2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天

..今日真係..

...對不起..

由於今天枯燥無味..@@

所以............

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

88...

刊登時間︰2006-10-04 06:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天

...死死

我乜都未做..

但係我覺得自己..好大膽下lo~

yy??

好簡單ja~

....有乜..理由..你未做hw...

仲要聽日係last day..你都...仲可以..

係完全未做過hw..既情況下..

仲可以睇tv..

至勁既唔係呢樣...

係...夜晚..個d  tv  wo~

...各位..呢個就係我!!~

><"""

唔怕同大家講埋..

我...真係..可以比美..

"超女"..yy???

唔好再問啦...

...因為我...

就係"超女"lo~

哈哈哈...

講笑ja~

因為...大家聽完..我咁樣講完之後

...一定唔會信..就算你信..

你唔會信跟住呢樣lo~~

....我通常..第2日..我都唔會..欠hw  lo~!!

勁呢..!~哈哈哈

 

刊登時間︰2006-10-03 07:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天

搞錯啊~!!

...今日對於我而言..究竟冇冇期待呢??

..呢個問題...遲少少先解答..俾你地估下先啦~!!

....起第lu~..冇冇聊聊咁過左..成個..朝早

...就..到左..最慘既時刻...T^T

....我要幫我d公仔.."洗白白"

...............辛苦左...成幾個hr....

唉...

你地估唔估到啊~???

又hand機...真係想..打鑊佢

....好野...終於到左9:45啦

有得睇"真矢"啦~!!!

呵呵呵...

唔知yy?
我覺得自己既眼袋好鬼細..

有乜理由...人睇戲..我睇戲..

...餐餐都喊...仲要咁鬼啱..

次次都係喊正2次..!!!

玩野啊~!!!

..真係..想笑死人咩??
睇電視戲睇到喊....

...真係...愈諗愈魚..

琴日又係咁...今日又係咁...

but..我唔知係唔係冇見過真矢..笑

..最後個幕..佢一笑...

我突然覺得佢.....

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

佢..棚牙好黃==

...算啦~!!

但係講明先..

我真係唔係搞緊gag

...真係出自真心

..可能我睇錯瓜..

嘻..嘻...

死o~!!

我仲未做工課啊~!!

T^T......又要再喊lu~!!

刊登時間︰2006-10-01 11:48 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天

好..好好玩啊~!!

....勁眼訓..哇..!!

依家6:30am!~訓多陣先...

....到左..7:30...終於耍焗住起身..

突然開心有d..欣賞..發明"被窩"既人

...拿拿臨出門口lu~

...好快就同我啊媽飲完茶..但個心

都擺左係.."BB計劃"度..

...咦...!!就到..9點啦~!!

打俾佢地先..

下...仲未有車..??

聽住唐唐既電話...突然有d失望..==

..咁再打俾..彤彤..下..又話..

wingwing唔見左..又話.....

唉..!!係短短..幾分鐘都唔知打左幾多個電話

好啦~!咁我去買住先啦~!!

..買完之後...我開始急..

因為我買9點4既飛...

但係依家答3啦....

真係煩..

又話就黎到...又唔見佢地

..唐唐..又話...唔知去左邊....

開場啦~!咁位大姐....

終於..係一片惘然...終於見到..

幾個....肥嘟嘟..既物體...

下..都係唔見唐唐...

...算啦...下..??

wingiwng..話等佢wo..

咁我同彤彤,傻瓜欣入去先啦~!!

...哇..做緊啦~!!!

...哈哈哈..好好笑啊...

咬lin啊~!!

T^T...好慘慘啊~!!

..好啦..統計番個數字..

我係唔知笑左幾多次..

喊左2次..

唐唐仲勁...喊左8次...

其他個d冇人性..唔講啦~!!

...哇..抽血個度..同..個bb就死個度..

狂喊...我又唔想喊wo..又狂漂出黎wo..

