今日九點幾就醒左喇..之後就起身整野換衫//
同媽咪去左啟豐既千味食早餐..又見到姵妏//
食完就去喇..媽咪要做野..我自己返屋企喇//
過馬路果陣又見到姵妏喇..哈哈..成日都撞到佢//
返到屋企就玩電腦喇..又同姵妏玩眼仔//
原來今日有"四葉草"睇呀..正呀..大結局呀//
睇完就換衫衫同埋執袋喇..好趕呀//
約左姵妏1:20係樓下等..因為要去啟豐拎返袋波//
拎完波就去買野食喇..淨係食左個"雞蛋仔"//
一路行一路食..又約左寧寧係羽毛球場等//
之後去左OK買水..買完就入學校喇//
原來今日成班小學排球隊都黎晒喎..真係估唔到//

佢地猜波果陣我地仲以為佢地好似好勁咁..但係原來係好屎//
咪練返平時果D野囉..又開波..開到上手喇..好開心呀//

練到五點就走喇..我地又去啟豐食野..因為好肚餓//

呀sir又車埋我地..佢真係好好人呀..仲話自己係的士司機//
佢地仲拎呀sir d餅餅..呢個的士司機真係好..又唔使$$//
呀媛就去左拎paper..我..倩怡..呀魚就去左千味食住先//
過左陣呀媛都黎埋喇..佢叫野食果陣真係好好笑呀//
佢明明叫雞亦..但係果個人狂係度話魚柳呀..笑到我地呀//

食完野就去買糖食喇..去左夾糖呀..頂呀..果個人屈錢呀//

真係勁唔抵囉..下次都唔好再去果度夾糖呀//

買埋糖就返屋企喇..行返去果陣..有個男人係咁望住我地//

今晚冇飯食呀..因為呀爸呀媽上左大陸拜山..我唔去喇//
而家隻手又震又痛呀..因為今日打4:4太激喇//
九點幾就過左呀媛屋企喇..又睇電視同玩下咁喇//
夜晚同呀媛一齊訓廳..真係好好玩呀..我地仲睇電影tim//
一路睇一路就覺得眼訓
..成二點幾先訓//
|