今日特登早d起身洗頭..因為電左既關係..有1,2日冇洗頭喇....
洗頭果陣係勁臭囉..d藥水味就好似煲燶粥咁..真係頂唔順呀..
洗完頭就換衫整野喇..唔膽jea頭呀..費時俾人捉喇..但係有d怪
之後7:45就出門口喇..返到去好多人都問我係咪電左..我同佢地講
我屋企爆炸之ma..返學果陣李伯程係樓下..冇捉到我個頭..好彩ja
今日唔使早會..之後收功課..之後睇書..睇完就上5樓上I.S堂..屌
上堂同佢地係咁傾計..俾D八婆鬧囉..個個都咁傾架喇..仆街..頂呀
係要話我既..又問我咩名要話俾班主任聽..話囉..又唔係未試過....
上次生教咪又係咁..吹漲呀..又唔知自己上堂有幾悶wo..你收皮喇
之後小息..小息就上中文堂喇..都幾好既..之後就英讀..悶到不可再悶
之後小息..小完就上電腦..仲悶..悶到個個都想瞓..又要做野wo..仆街
好難好難先捱到去lunch..返屋企jea返個頭先..之後食完就返去喇....
jea完好左好多..上英文堂個ar sir又唔捉..so就冇紮喇..唔紮個頭好好好多
之後我瞓著左..成班有3,4個瞓都係咁喇..個個都唔話..又要話我既..仆街
之後就係咁傾計..又聽mp3..haha..之後就放學..喇喇聲返屋企瞓覺..勁攰
之後6:30p.m落街食飯..食完就返屋企喇..mummy係屋企打牌..都算有人悶
食完飯又去左買公仔..買左一個電筒仔..真係好細個..好似係鬼黎架..萬聖節ma
幾可愛的..之後做功課..做做下發覺自己唔記得拎本書返黎..有人肯打d題目俾我.
之後凱文又教我數..真係唔該你呀..又玩下電腦咁..都唔知今日發生咩事囉......
d老師個個都煩撚住晒..on99..好憎你地呀.. |