...最好笑就係..

...我睇到喊個陣..睇睇其他人有冇喊啦..

...彤彤,wingwing同傻瓜欣..

隻眼...冇1個反光..(即冇喊)

又唔講啦~!!

...哈哈哈..

唐唐勁煞風景...

個個..睇到好投入..

佢就..係度.."擠鼻涕"...好嘈啊~

...睇完lu~~

哇..唐唐隻眼紅晒..

行左一陣..

去左影貼紙相..

..哇..d相好似今次令d..

自己真係..令女架ja~

哈哈哈...冇計..天生架..

...再行左..陣..

食埋kfc.....轉場..

去左葵芳...

wingwing...同唐唐..都散埋..

我行左陣..終於搵到個...電話袋..

ok令啦~!!

..搞惦之後..

又散多個..得番我同傻瓜欣

..同佢買完..西餅之後..

又散..返屋企..

死..!!落雨..

...又冇帶摭..

..濕晒..

......跟住..就由..6點半..訓到依家

...死..

我又想訓多陣添..

咁....

88啦~!!

 

刊登時間︰2006-09-30 09:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天

...蝕左啦~蝕左啦~

T^T~!!
...今日..好鬼死開心..哇..聽日唔洗返學lu~正爆..
仲要連放3日..但係都諗到架啦..
個d miss點會咁好死...俾少d功課啊~!!<
...但係..都超出我..預算..
maths唔洗做..我都做晒lu~
...搞到我係堂到...係咁同錢德丞傾偈..
..笑爆.."啫啫...雞..煲"///"煲..雞...啫啫.."
哈哈哈....玩死..!!!
..d老師個個睥住晒..
呵呵.....唔理啦....到左lunch..仲好笑..
...咁我係班會職員ma~
冇啦啦開會...
咁我咪叫wingwing幫我買野食lo~笑爆....咁我同唐唐就食手卷..
wingwing就話咩...試新野..
食d咩..三文魚定食....哇...要成$18.8
..咁咪由佢lo~..哈哈哈...正當我諗住..食個陣..

"哇好難食啊"哈哈哈...
wingwing...好心佢啦..
明知自己唔食三文魚..就咪買啦...
咁我咪俾$5佢..咁又多個飯啦..
佢??食麵啦~!!!...仲俾我識到啊...a貨"戴曉雯"既fd..
"eat實反"...哈哈哈...玩玩下...校長黎wo由於今日係"便服日"
...校長..著左件..f.5,7d衫..(算把啦~!..你點著都係咁架啦!~)
...結果佢走埋黎...串我wo..
"點啊~同學...熱唔熱啊~??"
"唔熱啊~...你睇下...有風架"
"個度有風ja~..吹唔到呢度ma~"
"...頂多..咪..少少熱ja~"

"咁你仲著冷衫?"
咁..就俾佢串到啦..

...講開"便服日"
...正爆
..miss  so一著便服...即刻令番...
簡直就係...&quot;叮&quot;...得左
ban  sir就..點著都係肥..
但...ok啦
...最爆笑..就係..唐唐..話..
其中一班..橙色t..shrit,啡色領..
唐唐就話...
"喂..你望下..個班啊..似唔似..7-11  d職員啊"
哈哈.......
攞命...好啦...講左..咁耐要入正題..咩叫"...蝕左啦~蝕左啦~"
..事慣今日..放左學之後..咪去圖書館play
....唐唐又話玩.."捉老鼠"
..玩玩..下..驚死人地聽到...
..轉玩其他野lu~~!!
...咪又係玩"遊戲天王"d野..
"大舊衰...扔去垃圾堆.."
..唉..咁咪有個人..係後面猜既..
..我就係咁蝕左俾..呂呂..
T^T...冇啦啦..一猜..佢隻手..轉左方向..唉..
咁咪蝕左lo~~!!!


刊登時間︰2006-09-29 07:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]