...哇..正爆....放完學..之後..同wingwing...做完hw
之後...去左..shopping...哇..你估下我地買左d咩...??
>
>
>
真係講你都唔信.....我地買左2枝筆同1個塗改帶更換裝...哈哈==
好冇奈???我都覺啊^^
本來今日整體都幾開心既....但有一點要注意係幾!!!!!~~
...有幾呢....
咪就係...今日周會lo~~...
搞埋d乜鬼野...拉票個d答問大會咁...
==唉..心諗...你想勾引我地咩??(傾偈)
.......咁真係上左當...整半個鐘大反特反..
呵呵...又揭裙底..又玩..搞到...話咁快..就
夠鐘lu~~
..正當我笑到...漂水咁濟..既時候...
冇啦啦..後面有人嗌我..(我坐係2e最後..照計..後面d人我唔識)
...頂...個miss叫我...唔好玩wo..
結果咪好似上i.s堂咁...
咩啊...開本生燈....好焦..啊..(我唔識打個字,又冇同音)
...勁魚...oh!~..臨走個miss仲要加多句..
下次唔好啦..再係周會度玩...我會交俾訓導!!(扮晒惡...唔係..係直情惡..)
行你就行啦..咁多野講...你咁鬼好心...洗唔洗我..又提下你咁啊
"小心d啊...小心仆親wo~~"
你知架啦...d仆街..仆親既指數高d加ma~
...整親就唔好啦...費事..毀容啊ma~..(不過都毀慣架啦)
....做出黎架咋...唉...冇陰公lo~
哈哈..好啦...今日復出...費事打咁多啦...
第1:費事嚇親你地...唔黎...咁就唔好啦..
第2:..我都唔想自己好似歌神咁..
開左個演唱會之後..就冇晒聲氣...
....唔好意頭ma~
88

|