2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天

...頂...

今日..好開心啦....諗住..

一早起身玩腦..

點知..玩左..3個幾鐘頭..

我就覺得好悶啦...

..唔知係唔係...玩黎玩去.都係個d..

..又唔多想做工課..

事慣我就黎做晒..

悶到爆..

諗住..開我隻pet黎玩..

病埋..添

down晒...

仲有一樣..

我換左個鍵盤..

成日打錯字

del...唔知變左咩..

唉...

我就黎學d科大生架啦

T^T

刊登時間︰2006-11-12 05:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 11 日  星期六   晴天

我返黎啦~~

....哈哈..

我開心啊..

我依家唔係係大6架...

我係hk...

事慣我部死腦...

搞惦左啦~!!!!

呵呵....好鬼開心啊...

唔講啦..

..我有d眼訓啦~!!

88

 

刊登時間︰2006-11-11 11:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天

..好似有D唔舍得

...首先我有D唔舍得部腦...

我返番HK...就冇得玩啦~!.嗚嗚...

第2..我好似有D..唔想走..

好掛住婆婆啊...唔知點解..

我總係覺得好似...婆婆..好似..好快..就唔再係度咁....

唔知..有DD想喊添...

頭先收到爸爸既電話..話遲D先返HK...都唔知幾開心..

但係..又...係唔知啊..

我要溫書啊~!!!!!!

..死啦..

我唔知咩事...我成身都係...1粒粒

又唔係俾蚊咬...

唔通又係敏感....

..算啦...次次都係咁架啦...

我好唔想走啊!!!!!!!!!!!!!!!

電腦...婆婆......

 

刊登時間︰2006-10-30 03:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天

谷鬼氣.....

...真係想..打死佢/...

佢=電腦..

yy??

我琴晚...專登打好多字...

講d野...

打左都唔知幾耐...

點知....唔講啦...

冇晒啦...==

我依家係大6啊..

聽日番架啦...

又冇得玩電腦啦...

唉...

講起今日...

都冇乜野講...

因為今日..先至完成左1半...

嘻嘻...係啊..

依家係下午咋...

不過...頭先..我做左..1件..

唔知係唔係我錯..

又或者..我..有份錯既..事..

其實..都唔係1件...好大既事..

大家都知//我有個表妹..

咁...依家..都..5年級...實際佢..淨係細我3年..

都唔係好細啦...

唔知係唔係...啊婆有3個孫..

佢就被啊婆湊左最耐...

好似有d..唔夠成熟....

唔知啦..可能係我呷...唔講啦//.

入番正題先..

咁我地一齊玩電腦啦...

咁..佢like..低低地..

我咪陪佢lo~~

你知..大6 好鬼興qq..

我陪佢玩...

唔知點解..玩玩下..

冇啦啦..打架..

(其實唔係冇啦啦..係我唔記得)

咁..我大力過佢..

咪就下佢lo~~~

.....佢又拎野黎..打我...

咁既..形勢..仲唔同佢掙咩...

我捉住佢隻手..佢又想走..

點知...好似..以我印象..

好似係..唔小心..甩左手..

唔知係佢..fig開我隻手..定係我甩左手..

咁佢就...petpet落地..

冇啦啦喊...

下...

跌親ja~>...

你都唔喊啦...

佢喊wo~~~

我呆左..

跟住.....搞到啊婆都黎埋...

我唔知佢..博咩lo~~

....可能真係好痛瓜...

但係..

冇野啦...

刊登時間︰2006-10-29 03:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天

..今..日//真係好特別

.....哇..d  miss..痴晒線

..唔通集體更年期??

..o晒....

第1堂..地理...

..係冇事既..

仲好好好...鬼死kai心添~!!

嘻..//嘻

..但係....

下一堂係...oral堂...

我仲未背啊~!!

去到個度..

俾我過到骨..^^

但係..

冇啦啦玩..突擊...

要我地test  lo~!!

...唉..

都心知不妙架啦~!!

點鬼知..佢話要留堂wo~~!!!

..算..唔同你嘈..啍~!!

有成班陪我...哈哈哈//

....recess..之後...

仲痴線..

又俾洪sir鬧...唉...

遲少少落黎ja~..洗唔洗啊~!!

..哇...極品..

痴線..既極品..

上完..computer...上家政

..頂..

有啦啦整沙拉..

我帶左橙wo~~

俾你食定俾我食啊~!!

...哈哈哈

整組入便..

得我係帶啱..呵呵呵..

...but係整..沙律汁既..唉

...做你就做啦~!!

咁多野講..

...你俾番d  time..我..快d做仲好啦~!!

....頂....啱啱打鐘..咩都未執完..

就即刻叫我地走..

又話有試食..

試你條命咩

...呢個時候..

我同我家姐諗到首歌

...無可奈何..

"我就這樣的來,我就這樣的去..

什麼....也沒得著..."

我地仲痴線...唉

...但係重頭戲係..

lunch之後lo~

..yy??

因為...我做左未婚媽媽lo~~

...有冇我msn呢...

...我改左名啦~!!哈哈哈

..今日最後1堂...

又係性教育..

但係...

我今次既感覺大d  lo~!!

...首先...絕對唔係..因為俾人推左出去..做..

未婚媽媽....

雖然..呢個都幾難忘..

冇啦啦..講咩..我有左bb

唉...我先得個13歲...

好啦~!!

...今日睇完...d墮胎..左既bb

..我覺得...對於我黎講..

第1個感覺係核突..

第2個係...性行為..係咪..應該..

只係2個人既..事

...係咪淨係..1句..上去落左佢啦..

咁就搞惦..

唔係lo~

...原來對於..媽咪黎講..

...有好大好..大既..陰影..

....但係...對於..生活係21世紀既我地..

..對於.."性"係唔係已經唔著緊..

....我仲好記得..我啊哥...

佢曾經..講過一句..

"你估下我..識左..佢幾耐??"

"3日咋...我就搞惦左佢"

....又記得多樣野...

佢曾經有一個..女朋友..

佢..真係有左bb

...但係..

原來...10個男人..真係..10個都會..落左佢

...結果..真係..落左..

我記得..

佢地呢對拍左好耐..

但係..都照散...

..咁又再一次..證實..

"性"係..維繫唔到"愛"

..咁..我地d女性..係咪真係要認真咁諗諗佢呢??

..呢樣搞到我好亂...

但係電視機..又灌輸左..另一種既..

思想....幾乎..依家套套...戲.

套套都係..會..俾左..透明既信息...

...完左..之後..我個心.依家都仲係有d  心up

...好心痛...

刊登時間︰2006-10-04 06:45 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]