|
2006 年 11 月 12 日 星期日  |
|
...頂...
| 今日..好開心啦....諗住..
一早起身玩腦..
點知..玩左..3個幾鐘頭..
我就覺得好悶啦...
..唔知係唔係...玩黎玩去.都係個d..
..又唔多想做工課..
事慣我就黎做晒..
悶到爆..
諗住..開我隻pet黎玩..
病埋..添
down晒...
仲有一樣..
我換左個鍵盤..
成日打錯字
del...唔知變左咩..
唉...
我就黎學d科大生架啦
T^T
| | 刊登時間︰2006-11-12 05:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 11 日 星期六  |
|
我返黎啦~~
| ....哈哈..
我開心啊..
我依家唔係係大6架...
我係hk...
事慣我部死腦...
搞惦左啦~!!!!
呵呵....好鬼開心啊...
唔講啦..
..我有d眼訓啦~!!
88
| | 刊登時間︰2006-11-11 11:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 30 日 星期一  |
|
..好似有D唔舍得
| ...首先我有D唔舍得部腦...
我返番HK...就冇得玩啦~!.嗚嗚...
第2..我好似有D..唔想走..
好掛住婆婆啊...唔知點解..
我總係覺得好似...婆婆..好似..好快..就唔再係度咁....
唔知..有DD想喊添...
頭先收到爸爸既電話..話遲D先返HK...都唔知幾開心..
但係..又...係唔知啊..
我要溫書啊~!!!!!!
..死啦..
我唔知咩事...我成身都係...1粒粒
又唔係俾蚊咬...
唔通又係敏感....
..算啦...次次都係咁架啦...
我好唔想走啊!!!!!!!!!!!!!!!
電腦...婆婆......
| | 刊登時間︰2006-10-30 03:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 29 日 星期日  |
|
谷鬼氣.....
| ...真係想..打死佢/...
佢=電腦..
yy??
我琴晚...專登打好多字...
講d野...
打左都唔知幾耐...
點知....唔講啦...
冇晒啦...==
我依家係大6啊..
聽日番架啦...
又冇得玩電腦啦...
唉...
講起今日...
都冇乜野講...
因為今日..先至完成左1半...
嘻嘻...係啊..
依家係下午咋...
不過...頭先..我做左..1件..
唔知係唔係我錯..
又或者..我..有份錯既..事..
其實..都唔係1件...好大既事..
大家都知//我有個表妹..
咁...依家..都..5年級...實際佢..淨係細我3年..
都唔係好細啦...
唔知係唔係...啊婆有3個孫..
佢就被啊婆湊左最耐...
好似有d..唔夠成熟....
唔知啦..可能係我呷...唔講啦//.
入番正題先..
咁我地一齊玩電腦啦...
咁..佢like..低低地..
我咪陪佢lo~~
你知..大6 好鬼興qq..
我陪佢玩...
唔知點解..玩玩下..
冇啦啦..打架..
(其實唔係冇啦啦..係我唔記得)
咁..我大力過佢..
咪就下佢lo~~~
.....佢又拎野黎..打我...
咁既..形勢..仲唔同佢掙咩...
我捉住佢隻手..佢又想走..
點知...好似..以我印象..
好似係..唔小心..甩左手..
唔知係佢..fig開我隻手..定係我甩左手..
咁佢就...petpet落地..
冇啦啦喊...
下...
跌親ja~>...
你都唔喊啦...
佢喊wo~~~
我呆左..
跟住.....搞到啊婆都黎埋...
我唔知佢..博咩lo~~
....可能真係好痛瓜...
但係..
冇野啦...

| | 刊登時間︰2006-10-29 03:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 4 日 星期三  |
|
..今..日//真係好特別
| .....哇..d miss..痴晒線
..唔通集體更年期??
..o晒....
第1堂..地理...
..係冇事既..
仲好好好...鬼死kai心添~!!
嘻..//嘻
..但係....
下一堂係...oral堂...
我仲未背啊~!!
去到個度..
俾我過到骨..^^
但係..
冇啦啦玩..突擊...
要我地test lo~!!
...唉..
都心知不妙架啦~!!
點鬼知..佢話要留堂wo~~!!!
..算..唔同你嘈..啍~!!
有成班陪我...哈哈哈//
....recess..之後...
仲痴線..
又俾洪sir鬧...唉...
遲少少落黎ja~..洗唔洗啊~!!
..哇...極品..
痴線..既極品..
上完..computer...上家政
..頂..
有啦啦整沙拉..
我帶左橙wo~~
俾你食定俾我食啊~!!
...哈哈哈
整組入便..
得我係帶啱..呵呵呵..
...but係整..沙律汁既..唉
...做你就做啦~!!
咁多野講..
...你俾番d time..我..快d做仲好啦~!!
....頂....啱啱打鐘..咩都未執完..
就即刻叫我地走..
又話有試食..
試你條命咩
...呢個時候..
我同我家姐諗到首歌
...無可奈何..
"我就這樣的來,我就這樣的去..
什麼....也沒得著..."
我地仲痴線...唉
...但係重頭戲係..
lunch之後lo~
..yy??
因為...我做左未婚媽媽lo~~
...有冇我msn呢...
...我改左名啦~!!哈哈哈
..今日最後1堂...
又係性教育..
但係...
我今次既感覺大d lo~!!
...首先...絕對唔係..因為俾人推左出去..做..
未婚媽媽....
雖然..呢個都幾難忘..
冇啦啦..講咩..我有左bb
唉...我先得個13歲...
好啦~!!
...今日睇完...d墮胎..左既bb
..我覺得...對於我黎講..
第1個感覺係核突..
第2個係...性行為..係咪..應該..
只係2個人既..事
...係咪淨係..1句..上去落左佢啦..
咁就搞惦..
唔係lo~
...原來對於..媽咪黎講..
...有好大好..大既..陰影..
....但係...對於..生活係21世紀既我地..
..對於.."性"係唔係已經唔著緊..
....我仲好記得..我啊哥...
佢曾經..講過一句..
"你估下我..識左..佢幾耐??"
"3日咋...我就搞惦左佢"
....又記得多樣野...
佢曾經有一個..女朋友..
佢..真係有左bb
...但係..
原來...10個男人..真係..10個都會..落左佢
...結果..真係..落左..
我記得..
佢地呢對拍左好耐..
但係..都照散...
..咁又再一次..證實..
"性"係..維繫唔到"愛"
..咁..我地d女性..係咪真係要認真咁諗諗佢呢??
..呢樣搞到我好亂...
但係電視機..又灌輸左..另一種既..
思想....幾乎..依家套套...戲.
套套都係..會..俾左..透明既信息...
...完左..之後..我個心.依家都仲係有d 心up
...好心痛...

| | 刊登時間︰2006-10-04 06:45 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | »
|