真係對唔住大家...其實我一直都頗得閒..
只係..因為陰影既關係搞到我唔敢再打字..
每次打到我最興起..唔係hand機就冇晒d野..
火都黎埋...今次會打既原因...其實係因為dorothy..
如果唔係睇到佢篇留言..都冇咩心機想打...
係丫...今日終於考完exam啦...但令人擔心既狀況係..
我竟然一d緊張既感覺都冇???仲可以追到一套"我要變成硬柿子"<--3日
"當四葉草碰上劍尖時"<--2日半, "海猿"<--7集 ,我覺得自己..完全唔似溫緊書..
仲要有一刻發夢(daydream)... 如果出既題目係"我愛黑澀會"我可能會入a班!
算把啦!答番dorothy...我like洪詩! 我好想你..
同埋我唔見左你個xg...搞到我想知道你多d都唔得.....- -"(惆悵)
你知道嗎...?冇左你...成個eng camp都唔重聚了..好想念呀晴,恩慈..
我好驚自己會唔記得晒佢地d名..我幾次發夢..幾年後..係ccc cyc college
見到佢地...姐lianna同埋dani 跟住佢地同我講野..我一都唔明..
我好想同佢地講..我想回佢地e-mail..但我唔知講乜同埋..文法差
但佢地好似好嬲我...唔知...同埋..依家真係好想見大家..
但出黎又唔知講咩好.... 我係camp入便顯然係一個小女孩
個個都係f.4既大狼....(懶弱小)好似大纜都拉唔埋...愈黎愈遠
諗起9月1號..你地既來電...今後卻再無一風信,,,唉....................
你過得幾好嘛??佢地冇蝦你姓"多"呀嘛????
好...為左獎勵任何一個睇完le度仲睇落去既人...
我提供一個減緩溫室效應既方案----冷笑話一個
"從前有一支牙籤...
咁佢行行下...甩左鞋帶...
就諗住去繫鞋帶啦
點知一繫..........'啪'..
佢...佢..佢...佢....佢斷左! "
希望大家多為環保多出一分力..多帶微笑上街
為身邊人亦增添一份喜悅!
最後...要多謝我部電腦...佢俾我打 晒篇野!感謝神!
|