wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 21
累積人氣: 16770
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 7 月 20 日  星期三 晴天
第一次上王子屋企 愉快

今日差唔多十一點果陣..''姵妏''就打俾我喇..我就醒左喇~

thxthx唷..如果唔係我都唔知瞓到幾點呀..之後又同佢地傾電話

下晝呀媽返黎煮野食..之後2:00我同姵妏就去市中心喇..出門口

之前我地打俾''王子''睇下佢係邊..原來佢又係市中心..就搵佢喇

搵左佢好耐呀..周圍搵..但係都搵唔到..之後係''莎莎''等..佢黎搵我地

去左買野先..因為姵妏仲未食野..去左果個''美食廣場''..我地就陪佢

佢食果個野好唔掂牙..因為呢..d菜勁多..但係意粉就好少囉..唔抵牙

食完就行下喇..我地仲去左''百佳''買野..今晚去姵妏屋企煮飯仔..呵

買完野就上左''王子''屋企喇..佢屋企真係好唔掂牙..d野好亂囉..haha

5:45我地就走左喇..首先上我屋企沖涼換衫先..姵妏就同王子傾電話

之後攪掂就走喇..點知呀媽打黎話冇人陪佢食飯..佢詔唔梗要喇..所以

我就上姵妏屋企喇..好似唔係咁孝順tim..去玩都唔陪呀媽食飯..>3<

上到姵妏屋企佢家姐都係度喇..我同佢又落去買野喇..佢家姐都幾好人呀

仲同我傾計tim..keekee..今晚唔知去唔去食宵晚呢..聽日再打喇

而家我係姵妏屋企喇..sorry呀芷瑩..又陪你游水..下次我一定同你去

刊登時間︰2005-07-20 07:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 19 日  星期二 晴天
酷熱中練波!!! 開心

尋晚差唔多一點幾先瞓..真係有早瞓度架..之後今日9:35就醒左喇

之後醒左就打俾''姵妏''喇..之後仲打埋俾''老豆''..因為要叫醒佢牙

之後傾完就換衫整喇..10:50落去..幫呀媽交錢..仲見到''呀瑜''tim

佢好準時牙..之後交完野就同姵妏同埋呀瑜傾下計..佢地都未到

之後醒先要拎袋野俾''寧寧''..之後上屋企拎喇..搭''車立''果陣呢

仲見到''凱文''..之後落到去個個都黎晒喇..之後挵呀媽拎場紙去果度

之後就去社區中心喇..簽左之後就可以補習喇..係咁做暑期作業呀

1:00就完喇..老豆要去拎野..我地就去食野喇..食左雪菜肉絲炆粉

嘩!!!好好好正呀..仲飲埋呢個西瓜汁..之後去左卓麗一陣就去打波喇

係邊度猜左陣波..之後芷瑩佢地推左d水黎..嘩!!真呀!!有冰水飲..kee

之後就練波喇..玩比賽果d呢..頭頭果幾場好差打得..之後都好左好多喇

我仲整親隻手指牙..好彩冇反甲..痛死我喇..之後就去左食野..不過唔好食

之後仲去左''M記''..老豆諗住換隻HELLOKITTY俾佢女朋友..點知冇晒喇

就換左架車..我地就食佢D薯條..不過佢地好快係咁食食食..我食得1條

之後7:00返到屋企喇..沖涼先..之後就食飯喇..老豆打俾我牙..初初都幾奇

原來呢..又有個比賽得左喇..又可以比賽喇..真係好喇..有2個比賽打喎..HAHA

老豆話覺得我地好運左呀..佢話星期四又去冒險樂園拋彩虹呀..好呀好呀..

我地一定可以中好多好多個大獎牙..KEEKEE..聽日唔知可唔可以姵妏屋企瞓呢?

刊登時間︰2005-07-19 09:23 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 18 日  星期一 晴天
游水..同埋俾人打 開心

琴晚成4:00點先訓..今日9點幾..''芷瑩''就打俾我喇..去打波

醒左之後就換衫執野喇..去左''啟豐''食野先..之後就上左''卓麗''

玩左陣排球仔..等埋人就去羽毛球場喇..但係好大風牙..>3<

又見到''凱文''..同佢吹左陣水..介俾我地見到''盧俊龍''..嘩!!

我同芷瑩都好驚牙..不過佢就真係瘦左好多牙..真係意外牙!!!

之後就各自返屋企..玩左陣電腦..凱文打黎話好悶..就去打機

上左佢屋企..又睇下女排比賽同埋玩電腦喇..同埋打機..玩奧運

玩左咁耐..我都係win左佢一項咋..真係好屎呀我..之後芷瑩又打俾我

佢問我游唔游水..我話好..仲叫埋凱文一齊去..之後返屋企執野

就行去喇..游得好開心牙..初初我唔係好記得點游..之後慢慢就得喇

芷瑩同凱文都玩酊癲左呀..8:45我地先走..去左啟豐買野食..之後返屋企

沖完涼我就食飯喇..之後就玩電腦..老豆call我牙..話比賽抽到籤..haha

好開心呀..一個比賽就好快到..但係就已經有第2個比賽喇..加油呀

之後同姵妏傾電話..今日要早d瞓..因為聽日要補習同埋打波..今日好攰

 

 

刊登時間︰2005-07-18 11:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 17 日  星期日 晴天
好瘀牙 熱情

