wingsi0405
暱稱: 肥詩
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心想事成=]
100問''
數學..SHIT''
二星期哇''
POST相=] 2個星期哇...
文章分類
全部 (348)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 348
留言總數: 54
今日人氣: 17
累積人氣: 16766
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

 

2005 年 4 月 3 日  星期日 晴天
係屋企.. 愉快

今日一早比個電話嘈醒左..之後就訓唔返喇//

起身果陣都九點幾喇..之後就刷牙食野//

又落左街接楊兆敏上黎..佢地要做功課//

佢上左黎之後就玩下..又做下功課咁喇//

我都有幫佢地手呀..佢地要作故事呀//

三點幾就返過屋企喇..自己一個係屋企喇//

係屋企睇下電視玩下電腦同溫下書喇..悶左少少//

四點幾有少少眼訓.. 就訓喇..訓到六點幾//

訓訓下..又比個電話嘈醒左..不過我冇嬲喎//

起身又睇下電視同埋沖涼喇..九點左加喇//

呀爸呀媽返到喇..叫我落去食飯..真係餓死喇//

阻住我睇"獎門人"呀...好好笑呀..所以超快落街//

九點幾食完就返屋企..睇"full house"...正呀//

之後又溫下書..聽日要早d起身喇..希望個鬧鐘響喇//

 

 

 

刊登時間︰2005-04-03 03:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 4 月 2 日  星期六 晴天
練波~拜山~ 愉快

今日九點幾就醒左喇..之後就起身整野換衫//

同媽咪去左啟豐既千味食早餐..又見到姵妏//

食完就去喇..媽咪要做野..我自己返屋企喇//

過馬路果陣又見到姵妏喇..哈哈..成日都撞到佢//

返到屋企就玩電腦喇..又同姵妏玩眼仔//

原來今日有"四葉草"睇呀..正呀..大結局呀//

睇完就換衫衫同埋執袋喇..好趕呀//

約左姵妏1:20係樓下等..因為要去啟豐拎返袋波//

拎完波就去買野食喇..淨係食左個"雞蛋仔"//

一路行一路食..又約左寧寧係羽毛球場等//

之後去左OK買水..買完就入學校喇//

原來今日成班小學排球隊都黎晒喎..真係估唔到//

佢地猜波果陣我地仲以為佢地好似好勁咁..但係原來係好屎//

咪練返平時果D野囉..又開波..開到上手喇..好開心呀//

練到五點就走喇..我地又去啟豐食野..因為好肚餓//

呀sir又車埋我地..佢真係好好人呀..仲話自己係的士司機//

佢地仲拎呀sir d餅餅..呢個的士司機真係好..又唔使$$//

呀媛就去左拎paper..我..倩怡..呀魚就去左千味食住先//

過左陣呀媛都黎埋喇..佢叫野食果陣真係好好笑呀//

佢明明叫雞亦..但係果個人狂係度話魚柳呀..笑到我地呀//

食完野就去買糖食喇..去左夾糖呀..頂呀..果個人屈錢呀//

真係勁唔抵囉..下次都唔好再去果度夾糖呀//

買埋糖就返屋企喇..行返去果陣..有個男人係咁望住我地//

今晚冇飯食呀..因為呀爸呀媽上左大陸拜山..我唔去喇//

而家隻手又震又痛呀..因為今日打4:4太激喇//

九點幾就過左呀媛屋企喇..又睇電視同玩下咁喇//

夜晚同呀媛一齊訓廳..真係好好玩呀..我地仲睇電影tim//

一路睇一路就覺得眼訓 ..成二點幾先訓//   

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-04-02 10:25 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 4 月 1 日  星期五 陰天
開party~靚女?? 愉快

