|
2007 年 1 月 27 日 星期六  |
|
..我發覺喊..自己好辛苦
| ...唔知點解..
我琴晚番到home..散晒..
但係唔想訓覺..開機(電腦)
又hand晒...無無聊聊睇tv,,
冇野睇..自己開始發顛,,,
對住牆係咁黎鬧..(屋企一個人都冇)
試下去喊..又好似喊唔出..(琴日d限額用晒)
點知.....
睇番tv..愈睇隻眼愈痛..個心仲痛
11點先訓..今日洗唔洗去跑呢..??
算..訓左先講..^^"
第2朝起身..我發覺..
隻腳唔係我架...
去刷牙都唔可以正常咁行..
總之就要就住黎行..T^T
冇去到跑..(煩.))
打羽毛球..(佢地就free到爆,,食m記)
我就係咁俾人話
"側身拉印.."- -"""
結果..得番最後1個hr..
果幾隻野..終於死番黎..但係..
閔曉宜同李芷瑜都有黎(佢地唔係打羽毛球架)
對住隻陳家嘉..我好想死..
佢地見到我話我殘左..冇計,,
我個靈魂仲係個暖粒粒既被窩度..
痴線架成班友仔..打完羽毛球..又話打籃球
好..我陪你地...一路上講埋d死爛gag..
笑唔出..冇乜精神..
冇啦啦..閔小宜問我..
"你做咩唔黎跑呀..??"
"冇呀..唔知醒.."
"o...仲以為你嬲我tim.."
心諗::我都唔係依家先黎嬲你啦,,
我好少嬲人咁耐..自己辛苦..
喊完就算..講真..
諗番琴日..我真係唔想係大家面前喊,,
要大家擔心..好對唔住...
我仲好記得umi入左黎厠所(運動場果個)
我問佢地"你地唔洗等我啦..走先ma~"
果陣..勁唔好意思...= =""""
umi諗都冇諗就講
"冇理由見住fd喊..我地走左去架..??"
我果陣唔多覺呢句..
(我好鐘意諗番d之前發生過既野..)
依家..我個心..又好似有番d感覺啦..^^
多謝你呀..umi..!!!
講番我地打籃球啦///笑爆...
我同閔先生爆多靜電...
搞到冇人惦我地..
佢就周圍電人..好衰..
連我都電埋...><""
3個wisdom都唔夠'
2個faith..
佢地究竟係咩構造..??
仲可以打籃球打得咁開心..
唉,,,冇力啦..老左tim..
池池走左..得番4條友..
痴線架..有乜理由要入左波先走得wor..
我今朝到依家都未食野呀..
仲做咁多運動...(果陣2點幾)
我唔想成為hk開埠以黎..
第一個因為入唔到波餓死既人呀..
最後...走得..
但係唔係因為我入左波..
係因為...唔講啦...
去左呀波波(呀波羅)吉魚蛋
行去林士德睇排球..點知
行左幾個字..佢地打完..- -""
唉,,,,""咁各有各散..
我又得番自己一個..
冇計啦...個個都住TY
唉....
番到home..又係自己一個..
..又係開唔到腦,,><""
勁冇聊..好..訓覺..
由3點幾訓到5點幾//
勁.!!!!
又冇啦啦開到腦..吹脤"""
睇番佢地d xanga..
好感人丫..唔知點解..
好似個個d xanga都長左..
好睇左..好想追住黎睇..哈哈..
umi果個仲正..得啦..
我應承你..我會好開心..ok??
你都要呀..如果唔係..^^
我覺得自己..都幾勁..
係3日入便..做足晒
2個禮拜既運動..
我唔會放棄..
閔曉宜..你小心..
你得戚唔到好耐..
我下年會比依家更努力..
更比心機,,,我會係我可能係全完既最後一年,,
拎到le個獎..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(再一次心淡...)
| | 刊登時間︰2007-01-27 07:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 26 日 星期五  |
|
今日6運會
| ..唔好意思..之前唔知點解..
我打唔到qooza..搞到我有好多野都miss晒..
今日..又唔多想打..hope d人唔會走晒啦...^^
琴晚真係好眼訓..唔知係嗌得多定係咩...
