等7日先有得見..掛住掛住你呀!! 打完俾佢之後就睇''孫悟空''..好好睇呀!!冇啦啦落雨 wo!!死喇..我幾驚打唔成比賽呀~之後打左俾老豆問下佢點..之後就過左''呀媛''屋企食野 ..之後12:30就出門口喇~約左佢地係樓下等..凱文去買野食..之後就去車站喇~唔知''姵妏''又唔記得帶學生證..又等埋佢喇..咁岩凱文都黎埋就一齊行喇..搭59x去旺角先..係架車度我地狂玩囉..又彈d..例如:紙巾....我矢彈到去個男人度呀!!好彩佢冇鬧我ja ~去到就換衫喇..之後又去食d野就去比賽果度喇~好卵曬喇..初初猜下波先..過左陣就比賽喇..第一隊就對呢個既''沙楓''..佢地個個都好大個架..對呢隊雖然係輸左..但係我地都追得好近d分~打到第2場..老豆開始慢慢換d人喇..因為都知道呢場會輸..所以佢叫我地留力打下場~不過呢隊d人好冇品囉..成日爆串wo..講野又冇禮貌..討厭>3< 不過好開心呢..係家姐都有黎睇我囉..好開心呀..thxthx!!你黎支持我..我開心到彈起..初初以為你講下..點知你真係有黎 ~之後就對''青年會''..呢場打得好d..因為佢地都同我地差唔多大ma!!第1局好好呀..由15:23..我地15追追追..追到好多..雖然果局輸左..但係真係好勁呀~第2場就win左喇~好開心呀!!第3局係決勝局喇..都win埋..win左喇..其實呢場我地都幾集中..因為''沙楓''果d人係場邊係咁話我地..好彩我地冇因為佢地而影響自己打波ja..之後就睇左陣佢地打波就搭車走喇..''沙楓''d人真係好冇品..做d野真係唔掂囉..唔單只對我地..就連對蔡太佢地都係咁..之後6點幾就走喇..搭車返屯門先..又傾下去唱k喇..因為初初已經講左去唱k..點知姵妏話唔得..我一聽到之後果刻真係好失望!!因為真係好掃輿~不過呢個都唔係令我最失望既主要原因..老豆話就下姵妏..唔去唱k去打邊爐......果陣我真係好灰呀..我知道芷瑩同寧寧都好灰..之後我地就傾下喇..初初都諗住算喇..但係唔知點解我呀媽都冇啦啦黎埋..之後我又同''寧寧''傾左陣計..我地都覺得好唔開心囉..果陣我真係冇笑到架..係聽完之後都冇笑過..之後就搭輕鐵去市中心..蔡太又同我地講''你地係咪真係好想唱k呀?''我地個心就梗係想唱k喇..但我地都費時講喇..咪扮冇野講''算喇..冇所謂喇''..好彩佢地諗左一個好方式就係去唱k喇~但係姵妏就早走先囉..之後就去左"neway"唱喇..我同芷瑩狂唱囉..佢地都唔唱既..唔好玩..你知喇..一去到唱k..我同芷瑩就會好似癲左咁..不過真係好多野食呀..因為我地食果個自助餐ma..話時話我同芷瑩都冇出去拎野食..因為我地係咁唱唱唱..冇乜食野..好多都係呀媽佢地拎..唱左''我真的受傷''......''童話''...好多好多..10點幾果陣姵妏..倩怡同埋呀媽佢地都走喇..之後我地就繼續..大家都玩得好high..keekee..不過唱咁耐..我覺得唱''我們的紀念冊''呢首最有feel..因為呢首歌又令我記返起上次小6果個畢業營..我同芷瑩唱令首歌win左..又唱''女人味''同埋''夏日狂嘩''..我同芷瑩跳舞呀..呵呵!!真係好好玩囉..又有遊戲玩..有百萬富翁同埋開口中..好好玩呀..1點幾就走喇..搭的士返..呀媽仲請埋王曉瑩tim呀..之後就沖涼打日記喇..今日真係好開心呀..因為出左線喇..咁王子4/8就可以返黎打喇!!大家俾心機呀!!!惻日同老豆打架好開心呀~

刊登時間︰2005-07-28 09:51 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 27 日  星期三 晴天
比賽前1日..心情緊張 不安

