2006 年 6 月 20 日  星期二   陰天

哇~~攞命啊!......................

今日心情...好沈重..

考我最唔惦o個科...........英文..

但..經證實後..呢一個唔係致命傷..

嗚嗚......miss關  監我地啊!!!!!!!!!!!!

so  bad   ~!!

死o左佢好過......

o都晒嘴......=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=

打冷lu~~!!

即閃......

咦!!!!乜你咁多野講o架!!!!!!!

"唔走得住wow!!!"

走得之後,.....唐唐又捉住我地....

嗚嗚....要等到10點啊!!!!!!

淨係buy支筆啫!!!!!

跟住我就同彤彤行番屋企啦!!!

哇..唔好再熱d!!!!!!

食番條"雪條"先....

弊!!!撞到我個小學同學添!!!

我好驚佢o架.....

佢幾乎乜都叻過我!!!!

死得啦!!

算啦!!!係咁意都say個bye啦!!!!

好!!!俾面你..(佢咪就係polly   lo~~)

行行吓!!又屎忽痕......

走去圖書館..with彤彤..

睇o左一陣書咪走lo~~

算啦!!!講黎講去都係o個d沖涼,食飯啫!!!!

唔講啦!!!!

聽日再寫啦!!!!

88

刊登時間︰2006-06-20 06:31 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]