8點幾訓左..咁我又唔願起身..搞到7點先醒..= =""
仲話接umi..毛就有得你接,,,><""(差d遲到)
我好冇心機..我好驚..我知我會輸俾閔曉宜(之前真係咁諗)
仲握埋手仔..講win左or輸左都仲係gd fd,,,^^
我成日都冇做過啦啦隊..- -""鬼咩
開始就200決賽..after800...跟住100決..最後接力
頂佢個肺...間住黎,,,搞到我帶左3又著唔到..
咦,,,,菜欄係wisdom架..??(被我遺忘左)
仲以為佢地成班gd fd係hope house既tim..><""
我又有玩"雷"球..but..88左lu..
跑200m..即刻跑..又冇釘鞋..
搞左好耐..去跑啦..又冇學生證..
妖..浪費晒d氣,,,><"""
結果..隻閔先生.係咁講..faith win硬..
咩算啦...wisdom..冇架啦..果d..哈哈..
又被我撞彩拎到第一..好開心..但係,..
咁我去100m等啦....
又同閔曉宜話d含黃色成份既野..^^
咁我地全部入100m女c既都識..
約埋..就黎衝線就一齊嗌..
哈哈..kai爆,,我好驚結果..
因為我個角度見到成班友仔一齊過..
仲被我聽到人地話..
"哇..咩事呀..咁恐怖既..冇啦啦嗌到咁大聲"^^
我唔知呀...個結果話我拎第2..算啦,,,反正同閔曉宜打番個和..
仲有得追...^^""咁,,我就即刻去4x100..點知..
所謂既驚喜..就真係驚多過喜..
umi又跑wor..仲要隔離線..
唉....又係咁..點解今年咁多野煩,,''
(我唯一一年係6運爆最多次粗)
我見到umi有d唔開心..有d心up
跑..下..??仆街丫..(我果陣真係講左出黎)
我地係拎獎果隊..但係第一棒就去左拎分果隊..
搞到...慢晒...我又追唔到..T^T..
好彩..池池係勁..拎到2..
如果唔係第一棒..我地就.......唉,,
下..??閔曉宜拋波拎第一..??(心知不妙)
直到閉幕..我地又拎唔到啦啦隊冠軍..
原來已經係第4年都係hope house..
d人係咪聾..係就睇e生,,我地咁落力..有乜理由
算啦...再一次證明..付出..不一定收到回報..
女丙個人冠軍:閔曉宜
我個心爛左..我好想喊..但係唔想人地知..
隔離果2條友,,,又係咁講爛gag..
個心呆晒,,,冇事既..^^
換晒3..搵番菜欄..唔見umi佢地..
佢打電話..我一諗到閔曉宜..有d忍唔住..
好彩未滴出黎..唔算喊..><""
搵umi啦..我見佢地出緊黎..兜頭走,,'
ms lueng見到我..(佢係wisdom既)
同我講"點呀..wisdom既大家姐)
我即喊...我唔配做大家姐,,'
我冇本事...我乜都唔得..
ms lueng個攬攬好溫暖..補緊我個心//
但係俾umi佢地見到..我去左厠所..
d人見到我..個個都問我野..
我突然好開心..有咁多人關心我..
佢地入晒黎..我冇喊..但係紅晒塊面
出到去..又見到閔曉宜..真係忍唔到..
淚水忍得到,方可進步,變作石頭粗糙[[他不準我哭]]
好多人關心我..好暖..冇事lu..
但係..我見到umi同菜欄都勁唔開心..
我好心痛..umi有pheobe陪,,但係..
菜欄自己行..我陪佢..傾傾下,,,試下氹佢笑..
原來女仔真係幾易氹,,^^'
冇啦啦佢地話影相..仲要擺色狼裝人..
睬你都傻..我見菜欄又企埋一角..
諗住同佢傾下..見忍唔住喊..
我即刻俾人指住黎鬧,,但係我冇覺得對唔住..
下.??乜我咁架...我都唔知點解..
咁我同umi行番屋企啦..初段都係好悶..
都唔知講咩好..但係冇啦啦傾傾下就笑..嘻
都話左我死淨把口架啦...^^""
最後我同umi講左d野..
我諗番覺得好白痴,,但係當時一d都唔覺lor..
唉...佢話同我食..我都想..
但係...我唔敢令人地太熟悉我...
我驚,,,,都係算啦..
笑真係會令d架..
多d笑啦,,,- -""唔好再唔開心啦..
a班d令女..唔好再係咁啦..
