|
2006 年 10 月 3 日 星期二  |
|
..今日真係..
| ...對不起..
由於今天枯燥無味..@@
所以............
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
88...
| | 刊登時間︰2006-10-04 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 2 日 星期一  |
|
...死死
| 我乜都未做..
但係我覺得自己..好大膽下lo~
yy??
好簡單ja~
....有乜..理由..你未做hw...
仲要聽日係last day..你都...仲可以..
係完全未做過hw..既情況下..
仲可以睇tv..
至勁既唔係呢樣...
係...夜晚..個d tv wo~
...各位..呢個就係我!!~
><"""
唔怕同大家講埋..
我...真係..可以比美..
"超女"..yy???
唔好再問啦...
...因為我...
就係"超女"lo~
哈哈哈...
講笑ja~
因為...大家聽完..我咁樣講完之後
...一定唔會信..就算你信..
你唔會信跟住呢樣lo~~
....我通常..第2日..我都唔會..欠hw lo~!!
勁呢..!~哈哈哈

| | 刊登時間︰2006-10-03 07:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
|
搞錯啊~!!
| ...今日對於我而言..究竟冇冇期待呢??
..呢個問題...遲少少先解答..俾你地估下先啦~!!
....起第lu~..冇冇聊聊咁過左..成個..朝早
...就..到左..最慘既時刻...T^T
....我要幫我d公仔.."洗白白"
...............辛苦左...成幾個hr....
唉...
你地估唔估到啊~???
又hand機...真係想..打鑊佢
....好野...終於到左9:45啦
有得睇"真矢"啦~!!!
呵呵呵...
唔知yy?
我覺得自己既眼袋好鬼細..
有乜理由...人睇戲..我睇戲..
...餐餐都喊...仲要咁鬼啱..
次次都係喊正2次..!!!
玩野啊~!!!
..真係..想笑死人咩??
睇電視戲睇到喊....
...真係...愈諗愈魚..
琴日又係咁...今日又係咁...
but..我唔知係唔係冇見過真矢..笑
..最後個幕..佢一笑...
我突然覺得佢.....
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
佢..棚牙好黃==
...算啦~!!
但係講明先..
我真係唔係搞緊gag
...真係出自真心
..可能我睇錯瓜..
嘻..嘻...
死o~!!
我仲未做工課啊~!!
T^T......又要再喊lu~!! | | 刊登時間︰2006-10-01 11:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
|
好..好好玩啊~!!
| ....勁眼訓..哇..!!
依家6:30am!~訓多陣先...
....到左..7:30...終於耍焗住起身..
突然開心有d..欣賞..發明"被窩"既人
...拿拿臨出門口lu~
...好快就同我啊媽飲完茶..但個心
都擺左係.."BB計劃"度..
...咦...!!就到..9點啦~!!
打俾佢地先..
下...仲未有車..??
聽住唐唐既電話...突然有d失望..==
..咁再打俾..彤彤..下..又話..
wingwing唔見左..又話.....
唉..!!係短短..幾分鐘都唔知打左幾多個電話
好啦~!咁我去買住先啦~!!
..買完之後...我開始急..
因為我買9點4既飛...
但係依家答3啦....
真係煩..
又話就黎到...又唔見佢地
..唐唐..又話...唔知去左邊....
開場啦~!咁位大姐....
終於..係一片惘然...終於見到..
幾個....肥嘟嘟..既物體...
下..都係唔見唐唐...
...算啦...下..??
wingiwng..話等佢wo..
咁我同彤彤,傻瓜欣入去先啦~!!
...哇..做緊啦~!!!
...哈哈哈..好好笑啊...
咬lin啊~!!
T^T...好慘慘啊~!!
..好啦..統計番個數字..
我係唔知笑左幾多次..
喊左2次..
唐唐仲勁...喊左8次...
其他個d冇人性..唔講啦~!!
...哇..抽血個度..同..個bb就死個度..
狂喊...我又唔想喊wo..又狂漂出黎wo..
...最好笑就係..
...我睇到喊個陣..睇睇其他人有冇喊啦..
...彤彤,wingwing同傻瓜欣..
隻眼...冇1個反光..(即冇喊)
又唔講啦~!!
...哈哈哈..
唐唐勁煞風景...
個個..睇到好投入..
佢就..係度.."擠鼻涕"...好嘈啊~
...睇完lu~~
哇..唐唐隻眼紅晒..
行左一陣..
去左影貼紙相..
..哇..d相好似今次令d..
自己真係..令女架ja~
哈哈哈...冇計..天生架..
...再行左..陣..
食埋kfc.....轉場..
去左葵芳...
wingwing...同唐唐..都散埋..
我行左陣..終於搵到個...電話袋..
ok令啦~!!
..搞惦之後..
又散多個..得番我同傻瓜欣
..同佢買完..西餅之後..
又散..返屋企..
死..!!落雨..
...又冇帶摭..
..濕晒..
......跟住..就由..6點半..訓到依家
...死..
我又想訓多陣添..
咁....
88啦~!!

