2007 年 2 月 21 日  星期三   晴天

好鬼HIGH..

我好耐冇打LU..

sor==.我依家上唔到網/

算啦..都好既..哈哈..

我依家係neway呀..同呀fi,wing..

high到飛起..啱啱仲送埋gift俾fi..

至衰我咁大聲..佢咁醒..如果唔係佢仲warm..^^

正..呀blu又返左大6..如果唔係邊度夠mic..

我仲玩埋勁舞im..嘻..

好想快d返學..悶到抽筋..日日係hm hea..

仲未做hw..but 呀wing之神奇力量搞到我開開針..woo

有時我覺得好幸福..

個個都好錫我..但係上面果個用到好hard sell lor..

我之講左句唔開心..就寫左封好似遺書咁既野..

佢就派左君君天使黎help我..再夜d仲勁..

我幾晚冇得訓..日日都播演唱會..

d歌詞搞到我...唉""

我淨係記得一句"保存真的我"

有d心up..我mark底左好多句..

but..算啦..有d野.打出黎好d既,,,

有時..我會..呵""

死la..依家我成日搵君君都搵唔到..唔通..

我得佢一個fd????

哈哈..唔講唔得..

頭先我地3個唱"情陷百老匯"

笑爆..個個走晒音..><""

呀wing仲屈我話係我lor..^^

等我唱埋先...

刊登時間︰2007-02-21 06:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 15 日  星期四   晴天

又打得番.^^

我好耐冇黎打啦..

因為之前msn中左毒..

又唔知點解..上唔到youtube..

上唔到youtube就打唔到qooza..

都真係幾多連帶關係...^^

今日..都係果個樣..

起身..冇啦啦諗到d野..喊左出黎..

哈哈...= =

其實..依家諗番..le個決定..真係好嗎..??

可能真正既淆底王係我..

我覺得我已經冇左一個好好好好好既朋友..

但係佢可能覺得冇左個勁煩煩煩煩煩煩既普通朋友lor..

唉""算啦..成日hea到夜晚...

同君君傾左陣..都好似冇咩話題//

我又有野做..就..

死..依家講野..冇point..

><""大煲啦...!!!!!!!!!

我覺得自己好似金秀伊,,,,

有d同性戀feel..但係..

我同佢..都一定冇理由係扮..

佢好似同我都好煩咁...><""

身邊可能有一個等緊佢..

對佢好好好既人...但係..

點解佢淨係掛住眼前le個..

太累了...太累了..

不再飛天盾地...

其實我已經miss左好多人..'

我唔想再miss落去..

過左幾個禮拜後.

會點..冇人知...

希望,,,場面唔會尷尬啦...haha

算啦..我已經語無倫次到極點啦..

我冇架啦...希望???
留番俾非洲d小朋友啦..

我..黎垃圾桶搵我啦..

p.s註明搵劉詠雯小朋友到aia門口附近wor..

我驚搵唔到你地嘛,,,,,,ho,,,!!!!!

刊登時間︰2007-02-15 08:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天

又打得番..^^

..le兩日..我真係諗左好多野..

但由於冇得打qooza..

致心中有鬱結...轉移到xanga打左2篇..

如果唔想唔開心...就唔好去睇啦..

我打完睇番..睇完都會唔開心..

自己wor..咁...(咳咳)

琴晚番到home..大覺訓..

5點幾訓到11點幾..

仲要呀媽叫我起身..

我又唔記得錄野..俾佢省左一陣...

我沖涼..諗住玩腦...又狂short..><""

...又訓唔著..聽到我老豆同我呀哥嘈..

心都煩埋..頂!!你地嘈咪嘈lor..

我間房最近廳..真係佛都有火..

玩玩下..同umi係超人氣講左d野..

hope真係足夠啦...

搞到訓唔著...我老豆訓左我都未訓..

咪做hw lor...做中史...

如果唔係我唔識做eng ws...

我d hw 星期5都做晒lu..^^

做中史..勁耐..尢其冇得開燈做..

都唔知會唔會戴眼鏡><""

結果..部機hand左10次以上..

又玩唔到勁舞..又上唔到網..

又冇得on msn..慘過死..

我都算好野...仲有心機..

計番之前唔識d數..

hea左幾個hr..終於..悶到訓左..

果陣好似5點...