今日個吵鐘冇響喎..好彩我自己7:15就醒左//

起身就換衫食早餐..比平時趕左少少//

一落樓就覺得好寧靜呀..因為成條街都冇乜人//

因為而家得我地果間要返學..所以冇乜人囉//

今日要早會呀..又企喇..企左幾個字//

上中文..數學..英文堂都OK..時間好快就過//

LUNCH就返左屋企食..又打電話比佢地囉//

原來佢地仲係啟豐呀..買緊禮物比我呀//

多謝唷..好開心呀..因為今晚大家幫我開PARTY//

2:10就出門喇..返去上兩堂綜合人文堂//

返到去同劉芷穎傾計..鄧芷ying講左件好好笑就事比我聽//

佢send左我同佢一齊影既相比佢契哥..佢契哥話我靚女呀//

真係好笑呀..佢仲問我有冇仔呀..呢排既桃花好似好勁咁呀//

今日有三個人話我靚女呀..哈哈//

放學就返左屋企喇..4:05就返到喇..又玩電腦又同寧寧傾左陣電話//

6點幾就落去喇..要去"惠康"買整壽司既野..買左好耐呀//

跟住寧寧就去左"惠康"搵我..買完野就上芷瑩屋企喇//

上到去好多人呀..仲睇緊上次打friendly既帶呀..影到我開波呀//

之後就食野..有好多野食呀..仲有我好鐘意食既芝士蛋糕//

我又收左好多禮物呀..好多鏈呀..多謝你地個個呀//

之後玩辣辣壽司..好好笑呀..個個都食到喊呀//

玩完辣辣壽司就玩估字呀..真係好好笑呀//

估字個個都出一d好核突既野呀..

11:40就返到屋企喇..聽日要打波呀..希望唔好落雨喇//

 

 

 

 

 

 

刊登時間︰2005-04-01 02:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 3 月 31 日  星期四 陰天
最後一日假喇... 愉快

今日10:15就醒左喇..聽日唔可以咁晚醒喇//

因為我聽日要返學呀..如果唔使返學就好喇//

因為聽日我"浩悅"打friendly既日子..我又唔可以去//

但係希望佢地打好d喇..保持不敗紀錄喇//

起身整完野就睇電視..玩電腦..溫書喇//

又睇"四葉草"..好好睇呀..聽日又冇得睇//

下晝又等呀媽返黎煮野食..食到飽飽//

2:00就陪姵妏去左啟豐搵蔡姨姨問聽日既野//

之後山去左麥當奴但係我都係溫左一陣..唔係太專心//

倩怡比我地遲左黎呀..佢要整個頭呀//

4:00就去啟豐買野..又買野食同埋買禮物比媛媛//

5:25返到屋企喇..又玩電腦..同埋比份禮物呀媛//

佢好開心呀..佢今日生日喇..今晚過佢屋企切蛋糕//

 

 

 

刊登時間︰2005-03-31 11:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2005 年 3 月 30 日  星期三 晴天
睇戲~正呀~ 愉快

今日未夠10:00就醒左喇..9:40就醒左喇//

整完野就食下早餐..又同姵妏傾左陣電話//

11:00就係樓下等喇..大家都冇遲到呀//

一齊去搭車..去吉之島行左陣..芷瑩就黎啦//

又行下置樂..又去左"許留山"買野飲..d芒果好好味呀//

陪姵妏買完野之後就去返市中心搭車去蔡意橋//

本來初初諗住行..但係原來都幾遠架喎//

去左買飛先..之後就去左吉野家度食lunch//

食完就去左"惠康"買野食..費是係戲院度買喇//

2:20就入場喇..都幾多人喎..比想像中多左呀//

入場睇左一陣廣告就做喇..一開頭好恐怖呀//

果個女仔真係好恐怖..成場戲都幾恐怖呀//

一到恐怖果d我就貼埋倩怡度..好彩我冇叫到咋//

不過亦都有感人同攪笑既地方..最尾尾真係好感人//

明明高輝係可以唔使死..但係佢都陪佢女朋友呀//

呢d咁既男仔真係好好呀..唔知係咪真係有咁既人呢??

3點幾就睇完喇..又行下同埋影貼紙相..影得幾好呀//

5點幾就搭車返去喇..又去左悅湖搵王曉瑩同埋小學果d打排球//

三個人對佢地五個..打都打死呀..好彩都唔係輸好多ja//

5:45就去買野食喇..好肚餞呀..買左個包包食//

6:10就返到屋企喇..又玩電腦喇..成日都輕機//

今日本來拎野比人架..但係唔岩時間呀..sorry呀// 

夜晚係屋企睇電視..玩電腦同埋溫書//

有個男仔問我"受唔受溝呀"..真係好好笑呀//

其實我覺得佢唔係太靚仔..又同佢唔熟//

我話比少少時間我..不過我都係唔會理佢架..哈哈//

12點幾就訓喇..聽日去溫書同埋買禮物比媛媛//

P.S

媛媛..生日快樂呀!!又大一歲喇!!

 

 

 

刊登時間︰2005-03-30 10:21 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]