|
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
|
俾某d人放左我飛機
| 琴晚睇tv..睇到2點//.
唔好問我睇左咩..費事你地話白痴..
平時既我..放親假..至少訓到1點..點知..??
我老豆臨返工之前影左我相..(我訓緊)
再一次証明..我成家都係傻既..
自己個女都好影..仲要你訓覺果陣先黎影..><"
訓訓下..電話響..冇人聽...
頂..要我專登落床聽..(爸媽返左工..呀哥應該仲訓緊)
[閔曉宜]喂..唔該劉詠雯丫..
[me]我係..
[閔曉宜]你仲未起身丫..??(你知就好啦)
....原來係叫我起身去跑步..(學界)
我突然覺得佢好衰..(catherine:你唔係依家先知下化)
有乜理由...叫左我起身..
但係..就冇啦啦俾晒溤琳同池淑鈞既電話我..
叫我搵佢地..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
算點先...係ms楊叫你wor..冇啦啦失俾我做..><""
當時10點半...
試問一個牙都未刷既人..
仲要淨係訓左8個半hr的人...
點樣有一個清醒既頭腦諗咁多野..
玩左陣勁舞..我發覺..我鐘意左...
>
>
>
>
>
>俾人踼出房..^^
??冇計,,因為我勁..人地唔想冇分..
局住走..哈哈./...依家我冇得去新手lu..
雖然我有成5個帳號(咁多..托咩)
..但係..我發覺新手果d..真係好慢..
玩到咁上下..諗住走...
點知..............
閔曉宜又打黎..(1點..我地約左2點城門谷等)
唔好意思..我唔黎得..
下...點解丫..??
我要睇孫唔空..-口-(啞晒lor)
(一個住深井都出黎...你竟然..??)
你咪錄底佢lor..
我係人地屋企wor..(即刻冇野講)
..佢係咁say sor..
大晒咩...叫左我起身..我幫你約埋人..
你同我講..睇孫悟空..??
..好冇奈咁去運動場//
搭9到...諗住點同佢地講le個bad news
打俾佢地..><""
池池話..乜唔係星期一咩...??
係你耳仔有事..定係我把口又講錯野..
再打俾溤琳..黎緊..- -""(即唔關我事啦)
池池問佢呀媽..唔俾佢黎..
得2條友..練咩接力呀..
碌棍(接力棒)仲要係閔曉宜度..><""
唔知講咩lor...
咁我同溤琳就練200m啦(我地報左)
點知...(今日勁多點知..)
我借左條櫃匙...
但係去女更衣室..咪要擰個門抦既..??
我搵左條櫃匙去開果度門..><""
插極都唔入既時侯..
溤琳擰開左度門..= =""
我又魚左...!!
練左幾次200m..都係我win(仲洗講)
練左3次..已經唔想再跑..
練到4點..散..
我地傾偈多過跑..
佢仲冇啦啦問我我地學校係咪好多tb..
小姐..我鬼知咩..
傾傾下..佢又問..如果閔曉宜長頭髮會點呢..?
佢太有想像力..叫我諗...我驚會訓唔著..
返緊home..見到我一個小學一齊補習既同學
既令仔..(果陣矮我好多)
跟住冇乜點聯絡..佢見我唔到..
我冇同佢傾野..就係咁..我地經過左..
我見到佢..好似搬屋//
唉"'唔知幾時見得番佢呢..??
返到home..攰到唔想郁..
睇番佢地d xanga..正一死懶鬼,,
個個都唔打野..個個都係同gigi講happy brithday..
諗起左某d人同我講過既一d野..打左係msn message
玩左陣勁舞..彈左出黎..
入番去,,,多人得制唔得,,,,
冇啦啦心血來潮..又驚升唔到班..
位就有咁多...試左好多次都唔得,,
係唔得就唔得..你唔早d...係咪..??
簡直就中晒..啱啱睇埋umi xanga..
好似考得好好..有d心痛..(都係鄧佢開心)
算啦..唔開心d野唔好講,,
聽日又要跑呀...
| | 刊登時間︰2007-02-04 06:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 3 日 星期六  |
|
死期..原來真係可以唔洗死..
| ...我一直都好驚既日子終於黎..
我老豆著到鬼咁光鮮..
我就...拎住件校褸..- -
行行下..有人賣旗...
雖然我好想..但係冇帶錢..