今朝又有d唔知醒..9點起左身..

返學校打羽毛球....最後一堂..

又係果d野..打完..又話同閔小宜..

王凱靖同池淑鈞打籃球..

由於上次既傷痛經歷,,,,我選擇睇佢地玩算...

我返左學校..一陣..返到黎..

見到多左個人..呆晒..

umi  wor...仲好..算啦..]唔講啦..

有d諗唔到..我有d唔敢正視佢..

睇左佢地玩一陣...金魚又黎左..

我地即刻到左上面平台打..但係..真係好唔乾淨..

唉..我都係睇算啦..

池池又話b組12點9放,,

我同umi去到...12點3都放左啦..

又係運桔..打左陣...umi真係好勁..

閔小宜就....唔講啦..

冇啦啦..佢地話返教會wor..

我有d..唔捨得..呵"...冇野瓜.??

佢地走左之後,,,得番我,池池,靖姐姐同周紫穎..

今次記得啦...^^

唔知點解...佢地全部都係a班..

池&周=1a

閔&umi=2a

靖=3a/...

而我就....

佢地2個走左之後..我即刻夠膽玩..

有時...佢地係咪我既壓力根源呢..??

佢地走左之後..我地係喪玩..

我就係咁入...可惜..

池淑鈞既一球..搞到我毀容...

我未食早餐姐...都唔洗俾我食波餅架..

係咁爆血,,,食左舊3角朱古力...心都甜埋^^

打打下..到池池食番個波餅..我仲唔有仇報仇..呵"

2個都流血..打打下,,,紫穎係咁錄我地d片..

掙波啦..我扮靖啦...哈哈..笑到喪左..

跟住4條友去左五十嵐開餐,,

正!!!我同池一張櫈..張櫈好好玩...

得閒我地試下啦...(奸笑)

食完野..行左陣..我返home...

佢地都係返home..依家都係3點半姐..

咁就過左半日,,,好彩我做左hw咋,,,

如果唔係....死晒lu..^^

但係我仲諗緊池同我講過既野...

佢話..佢問umi...

"你係咪umi??"

umi講::"又係劉詠雯講架"

咁今次就大鑊lor...唉""

啱啱先叫好番..依家又...

可惜..可惜...

我屋企個牆唔夠硬...唉""

刊登時間︰2007-02-10 04:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 6 日  星期二   晴天

心情繁複的一天

今天..我可是充滿信心的一天..

雖然我沒有把希望放進200m..

但我知道..我地每人都十分希望

進入3甲以內..

我先跑200m/..

還不錯吧..在我那組中有第2..

比我想象中..還可以更好..^^

想不到..siu sir又說出佢那"爛gag"

當閔曉宜正換襪時..忽然把剛脫下的襪亮於我眼前

哇...我馬上破口大罵....

siu sir的性格..不只是常於我地話題中加入對話..嗎..??

就是這樣..一個爛gag的誕生...

哇..你知唔知換襪跟住係咩丫..??

唔知wor...

係"玩物喪志"

好好笑wor...我地全場呆晒..

真不愧為爛gag王,,,4個字我地死晒了...

我跑200m..我係最後一組...

我睇到之前果幾組...好恐怖..

我突然覺得好似森林...

弱肉強食..

追唔到就係追唔到..

你開頭係第一個又點..??

後面俾人追..一樣係冇牌攞,,,

我既名句又再出場..

"付出了,並不代表一定有回報

但你不付出..

卻是一定沒有回報"

跑4x100m/..

我知道我地4個都張希望擺晒落去..

點知..好混亂..真架..

我諗住聽池池嗌"手"//

但係..同時我聽到5.7把聲...

一齊嗌"手"o,,,,亂晒了..

結果,,我地都係第4..

都唔錯丫...我發覺閔曉宜都幾..^^

但係..我地返黎果陣..

見到有人喊..點解..??我見親人喊..都會好心痛..

雖然我唔識...

原來佢地被人取消左資格.

真係會好唔開心//..接力係4個人既靈魂

好似誇左d..但係..如果唔同心..你自己一個識飛都冇用..

個個都會好俾心機跑..只夠一個幾克重既獎牌.??

你會珍惜佢..係一個妃念..

練習得咁辛苦..入到決賽..

心諗...自己盡左力咪得lor.

