|
2007 年 3 月 6 日 星期二  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ]
|
| | 刊登時間︰2007-03-06 05:47 PM |
2007 年 3 月 5 日 星期一  |
|
矛盾..我lor左啦./.
| 哇...今日專登..
晨早流流..起身搞搞個頭..
由7點搞到7點9都未走得..
結果..我終於出門口了(仲未搞惦)
個feel..有d似耶穌知自己就死..
又用好大勇氣接受死亡....
差唔多啦...
唔知係自己覺得定咩..??
我覺得成街d人都好似望住我..
(我自己唔多like個頭)
好怪...冇啦啦見到wing..
佢由商場見到我開始笑..
到我同佢一齊行..仲笑緊,,,'
去到門口..我淆左..
我唔敢入..俾ms chow話唔好玩..
catherine&peggy好似"步蛋"咁..
等我..結果..佢地2個幫我搞lor..
搞搞下...排隊..我開始認同呀blu,,'
尢其祈禱..我個頭底到冇得再底...
因為blu講過.."如果唔左個樣就好好"
算啦...我一大早已經鬧左個kan好多次..
希望佢今日唔會係咁打噴嚏啦....
上到去..d男仔更加係...
lunch..我諗住同peggy去呀波羅買野飲
點知見到catherine佢地...
我第一個自然反應就係拖住peggy死衝爛衝....
我最驚umi見到..(其實..點解我會咁呢..??又話放底左)
但其實得..蔡欄,pheobe,catherine三個..
但係搞到我搭電梯果陣..
係咁搵peggy黎擋lor..(做咩呀..??)
我仍然好唔慣...因為一返學..
就好似睇恐龍化石咁..
個個都走埋黎...睇完又要笑..
妖...討厭..呢個字..講左唔知幾多次..
放學..ms c to又同我講左d廢話..
頂..好心啦..浪費我時間..都係想我拎走姐..
我咪拎lor..煩,,,!!!佢又哦多我幾句..
我又係多幾句...閃...
ms leung教我gerund
教教下..都唔多明..走人..
諗住搵catherine啦..(今日佢劍擊)
原來..xxxxxx生日..我想買野俾佢,,,
又唔知買咩好...頂..
咪搵人帶我去lor..
又冇人帶我去wor....
初頭問..."荃灣"
我答"討厭"(做左個動作)
佢地話"葵芳"
我又做左個動作
佢地冇啦啦話咩"將軍澳"
我咪話"低能"lor(又做左另一個動作)
佢地又話大6..我咪話講埋澳州好冇lor..
結果我地就係咁做"討厭"同"低能'啦..
呀blu仲好笑..
冇啦啦講緊大東..咩"撇尿","快爆了"
仲要做埋動作...
一代噴水大師..終於被人噴番啦..
仲要中晒...我,wing,媽朱朱..睇晒成個過程..
笑爆...拍爛手掌..最後..咪搞埋我地lor..
我最後同wing去買..頂..一個pooh都冇..
我出kf..wing返hm..
(p.s..我覺得自己好唔講得大話,指對fd..
我初頭同wing講送俾pheobe,,
then又話俾小學同學..
最後真係忍唔住..講左係xxxlor)
出到出..好似做賊咁..
我老豆係附近做...費事佢煩,,
買左..2隻野..
又淆..送唔送好..因為我得$50
果度一係勁平..一係勁貴..
我又唔夠得$$$..
結果,,求其買左個鎖匙扣就算,....
有2隻..一隻係pooh...
一隻係豬(我唔知隻豬叫咩名)
我一路去買...一路問自己..
因為wing同我講..
你仲唔係話有野..??
話冇野,,又送野俾人..??
我都諗緊le個問題..
但係..我聽到佢生日..我唔知講咩好lor..
想送野..但係我明白..我同佢le個關係..
唉"""catherine..你又叫我放手..
仲乜鬼野.係我咁掙扎..咁矛盾既時候,,
同我講...佢生日..????
搞到我...我聽日一定早d返..
我要搵你丫.....!!!!
點算好丫..??好煩丫..!!! | | 刊登時間︰2007-03-05 06:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 4 日 星期日  |
|
執著(下)
| 去到等...tanya身旁多左個影..
我同劉寶多左出黎..
入到hit hair..搵kan
等左勁耐lor..都唔係好多人姐..
搞左好耐...終於剪啦..
我呆晒lor...tanya,劉寶又唔知佢地講咩..??
我愈黎愈唔知我去左邊...
我亦明白咩叫豬八戒照鏡
---->裹外不是人..
blu又冇啦啦黎得...
唉""佢地又唔知笑咩lor..
剪完..我好後悔..
跟住即刻買帽..(我之前都想買..但係個髮型唔啱)
$99,我都走去買...
執著...實在太可怕了...瘋狂嗎..?
我依家個頭真係唔啱lor..
tanya...真係好令..
我衷心覺得佢令了...
都唔知咩頭黎架...
頂頂帽都咁鬼令..(佢戴得)
結果我同tanya都買左頂..
去吉你呀媽食野..
見到個好似變態佬...唉"'
blu又係度亂(溝)
又"是油",又辣油..唉
去公園傾偈...玩氹氹轉..
傾傾下..有幾個細佬黎左.
佢地控制轉既速度
勁快..我嘔咁制..
原來係有目的既....
佢地成功霸佔成個氹氹轉..!!
散了..blu一路同呀fi傾..
算啦..我都係唔去aia啦
太貴了!!!你地就話有人請姐..