淨係帶左鎖匙..我老豆竟然話...
再唔係咪用8達通lor...夠方便...
"咁洗唔洗隨身帶住舊野..同人講..
小姐..你要3.3果隻定係4.5果隻呀..??""
又一個爛gag既誕生..><""
琴晚..我同呀媽話好驚..唔知會點..
我呀媽同我講番...
我仲驚呀..都唔知你老豆會點鬧我啦..??
-口-...我諗唔到仲可以講咩lor...
上樓梯..e...
umi咁早既..撞到咪say個hi lor..
佢好似好好咁..搞到我仲驚...
ms lueng冇啦啦走左出黎..
同我講..你係咪見ms wong架..??
唔係...係見你..(搞錯呀..你自己都唔知既咩..??)
坐底介紹完之後..勁驚..
點知....個feel完全唔恐怖lor.
ms lueng仲起勢讚我..o晒..
當然..有好有唔好..
咪又係果d野lor...
你G.E果方面唔係好得wor..
數學係要練架...
你計10題同60題既分別都相差好遠..
傾傾下..我老豆仲要講我d死穴..
"其實係咪你玩電腦既時間長得制呢..??"
即刻冇野講...
走..見到張健安先生...
又係say個hi..走..
返屋企途中..我老豆係咁勉勵我..(唔係鬧果隻)
最好笑係...返緊屋企..冇啦啦我老豆話//
係wor..今日supermarket特價wor..
咁..我地就去左掃貨..
係咪有d離派譜呢..??
家長日..應該好down架wor...
我唔係俾人鬧果個咩..??
結果...我地買左...
- 栗米片8大包..
- 一樽五公斤既油..
- 一箱御前之麵..
真係打風都唔驚呀...
返到屋企...搞惦d野..
我老豆返工..我呀媽打黎.
問我..食咩..(早餐)
跟住入正題,,,考成點呀..??
好唔惦..但係ms lueng講得好..
我老豆心情咪好lor..
我呀媽即刻講...
"唔怪得知啦..
頭先收到佢電話..
幾驚呀...但係..
佢又唔鬧我wor..
冇啦啦同我講咩..
入唔入貨好.??(指買野果陣)
其實...我le個唔完全既家..
又真係既特別既...
但係..真係好難接受le個結局..
有d唔敢信..><"""""""""""""" | | 刊登時間︰2007-02-03 10:01 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 2 日 星期五  |
|
又係煩的一天
| 今日去青衣比賽...
遲左少少起身...
我有d唔想去...好冇意義..
去到果度...好大太陽
陽光透過我那微紅既頭髮滲進我那未訓醒的眼睛
見到個運動場..
以前..一個我見到會覺得好自豪..
我唯一比人地叻既地方..
依家...只不過係一個失敗,比人笑既墓碑//
一絲絲既傷痛..眼中帶點恍惚..
去到..個個都到晒..^^
sor..我遲左..d男仔個個都唔做野..><''
下..呀du..金魚...華置聞係田徑架咩..??
乜d人咁冇眼光呀..我係運動員証仲見到梁皓wor...- -""
hea左一陣..做hw..(琴晚唔想做)
做做下..池池佢地開餐..><""
又麥提莎又明治仲食埋腸tim..(唔好諗左其他野)
做到i.s..實在唔識..俾佢地笑..
題題都問人..><""
唉.""佢估我想咩..??
我都唔識le課..二氧化硫..
氫氧化合物果d就話姐..==
黃sir講真..佢教豬..唔得lor..
佢都係返去跑長跑啦.....(君君係我家姐)
見到幾個..之前田徑隊識架...
話真..我最自豪..都係果次代表TY去玩hk學界
可惜....
我真係唔想輸俾佢地..好魚...好...??
又話10點半跑..12點都仲未跑..
著住件雞翼袖..凍到唔想跑,,
識左個...幾open幾女仔..
唔係好令..但係好潮(個樣)
her name is...許敏瑤..yo""
講真...我識d人入便..
佢又真係幾玩得...
邊有人..識左人地..1個字都冇..
就同我一樣..素描人地個身體架..
當然我都唔輸蝕..回左d禮俾佢..^^
終於開跑...好緊張..
雖然之前..係完全冇比賽既感覺..
有d似係上緊p.e堂..
有d氣氛都冇..><""
想當初.....(又係講廢話)
我拎到學界接力金牌..又係第2棒..