死火喇 ..今日明明要6:00a.m要起身整野同埋要叫醒''拎拎''同''呀暖''但係我竟然6:30a.m先醒..仲要唔係自己醒..係人地叫醒我..6:30a.m果陣..''姵妏''打電話俾我..我一起身先知道已經係6:30a.m~我仲要叫醒佢地..所以叫''姵妏''幫我打電話俾佢地..而我就喇喇聲整野喇..差唔多6:40就出門口喇..真係好彩''姵妏''打俾我ja..但係我尋晚唔係好晚瞓wo..我知道今日咁早要起身已經好早瞓喇..尋晚12:30a.m就上左落張床喇..但係都係瞓唔著..成1:00a.m先瞓..但係都好早呀~之後就同佢地行去體肯館喇..去到都係6:55ja..冇遲到..太開心喇 ~''芷瑩''帶左佢表弟黎呀..之後就開始帶波喇..初初又係猜50波先..呢個梗係做到喇 ~之後就開波喇..都OK喇~..接波果D就唔係咁掂喇..可能因為肚痛呀~真係好辛苦呀!! 又俾人鬧下咁喇..今日呢..呀SIR要我地唔好傾計同埋唔好玩MA..可能唔係咁慣喇~平時成日講野既話..一時間要我收聲 ..真係幾難~初初唔係咁好..好好彩之後個半個鐘都好左好多喇..之後就去食野喇~因為好肚餓呀!!! 我咪講左''芷瑩''帶左佢表弟黎既..佢表弟真係好勁呀..佢講左好多理論俾我地聽呀..又十萬個為什麼果D..真係好勁勁勁呀!!!俾佢嚇親tim~ 之後就行去啟豐食野呀..去左食車仔麵~我同佢表弟玩..佢表弟以為我真係嬲左佢..真係好好笑呀~ 話時話呢..佢個樣好似波子架..之後佢地個個話佢表弟鐘意左我..佢地真係低低地~之後就走喇..出左去陪姵妏買護膝..之後返屋企喇..睇左陣電腦就瞓喇..由1:00p.m開始瞓到4:30p.m喇~keekee~又做左一隻賴瞓豬喇 ..呵呵..又玩電腦..''王子''聽日上機喇..記得買手信唷!!!今晚同呀媽去食飯..又去左''千味''..我食左唔係好多野..因為係咁同千味姐姐同埋千味哥哥傾計..又話整''芒果布甸''..呵呵..佢地話請我幫佢地整呀..佢地請左我食好多兜啫喱~呵呵!! 今日又要好早瞓喇..心情好緊張呀!!! 王子打俾我呀..HAHA..仲得要掛住我地呀!!!!!!!!!!

刊登時間︰2005-07-27 05:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 26 日  星期二 晴天
整蛋糕~ 愉快

今日好早好早好早起左身喇..因為聽晚話今朝叫醒''拎拎''..我講得出一定可以做得到~起身第1件事就係打電話俾佢喇..又同佢傾左陣電話..之後我就換衫整野喇..同埋拎尋晚整既''芒果布甸''俾佢地食喇..11:00就落去喇..今日得3個人咋..計埋我都係得4個ja..就分俾佢地食喇..有7個咁多呀..佢地每人2個..仲有1個命請埋''戴太''食tim..佢地個個都話好早呀..上次失敗左..今次得左喇..keekee^^..仲有呀..個outlo好靚架!!有圖案架!!之後就行去社區中心喇..又做暑期作業喇..淨左少少時間就玩呢個''撞撞車''..好好笑呀~之後就去食飯喇..大家都好肚餓呢!!因為個個都未食早餐的..喇喇聲去食飯喇..今次冇呢個''雪菜肉絲米''喇..好唔開心呀>3< ~上次食果個好好食..so是但食左果個''乾炒牛河''我都知道好肥架喇..but個個都好驚食豬肉ma..冇計喇..食完就諗住去玩喇..初初諗住去呢個''冒險樂園''..但係''姵妏''要返學打波..so上左佢屋企打牌喇..哈哈!!我又整佢d金魚喇..佢屋企d金魚既生命力好強呀..如果''姵妏''你屋企d金魚左既話..你第1時間1定1定要同我講呀..知道ma?? 打牌都幾好玩呀..打牌其間老豆佢女朋友成日打黎..呵呵!!老豆覺得好煩呀!!真係好搞笑呀!! 打到3點幾就走喇..係樓下仲見到''倩怡''tim..之後我就上''拎拎''屋企整蛋糕喇..因為佢媽咪生日呀..''拎拎''呢個乖乖囡整蛋糕俾佢呀媽食呀..我都有幫佢手喇..原來整蛋糕好好好好玩..不過過程呢..我都唔講喇..呢個係我同''拎拎''既小秘密呢!! ~之後又玩下電腦..因為要等果蛋糕焗成ma~玩電腦果陣睇''王子''果日記..豬左呀..係佢日記睇到一段野..我真係好白痴咁跟住做..等個蛋糕焗埋..我就走喇~6點幾就走喇..''拎拎''陪我行左一後路..我仲祝佢媽咪生日快樂tim..keekee~返到屋企就打日記喇..今晚好早瞓..因為聽日係比賽之前最後一次練習..大家都要俾心機呀!!!努力努力!!!

刊登時間︰2005-07-26 07:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]