|
2006 年 6 月 20 日 星期二  |
|
哇~~攞命啊!......................
| 今日心情...好沈重..
考我最唔惦o個科...........英文..
但..經證實後..呢一個唔係致命傷..
嗚嗚......miss關 監我地啊!!!!!!!!!!!!
so bad ~!!
死o左佢好過......
o都晒嘴......=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=
打冷lu~~!!
即閃......
咦!!!!乜你咁多野講o架!!!!!!!
"唔走得住wow!!!"
走得之後,.....唐唐又捉住我地....
嗚嗚....要等到10點啊!!!!!!
淨係buy支筆啫!!!!!
跟住我就同彤彤行番屋企啦!!!
哇..唔好再熱d!!!!!!
食番條"雪條"先....
弊!!!撞到我個小學同學添!!!
我好驚佢o架.....
佢幾乎乜都叻過我!!!!
死得啦!!
算啦!!!係咁意都say個bye啦!!!!
好!!!俾面你..(佢咪就係polly lo~~)
行行吓!!又屎忽痕......
走去圖書館..with彤彤..
睇o左一陣書咪走lo~~
算啦!!!講黎講去都係o個d沖涼,食飯啫!!!!
唔講啦!!!!
聽日再寫啦!!!!
88

| | 刊登時間︰2006-06-20 06:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 |
|