2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天

俾某d人放左我飛機

琴晚睇tv..睇到2點//.

唔好問我睇左咩..費事你地話白痴..

平時既我..放親假..至少訓到1點..點知..??

我老豆臨返工之前影左我相..(我訓緊)

再一次証明..我成家都係傻既..

自己個女都好影..仲要你訓覺果陣先黎影..><"

訓訓下..電話響..冇人聽...

頂..要我專登落床聽..(爸媽返左工..呀哥應該仲訓緊)

[閔曉宜]喂..唔該劉詠雯丫..

[me]我係..

[閔曉宜]你仲未起身丫..??(你知就好啦)

....原來係叫我起身去跑步..(學界)

我突然覺得佢好衰..(catherine:你唔係依家先知下化)

有乜理由...叫左我起身..

但係..就冇啦啦俾晒溤琳同池淑鈞既電話我..

叫我搵佢地..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

算點先...係ms楊叫你wor..冇啦啦失俾我做..><""

當時10點半...

試問一個牙都未刷既人..

仲要淨係訓左8個半hr的人...

點樣有一個清醒既頭腦諗咁多野..

玩左陣勁舞..我發覺..我鐘意左...

>

>

>

>

>

>俾人踼出房..^^

??冇計,,因為我勁..人地唔想冇分..

局住走..哈哈./...依家我冇得去新手lu..

雖然我有成5個帳號(咁多..托咩)

..但係..我發覺新手果d..真係好慢..

玩到咁上下..諗住走...

點知..............

閔曉宜又打黎..(1點..我地約左2點城門谷等)

唔好意思..我唔黎得..

下...點解丫..??

我要睇孫唔空..-口-(啞晒lor)

(一個住深井都出黎...你竟然..??)

你咪錄底佢lor..

我係人地屋企wor..(即刻冇野講)

..佢係咁say  sor..

大晒咩...叫左我起身..我幫你約埋人..

你同我講..睇孫悟空..??

..好冇奈咁去運動場//

搭9到...諗住點同佢地講le個bad  news

打俾佢地..><""

池池話..乜唔係星期一咩...??

係你耳仔有事..定係我把口又講錯野..

再打俾溤琳..黎緊..- -""(即唔關我事啦)

池池問佢呀媽..唔俾佢黎..

得2條友..練咩接力呀..

碌棍(接力棒)仲要係閔曉宜度..><""

唔知講咩lor...

咁我同溤琳就練200m啦(我地報左)

點知...(今日勁多點知..)

我借左條櫃匙...

但係去女更衣室..咪要擰個門抦既..??

我搵左條櫃匙去開果度門..><""

插極都唔入既時侯..

溤琳擰開左度門..= =""

我又魚左...!!

練左幾次200m..都係我win(仲洗講)

練左3次..已經唔想再跑..

練到4點..散..

我地傾偈多過跑..

佢仲冇啦啦問我我地學校係咪好多tb..

小姐..我鬼知咩..

傾傾下..佢又問..如果閔曉宜長頭髮會點呢..?

佢太有想像力..叫我諗...我驚會訓唔著..

返緊home..見到我一個小學一齊補習既同學

既令仔..(果陣矮我好多)

跟住冇乜點聯絡..佢見我唔到..

我冇同佢傾野..就係咁..我地經過左..

我見到佢..好似搬屋//

唉"'唔知幾時見得番佢呢..??

返到home..攰到唔想郁..

睇番佢地d xanga..正一死懶鬼,,

個個都唔打野..個個都係同gigi講happy brithday..

諗起左某d人同我講過既一d野..打左係msn message

玩左陣勁舞..彈左出黎..

入番去,,,多人得制唔得,,,,

冇啦啦心血來潮..又驚升唔到班..

位就有咁多...試左好多次都唔得,,

係唔得就唔得..你唔早d...係咪..??

簡直就中晒..啱啱睇埋umi xanga..

好似考得好好..有d心痛..(都係鄧佢開心)

算啦..唔開心d野唔好講,,

聽日又要跑呀...

刊登時間︰2007-02-04 06:35 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天

死期..原來真係可以唔洗死..

...我一直都好驚既日子終於黎..

我老豆著到鬼咁光鮮..

我就...拎住件校褸..- -

行行下..有人賣旗...

雖然我好想..但係冇帶錢..

淨係帶左鎖匙..我老豆竟然話...