我冇wor....算啦..你地慢慢啦..><""
我依家為我個頭擔憂...
我唔想返學了....!!
唉"""""""""""""""" | | 刊登時間︰2007-03-04 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 4 日 星期日  |
|
談失落感..(上)
| 唔知係咪我自己係hm太耐..
數下數下...我2年級開始自己一個係hm..
都好似有成6,7年啦....
我仲會有失落感...???
冇他既...皆因..俾人放飛機也..
我這個人..什麼都可以沒有...
就是朋友..沒有朋友的日子..
根本與行屍走肉無分別,,,
但係..朋友..好冇安全感..
可以在這一秒並肩談心..
下一秒令你心如刀割...
你永不會忘記他的眼神..是如何恐怖..
堅決........................
當然..依家既情況冇咁恐怖..
但係..我講得出,,咁真實..
我就緊係試過啦..^^
唔知點解...
頭先..打俾blu..佢話唔陪得我..
我有種..好冇助...好失落既感覺..
我即刻想唔剪
自己一個係街...
冇聊地等剪完..
又冇聊地返hm..我唔剪好過...
so..我係msn搵人..哈哈./..
咁樣..劉寶同tanya..就應丞左我啦..
唔講lu..約左佢地3點3...
等陣再打....^^ | | 刊登時間︰2007-03-04 02:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 3 日 星期六  |
|
奇怪...
| 今日11點幾起身...
又係上下網果d lor>.
12點幾wing打黎..
又有得出街..^^(去佢hm)
去到...sor..我遲到..
wing,blu,呀fi c到我個個都陰陰嘴笑lor..
咩姐..我知我樣衰...都唔洗咁架..><""
去到佢hm..哇..好得意
wing hm有隻好好好好得意既哥基
但係..實在太大隻啦..成隻柴犬咁lor..
去之前(blu去過)blu講到勁恐怖..
話成隻金毛尋回犬咁大隻...其實邊有..
wing一開門..就嗌"仔仔..仔仔"
跟住就出現一隻..大嘟嘟既狗狗..
我第一個入去..
blu同fi唔入lor..
wing又勁大聲嗌.."摸佢啦..摸佢丫""
我呆晒..咪摸lor...我坐落sofa度...
隻狗又禽左上黎..
撲落我度..哇..差d錫到我..
佢地入左黎..又吠過..
勁搞笑...!!!
跟住我地睇飛輪海啦..
我地要輪流揍坐仔仔lor..
我勁好笑/...係咁摸佢..
fi話我鹹濕wor...
blu又話我隔硬黎..
車...算啦..搞搞下..
呀wing表明立場,,,,
佢咬你..唔關我事丫..!!
呀blu睇飛輪海..絕對唔俾得remote佢lor>.
佢飛晒,吳尊,大東,亦儒d片....
only播亞綸lor.....!!
跟住我地睇s.h.e...
睇左一陣..已經唔想睇..
呀blu學ella跳舞>!!!
嘔...跟住我地玩太鼓...
本人第一次玩..!!好野..
哈哈....win左呀f wor..
好彩姐..^^
呀wing真係好衰..
佢食朱古力..我話我又要..
佢話"你自己落街買啦"
跟住佢摸隻狗..又話"你隻隔甩底熱既"(對狗說)
唔通凍既咩..>??
跟住再玩多陣..我地去放狗...
好核突...但好笑既係..wing以9秒9既速度/..
張d報紙放係隻狗痾之前放在地下..
勁...連續2次呀..!!!!!
跟住食..m記..
blu同fi..係咁咬耳仔..
咩事先..??當我地2個冇度lor..
食食下..傾傾下..
呀blu示意食快d...
我同呀wing就係咁張d薯條塞落個口度..
笑爆...!!
好野...我地又再一次...保住威名..
個個食完..都同fi講..
"搞錯丫..我地食完成個餐都快過你lor"
呀fi完全冇聲出....
最後..blu仲噴埋tim...
(一件趣事:我地去搵位坐底黎食啦..
點知..我地原本個位俾個男人坐左..
佢唔係食m記d野lor..
我地見到佢食緊蕉..-口-
到我地走啦..個男人仲未走..
但係..今次唔係食蕉..
食橙...!!!!!!!!!!!!!!)
我地再出葵芳...
陪wing買完碟...
又陪呀blu買鞋....
行下玩下咁..我又想剪頭髮>.
but..blu話聽日先陪我剪wor..
^^..thx晒...十分期待聽日呢..!!
呀fi話我好似未剪過頭咁lor..
車....咁人地未同過d fd一齊去架ma...
我好多第一次都俾晒你地..仲想點wor..><"
個個都冇晒心機..精神..
加埋我d爛gag,,,,,頭頂上既烏鴉終於出現了..
散......88//
我5點返到hm...but..去到門口..
知道我老豆係入便..
勁唔想返入去..結果..
出左防火門個樓梯度玩手機..
鬼鬼祟崇咁...驚人地睇度...
玩左9個字...
心諗..我老豆都走左啦...
又聽唔到有music...
咪開門lor>..
點知...???
佢仲未走lor>..
o晒..我唔想返hm..出左去玩game,,,已經怪啦..
最怪係..我搞左咁耐..我老豆仲未走lor...
咁我咁lor左.!!仲浪費了9個字..!
唉"""點解我會變到咁..
我會唔想見到我屋企人..??
算啦,,,,聽日先算...哈哈....... | | 刊登時間︰2007-03-03 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 44 | »
|