|
2006 年 11 月 17 日 星期五  |
|
哇..啱啱先返黎
|
...今日有好多野要做啊..
好彩淨係miss so咋...
原來最勁既..都係佢...不過佢..都幾好人...
yy??因為個個都搵佢"開刀"lo~
..有d咩..賣旗同籌錢個d...都嘻..嘻
今日lunch勁好笑..
咁我同wing,唐唐去食lunch啦
今次去左個新地方啊
....幾好架..有木台,有椅子..
開飯啦...
點知..今日唔知點解...'
佢地係咁笑..
你又知啦..
佢地2隻野..個口都合唔埋既..
成日噴晒d野出黎..
我都唔係第1次中招架啦..
我仲要坐佢地中間wo..
雖然唔係對面ja~..
隔離都死得啦..
結果...唔講啦~
咁..我放學之後..
拎晒d要溫既..書..又..要去join唐唐同彤彤lu~
練歌..係啊..我地參加左中文學會個比賽啊
黎睇下我地啦..
爆笑一輪之後..
返家了!!!
我啊爸,啊媽今日放假..
去左sogo..
叫我去食飯..
去咪去...
咁搭mtr個陣..俾我見到d野..
有d感觸..
yy??我見到有個伯伯..腳震震咁行入黎..
見到隔離有個賓賓..讓位俾佢...個伯伯好開心..
p.s.我個陣都冇位坐..但係我相信..我有得坐..都可能唔會讓位
我根本冇諗過..點解..我見到..有得坐既..有白領階層既人..咁有文化.都...
其實.愈..係咪愈會..唔記得1d野呢...
去到銅鑼灣/...
哇..乜咁多人啊
"大掃貨"
我去到..佢地d戰績都睇到晒..
食野lu...哇..
唔飽wo..
最後..好勉強先算飽..
開始行動...
人山人海..
睇完我媽媽的推介..
..都冇乜興趣..
貴...
原來有得大抽獎...
行行下,....好想訓覺..
好攰..
走得lu~..
搭返..mtr..
我又係企..
轉線..再搭..
我唔夠我父母掙..又要企
企咪企..後生仔..冇野係唔得既..
企企下...有人嗌我,..有位wo..
當我想坐個陣..
我見到有個人又想坐..
但係..佢見到我..走過黎..
佢..行開左..
我坐左之後...好有罪惡感..
我睇到隻腳(太多人,淨係見到腳)
好多皺紋,好多青筋,
睇得出係..老既女仕
佢仲未退休,但係..睇得出好攰..
突然,諗緊..點解我唔讓位..
雖然我想...依家已經係..冇可能轉變..
因為佢已經走出車廂..
好想喊..
我大個左..會唔會咁,..如果我讓位..
佢會唔會好開心...其實我真係好鐘意睇到人地笑,,,
我覺得,..當你笑..係最真架...
唔會假同呃人..
好唔舒服.......
我返到屋企啦...沖涼..訓覺..
睇日打劍擊...
88
| | 刊登時間︰2006-11-17 11:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 16 日 星期四  |
|
好好玩啊~~
| ..今日係..學校校慶啊~!!
放早..哇..好鬼開心啊~!!
咁照常時間返學校啦~
首先..就係崇拜...
..遲左開始,..
差唔多9點先start..
終於開始啦~!多左個嘉賓..
係學校請返黎既...
初頭都冇乜野...
諗住..成個..活動都應該係校長講得最多架ma~
點知...全場都..係度讀同一個word
zzzzzZZZZZZZZZ
死未.....死晒..
我把持得咁好..都盅左幾下..
個博士講d野..係好有道理..
主要都係..講點樣令人生有意義..
可能我琴晚夜訓啦~!!
好啦..
終於到左..最好玩既環節啦~
捉棋..呀..好玩啊~
我玩飛行棋先..
鳴鳴...我仲未起到機啊~!!
結果拎左第2..
呢個仲好笑..
玩鬥獸棋..
哈哈..張健安搵唔到隻"貓"wo...
結果..我是但搵左個蓋頂住先..
點知..玩左成..半局..仲要係..我地都唔知既情況下..
張健安係棋紙下面搵返佢隻貓...
哈哈...'
係咪估唔到呢///
仲要係我同佢都唔知wo..
..最後我都輸左..
最後..我玩大笨象棋..
同tanya玩..原來佢唔識架wo...
搵左個幫手...
嗚嗚..我隻炮同車車都俾佢食左啊...
好彩佢又俾我食返隻炮..
都唔知識唔識玩架..
君君玩小飛象wo..
明知飛象過河係不守禮架啦~!!
得6分..打和..
結果冇鋪win..
我訓啦..好開心..我驚發惡夢啊~!! | | 刊登時間︰2006-11-16 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 15 日 星期三  |
|
好煩啊~!!
| 好野....聽日校慶...但係d老師好狼啊
係咁俾功課....><
咁點解話煩呢??
事慣放學...好多野做啊~!!!!!!!
又要搵黃sir傾長跑,又要搵羅sir..問佢野..
又要還書,又要攞羽毛球表格,又要籌錢,
好多野啊~!!!!
終於夠$100啦~!!
呵呵..好彩我死淨把口,...
快過綺欣同啊wing啊~!!!
第1!!!~~嘻嘻....
傾完..比賽d野之後..
我同啊wing搭bus返家啦~!
...唔知點解..好似..撞邪咁...
我同佢都係咁打呵欠..
搭左十幾min,...就打左十幾個..
終於落車lu...
講起..又打過啦~!!
"啊....um.."好眼困啊~! | | 刊登時間︰2006-11-15 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 14 日 星期二  |
|
...食慒你咩??
| ....今日我..冇啦啦好有興致.....
朝早聽宣佈..講咩..放假打羽毛球..
好想去..事憤我之前暑假join左...
幾好玩..又勁左..
yeah~!!
跟住又話有歌唱比賽..
我咪即刻同後面既blublu..傾傾lo~
佢又好似好有興趣咁..
結果..我同blu同tanya就參加左啦...
唱..."紅綠燈".."red green light"呵呵
唔好以為我唱唔到...我勁到震爛d杯架..
我收埋...費事賠錢咋...
放學...又搵黃sir..參加長跑..嘻嘻..我真係好動ja~... | | 刊登時間︰2006-11-14 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 13 日 星期一  |
|
勁....黑!!!!
| 今日..一大個早..起身..
作文..唔知..係咪呢...
我覺得我係凌晨做功課...醒d啦..諗野快d架...
我6:30起身...半個hr左右就作完lu~
幾快...!!!!
做晒d功課..好似真係開心d架wo....
^^
第1堂eng...死啦...派卷啦~!!
我唔想再去betty啊.....T^T
又合格wo...雖然唔係好高...但係都慢慢..上去啦~!!
55加油!!!!
原來中文堂先係悲劇...
18.5...係我心入面...留下烙印!!!!!!
100分...攞咁"高"分wo....
真係開心到笑啦~!!!!!
不過係喜極而泣......
放學.....做晒電腦lu~~!!!
係啊~!我擺埋個網係度啊...
我一定要打好d>>>>>> | | 刊登時間︰2006-11-13 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | »
|