再唔係咪用8達通lor...夠方便...

"咁洗唔洗隨身帶住舊野..同人講..

小姐..你要3.3果隻定係4.5果隻呀..??""

又一個爛gag既誕生..><""

琴晚..我同呀媽話好驚..唔知會點..

我呀媽同我講番...

我仲驚呀..都唔知你老豆會點鬧我啦..??

-口-...我諗唔到仲可以講咩lor...

上樓梯..e...

umi咁早既..撞到咪say個hi  lor..

佢好似好好咁..搞到我仲驚...

ms  lueng冇啦啦走左出黎..

同我講..你係咪見ms   wong架..??

唔係...係見你..(搞錯呀..你自己都唔知既咩..??)

坐底介紹完之後..勁驚..

點知....個feel完全唔恐怖lor.

ms lueng仲起勢讚我..o晒..

當然..有好有唔好..

咪又係果d野lor...

你G.E果方面唔係好得wor..

數學係要練架...

你計10題同60題既分別都相差好遠..

傾傾下..我老豆仲要講我d死穴..

"其實係咪你玩電腦既時間長得制呢..??"

即刻冇野講...

走..見到張健安先生...

又係say個hi..走..

返屋企途中..我老豆係咁勉勵我..(唔係鬧果隻)

最好笑係...返緊屋企..冇啦啦我老豆話//

係wor..今日supermarket特價wor..

咁..我地就去左掃貨..

係咪有d離派譜呢..??

家長日..應該好down架wor...

我唔係俾人鬧果個咩..??

結果...我地買左...

- 栗米片8大包..

- 一樽五公斤既油..

- 一箱御前之麵..

真係打風都唔驚呀...

返到屋企...搞惦d野..

我老豆返工..我呀媽打黎.

問我..食咩..(早餐)

跟住入正題,,,考成點呀..??

好唔惦..但係ms  lueng講得好..

我老豆心情咪好lor..

我呀媽即刻講...

"唔怪得知啦..

頭先收到佢電話..

幾驚呀...但係..

佢又唔鬧我wor..

冇啦啦同我講咩..

入唔入貨好.??(指買野果陣)

其實...我le個唔完全既家..

又真係既特別既...

但係..真係好難接受le個結局..

有d唔敢信..><""""""""""""""

刊登時間︰2007-02-03 10:01 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天

又係煩的一天

今日去青衣比賽...

遲左少少起身...

我有d唔想去...好冇意義..

去到果度...好大太陽

陽光透過我那微紅既頭髮滲進我那未訓醒的眼睛

見到個運動場..

以前..一個我見到會覺得好自豪..

我唯一比人地叻既地方..

依家...只不過係一個失敗,比人笑既墓碑//

一絲絲既傷痛..眼中帶點恍惚..

去到..個個都到晒..^^

sor..我遲左..d男仔個個都唔做野..><''

下..呀du..金魚...華置聞係田徑架咩..??

乜d人咁冇眼光呀..我係運動員証仲見到梁皓wor...- -""

hea左一陣..做hw..(琴晚唔想做)

做做下..池池佢地開餐..><""

又麥提莎又明治仲食埋腸tim..(唔好諗左其他野)

做到i.s..實在唔識..俾佢地笑..

題題都問人..><""

唉.""佢估我想咩..??

我都唔識le課..二氧化硫..

氫氧化合物果d就話姐..==

黃sir講真..佢教豬..唔得lor..

佢都係返去跑長跑啦.....(君君係我家姐)

見到幾個..之前田徑隊識架...

話真..我最自豪..都係果次代表TY去玩hk學界

可惜....

我真係唔想輸俾佢地..好魚...好...??

又話10點半跑..12點都仲未跑..

著住件雞翼袖..凍到唔想跑,,

識左個...幾open幾女仔..

唔係好令..但係好潮(個樣)

her name is...許敏瑤..yo""

講真...我識d人入便..

佢又真係幾玩得...

邊有人..識左人地..1個字都冇..

就同我一樣..素描人地個身體架..

當然我都唔輸蝕..回左d禮俾佢..^^

終於開跑...好緊張..

雖然之前..係完全冇比賽既感覺..

有d似係上緊p.e堂..

有d氣氛都冇..><""

想當初.....(又係講廢話)

我拎到學界接力金牌..又係第2棒..

我望住海旁既le條跑道..