你地有我呀.(又係咁樣睇到自己咁大)
隻腳好痛tim..><""
好擔心家長日呀... | | 刊登時間︰2007-01-26 04:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
|
哇..今日勁DOWN
| 唔怪得知啦....之前人地同我講我個QOOZA d字細//
我都唔信...係呀/...我依家唔係屋企..我係學校呀..
library..??no..!!!
我係電腦堂度打blog..^^
冇計啦..我覺得我屋企部腦唔知咩事..
打唔到blog..又較唔到字既大細,,,
我依家有好大感想..
希望趕得切打晒啦..><""
你地有冇試過好近..但係惦唔到既感覺/..???
我有..仲好多次..今日eng派卷..
我收到之後..冇唔覺得唔抵..
我42.5marks..今次...我知道我地班有20個人肥左..
我唔係因為知到有19個人陪我而冇唔開心..
因為我知道我冇溫書..但係溫左個結果都會一樣..
我好想喊/..但係我冇付出..so..喊唔出..
你發覺周圍既人..都充斥著同你既距離差遠..
你既心會不自覺地撕開...唔好覺得痛..
會開始變得麻木.......
麻木既終點我唔知...但係..
我知道身邊最好既fd都合格..
我除左鄧佢地開心之如,,
我再次有果個感覺 | | 刊登時間︰2007-01-19 11:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 17 日 星期三  |
|
可以好開心又可以好唔開心既一日
| 冇啦啦落雨,,晨早流流起身溫豬..
好冇精神..so我就玩左陣勁舞先..(藉口啦..)
玩玩下..好似9點半..電話響,,,
"喂.."
"喂,,你好呀..請問劉詠雯家人係度嗎..??"
我想借問聲你找我家人做乜呀..??
佢地返晒大6..呀哥唔知..
"佢地唔係度wor..我係劉詠雯"
"噢.........係咁架..我地係.."
你地估下佢跟住講咩..??
"我地係..南葵涌健康xxx打黎架..
我係想提醒你帶xxxxxxx"(唔記得左佢講乜.)
收左線之後我開始鬧佢..痴線.架..
9點幾打黎提我帶野..好彩我打緊機姐..
如果唔係..搵鬼聽咩..><""果左冇耐..終於溫豬
由於冇啦啦落雨..好似有d傷風..搞到我溫豬溫成咁..
"以民為本,選鹽辣間"
陰公..讀左幾次都係咁...==""
我沖埋涼..即刻著3接umi..
我之前唔知應承左邊個..anyway..
成個禮拜冇接..而且今次都係考試後既last day..
下次唔知仲有冇機會(指返學)
我就黎搭2返到去,,我驚umi入左去..
裝兩裝好似唔係度..諗住出返去..
"mandy,早晨"(lee sir)
"唔準又出又入丫"(細蕭)
終於俾我見到umi,,,
佢終於換袋啦..哈哈...
claudia...呵呵""88..>e<""
死火...我淨係溫到唐初..佢地就個個溫晒北宋
咁就大家樂啦..(點解日日打都要打埋el句//好悶)
終於考..o晒..我望到份卷...
邊個老師出架..學埋陳傳鎰d野..玩倒扣
><""是非我識果d答..其他唔敢撞..
o晒..原來所謂既1個鐘..有50min都係用黎寫字既...
唉..我做做下,,見到隔離果個停晒手...好羨慕呀..
好想去返f.1...唉....
考完..點知..又俾ms lueng留
搞左勁耐..又要俾miss楊留..煩..
錯唔多冇左半個hr..心諗umi佢地實唔等我地啦,,
唉..點知..閔曉宜話得啦..定呀...佢地實等我..(我指佢本人)
下..你..唔多信..佢地等我都唔等你啦,,,何況..
咁搞到左耐..終於閃得..落到去..冇人既..
望一望hall底..有我熟悉的身影..
我好想去攬下佢地..點知佢地...
走晒...=="""""""""""""(down晒)
搞清楚件事之後,,原來閔先生又係度吹..
人地補考咋..講到自己懶勁咁..(鄙視你)
跟住佢地考..好似好怪,,,
鬼咩...2個月前既野,,,好唔齊,,
閔先生仲要反反下咁..(冇佢收)
例牌..又係去7仔,,,
成班c拉約埋打牌..唉..
算lor..送佢地搭車仲要俾佢地鬧係烏蠅(係我自己衰先)
咁我地3個(唐唐,wing,me)傾下歷屆去睇健康xx既經驗..
