|
2007 年 2 月 21 日 星期三  |
|
好鬼HIGH..
| 我好耐冇打LU..
sor==.我依家上唔到網/
算啦..都好既..哈哈..
我依家係neway呀..同呀fi,wing..
high到飛起..啱啱仲送埋gift俾fi..
至衰我咁大聲..佢咁醒..如果唔係佢仲warm..^^
正..呀blu又返左大6..如果唔係邊度夠mic..
我仲玩埋勁舞im..嘻..
好想快d返學..悶到抽筋..日日係hm hea..
仲未做hw..but 呀wing之神奇力量搞到我開開針..woo
有時我覺得好幸福..
個個都好錫我..但係上面果個用到好hard sell lor..
我之講左句唔開心..就寫左封好似遺書咁既野..
佢就派左君君天使黎help我..再夜d仲勁..
我幾晚冇得訓..日日都播演唱會..
d歌詞搞到我...唉""
我淨係記得一句"保存真的我"
有d心up..我mark底左好多句..
but..算啦..有d野.打出黎好d既,,,
有時..我會..呵""
死la..依家我成日搵君君都搵唔到..唔通..
我得佢一個fd????
哈哈..唔講唔得..
頭先我地3個唱"情陷百老匯"
笑爆..個個走晒音..><""
呀wing仲屈我話係我lor..^^
等我唱埋先...
| | 刊登時間︰2007-02-21 06:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 15 日 星期四  |
|
又打得番.^^
| 我好耐冇黎打啦..
因為之前msn中左毒..
又唔知點解..上唔到youtube..
上唔到youtube就打唔到qooza..
都真係幾多連帶關係...^^
今日..都係果個樣..
起身..冇啦啦諗到d野..喊左出黎..
哈哈...= =
其實..依家諗番..le個決定..真係好嗎..??
可能真正既淆底王係我..
我覺得我已經冇左一個好好好好好既朋友..
但係佢可能覺得冇左個勁煩煩煩煩煩煩既普通朋友lor..
唉""算啦..成日hea到夜晚...
同君君傾左陣..都好似冇咩話題//
我又有野做..就..
死..依家講野..冇point..
><""大煲啦...!!!!!!!!!
我覺得自己好似金秀伊,,,,
有d同性戀feel..但係..
我同佢..都一定冇理由係扮..
佢好似同我都好煩咁...><""
身邊可能有一個等緊佢..
對佢好好好既人...但係..
點解佢淨係掛住眼前le個..
太累了...太累了..
不再飛天盾地...
其實我已經miss左好多人..'
我唔想再miss落去..
過左幾個禮拜後.
會點..冇人知...
希望,,,場面唔會尷尬啦...haha
算啦..我已經語無倫次到極點啦..
我冇架啦...希望???
留番俾非洲d小朋友啦..
我..黎垃圾桶搵我啦..
p.s註明搵劉詠雯小朋友到aia門口附近wor..
我驚搵唔到你地嘛,,,,,,ho,,,!!!!! | | 刊登時間︰2007-02-15 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 10 日 星期六  |
|
又打得番..^^
| ..le兩日..我真係諗左好多野..
但由於冇得打qooza..
致心中有鬱結...轉移到xanga打左2篇..
如果唔想唔開心...就唔好去睇啦..
我打完睇番..睇完都會唔開心..
自己wor..咁...(咳咳)
琴晚番到home..大覺訓..
5點幾訓到11點幾..
仲要呀媽叫我起身..
我又唔記得錄野..俾佢省左一陣...
我沖涼..諗住玩腦...又狂short..><""
...又訓唔著..聽到我老豆同我呀哥嘈..
心都煩埋..頂!!你地嘈咪嘈lor..
我間房最近廳..真係佛都有火..
玩玩下..同umi係超人氣講左d野..
hope真係足夠啦...
搞到訓唔著...我老豆訓左我都未訓..
咪做hw lor...做中史...
如果唔係我唔識做eng ws...
我d hw 星期5都做晒lu..^^
做中史..勁耐..尢其冇得開燈做..
都唔知會唔會戴眼鏡><""
結果..部機hand左10次以上..
又玩唔到勁舞..又上唔到網..
又冇得on msn..慘過死..
我都算好野...仲有心機..
計番之前唔識d數..
hea左幾個hr..終於..悶到訓左..
果陣好似5點...