我望住海旁既le條跑道..
既心酸...又為今次..緊張//
死跑爛跑...我地係我地果組拎左第一..
hope有牌拎...^^
搞左一陣...我自己返home先,,,(冇拎校服)
差d遲到...飲左盒奶..(頂住先)
個個見到我都問..
好多謝你地...咁關心我..
thx...雖然係煩...
但係我唔介意....2e及愛.鍚我既fd...
i love u 2.....
...上堂..手指公哥哥(ben sir)冇返
大蕭..又係度...= =
"咸魚白菜...也..好好味.."
咸左成個字..先至講到..
"有時..窮都唔代表唔開心"-口-
我做R.E wb..打左d..野..果陣諗到既..
"我覺得世界上心靈貧窮的人
最需要喜樂.和平的信息.
他們得不到真正的快樂.
不懂在世上活著的意義.
只能帶著軀殼過日子..
精神上實在抑壓著,,
難以抒發............."
本來我諗住寫唔開心既心..
講講下..講到自己...
俾ms lueng留左陣..
寫自己覺得不足既地方..
我寫左勁多..><""
放學..見到pheobe,claudia佢地去左葵涌村(唔識打)
同呀wing都唔想去樂團..哈哈...吹呀..
去到se7en撞下佢地...(hope佢地係度啦)
真係係度..
但係得peggy..佢地呢..??
傾傾下..愈傾愈肚餓...
諗住搵下佢地..搵左一陣..
冇個電話開,,><""
終於搵到catherine..
係五十嵐..
沿路peggy同我講左好多..
其實..朋友冇得計架..
如果真係相等..
都要搵個付出架..??
係咪,,,??
唔好再成日諗住果d野啦..
嬌公..^^
見到佢地..唔多想入去..
有時..大家見到面阻阻..
有咩為呢..??
寧願舒舒服服..
同班真正會同自己傾心事既人圍埋一齊傾下偈好過啦,,
同catherine,peggy去左車厘子..買包..
咁啱..我地3個都係食菠蘿...
唔通有心事..都會想食菠蘿包..??
peggy要左菠蘿油..
我要左..紅豆菠蘿包..
最後..catherine要左個最簡單既菠蘿包..
其實..簡簡單單唔好咩..??
...食食下,,,
呀wing一黎..
笑爆..
唔好靠係部危機呀...會有危機架//
其實有時佢都幾得意..
^^...catherine...
你真係食極都唔肥架bo..
好...我就請番你食雪糕//
肥死你...呵""
你地一個2個..唔好再唔開心啦..
有時候..睇人真係可以好表面..
又或者...有次既事..都令你地改觀//
plz..唔好再諗..
關心下身邊既人啦..
話唔定..真係有一個關心你既人..
你自己唔知姐.. | | 刊登時間︰2007-02-02 06:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 1 日 星期四  |
|
我係咪..好抑鬱呢..??
| 今日放學..我個心..唔知點解..
有時侯..我點解會令人地覺得黑人僧呢..??
我唔需要人地安慰我..我只係想默默咁聽下人地心中痛的呼喚
搞左好耐..去左se7en..我見住某人既眼神...
又諗起左D野..唔通真係學某人話頭..
當你見到自己識既人唔開心..
自己都會有D唔開心..??
某人既眼神好空虛..收埋左好多野.
我真係想同人分擔..我亦樂於同人分擔..
但係...
唔通真係同佢講...話唔話得俾我知丫..咁咩..??
人地會覺得你好8lor...
但係..當心停止滴血,,
係咪又代表痛亦隨著血液消失..
等佢地上車..平時好開朗..
笑得好燦爛既人..係黑暗既燈光下..
亦流露出不安..擔憂...
點解..??點解對住自己既朋友..都要戴住面具,,
有時候..當你置於事外..
你會發覺..一堆笑緊既人中..
絕大部分都係襯既..
佢地只會跟住大隊..笑..
係牽強的笑背後..抑鬱住內心的痛,,
今日好開心..lunch係咁同catherine互電..
同洪sir講番...佢話我太負面..
搞到d負能量出晒黎...
要正面d...中和番..- -""
唔通我要係咁負面...???
no...no...
開心d啦...香港人...哈哈..""" | | 刊登時間︰2007-02-01 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 31 日 星期三  |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 44 | »
|