2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天

..我發覺喊..自己好辛苦

...唔知點解..

我琴晚番到home..散晒..

但係唔想訓覺..開機(電腦)

又hand晒...無無聊聊睇tv,,

冇野睇..自己開始發顛,,,

對住牆係咁黎鬧..(屋企一個人都冇)

試下去喊..又好似喊唔出..(琴日d限額用晒)

點知.....

睇番tv..愈睇隻眼愈痛..個心仲痛

11點先訓..今日洗唔洗去跑呢..??

算..訓左先講..^^"

第2朝起身..我發覺..

隻腳唔係我架...

去刷牙都唔可以正常咁行..

總之就要就住黎行..T^T

冇去到跑..(煩.))

打羽毛球..(佢地就free到爆,,食m記)

我就係咁俾人話

"側身拉印.."- -"""

結果..得番最後1個hr..

果幾隻野..終於死番黎..但係..

閔曉宜同李芷瑜都有黎(佢地唔係打羽毛球架)

對住隻陳家嘉..我好想死..

佢地見到我話我殘左..冇計,,

我個靈魂仲係個暖粒粒既被窩度..

痴線架成班友仔..打完羽毛球..又話打籃球

好..我陪你地...一路上講埋d死爛gag..

笑唔出..冇乜精神..

冇啦啦..閔小宜問我..

"你做咩唔黎跑呀..??"

"冇呀..唔知醒.."

"o...仲以為你嬲我tim.."

心諗::我都唔係依家先黎嬲你啦,,

我好少嬲人咁耐..自己辛苦..

喊完就算..講真..

諗番琴日..我真係唔想係大家面前喊,,

要大家擔心..好對唔住...

我仲好記得umi入左黎厠所(運動場果個)

我問佢地"你地唔洗等我啦..走先ma~"

果陣..勁唔好意思...= =""""

umi諗都冇諗就講

"冇理由見住fd喊..我地走左去架..??"

我果陣唔多覺呢句..

(我好鐘意諗番d之前發生過既野..)

依家..我個心..又好似有番d感覺啦..^^

多謝你呀..umi..!!!

講番我地打籃球啦///笑爆...

我同閔先生爆多靜電...

搞到冇人惦我地..

佢就周圍電人..好衰..

連我都電埋...><""

3個wisdom都唔夠'

2個faith..

佢地究竟係咩構造..??

仲可以打籃球打得咁開心..

唉,,,冇力啦..老左tim..

池池走左..得番4條友..

痴線架..有乜理由要入左波先走得wor..

我今朝到依家都未食野呀..

仲做咁多運動...(果陣2點幾)

我唔想成為hk開埠以黎..

第一個因為入唔到波餓死既人呀..

最後...走得..

但係唔係因為我入左波..

係因為...唔講啦...

去左呀波波(呀波羅)吉魚蛋

行去林士德睇排球..點知

行左幾個字..佢地打完..- -""

唉,,,,""咁各有各散..

我又得番自己一個..

冇計啦...個個都住TY

唉....

番到home..又係自己一個..

..又係開唔到腦,,><""

勁冇聊..好..訓覺..

由3點幾訓到5點幾//

勁.!!!!

又冇啦啦開到腦..吹脤"""

睇番佢地d  xanga..

好感人丫..唔知點解..

好似個個d  xanga都長左..

好睇左..好想追住黎睇..哈哈..

umi果個仲正..得啦..

我應承你..我會好開心..ok??

你都要呀..如果唔係..^^

我覺得自己..都幾勁..

係3日入便..做足晒

2個禮拜既運動..

我唔會放棄..

閔曉宜..你小心..

你得戚唔到好耐..

我下年會比依家更努力..

更比心機,,,我會係我可能係全完既最後一年,,

拎到le個獎..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

(再一次心淡...)

刊登時間︰2007-01-27 07:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 26 日  星期五   晴天

今日6運會

..唔好意思..之前唔知點解..

我打唔到qooza..搞到我有好多野都miss晒..

今日..又唔多想打..hope  d人唔會走晒啦...^^

琴晚真係好眼訓..唔知係嗌得多定係咩...

