2008 年 2 月 10 日  星期日   晴天

我的哥哥

以下係發牢騷時段,若閣下沒有時間請立即離開!

 

 

 

識我既人都知..我有個哥哥

而我對佢..或者佢對我都唔係好熟

因為我同佢相處既時間..只有我人生既一半(暫時)

我對佢既印象更係差...直至今日係更差

我唔知點講le隻感覺..佢不嬲都懶醒..好叻咁..

但係..咁佢今日從泰國番黎..我好憎人著鞋入屋

因為係我拖地...佢又冇拖,但係屋企行左3,4個圈..

我都已經火滾..佢仲要著住對鞋行入我間房...

我果陣幾想一個咕臣車落去...或者同佢講唔好著住對鞋入我間房

但礙於佢既eq低..我先壓制住我既行動..

佢擺低個行李就走左去..仲要塞住條路..

佢番黎之後..入房傾電話..我同我爸爸就諗住煎羅白糕啦...

咁咪問問佢lor..我叫我爸爸同佢講..費事扮一副呀妹樣...

出到黎食..冇啦啦走出黎俾我睇相.."得啦..知你勁啦..唔睇丫"

就同左佢講..過左陣..冇啦啦又走過黎..問我..覺唔覺得頭先佢好扮野

就好真心咁講左句.."算啦..唔叫扮野..你淨係想同人分享下你去旅行d相..只係我唔想睇"

咁爸爸叫佢食糕啦..佢好似好就我地咁食一舊..好心啦..冇人迫你食

你唔食..我仲洗少個叉添..

跟住仲離譜..今次佢真係晒命兼炫耀..

冇啦啦拎佢個惡魚皮銀包同埋皮帶出黎..咁冇野啦..

但最扯既係..佢買蝦膏俾爸爸..買左個唔知咩散紙包俾我

咁爸爸唔知聽差左d咩啦..就以條皮帶係買俾佢..試帶

話..差咁d wor!..點知佢..一句彈左出黎..你梗係唔啱帶啦..買俾我嫁

大佬..你識唔識咩叫羞愧?俾一句落台階好難咩?

算啦..晒命?攞晒你d戰利品出黎..求其拎d野出黎算?

 

多謝名位聽我發牢騷...!感激!!

 

刊登時間︰2008-02-11 02:13 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天

exam完左啦!

真係對唔住大家...其實我一直都頗得閒..

只係..因為陰影既關係搞到我唔敢再打字..

每次打到我最興起..唔係hand機就冇晒d野..

火都黎埋...今次會打既原因...其實係因為dorothy..

如果唔係睇到佢篇留言..都冇咩心機想打...

係丫...今日終於考完exam啦...但令人擔心既狀況係..

我竟然一d緊張既感覺都冇???仲可以追到一套"我要變成硬柿子"<--3日

"當四葉草碰上劍尖時"<--2日半, "海猿"<--7集 ,我覺得自己..完全唔似溫緊書..

仲要有一刻發夢(daydream)... 如果出既題目係"我愛黑澀會"我可能會入a班!

算把啦!答番dorothy...我like洪詩!  我好想你..

同埋我唔見左你個xg...搞到我想知道你多d都唔得.....- -"(惆悵)

你知道嗎...?冇左你...成個eng camp都唔重聚了..好想念呀晴,恩慈..

我好驚自己會唔記得晒佢地d名..我幾次發夢..幾年後..係ccc cyc college

見到佢地...姐lianna同埋dani 跟住佢地同我講野..我一都唔明..

我好想同佢地講..我想回佢地e-mail..但我唔知講乜同埋..文法差

但佢地好似好嬲我...唔知...同埋..依家真係好想見大家..

但出黎又唔知講咩好.... 我係camp入便顯然係一個小女孩

個個都係f.4既大狼....(懶弱小)好似大纜都拉唔埋...愈黎愈遠

諗起9月1號..你地既來電...今後卻再無一風信,,,唉....................

你過得幾好嘛??佢地冇蝦你姓"多"呀嘛????

好...為左獎勵任何一個睇完le度仲睇落去既人...

我提供一個減緩溫室效應既方案----冷笑話一個

"從前有一支牙籤...

咁佢行行下...甩左鞋帶...

就諗住去繫鞋帶啦

點知一繫..........'啪'..

佢...佢..佢...佢....佢斷左!          "

 

希望大家多為環保多出一分力..多帶微笑上街

為身邊人亦增添一份喜悅!

 

最後...要多謝我部電腦...佢俾我打 晒篇野!感謝神!

 

 

刊登時間︰2008-01-16 01:18 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 12 月 2 日  星期日   晴天

哇....幾耐冇打?

近日,,,都唔知自己忙咩..

成日都好似好叉多野做咁..

我諗2個test一齊黎既關係吧...