今日十點幾就起左身喇..係俾我呀媽嘈醒..之後就換衫喇..要出街

之後好快就換衫整野..因為我呀媽一早就搞掂喇..係度等我之ma!!haha

去左''啟豐''食早餐..不過今次唔係''千味''..因為呀媽話想轉下口味

去左果間''加利''..我覺得不是太好食..之後就搭962出銅鑼灣行街

首先同呀媽去''而家家私''..我唔係太想行囉..因為好悶呀..上次同''芷瑩''去

係因為有陪..好快咁行完就行下其他喇..city super..好多野食呀..haha

之後就去左果間度食左少少野就再行喇..去左''MUJI''買野..仲幫''寧寧''買野

之後行多陣就搭車返屋企喇..搭車果陣訓左陣..之後前面果個小朋友好可愛牙

佢係咪望住我牙..我咪同佢笑囉..我落車果陣佢都未落..我望返架車果個位

佢仲同我笑住講''BYE BYE''..好QQ呀..返屋企休息左陣就落街買野喇..痴的

今日係咁行行行..好''支力''..之後就返屋企喇..播''獎門人''喇..姐係上次去果個

影左我地好多次呀..之後好多人打俾我囉..話見到我囉..我真係覺得好瘀呀..>3<

本來''芷瑩''諗住約我打波..但係都冇去到..諗住聽日先打..就咁決定喇..haha

''姵妏''又同我講星期三佢呀媽返大陸..我可以上佢屋企訓..好呀..真開心喇

我地仲諗好有乜做tim..又打牌喇又去宵夜....真係正正正..真係正到冇得彈牙!!

又同''王子''同埋''姵妏''傾電話..傾左成個半鐘..之後就玩電腦喇..今日冇咁早訓

 

刊登時間︰2005-07-17 11:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 7 月 16 日  星期六 晴天
好開心牙..又買左Westwood銀包同埋玩左成日!! 愉快

今日6:25就起左身喇..之後就換衫整野喇..6:40出門口喇..約左佢地

又唔見''呀媛''喎..咪打俾佢囉..如果佢岩岩先醒咋..之後我就自己落去喇

因為我約左''凱文''..之後佢俾左2條波褲我睇..因為我尋晚問左佢借..haha

初初我拎左佢個唔岩..佢覺得好鬆果條..之後我地就一路行一路傾喇..好快就到

原來佢地都到左喇..之後我就換褲先..點知好唔掂牙..勁鬆牙..之後慢慢行出去

叫''凱文''拎佢岩果條著..果條好好牙..因為''凱文''係瘦..我都岩左..好開心牙

之後就練波喇..又係連續猜50球先..我又係同''芷瑩''一組..我地超超超勁牙 ..

連續猜左180幾球牙..好掂牙..之後就練接波牙果d..玩比賽一陣咋..因為得一個鐘

book得1個鐘咋..因為俾人book左呀..之後就訓話喇..之後就去食野喇..kee

我..凱文..王子坐老豆架車..我地就返屋企沖個涼先喇..搞掂就約''凱文''落去囉

點知''姵妏''佢未得牙..我地就上佢屋企喇..拎埋個2杯芒果布甸呀..個樣都好唔掂

食落去都唔係好掂..哈哈..因為尋晚趕時間..所以失晒水準..之後就落去食野喇

''寧寧''佢地等左好耐喇..去左''千味''..得果個傻下傻下果個男人咋..佢低低地架

次次叫野食都要叫2次先得..煮得又慢喎..最衰就係好難食..''芷瑩''痴左線牙

唔使3分鐘就可以食晒一個餐喇..之後上左''卓麗''試波衫..之後我地個個都肚痛

有4個人都肚痛..我地4個都係有1個共通點..就係食過果d牛油..嘩!!!!好痛牙

之後就去''悅湖''拎車喇..架車好熱牙..度度都係好熱..老豆渣得好辛苦牙..慘!!

因為佢要忍住熱..去左''新屯中''接寧寧先..之後就去買波鞋喇佢地..初初睇唔到

又去左我之前買果間..點知又唔岩..之後行左陣..睇下D銀包既價錢..間間都唔同

有D平D..有D貴D..老豆初初想去''又一城''果D專門店..但係俾我地睇到1間..

係有呢個''正貨''標誌既鋪頭..之後就去左果間買野喇..果間成$780..不過係真野

買左粉紅果個既Westwood銀包..老豆簽咭..thxthx唷..之後佢地去返果間野買鞋喇

''姵妏''買左果對藍色既排球鞋..$250咋..平左幾十蚊牙..因為老豆有折牙..都幾抵牙

之後就走喇..諗住去上次好好味果間糖水食糖水..點知去到先知係3:30先開..仲未夠鐘

跟住我地去左''市中心''果間''冒險樂園''玩喇..老豆''唱''左$200蚊牙..去左玩''拋彩虹''

我地用$200蚊就可以拋到1個大獎同埋好多個細獎喇..好掂牙..最衰都係果個人喇..

初初果個都OK LA..之後換左1個扮晒係大家姐既人..果個人好煩牙..又串wo

初初都話人地唔..有個女仔中左2獎..佢又話唔係..又開左果個放大既野..之後人地真係中喎

果個女人好串囉..不過我地都中左好多禮物喇..我有一個飯飯既公仔牙..好QQ牙..haha

之後老豆去左買6合彩..我地係門口等..之後就拎車喇..返屋企喇..返到屋企都好早ja

沖下涼咁..今晚得我同呀媽2個食架..又叫野返黎食..呀媽又係屋企打牌..好過冇人陪我喇

P.S王子同凱文又屈服於我喇

     我又鍚到佢地喇..KAKA

刊登時間︰2005-07-16 04:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]