2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天

..我係咪唔記得..

..講真..

如果唔係今日放假

上完超人氣..

冇野做..

冇人同我傾偈....

我都唔會記得..我仲有一個//

咁唔令既blog...

我今日去完..history考察..

都冇咩特別感想..

你要我隔硬俾你...

"攰"冇了~!!!

雖然我識到個女仔...

劉漢沂....

真係女仔黎架..

我初頭都以為係男仔...

唔知點解...

唔望佢個頭..我真係覺得佢好似umi...

佢好好成績...

我???唔好提啦..150...

錯..呢個係第1次....

第2次進步左...

138...

我仲可以講d咩,..

成績..緊唔緊要....???

努力努力同努力???

自己呃自己...

p.6個陣夠話自己...升左中一..

唔會再係咁/...

咪一樣....

f.2同自己講過...

已經比人地少左好多時間....

but...

我可以點..

我進步...

人地都一樣進步...

更何況....我都未試過進步...

我係咪.....一世都唔可以同到umi一班...

冇計啦..

人地30幾..

我呢..

文,理,商個陣..咪同到佢一班lo..

我升到先算啦..

講真,,我冇樣好...

點解..我要係呢個世上,..

我明了..

呢個世界...點都要有人..做d卑微既野..

咁就等我黎做清道夫啦~!!!

.......................................(冇言中..)

刊登時間︰2006-12-21 07:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天

好開心啊~

...我.......其實..like左UMI..好耐架啦..

今日...........................................

UMI佢地參加sing比賽..

我梗係去睇睇啦...

佢地第4組去啦...

BUT,,好似..個feel好唔惦..

原來umi支咪.冇電..

好細聲..

而且su播錯歌..

播左初賽..勁短個首..

...搞到...唉...

跟住..肥比喊先...

我諗住走..

但係..

我跟佢地出去lo(有好多人..)

嘈嘈下,...

我先知....

我咪..即刻..搵埋..佢地..去後台同佢地講番..

覺得自己好man

我啊爸啊媽好勁啊...

我依家都講唔番..我同su講過既野啦...

跟住喊喊下...

umi同肥比一齊喊..(姚姚想喊)(su同左我地say  sor)

最後拎左第3..

yeah>>>

跟住..今晚..

umi係超人氣仲同左我結婚啊~!!!!

 

 

刊登時間︰2006-12-15 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天

..勁過癮啊~

今日..勁happy..

pe堂..勁唱歌..

blu,桃桃同我..簡直就係夢幻組合啦..

放學..

我唔記得帶sexophone

唔去樂團lu~

..咪係咁搵啊blu..lo..

又話打羽毛球..

搵極都唔見佢..

..我咪自己搵腳lo..

啊wing..又要去..樂團..88,你慢慢啦

..結果..搵左人之後..

又諗住睇社排..

超...係咁有人同我一齊輪住同我打..

哈哈..

搵埋啊wing同我一齊走..

仲好笑..佢坐足成幾粒hr..

我就free幾粒hr..

唔恨得架啦....

走走下..

有一度搭lift架ma~

我同啊wing咪禁制..lo

抬頭啦...

暫停wo..==

行樓梯lo..

行到落去..

有人推我..

趕住去搭lift..(p.s個陣lift門開緊)

我同唔wing係咁笑..

成班小學..跑去..係跑去搭lift..

我同啊wing..係咁笑..

走埋一邊睇戲..

佢地成幾min..見lift門刪..先至話..

"原來壞左wo..."

笑爆..

啊wing咪話lo..

部lift..擺係度

整估人架...

刊登時間︰2006-12-08 10:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 12 月 5 日  星期二   晴天

勁魚的一天

講真....

唔知係唔係..個個都話我..唱歌唔好聽..

我,...就死都唔覺..

仲要死盅個頭落去...

今日..我啊blu,tanya...

第1隊唱,,,,,

gag爆....

甩晒嘴..

今日練左抽筋咁多次

好好聽啊..唔甩噃...

人係咪真係要..衰過先知衰架呢...

真係...仆晒...

唔講啦..

聽日.....等我用..我把劍..篤晒出黎...

T^T.....

刊登時間︰2006-12-05 06:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2006 年 12 月 4 日  星期一   晴天

我好耐冇打野啦~!

唔好意思..我之前..電腦上唔到網..

跟住又懶..冇打..sor~

我今日本來都冇諗住打..

真係架..

但係..呢排真係..有d唔係好開心..

連我老公都見到..

點算啊..好多野.佢都睇得出咁既..

不過我真係好唔想人地知我唔開心..

我覺得..唔開心..係你自己既..事..

關人地咩事..

分擔到咩??既然唔得自己做番好過..

或者啃番...

..我突然好憎自己,,,,

仲記得..tanya同我講..

"好討厭啊~你把聲.."

幾日前.啊wing唔睬我..

..又成日摸人...

我點解要出世..

其實我真係好唔鐘意.

半途而廢...

既然你做到咁多野..冇啦啦..差幾步.

又唔玩..

呢種感覺..好難受..

唔知點解..我覺得..好似真係..冇乜人識得我..

當你諗下..真係關心你既fd...

冇既時候...好得人驚..

好恐怖...

你好想喊..又喊唔出..

好辛苦..

其實我都唔明..點解..人打blog..我打blog..

我打咁多野..

係咪,...愈唔開心..要咁去打多d字

係自己仲記得呢種感覺既時候..

記錄底.....

我有諗過..搵密碼..等人地睇唔到..

我又驚自己唔記得..

..其實呢d係fd俾我既壓力?

功課俾我既壓力?

定係我俾自己既壓力?

 

刊登時間︰2006-12-04 08:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]