今日6:25就起左身喇..之後就換衫整野喇..6:40出門口喇..約左佢地
又唔見''呀媛''喎..咪打俾佢囉..如果佢岩岩先醒咋..之後我就自己落去喇
因為我約左''凱文''..之後佢俾左2條波褲我睇..因為我尋晚問左佢借..haha
初初我拎左佢個唔岩..佢覺得好鬆果條..之後我地就一路行一路傾喇..好快就到
原來佢地都到左喇..之後我就換褲先..點知好唔掂牙..勁鬆牙..之後慢慢行出去
叫''凱文''拎佢岩果條著..果條好好牙..因為''凱文''係瘦..我都岩左..好開心牙
之後就練波喇..又係連續猜50球先..我又係同''芷瑩''一組..我地超超超勁牙
..
連續猜左180幾球牙..好掂牙..之後就練接波牙果d..玩比賽一陣咋..因為得一個鐘
book得1個鐘咋..因為俾人book左呀..之後就訓話喇..之後就去食野喇..kee
我..凱文..王子坐老豆架車..我地就返屋企沖個涼先喇..搞掂就約''凱文''落去囉
點知''姵妏''佢未得牙..我地就上佢屋企喇..拎埋個2杯芒果布甸呀..個樣都好唔掂
食落去都唔係好掂..哈哈..因為尋晚趕時間..所以失晒水準..之後就落去食野喇
''寧寧''佢地等左好耐喇..去左''千味''..得果個傻下傻下果個男人咋..佢低低地架
次次叫野食都要叫2次先得..煮得又慢喎..最衰就係好難食..''芷瑩''痴左線牙
唔使3分鐘就可以食晒一個餐喇..之後上左''卓麗''試波衫..之後我地個個都肚痛
有4個人都肚痛..我地4個都係有1個共通點..就係食過果d牛油..嘩!!!!好痛牙
之後就去''悅湖''拎車喇..架車好熱牙..度度都係好熱..老豆渣得好辛苦牙..慘!!
因為佢要忍住熱..去左''新屯中''接寧寧先..之後就去買波鞋喇佢地..初初睇唔到
又去左我之前買果間..點知又唔岩..之後行左陣..睇下D銀包既價錢..間間都唔同
有D平D..有D貴D..老豆初初想去''又一城''果D專門店..但係俾我地睇到1間..
係有呢個''正貨''標誌既鋪頭..之後就去左果間買野喇..果間成$780..不過係真野
買左粉紅果個既Westwood銀包..老豆簽咭..thxthx唷..之後佢地去返果間野買鞋喇
''姵妏''買左果對藍色既排球鞋..$250咋..平左幾十蚊牙..因為老豆有折牙..都幾抵牙
之後就走喇..諗住去上次好好味果間糖水食糖水..點知去到先知係3:30先開..仲未夠鐘
跟住我地去左''市中心''果間''冒險樂園''玩喇..老豆''唱''左$200蚊牙..去左玩''拋彩虹''
我地用$200蚊就可以拋到1個大獎同埋好多個細獎喇..好掂牙..最衰都係果個人喇..
初初果個都OK LA..之後換左1個扮晒係大家姐既人..果個人好煩牙..又串wo
初初都話人地唔..有個女仔中左2獎..佢又話唔係..又開左果個放大既野..之後人地真係中喎
果個女人好串囉..不過我地都中左好多禮物喇..我有一個飯飯既公仔牙..好QQ牙..haha
之後老豆去左買6合彩..我地係門口等..之後就拎車喇..返屋企喇..返到屋企都好早ja
沖下涼咁..今晚得我同呀媽2個食架..又叫野返黎食..呀媽又係屋企打牌..好過冇人陪我喇
P.S王子同凱文又屈服於我喇
我又鍚到佢地喇..KAKA |