2006 年 11 月 17 日  星期五   晴天

哇..啱啱先返黎

...今日有好多野要做啊..

好彩淨係miss so咋...

原來最勁既..都係佢...不過佢..都幾好人...

yy??因為個個都搵佢"開刀"lo~

..有d咩..賣旗同籌錢個d...都嘻..嘻

今日lunch勁好笑..

咁我同wing,唐唐去食lunch啦

今次去左個新地方啊

....幾好架..有木台,有椅子..

開飯啦...

點知..今日唔知點解...'

佢地係咁笑..

你又知啦..

佢地2隻野..個口都合唔埋既..

成日噴晒d野出黎..

我都唔係第1次中招架啦..

我仲要坐佢地中間wo..

雖然唔係對面ja~..

隔離都死得啦..

結果...唔講啦~

咁..我放學之後..

拎晒d要溫既..書..又..要去join唐唐同彤彤lu~

練歌..係啊..我地參加左中文學會個比賽啊

黎睇下我地啦..

爆笑一輪之後..

返家了!!!

我啊爸,啊媽今日放假..

去左sogo..

叫我去食飯..

去咪去...

咁搭mtr個陣..俾我見到d野..

有d感觸..

yy??我見到有個伯伯..腳震震咁行入黎..

見到隔離有個賓賓..讓位俾佢...個伯伯好開心..

p.s.我個陣都冇位坐..但係我相信..我有得坐..都可能唔會讓位

我根本冇諗過..點解..我見到..有得坐既..有白領階層既人..咁有文化.都...

其實.愈..係咪愈會..唔記得1d野呢...

去到銅鑼灣/...

哇..乜咁多人啊

"大掃貨"

我去到..佢地d戰績都睇到晒..

食野lu...哇..

唔飽wo..

最後..好勉強先算飽..

開始行動...

人山人海..

睇完我媽媽的推介..

..都冇乜興趣..

貴...

原來有得大抽獎...

行行下,....好想訓覺..

好攰..

走得lu~..

搭返..mtr..

我又係企..

轉線..再搭..

我唔夠我父母掙..又要企

企咪企..後生仔..冇野係唔得既..

企企下...有人嗌我,..有位wo..

當我想坐個陣..

我見到有個人又想坐..

但係..佢見到我..走過黎..

佢..行開左..

我坐左之後...好有罪惡感..

我睇到隻腳(太多人,淨係見到腳)

好多皺紋,好多青筋,

睇得出係..老既女仕

佢仲未退休,但係..睇得出好攰..

突然,諗緊..點解我唔讓位..

雖然我想...依家已經係..冇可能轉變..

因為佢已經走出車廂..

好想喊..

我大個左..會唔會咁,..如果我讓位..

佢會唔會好開心...其實我真係好鐘意睇到人地笑,,,

我覺得,..當你笑..係最真架...

唔會假同呃人..

好唔舒服.......

我返到屋企啦...沖涼..訓覺..

睇日打劍擊...

88

刊登時間︰2006-11-17 11:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 16 日  星期四   晴天

好好玩啊~~

..今日係..學校校慶啊~!!

放早..哇..好鬼開心啊~!!

咁照常時間返學校啦~

首先..就係崇拜...

..遲左開始,..

差唔多9點先start..

終於開始啦~!多左個嘉賓..

係學校請返黎既...

初頭都冇乜野...

諗住..成個..活動都應該係校長講得最多架ma~

點知...全場都..係度讀同一個word

zzzzzZZZZZZZZZ

死未.....死晒..

我把持得咁好..都盅左幾下..

個博士講d野..係好有道理..

主要都係..講點樣令人生有意義..

可能我琴晚夜訓啦~!!

好啦..

終於到左..最好玩既環節啦~

捉棋..呀..好玩啊~

我玩飛行棋先..

鳴鳴...我仲未起到機啊~!!

結果拎左第2..

呢個仲好笑..

玩鬥獸棋..

哈哈..張健安搵唔到隻"貓"wo...

結果..我是但搵左個蓋頂住先..

點知..玩左成..半局..仲要係..我地都唔知既情況下..

張健安係棋紙下面搵返佢隻貓...

哈哈...'

係咪估唔到呢///

仲要係我同佢都唔知wo..

..最後我都輸左..

最後..我玩大笨象棋..

同tanya玩..原來佢唔識架wo...

搵左個幫手...

嗚嗚..我隻炮同車車都俾佢食左啊...

好彩佢又俾我食返隻炮..

都唔知識唔識玩架..

君君玩小飛象wo..

明知飛象過河係不守禮架啦~!!

得6分..打和..

結果冇鋪win..

我訓啦..好開心..我驚發惡夢啊~!!

刊登時間︰2006-11-16 10:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 15 日  星期三   晴天

好煩啊~!!

好野....聽日校慶...但係d老師好狼啊

係咁俾功課....><

咁點解話煩呢??

事慣放學...好多野做啊~!!!!!!!

又要搵黃sir傾長跑,又要搵羅sir..問佢野..

又要還書,又要攞羽毛球表格,又要籌錢,

好多野啊~!!!!

終於夠$100啦~!!

呵呵..好彩我死淨把口,...

快過綺欣同啊wing啊~!!!

第1!!!~~嘻嘻....

傾完..比賽d野之後..

我同啊wing搭bus返家啦~!

...唔知點解..好似..撞邪咁...

我同佢都係咁打呵欠..

搭左十幾min,...就打左十幾個..

終於落車lu...

講起..又打過啦~!!

"啊....um.."好眼困啊~!

刊登時間︰2006-11-15 11:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 14 日  星期二   晴天

...食慒你咩??

....今日我..冇啦啦好有興致.....

朝早聽宣佈..講咩..放假打羽毛球..

好想去..事憤我之前暑假join左...

幾好玩..又勁左..

yeah~!!

跟住又話有歌唱比賽..

我咪即刻同後面既blublu..傾傾lo~

佢又好似好有興趣咁..

結果..我同blu同tanya就參加左啦...

唱..."紅綠燈".."red  green  light"呵呵

唔好以為我唱唔到...我勁到震爛d杯架..

我收埋...費事賠錢咋...

放學...又搵黃sir..參加長跑..嘻嘻..我真係好動ja~...

刊登時間︰2006-11-14 10:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天

勁....黑!!!!

今日..一大個早..起身..

作文..唔知..係咪呢...

我覺得我係凌晨做功課...醒d啦..諗野快d架...

我6:30起身...半個hr左右就作完lu~

幾快...!!!!

做晒d功課..好似真係開心d架wo....

^^

第1堂eng...死啦...派卷啦~!!

我唔想再去betty啊.....T^T

又合格wo...雖然唔係好高...但係都慢慢..上去啦~!!

55加油!!!!

原來中文堂先係悲劇...

18.5...係我心入面...留下烙印!!!!!!

100分...攞咁"高"分wo....

真係開心到笑啦~!!!!!

不過係喜極而泣......

放學.....做晒電腦lu~~!!!

係啊~!我擺埋個網係度啊...

我一定要打好d>>>>>>

刊登時間︰2006-11-13 09:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]