今朝又有d唔知醒..9點起左身..
返學校打羽毛球....最後一堂..
又係果d野..打完..又話同閔小宜..
王凱靖同池淑鈞打籃球..
由於上次既傷痛經歷,,,,我選擇睇佢地玩算...
我返左學校..一陣..返到黎..
見到多左個人..呆晒..
umi wor...仲好..算啦..]唔講啦..
有d諗唔到..我有d唔敢正視佢..
睇左佢地玩一陣...金魚又黎左..
我地即刻到左上面平台打..但係..真係好唔乾淨..
唉..我都係睇算啦..
池池又話b組12點9放,,
我同umi去到...12點3都放左啦..
又係運桔..打左陣...umi真係好勁..
閔小宜就....唔講啦..
冇啦啦..佢地話返教會wor..
我有d..唔捨得..呵"...冇野瓜.??
佢地走左之後,,,得番我,池池,靖姐姐同周紫穎..
今次記得啦...^^
唔知點解...佢地全部都係a班..
池&周=1a
閔&umi=2a
靖=3a/...
而我就....
佢地2個走左之後..我即刻夠膽玩..
有時...佢地係咪我既壓力根源呢..??
佢地走左之後..我地係喪玩..
我就係咁入...可惜..
池淑鈞既一球..搞到我毀容...
我未食早餐姐...都唔洗俾我食波餅架..
係咁爆血,,,食左舊3角朱古力...心都甜埋^^
打打下..到池池食番個波餅..我仲唔有仇報仇..呵"
2個都流血..打打下,,,紫穎係咁錄我地d片..
掙波啦..我扮靖啦...哈哈..笑到喪左..
跟住4條友去左五十嵐開餐,,
正!!!我同池一張櫈..張櫈好好玩...
得閒我地試下啦...(奸笑)
食完野..行左陣..我返home...
佢地都係返home..依家都係3點半姐..
咁就過左半日,,,好彩我做左hw咋,,,
如果唔係....死晒lu..^^
但係我仲諗緊池同我講過既野...
佢話..佢問umi...
"你係咪umi??"
umi講::"又係劉詠雯講架"
咁今次就大鑊lor...唉""
啱啱先叫好番..依家又...
可惜..可惜...
我屋企個牆唔夠硬...唉"" | | 刊登時間︰2007-02-10 04:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 6 日 星期二  |
|
心情繁複的一天
| 今天..我可是充滿信心的一天..
雖然我沒有把希望放進200m..
但我知道..我地每人都十分希望
進入3甲以內..
我先跑200m/..
還不錯吧..在我那組中有第2..
比我想象中..還可以更好..^^
想不到..siu sir又說出佢那"爛gag"
當閔曉宜正換襪時..忽然把剛脫下的襪亮於我眼前
哇...我馬上破口大罵....
siu sir的性格..不只是常於我地話題中加入對話..嗎..??
就是這樣..一個爛gag的誕生...
哇..你知唔知換襪跟住係咩丫..??
唔知wor...
係"玩物喪志"
好好笑wor...我地全場呆晒..
真不愧為爛gag王,,,4個字我地死晒了...
我跑200m..我係最後一組...
我睇到之前果幾組...好恐怖..
我突然覺得好似森林...
弱肉強食..
追唔到就係追唔到..
你開頭係第一個又點..??
後面俾人追..一樣係冇牌攞,,,
我既名句又再出場..
"付出了,並不代表一定有回報
但你不付出..
卻是一定沒有回報"
跑4x100m/..
我知道我地4個都張希望擺晒落去..
點知..好混亂..真架..
我諗住聽池池嗌"手"//
但係..同時我聽到5.7把聲...
一齊嗌"手"o,,,,亂晒了..
結果,,我地都係第4..
都唔錯丫...我發覺閔曉宜都幾..^^
但係..我地返黎果陣..
見到有人喊..點解..??我見親人喊..都會好心痛..
雖然我唔識...
原來佢地被人取消左資格.
真係會好唔開心//..接力係4個人既靈魂
好似誇左d..但係..如果唔同心..你自己一個識飛都冇用..
個個都會好俾心機跑..只夠一個幾克重既獎牌.??
你會珍惜佢..係一個妃念..
練習得咁辛苦..入到決賽..
心諗...自己盡左力咪得lor.
但係..盡左力...就因為一d好少好少既事..