8點幾訓左..咁我又唔願起身..搞到7點先醒..= =""

仲話接umi..毛就有得你接,,,><""(差d遲到)

我好冇心機..我好驚..我知我會輸俾閔曉宜(之前真係咁諗)

仲握埋手仔..講win左or輸左都仲係gd  fd,,,^^

我成日都冇做過啦啦隊..- -""鬼咩

開始就200決賽..after800...跟住100決..最後接力

頂佢個肺...間住黎,,,搞到我帶左3又著唔到..

咦,,,,菜欄係wisdom架..??(被我遺忘左)

仲以為佢地成班gd  fd係hope house既tim..><""

我又有玩"雷"球..but..88左lu..

跑200m..即刻跑..又冇釘鞋..

搞左好耐..去跑啦..又冇學生證..

妖..浪費晒d氣,,,><"""

結果..隻閔先生.係咁講..faith  win硬..

咩算啦...wisdom..冇架啦..果d..哈哈..

又被我撞彩拎到第一..好開心..但係,..

咁我去100m等啦....

又同閔曉宜話d含黃色成份既野..^^

咁我地全部入100m女c既都識..

約埋..就黎衝線就一齊嗌..

哈哈..kai爆,,我好驚結果..

因為我個角度見到成班友仔一齊過..

仲被我聽到人地話..

"哇..咩事呀..咁恐怖既..冇啦啦嗌到咁大聲"^^

我唔知呀...個結果話我拎第2..算啦,,,反正同閔曉宜打番個和..

仲有得追...^^""咁,,我就即刻去4x100..點知..

所謂既驚喜..就真係驚多過喜..

umi又跑wor..仲要隔離線..

唉....又係咁..點解今年咁多野煩,,''

(我唯一一年係6運爆最多次粗)

我見到umi有d唔開心..有d心up

跑..下..??仆街丫..(我果陣真係講左出黎)

我地係拎獎果隊..但係第一棒就去左拎分果隊..

搞到...慢晒...我又追唔到..T^T..

好彩..池池係勁..拎到2..

如果唔係第一棒..我地就.......唉,,

下..??閔曉宜拋波拎第一..??(心知不妙)

直到閉幕..我地又拎唔到啦啦隊冠軍..

原來已經係第4年都係hope house..

d人係咪聾..係就睇e生,,我地咁落力..有乜理由

算啦...再一次證明..付出..不一定收到回報..

女丙個人冠軍:閔曉宜

我個心爛左..我好想喊..但係唔想人地知..

隔離果2條友,,,又係咁講爛gag..

個心呆晒,,,冇事既..^^

換晒3..搵番菜欄..唔見umi佢地..

佢打電話..我一諗到閔曉宜..有d忍唔住..

好彩未滴出黎..唔算喊..><""

搵umi啦..我見佢地出緊黎..兜頭走,,'

ms lueng見到我..(佢係wisdom既)

同我講"點呀..wisdom既大家姐)

我即喊...我唔配做大家姐,,'

我冇本事...我乜都唔得..

ms lueng個攬攬好溫暖..補緊我個心//

但係俾umi佢地見到..我去左厠所..

d人見到我..個個都問我野..

我突然好開心..有咁多人關心我..

佢地入晒黎..我冇喊..但係紅晒塊面

出到去..又見到閔曉宜..真係忍唔到..

淚水忍得到,方可進步,變作石頭粗糙[[他不準我哭]]

好多人關心我..好暖..冇事lu..

但係..我見到umi同菜欄都勁唔開心..

我好心痛..umi有pheobe陪,,但係..

菜欄自己行..我陪佢..傾傾下,,,試下氹佢笑..

原來女仔真係幾易氹,,^^'

冇啦啦佢地話影相..仲要擺色狼裝人..

睬你都傻..我見菜欄又企埋一角..

諗住同佢傾下..見忍唔住喊..

我即刻俾人指住黎鬧,,但係我冇覺得對唔住..

下.??乜我咁架...我都唔知點解..

咁我同umi行番屋企啦..初段都係好悶..

都唔知講咩好..但係冇啦啦傾傾下就笑..嘻

都話左我死淨把口架啦...^^""

最後我同umi講左d野..

我諗番覺得好白痴,,但係當時一d都唔覺lor..

唉...佢話同我食..我都想..

但係...我唔敢令人地太熟悉我...

我驚,,,,都係算啦..

笑真係會令d架..

多d笑啦,,,- -""唔好再唔開心啦..

a班d令女..唔好再係咁啦..

你地有我呀.(又係咁樣睇到自己咁大)

隻腳好痛tim..><""

好擔心家長日呀...

