今日六點就起身喇..好眼訓呀
..之後就換衫喇//
6:25就打比姵妏..睇下佢攪掂未..之後就同埋出門口//
落到去見到凱文同佢媽咪..佢話冇波呀..之後我同媛上去拎波//
之後就一齊行去體育館..一路行一路笑同傾計..因為要一個禮拜先見到次//
去到就練波喇..由7:00~8:00同"浩悅"練..8:00~10:00同小學練//
好累呀..仲整親隻腳..瘀左呀..痛死我呀真係
..練完就去啟豐食野//
又去左"千味食坊"食..我地仲請呀sir tim..好乖呀我地//
本來今日可以同青松打friendly..但係突然又唔可以打喎//
倩怡果miss反口喎..真係好唔掂囉..佢個老師好黑人憎呀//

之後係卓麗傾左陣計..一點幾就返小學練波喇..練得好差囉//
好嬲囉..我都知道自己番臉黑晒..因為我都係好嬲自己囉//
但係咁都可以嘗試下失敗既滋味..我知道我地係輸咩喇//
我地唔係輸技術..而係輸比我地自己..聽完呀sir咁講//
我明白左喇..下次一定會更加努力..過左陣就冇事喇//
同呀sir佢地去食野..芷瑩同凱文都黎左食野..之後去卓麗玩下//
凱文同芷瑩好合拍呀..如果凱文係男仔就好喇..雖然佢真係好似//

我地又打迷你排球呀..哈哈
..好得意呀..但係真係打到呀//
呀sir仲"咩'住我呀..佢係咁係度跳跳跳..嚇死我呀真係//

呀sir今晚呀sir去練波..我同芷瑩佢講笑..話去睇呀sir練波就去唱k//
點知佢真係想喎..所以就約下喇..我都好想唱k呀//

7:30返到屋企喇..又同芷瑩傾下去唱k既野..//

原來好貴喎..唱"貓頭鷹"時間..但係呀媛話累唔去..得我..芷瑩同佢媽咪//
太少人喇..所以就決定唔去喇..下次先喇..因為"貓頭鷹"時間成一點先開始唱//
夜晚係屋企睇下電視玩電腦同埋同姵妏傾電話..聽日出街//
雖然今日係有失敗..但係我地一定再努力..下次唔會再輸//
突然發現今日整親隻腳果度..係瘀到好利害..超爆痛呀//

|