|
2006 年 12 月 21 日 星期四  |
|
..我係咪唔記得..
| ..講真..
如果唔係今日放假
上完超人氣..
冇野做..
冇人同我傾偈....
我都唔會記得..我仲有一個//
咁唔令既blog...
我今日去完..history考察..
都冇咩特別感想..
你要我隔硬俾你...
"攰"冇了~!!!
雖然我識到個女仔...
劉漢沂....
真係女仔黎架..
我初頭都以為係男仔...
唔知點解...
唔望佢個頭..我真係覺得佢好似umi...
佢好好成績...
我???唔好提啦..150...
錯..呢個係第1次....
第2次進步左...
138...
我仲可以講d咩,..
成績..緊唔緊要....???
努力努力同努力???
自己呃自己...
p.6個陣夠話自己...升左中一..
唔會再係咁/...
咪一樣....
f.2同自己講過...
已經比人地少左好多時間....
but...
我可以點..
我進步...
人地都一樣進步...
更何況....我都未試過進步...
我係咪.....一世都唔可以同到umi一班...
冇計啦..
人地30幾..
我呢..
文,理,商個陣..咪同到佢一班lo..
我升到先算啦..
講真,,我冇樣好...
點解..我要係呢個世上,..
我明了..
呢個世界...點都要有人..做d卑微既野..
咁就等我黎做清道夫啦~!!!
.......................................(冇言中..)
| | 刊登時間︰2006-12-21 07:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
|
好開心啊~
| ...我.......其實..like左UMI..好耐架啦..
今日...........................................
UMI佢地參加sing比賽..
我梗係去睇睇啦...
佢地第4組去啦...
BUT,,好似..個feel好唔惦..
原來umi支咪.冇電..
好細聲..
而且su播錯歌..
播左初賽..勁短個首..
...搞到...唉...
跟住..肥比喊先...
我諗住走..
但係..
我跟佢地出去lo(有好多人..)
嘈嘈下,...
我先知....
我咪..即刻..搵埋..佢地..去後台同佢地講番..
覺得自己好man
我啊爸啊媽好勁啊...
我依家都講唔番..我同su講過既野啦...
跟住喊喊下...
umi同肥比一齊喊..(姚姚想喊)(su同左我地say sor)
最後拎左第3..
yeah>>>
跟住..今晚..
umi係超人氣仲同左我結婚啊~!!!!
| | 刊登時間︰2006-12-15 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
|
..勁過癮啊~
| 今日..勁happy..
pe堂..勁唱歌..
blu,桃桃同我..簡直就係夢幻組合啦..
放學..
我唔記得帶sexophone
唔去樂團lu~
..咪係咁搵啊blu..lo..
又話打羽毛球..
搵極都唔見佢..
..我咪自己搵腳lo..
啊wing..又要去..樂團..88,你慢慢啦
..結果..搵左人之後..
又諗住睇社排..
超...係咁有人同我一齊輪住同我打..
哈哈..
搵埋啊wing同我一齊走..
仲好笑..佢坐足成幾粒hr..
我就free幾粒hr..
唔恨得架啦....
走走下..
有一度搭lift架ma~
我同啊wing咪禁制..lo
抬頭啦...
暫停wo..==
行樓梯lo..
行到落去..
有人推我..
趕住去搭lift..(p.s個陣lift門開緊)
我同唔wing係咁笑..
成班小學..跑去..係跑去搭lift..
我同啊wing..係咁笑..
走埋一邊睇戲..
佢地成幾min..見lift門刪..先至話..
"原來壞左wo..."
笑爆..
啊wing咪話lo..
部lift..擺係度
整估人架... | | 刊登時間︰2006-12-08 10:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
|
勁魚的一天
| 講真....
唔知係唔係..個個都話我..唱歌唔好聽..
我,...就死都唔覺..
仲要死盅個頭落去...
今日..我啊blu,tanya...
第1隊唱,,,,,
gag爆....
甩晒嘴..
今日練左抽筋咁多次
好好聽啊..唔甩噃...
人係咪真係要..衰過先知衰架呢...
真係...仆晒...
唔講啦..
聽日.....等我用..我把劍..篤晒出黎...
T^T..... | | 刊登時間︰2006-12-05 06:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 4 日 星期一  |
|
我好耐冇打野啦~!
| 唔好意思..我之前..電腦上唔到網..
跟住又懶..冇打..sor~
我今日本來都冇諗住打..
真係架..
但係..呢排真係..有d唔係好開心..
連我老公都見到..
點算啊..好多野.佢都睇得出咁既..
不過我真係好唔想人地知我唔開心..
我覺得..唔開心..係你自己既..事..
關人地咩事..
分擔到咩??既然唔得自己做番好過..
或者啃番...
..我突然好憎自己,,,,
仲記得..tanya同我講..
"好討厭啊~你把聲.."
幾日前.啊wing唔睬我..
..又成日摸人...
我點解要出世..
其實我真係好唔鐘意.
半途而廢...
既然你做到咁多野..冇啦啦..差幾步.
又唔玩..
呢種感覺..好難受..
唔知點解..我覺得..好似真係..冇乜人識得我..
當你諗下..真係關心你既fd...
冇既時候...好得人驚..
好恐怖...
你好想喊..又喊唔出..
好辛苦..
其實我都唔明..點解..人打blog..我打blog..
我打咁多野..
係咪,...愈唔開心..要咁去打多d字
係自己仲記得呢種感覺既時候..
記錄底.....
我有諗過..搵密碼..等人地睇唔到..
我又驚自己唔記得..
..其實呢d係fd俾我既壓力?
功課俾我既壓力?
定係我俾自己既壓力?
| | 刊登時間︰2006-12-04 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | »
|