wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 1
累積人氣: 16750
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 10 月 11 日  星期二 晴天
好多野諗'''

今日9點幾就起左身喇..之後就換衫整野同埋洗頭..之後出街喇..

同mummy搭車出長沙灣..約左細姨佢地飲茶..食左好多野呀....

之後就上細姨屋企喇..成日都留係間屋度..好悶囉..之後係下晝好d

陪細姨去買送..買左好多海鮮呀..之後就返去喇..又瞓左一陣.....

食完飯就返屋企喇..返到黎都係10:30..之後整埋野就瞓覺喇......

今日係搭車返黎果陣諗左好多好多野..有一件事係好特別既.........

我細姨問我有冇拍拖..其實我都想呀..但係以我咁既樣...又會拍成拖咩!?

[[[**都怪 扮相差 賣相差
未夠高 未夠好 我沒吸引
明白與你難合襯 博得憐憫
那些漂亮世人 至匹配做情人
無需關懷來當做扶貧*//\]

 

刊登時間︰2005-10-11 10:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我想走呀''''

我好想走開幾日呀]]*

   再撐落去..我會死架///

      真係好辛苦呀!!!

刊登時間︰2005-10-11 12:21 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
我唔想咁]]*

點解而家要搞到咁呀!!

  同之前完全唔同囉...

      以前開開心心咁打波咪好囉]]*

        我都知大家都有自己既諗法

              但係我要大家齊齊整整一齊打波//\

                      HY是一個大大的家庭唷!!!!!

刊登時間︰2005-10-11 12:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 10 日  星期一 晴天
煩到死''' 不安

今日特登早d起身洗頭..因為電左既關係..有1,2日冇洗頭喇....

洗頭果陣係勁臭囉..d藥水味就好似煲燶粥咁..真係頂唔順呀..

洗完頭就換衫整野喇..唔膽jea頭呀..費時俾人捉喇..但係有d怪

之後7:45就出門口喇..返到去好多人都問我係咪電左..我同佢地講

我屋企爆炸之ma..返學果陣李伯程係樓下..冇捉到我個頭..好彩ja

今日唔使早會..之後收功課..之後睇書..睇完就上5樓上I.S堂..屌

上堂同佢地係咁傾計..俾D八婆鬧囉..個個都咁傾架喇..仆街..頂呀

係要話我既..又問我咩名要話俾班主任聽..話囉..又唔係未試過....

上次生教咪又係咁..吹漲呀..又唔知自己上堂有幾悶wo..你收皮喇

之後小息..小息就上中文堂喇..都幾好既..之後就英讀..悶到不可再悶

之後小息..小完就上電腦..仲悶..悶到個個都想瞓..又要做野wo..仆街

好難好難先捱到去lunch..返屋企jea返個頭先..之後食完就返去喇....

jea完好左好多..上英文堂個ar sir又唔捉..so就冇紮喇..唔紮個頭好好好多

之後我瞓著左..成班有3,4個瞓都係咁喇..個個都唔話..又要話我既..仆街

之後就係咁傾計..又聽mp3..haha..之後就放學..喇喇聲返屋企瞓覺..勁攰

之後6:30p.m落街食飯..食完就返屋企喇..mummy係屋企打牌..都算有人悶

食完飯又去左買公仔..買左一個電筒仔..真係好細個..好似係鬼黎架..萬聖節ma

幾可愛的..之後做功課..做做下發覺自己唔記得拎本書返黎..有人肯打d題目俾我.

之後凱文又教我數..真係唔該你呀..又玩下電腦咁..都唔知今日發生咩事囉......

d老師個個都煩撚住晒..on99..好憎你地呀..

刊登時間︰2005-10-10 10:38 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 10 月 9 日  星期日 晴天
行街''見到方力申'' 愉快

今日9點幾就起左身喇..尋晚成1:30a.m先瞓..之後換衫整頭...

落去食早餐..今日去左''千味''因為''場味''哥哥先煮得好食..正呀..

之後就搭車出去喇..行apm..又去左muji係咁買野..買左勁多野囉..

潤唇膏都買左2盒..又買左好多野食..又文具呀..行左成半個鐘都有呀

行完muji就去食野..係food court食野..我食左芝士意大利粉..正呀

$45有個意粉..沙津..野飲同埋糖品..都係45之ma..好抵呀..之後食完野

下面好嘈..原來''傅穎同埋方力申''黎做宣傳..我唔鐘意傅穎..不過我就好

鐘意ALEX..好近見到佢呀..可惜我冇帶相機>3<..之後又去SUPERMARKET

MUMMY興起打邊爐..就買料打喇..之後搭車返屋企..而家又玩下電腦......

等MUMMY整好..發覺我同MUMMY既感情好好..亦都發覺MUMMY好好人囉

 

 

刊登時間︰2005-10-09 06:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]