既心酸...又為今次..緊張//

死跑爛跑...我地係我地果組拎左第一..

hope有牌拎...^^

搞左一陣...我自己返home先,,,(冇拎校服)

差d遲到...飲左盒奶..(頂住先)

個個見到我都問..

好多謝你地...咁關心我..

thx...雖然係煩...

但係我唔介意....2e及愛.鍚我既fd...

i  love u 2.....

...上堂..手指公哥哥(ben sir)冇返

大蕭..又係度...= =

"咸魚白菜...也..好好味.."

咸左成個字..先至講到..

"有時..窮都唔代表唔開心"-口-

我做R.E wb..打左d..野..果陣諗到既..

"我覺得世界上心靈貧窮的人

最需要喜樂.和平的信息.

他們得不到真正的快樂.

不懂在世上活著的意義.

只能帶著軀殼過日子..

精神上實在抑壓著,,

難以抒發............."

本來我諗住寫唔開心既心..

講講下..講到自己...

俾ms  lueng留左陣..

寫自己覺得不足既地方..

我寫左勁多..><""

放學..見到pheobe,claudia佢地去左葵涌村(唔識打)

同呀wing都唔想去樂團..哈哈...吹呀..

去到se7en撞下佢地...(hope佢地係度啦)

真係係度..

但係得peggy..佢地呢..??

傾傾下..愈傾愈肚餓...

諗住搵下佢地..搵左一陣..

冇個電話開,,><""

終於搵到catherine..

係五十嵐..

沿路peggy同我講左好多..

其實..朋友冇得計架..

如果真係相等..

都要搵個付出架..??

係咪,,,??

唔好再成日諗住果d野啦..

嬌公..^^

見到佢地..唔多想入去..

有時..大家見到面阻阻..

有咩為呢..??

寧願舒舒服服..

同班真正會同自己傾心事既人圍埋一齊傾下偈好過啦,,

同catherine,peggy去左車厘子..買包..

咁啱..我地3個都係食菠蘿...

唔通有心事..都會想食菠蘿包..??

peggy要左菠蘿油..

我要左..紅豆菠蘿包..

最後..catherine要左個最簡單既菠蘿包..

其實..簡簡單單唔好咩..??

...食食下,,,

呀wing一黎..

笑爆..

唔好靠係部危機呀...會有危機架//

其實有時佢都幾得意..

^^...catherine...

你真係食極都唔肥架bo..

好...我就請番你食雪糕//

肥死你...呵""

你地一個2個..唔好再唔開心啦..

有時候..睇人真係可以好表面..

又或者...有次既事..都令你地改觀//

plz..唔好再諗..

關心下身邊既人啦..

話唔定..真係有一個關心你既人..

你自己唔知姐..

刊登時間︰2007-02-02 06:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天

我係咪..好抑鬱呢..??

今日放學..我個心..唔知點解..

有時侯..我點解會令人地覺得黑人僧呢..??

我唔需要人地安慰我..我只係想默默咁聽下人地心中痛的呼喚

搞左好耐..去左se7en..我見住某人既眼神...

又諗起左D野..唔通真係學某人話頭..

當你見到自己識既人唔開心..

自己都會有D唔開心..??

某人既眼神好空虛..收埋左好多野.

我真係想同人分擔..我亦樂於同人分擔..

但係...

唔通真係同佢講...話唔話得俾我知丫..咁咩..??

人地會覺得你好8lor...

但係..當心停止滴血,,

係咪又代表痛亦隨著血液消失..

等佢地上車..平時好開朗..

笑得好燦爛既人..係黑暗既燈光下..

亦流露出不安..擔憂...

點解..??點解對住自己既朋友..都要戴住面具,,

有時候..當你置於事外..

你會發覺..一堆笑緊既人中..

絕大部分都係襯既..

佢地只會跟住大隊..笑..

係牽強的笑背後..抑鬱住內心的痛,,

今日好開心..lunch係咁同catherine互電..

同洪sir講番...佢話我太負面..

搞到d負能量出晒黎...

要正面d...中和番..- -""

唔通我要係咁負面...???

no...no...

開心d啦...香港人...哈哈.."""

刊登時間︰2007-02-01 05:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天

超爆笑 - 保鑣面試

http://bestmovieking.blogspot.com/2007/01/blog-post_2591.html

刊登時間︰2007-01-31 07:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]