刊登時間︰2007-01-26 04:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 19 日  星期五   晴天

哇..今日勁DOWN

唔怪得知啦....之前人地同我講我個QOOZA d字細//

我都唔信...係呀/...我依家唔係屋企..我係學校呀..

library..??no..!!!

我係電腦堂度打blog..^^

冇計啦..我覺得我屋企部腦唔知咩事..

打唔到blog..又較唔到字既大細,,,

我依家有好大感想..

希望趕得切打晒啦..><""

你地有冇試過好近..但係惦唔到既感覺/..???

我有..仲好多次..今日eng派卷..

我收到之後..冇唔覺得唔抵..

我42.5marks..今次...我知道我地班有20個人肥左..

我唔係因為知到有19個人陪我而冇唔開心..

因為我知道我冇溫書..但係溫左個結果都會一樣..

我好想喊/..但係我冇付出..so..喊唔出..

你發覺周圍既人..都充斥著同你既距離差遠..

你既心會不自覺地撕開...唔好覺得痛..

會開始變得麻木.......

麻木既終點我唔知...但係..

我知道身邊最好既fd都合格..

我除左鄧佢地開心之如,,

我再次有果個感覺

刊登時間︰2007-01-19 11:40 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天

可以好開心又可以好唔開心既一日

冇啦啦落雨,,晨早流流起身溫豬..

好冇精神..so我就玩左陣勁舞先..(藉口啦..)

玩玩下..好似9點半..電話響,,,

"喂.."

"喂,,你好呀..請問劉詠雯家人係度嗎..??"

我想借問聲你找我家人做乜呀..??

佢地返晒大6..呀哥唔知..

"佢地唔係度wor..我係劉詠雯"

"噢.........係咁架..我地係.."

你地估下佢跟住講咩..??

"我地係..南葵涌健康xxx打黎架..

我係想提醒你帶xxxxxxx"(唔記得左佢講乜.)

收左線之後我開始鬧佢..痴線.架..

9點幾打黎提我帶野..好彩我打緊機姐..

如果唔係..搵鬼聽咩..><""果左冇耐..終於溫豬

由於冇啦啦落雨..好似有d傷風..搞到我溫豬溫成咁..

"以民為本,選鹽辣間"

陰公..讀左幾次都係咁...==""

我沖埋涼..即刻著3接umi..

我之前唔知應承左邊個..anyway..

成個禮拜冇接..而且今次都係考試後既last day..

下次唔知仲有冇機會(指返學)

我就黎搭2返到去,,我驚umi入左去..

裝兩裝好似唔係度..諗住出返去..

"mandy,早晨"(lee sir)

"唔準又出又入丫"(細蕭)

終於俾我見到umi,,,

佢終於換袋啦..哈哈...

claudia...呵呵""88..>e<""

死火...我淨係溫到唐初..佢地就個個溫晒北宋

咁就大家樂啦..(點解日日打都要打埋el句//好悶)

終於考..o晒..我望到份卷...

邊個老師出架..學埋陳傳鎰d野..玩倒扣

><""是非我識果d答..其他唔敢撞..

o晒..原來所謂既1個鐘..有50min都係用黎寫字既...

唉..我做做下,,見到隔離果個停晒手...好羨慕呀..

好想去返f.1...唉....

考完..點知..又俾ms lueng留

搞左勁耐..又要俾miss楊留..煩..

錯唔多冇左半個hr..心諗umi佢地實唔等我地啦,,

唉..點知..閔曉宜話得啦..定呀...佢地實等我..(我指佢本人)

下..你..唔多信..佢地等我都唔等你啦,,,何況..

咁搞到左耐..終於閃得..落到去..冇人既..

望一望hall底..有我熟悉的身影..

我好想去攬下佢地..點知佢地...

走晒...=="""""""""""""(down晒)

搞清楚件事之後,,原來閔先生又係度吹..

人地補考咋..講到自己懶勁咁..(鄙視你)

跟住佢地考..好似好怪,,,

鬼咩...2個月前既野,,,好唔齊,,

閔先生仲要反反下咁..(冇佢收)

例牌..又係去7仔,,,

成班c拉約埋打牌..唉..

算lor..送佢地搭車仲要俾佢地鬧係烏蠅(係我自己衰先)

咁我地3個(唐唐,wing,me)傾下歷屆去睇健康xx既經驗..