得番我同wing..我又去吉魚蛋(好味)
返到homw睇"我們這一家"(唔講唔知..原來a班個個都有睇)
ok好笑啦..送報紙係"咇...咇咇..咇"而送薄餅係"砰砰..."
玩勁舞,,辛苦左咁耐係時候喪下啦(我好似都冇乜點溫豬.)
俾呀wing串wor..話我個名out,,(勁舞入便)
好..我改..點知改完..幾經辛苦又做番2lv..
同呀wing玩..好勁(佢),,冇計啦,,呢d就係5lv同2lv既分別
講番先..我幾經辛苦玩到2lv..umi(曹金霖夫人)話我個名out wor..??
==""又改多次..(唔好話我冇主見..我都唔知改咩好)
你話係咪離派普,,,我諗住改敗家仔..有人用左..==""
乂敗家仔乂都有人用左..最後我火滾..
打垃圾桶...結果..都係有人用左...
結果...我係申請左..但係..個名好得意..umi有份俾意見
"唔知呀"就係佢既意見..^^
咁我又開始玩..玩左一陣..又升到2lv..
點知..俾人鬧..話唔等佢..咁我等你lor..
我升住之前果幾個...^^
我係有d唔開心..驚成績唔好..但係..
只要你總括咁講番自己今日既開心野同唔開心既野比較
你會發覺..開心既野..會多好多...
le句..我希望cathrine見到啦...
唔好再唔開心啦..^^ | | 刊登時間︰2007-01-18 12:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 16 日 星期二  |
|
都真係幾hapi...^^
| 今日搞惦晒d野..就出門口...
諗住可以接umi啦...我又掛住沖涼..
搞到搭12先出到門口//A
T^T..咁傾左一陣..去考HIST..
唔知點解我去考HIST..我溫左好少..
係屋企冇溫過..係返學校睇左dd...
咁就上去...其實唔知點解..
覺得hist同geog都係有d唔洗點溫..係少少重點lor..
咁就俾我考完(有2個表唔多識填..我成日唔溫notes..出事..=="")
又傾左一陣..考pth,,哈哈..係樓梯等果陣..得umi..
咁我幾經辛苦終於接觸到佢..(真係好辛苦..俾我呀妹阻住晒..)
^^..=有d似耍花槍..俾佢打..
佢都幾大力架wor..可惜..
痛既唔係我..係佢隻手..^^""""
考lu..頂佢個肺呀...==""
咁鬼大聲..我仲要係正個喇叭隔離wor..
次次讀親d1,2,3,4果陣..
即刻連耳仔都穿埋...真係想打死佢地..
咁跟住我落到去..佢地竟然話最多係a,c..
但係我有好多都寫左..b,c...咁就大家樂啦..(苦笑中..)
咁成炸人去晒7仔..我咪又係傾偈lor..
傾下傾下..呀wing講錯左音..
最好笑就係..佢仲死認自己冇錯...
個態度仲唔惦..搞到我同cathrine笑死左..
咁跟住就say88...但係umi行得勁快wor..
都唔知係為左避我定係佢不嬲都行咁快..
咁初頭..我地嗌佢地ladies佢又聽唔到...
咁我諗住唔洗密密針佢都聽唔到啦..
咁我同呀wing就開始討論佢既身材啦..
咁我就話呀wing個殼唔得啦..
話咩.."你睇下..umi"擰羅"都令過你丫.."
你果d咪就係擰豬肉lor..點知>>>>>
umi聽到晒...-口-死晒
咁我地3個一齊行..送埋umi返home..(樓下..仲未知佢住邊..亦都唔想知)
咁冇啦啦傾開幼稚園..umi果間..好難記..我淨係記得好難讀..
呀wing果間好易記..因為佢又講錯字...
總之就..哈哈..."約克"..
我,,算啦..唔講lu..我發覺d幼稚園名都好難聽..
我果間...唉...
我最估唔到就係..umi都睇"我們這一家"
哈哈...今日睇得半集..又唔好笑..
唔夠炸豬扒先生咁好笑...^^
咁諗住裝勁舞團..(聽個個都話好玩咪試下lor)
次次都係咁...裝親野..次次都hand機..
搞到裝左一半..又係果個樣..- -""
不說了...生氣中...
我還是滾下去溫書吧...
整整一疊呢..!!!很是恐怖..><""
再見.. | | 刊登時間︰2007-01-16 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 44 | »
|