但係..盡左力...就因為一d好少好少既事..

搞到咁...又再一次應驗左

"付出了,並不代表一定有回報"

去到7仔...食食下野..

有個零食牌子叫

"小老板"

點知..閔小宜話..."你老板"

o....諗唔到講咩..

佢又轉一轉.,,,"小你老板"

勁..我真係估唔到佢d中文咁勁lor..><""

跑200m決...都知自己唔會好得去邊..

我淨係唔想包挺...

諗兩諗...個個都唔想包挺架啦..

咁邊個去包...???

個個都想拎1-3名架啦...

但係位得3個...

我聽到有人話想走,,退縮..唔想輸

但係你已經輸左俾自己,,

戰敗並不可怕..戰敗給自己..才是真正的可怕

因為...你已為自己既想法.經驗

封了去路!!!!!!!!!!!

跑完之後..我同曾家竇一齊,,,返學校

其實我地係可以唔洗返...

但係..我又想上eng..(我驚跟唔上)

又想見番我親愛既wife><""(君君)

我真係估唔到,,,

我地行旭葵後面果條樓梯..淨係用左2min..

但係我地隻腳已經唔屬於自己...

但係聽君一席話..真係勝讀十年書..

雖然又係誇左少少....

但係..我估唔到佢體育咁叻...

但係15名...

係咪有d不可思義呢..??

雖然..閔小宜都係差唔多..

但係..同級或者自己識既感覺總係怪左d..

點解我唔可以放棄d野..??

身邊見到既小學同學..

都表示明年可能不再玩體育..

"學業為重"

沉重地打了我一下..

不是有成績..才有活動既中和嗎,,,>??

算啦..都係轉話題..

我返home wif peggy,minnie,catherine

wing佢去左陪呀blu..

我地搭bus..有時候..

睇人地d qooza or xanga..

入便既內容是真的嗎,,??

人心難測..有時候..不痛苦嗎,,>>

傾傾下...佢地張d唔知咩倒左落我個身...

我有d想死..但係我知道..君君係想俾我試下姐..

估唔到...果幾粒野..就已經令到佢地3個咁鬼開心..

可憐我件3....><""

唉""""扔左落去洗就係啦....

刊登時間︰2007-02-06 05:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天

...今日都幾hapi..^^

琴晚呀媽叫我早d起身同佢飲茶..

隻死鬼...我12點起身..佢都未起啦..

琴晚煲"花樣少年少女"死火...

俾呀blu帶壞左...

我不嬲都對果4隻野冇乜興趣>..

依家就覺得大東好型呀....^^

跳舞又叻,個樣又得意...><""

今朝煲左陣..又去城門谷練..

閔曉宜剪左頭髮wor>..(佢又係最遲黎)

我遠睇突然覺得佢好令"仔"

近睇就.......(咳咳)

跑左陣..我又唔知點解..

又講到umi..(好自然..成日諗唔到話題就講佢..- -"")

哇...22名...唉""我同佢既距離實在太遠啦,,><""

傾傾下...我地都諗唔出,,,umi點解成日唔理我..

係我講錯野..定係咩呢..??

唉""唔諗啦,,,費事煩,,,'

去左紅樹林同我呀爸呀媽食下午茶..(冇乜機會)

跟住佢地又返工...我就自己返home..

食緊野爆笑...佢地唔講都唔覺..

原來我食親野..食一啖..就會抺一下嘴...

跟住我呀媽叫我等陣陪佢買消毒藥水同魚蛋

今晚煮送wor....

下...今晚飲消毒藥水..??(爛gag)

咁我買威威啦...

唔好咁我寧願要碧麗珠好過//

檸檬味...正d架...

就係咁...我地就食左個都幾開心既一餐啦..

返到home...umi +左我做好友wor..

唔知咩黎既...個個都sd黎..

我咪申請lor...都冇野玩既..><""

同cathy傾左陣..笑爆...(打錯字都可以好嚴重)

"反正我下年先返"

原意::

"反正我下[午]先返"

佢又問一句..

"搞咩下牛先返"

原意::

"搞咩下[午]先返"

2個都打錯同一個字..

係咪唔好笑呢...

都話左係爛gag  lor..

><""

其實有時...最簡單..

冇乜大起大落...

既一日....唔好咩....??

刊登時間︰2007-02-05 07:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]