同埋...追埋睇."我愛黑澀會"

佢地2次係apm既活動我都有去呢!

雖然遠左dd! 

 

依家勁攰..啱啱比完賽番..

係劍擊比賽!wing超強!第3名...歡呼!

我終於明...咩叫做有心冇力

明明好想做到某d野...但偏偏手軟腳軟..

咩都做唔到..講黎講去...又係果d..

防守還擊呀..擊打進攻咁...

又唔記得帶chem返hm...

唉....有苦自己知!

 

刊登時間︰2007-12-02 09:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天

忙忙忙!

琴日同左tanya佢地唱k..

52蚊唱足5個鐘

聲都沙埋!!正正!!

佢地2個都著校服..搞到我有點..

哈哈...係咁同tanya唱合唱..正點!

冇啦啦..tanya同我講..頭先想錫我

隻傻婆..被呀o搞到傻左...之前就同我講..

我地一定冇可能...姐果陣,,好似話..佢有個fd話我地2個

好似lesbian..跟住我地2個都笑笑口咁講傻左

冇啦啦同我講d咁既野..傻左!

隻傻婆諗野諗埋一邊!3個字講晒..勁,喪,顛!!

可惜..下個禮拜要test English... 

今日...8點俾媽媽捉左去飲荼..

10點9同canan去補習...超凍..

我後面個傻婆唔知笑乜..睇碟都笑

點解...下堂要dict呀!唔好咁對我啦!

仲要test 衫...我又要作文!!嗚嗚...

正當我同canan諗緊去邊度浦既時侯..

冇啦啦tanya打黎..原來佢去左太子..(><..差d打左太太)

佢叫我去南葵涌圖書館..canan俾我冷落..本身佢諗住買手腕的

sorry...仲因為我同tanya傾偈..搞到佢.....唉

3條友仔...玩左一陣..閃...見到梁潔盈..忍唔住..就係街攬起上黎^^

佢又話搭車..點知咪一樣行路...!!nor晒^^

去到果度..我媽媽黎左..佢地話我同我媽媽好似! 

死lor!我咁成熟!!40幾歲wor!!!!!!

個講座聽到我呀媽釣魚- -"...sorry..tanya陪唔到你!

閃人..同媽媽去左大家樂食野...

超..我走都見到tanya同呀o一齊走..之前係hall度..明明見到佢地2個笑笑口

我以後都唔信tanya了!!!!><!

都話左佢地2個冇事嫁啦!!!

行行行...返到hm..累了!成日唔知做過咩黎..

做左份music讀書報告..勁多字!!

哈哈..我一定要多分過tanya!哈哈!

但我好驚驚呀...因為內容大意果度佔好多分!

10分呀!!!!!!!!!!!!!算啦..我下次都係聽cd算了!

同dorothy傾左2句..果然去左canada係唔同d..

toliet都要講bathroom..算啦..我eng差..我覺得咁樣都好勁嫁啦!

近排愛上周柏豪既"同天空"同埋依家播緊既le首"六天"

雖然未成熟....但係..個旋律超正..歌詞都係超正的!!!!!!

woo..woo...woo!!

刊登時間︰2007-11-11 12:04 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天

成個人好火

今日又係講冇聊野...超好笑..

cc梁...我第一次覺得佢好好笑..

今日冇啦啦好似講咩情緒既書..

咁就拉左個同學上去..咁就話啦..

我換左眼鏡呀..係咪好老套呀?(事實上果個女仔冇眼鏡)

你副"隱形眼鏡"都幾嫁...- -"咁有冇人笑你呀..?

有呀!

乜d人咁冇良嫁!

- -"超好笑...好啦..咁跟住又派左第2次test既卷..

但實際上第1次都未test完!

凍gag時間:

 有2個細佬打羽毛球..好大風

咁佢地就一齊話啦"停風!"    (霆峰)

點知真係停左wor...咁佢地就一齊話啦...謝停風..(謝霆峰)

源於pe堂教羽毛球...但好大風

我同peggy冇聊講的..

請問...你食家變雪條未呢?

放學..之前聽講座已經悶到抽筋..訓埋..

跟住又test phy...

ok啦..我諗合格已經好好的了..

冇啦啦lee sir留人...對住d數成粒鐘..

canan又成日催我話佢家姐黎緊..

成個勁燥...我係咁同呀sir講..我有題唔識..又唔理我

跟住..canan又係咁同佢講..我同佢要補習..

好啦..我改好正..走到佢面前..

佢同我講..第一次補測既同學過去..= ="

我咁啱係第2次..受各種壓力下..差d顛左!

終於走得...番到hm...又係對住同一埋野..

唯一狠自己既係...點解..搞極都唔明!


刊登時間︰2007-11-06 12:24 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]