得番我同wing..我又去吉魚蛋(好味)

返到homw睇"我們這一家"(唔講唔知..原來a班個個都有睇)

ok好笑啦..送報紙係"咇...咇咇..咇"而送薄餅係"砰砰..."

玩勁舞,,辛苦左咁耐係時候喪下啦(我好似都冇乜點溫豬.)

俾呀wing串wor..話我個名out,,(勁舞入便)

好..我改..點知改完..幾經辛苦又做番2lv..

同呀wing玩..好勁(佢),,冇計啦,,呢d就係5lv同2lv既分別

講番先..我幾經辛苦玩到2lv..umi(曹金霖夫人)話我個名out wor..??

==""又改多次..(唔好話我冇主見..我都唔知改咩好)

你話係咪離派普,,,我諗住改敗家仔..有人用左..==""

乂敗家仔乂都有人用左..最後我火滾..

打垃圾桶...結果..都係有人用左...

結果...我係申請左..但係..個名好得意..umi有份俾意見

"唔知呀"就係佢既意見..^^

咁我又開始玩..玩左一陣..又升到2lv..

點知..俾人鬧..話唔等佢..咁我等你lor..

我升住之前果幾個...^^

我係有d唔開心..驚成績唔好..但係..

只要你總括咁講番自己今日既開心野同唔開心既野比較

你會發覺..開心既野..會多好多...

le句..我希望cathrine見到啦...

唔好再唔開心啦..^^

刊登時間︰2007-01-18 12:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 16 日  星期二   晴天

都真係幾hapi...^^

今日搞惦晒d野..就出門口...

諗住可以接umi啦...我又掛住沖涼..

搞到搭12先出到門口//A

T^T..咁傾左一陣..去考HIST..

唔知點解我去考HIST..我溫左好少..

係屋企冇溫過..係返學校睇左dd...

咁就上去...其實唔知點解..

覺得hist同geog都係有d唔洗點溫..係少少重點lor..

咁就俾我考完(有2個表唔多識填..我成日唔溫notes..出事..=="")

又傾左一陣..考pth,,哈哈..係樓梯等果陣..得umi..

咁我幾經辛苦終於接觸到佢..(真係好辛苦..俾我呀妹阻住晒..)

^^..=有d似耍花槍..俾佢打..

佢都幾大力架wor..可惜..

痛既唔係我..係佢隻手..^^""""

考lu..頂佢個肺呀...==""

咁鬼大聲..我仲要係正個喇叭隔離wor..

次次讀親d1,2,3,4果陣..

即刻連耳仔都穿埋...真係想打死佢地..

咁跟住我落到去..佢地竟然話最多係a,c..

但係我有好多都寫左..b,c...咁就大家樂啦..(苦笑中..)

咁成炸人去晒7仔..我咪又係傾偈lor..

傾下傾下..呀wing講錯左音..

最好笑就係..佢仲死認自己冇錯...

個態度仲唔惦..搞到我同cathrine笑死左..

咁跟住就say88...但係umi行得勁快wor..

都唔知係為左避我定係佢不嬲都行咁快..

咁初頭..我地嗌佢地ladies佢又聽唔到...

咁我諗住唔洗密密針佢都聽唔到啦..

咁我同呀wing就開始討論佢既身材啦..

咁我就話呀wing個殼唔得啦..

話咩.."你睇下..umi"擰羅"都令過你丫.."

你果d咪就係擰豬肉lor..點知>>>>>

umi聽到晒...-口-死晒

咁我地3個一齊行..送埋umi返home..(樓下..仲未知佢住邊..亦都唔想知)

咁冇啦啦傾開幼稚園..umi果間..好難記..我淨係記得好難讀..

呀wing果間好易記..因為佢又講錯字...

總之就..哈哈..."約克"..

我,,算啦..唔講lu..我發覺d幼稚園名都好難聽..

我果間...唉...

我最估唔到就係..umi都睇"我們這一家"

哈哈...今日睇得半集..又唔好笑..

唔夠炸豬扒先生咁好笑...^^

咁諗住裝勁舞團..(聽個個都話好玩咪試下lor)

次次都係咁...裝親野..次次都hand機..

搞到裝左一半..又係果個樣..- -""

不說了...生氣中...

我還是滾下去溫書吧...

整整一疊呢..!!!很是恐怖..><""

再見..

刊登時間︰2007-01-16 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]