| | 刊登時間︰2006-09-30 09:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 29 日 星期五  |
|
...蝕左啦~蝕左啦~
| T^T~!!
...今日..好鬼死開心..哇..聽日唔洗返學lu~正爆..
仲要連放3日..但係都諗到架啦..
個d miss點會咁好死...俾少d功課啊~!!<
...但係..都超出我..預算..
maths唔洗做..我都做晒lu~
...搞到我係堂到...係咁同錢德丞傾偈..
..笑爆.."啫啫...雞..煲"///"煲..雞...啫啫.."
哈哈哈....玩死..!!!
..d老師個個睥住晒..
呵呵.....唔理啦....到左lunch..仲好笑..
...咁我係班會職員ma~
冇啦啦開會...
咁我咪叫wingwing幫我買野食lo~笑爆....咁我同唐唐就食手卷..
wingwing就話咩...試新野..
食d咩..三文魚定食....哇...要成$18.8
..咁咪由佢lo~..哈哈哈...正當我諗住..食個陣..
"哇好難食啊"哈哈哈...
wingwing...好心佢啦..
明知自己唔食三文魚..就咪買啦...
咁我咪俾$5佢..咁又多個飯啦..
佢??食麵啦~!!!...仲俾我識到啊...a貨"戴曉雯"既fd..
"eat實反"...哈哈哈...玩玩下...校長黎wo由於今日係"便服日"
...校長..著左件..f.5,7d衫..(算把啦~!..你點著都係咁架啦!~)
...結果佢走埋黎...串我wo..
"點啊~同學...熱唔熱啊~??"
"唔熱啊~...你睇下...有風架"
"個度有風ja~..吹唔到呢度ma~"
"...頂多..咪..少少熱ja~"
"咁你仲著冷衫?"
咁..就俾佢串到啦..
...講開"便服日"
...正爆
..miss so一著便服...即刻令番...
簡直就係..."叮"...得左
ban sir就..點著都係肥..
但...ok啦
...最爆笑..就係..唐唐..話..
其中一班..橙色t..shrit,啡色領..
唐唐就話...
"喂..你望下..個班啊..似唔似..7-11 d職員啊"
哈哈.......
攞命...好啦...講左..咁耐要入正題..咩叫"...蝕左啦~蝕左啦~"
..事慣今日..放左學之後..咪去圖書館play
....唐唐又話玩.."捉老鼠"
..玩玩..下..驚死人地聽到...
..轉玩其他野lu~~!!
...咪又係玩"遊戲天王"d野..
"大舊衰...扔去垃圾堆.."
..唉..咁咪有個人..係後面猜既..
..我就係咁蝕左俾..呂呂..
T^T...冇啦啦..一猜..佢隻手..轉左方向..唉..
咁咪蝕左lo~~!!!

| | 刊登時間︰2006-09-29 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | »
|