搞到咁...又再一次應驗左
"付出了,並不代表一定有回報"
去到7仔...食食下野..
有個零食牌子叫
"小老板"
點知..閔小宜話..."你老板"
o....諗唔到講咩..
佢又轉一轉.,,,"小你老板"
勁..我真係估唔到佢d中文咁勁lor..><""
跑200m決...都知自己唔會好得去邊..
我淨係唔想包挺...
諗兩諗...個個都唔想包挺架啦..
咁邊個去包...???
個個都想拎1-3名架啦...
但係位得3個...
我聽到有人話想走,,退縮..唔想輸
但係你已經輸左俾自己,,
戰敗並不可怕..戰敗給自己..才是真正的可怕
因為...你已為自己既想法.經驗
封了去路!!!!!!!!!!!
跑完之後..我同曾家竇一齊,,,返學校
其實我地係可以唔洗返...
但係..我又想上eng..(我驚跟唔上)
又想見番我親愛既wife><""(君君)
我真係估唔到,,,
我地行旭葵後面果條樓梯..淨係用左2min..
但係我地隻腳已經唔屬於自己...
但係聽君一席話..真係勝讀十年書..
雖然又係誇左少少....
但係..我估唔到佢體育咁叻...
但係15名...
係咪有d不可思義呢..??
雖然..閔小宜都係差唔多..
但係..同級或者自己識既感覺總係怪左d..
點解我唔可以放棄d野..??
身邊見到既小學同學..
都表示明年可能不再玩體育..
"學業為重"
沉重地打了我一下..
不是有成績..才有活動既中和嗎,,,>??
算啦..都係轉話題..
我返home wif peggy,minnie,catherine
wing佢去左陪呀blu..
我地搭bus..有時候..
睇人地d qooza or xanga..
入便既內容是真的嗎,,??
人心難測..有時候..不痛苦嗎,,>>
傾傾下...佢地張d唔知咩倒左落我個身...
我有d想死..但係我知道..君君係想俾我試下姐..
估唔到...果幾粒野..就已經令到佢地3個咁鬼開心..
可憐我件3....><""
唉""""扔左落去洗就係啦.... | | 刊登時間︰2007-02-06 05:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 5 日 星期一  |
|
...今日都幾hapi..^^
| 琴晚呀媽叫我早d起身同佢飲茶..
隻死鬼...我12點起身..佢都未起啦..
琴晚煲"花樣少年少女"死火...
俾呀blu帶壞左...
我不嬲都對果4隻野冇乜興趣>..
依家就覺得大東好型呀....^^
跳舞又叻,個樣又得意...><""
今朝煲左陣..又去城門谷練..
閔曉宜剪左頭髮wor>..(佢又係最遲黎)
我遠睇突然覺得佢好令"仔"
近睇就.......(咳咳)
跑左陣..我又唔知點解..
又講到umi..(好自然..成日諗唔到話題就講佢..- -"")
哇...22名...唉""我同佢既距離實在太遠啦,,><""
傾傾下...我地都諗唔出,,,umi點解成日唔理我..
係我講錯野..定係咩呢..??
唉""唔諗啦,,,費事煩,,,'
去左紅樹林同我呀爸呀媽食下午茶..(冇乜機會)
跟住佢地又返工...我就自己返home..
食緊野爆笑...佢地唔講都唔覺..
原來我食親野..食一啖..就會抺一下嘴...
跟住我呀媽叫我等陣陪佢買消毒藥水同魚蛋
今晚煮送wor....
下...今晚飲消毒藥水..??(爛gag)
咁我買威威啦...
唔好咁我寧願要碧麗珠好過//
檸檬味...正d架...
就係咁...我地就食左個都幾開心既一餐啦..
返到home...umi +左我做好友wor..
唔知咩黎既...個個都sd黎..
我咪申請lor...都冇野玩既..><""
同cathy傾左陣..笑爆...(打錯字都可以好嚴重)
"反正我下年先返"
原意::
"反正我下[午]先返"
佢又問一句..
"搞咩下牛先返"
原意::
"搞咩下[午]先返"
2個都打錯同一個字..
係咪唔好笑呢...
都話左係爛gag lor..
><""
其實有時...最簡單..
冇乜大起大落...
既一日....唔好咩....?? | | 刊登時間︰2007-02-05 07:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 44 | »
|