2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天

勁好笑,超低能

我會自殺..??

我講你都唔信啦..

今日..冇啦啦晨早流流想喊..

痴線的..!!!

又冇啦啦問陳建生..男仔會唔會喊..

佢又低低能能咁答左我...

超低能..!!!!!

同金魚玩..佢又用眼睥我..

我咪用咩咩大番佢lor..

勁搞笑..!!!!!!

lunch..食麵..

一那小仙子採花於.....--->公園

超低能..!!!!!!!

食食下..blu噴水...

勁搞笑..!!!!!!!

上堂..blu問我借水,,,

冇啦啦個嘴惦落我個水樽度..

再一次噴了....

超低能..!!!!!!!!

最後為我這終能脫胎換骨的人..

而發出倒彩聲,,

勁搞笑..!!!!!!!!

(諗唔到野打..請原諒)

刊登時間︰2007-03-02 05:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 3 月 2 日  星期五   晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-03-02 04:51 PM



2007 年 3 月 1 日  星期四   晴天

太累了...

玩得太累..跑得太累..笑得太累

我真的太累了...................

i.s冇明的火爆..

冇啦啦唔開心..自己都唔知點解.

差d喊咁制..做實驗冇做到..

成2堂做中文作文...

完全冇心情...撩我者死..!!

落堂..呀wing,君君已經睇到我好唔妥...

睇黎..le個moment要爆啦..

小息做晒功課..輕鬆晒..同左君君

周街遊....

中文..悶到痴左線,,差d訓覺

數學..計5條數..哇...時間都唔夠..

好彩..我得一題唔識做..

但係..我好嬲自己..點解le課俾左心機..

仲要係加減消元果題..唔識..覺得自己未盡力lor..

點知..tanya同死蟹話..我唔識2,4題呀...

我咪話唔識第3lor>..

佢地話易..咁易都唔識..??

我夠識講....哇..第2,4題咁易都唔識.??

我唔識一題姐..你唔識2條呀..

我係想咁講架..但係..我已經火姐眼,,

好彩呀wing禁住我..今日做乜野..??

lunch..我地3個都差d噴..

冇啦啦3個講老豆..原來個個都咁煩..

講到我............................我同blu都就噴lor..

黎啦..黎啦........(明啦..??)

eng..都係有d9唔搭8..唔知做緊乜..

周會開始..個個顛晒...

排緊隊..呀wing見到lift果度有個人(周慧珍)

"果個呀婆..咁似周慧珍既.??"wing道

當大家仲笑緊既時間...冇啦啦林穎欣見到..

樓梯果度d宣傳紙.."細胞分裂"

"有冇大胞架..??"

呀wing又冇啦啦彈句.."雞大包..??"

跟住我地就開始..一路笑..一路講d點心名稱既野啦..

如::叉燒包,蝦餃.....等..

入到hall...已經笑緊...冇啦啦林穎欣又彈句..

"我好想食腐竹蛋糖水丫.."

再一次9唔搭8..= =""

我同呀blu...扮緊琴日笑冇啦啦發出既豬叫聲..

呀wing又冇啦啦講句

"你地2個做咩係度扮雞叫丫..??"

好野..笑到口都合唔埋了..

祈禱..林穎欣講左d野..

搞到我,林穎欣,blu,wing四個係咁笑..

尢其..祈禱咁靜..我地好突出...><""

我地有忍架..但係都仲係有聲...唉"

放學去跑步..我地跟呀sir搭的去..

頂...呀sir坐c機隔離,,,我,021,wing,何xx坐後便..

搞到我地3個迫到死..wing又唔敢靠落何xx度,,,

到左果度,,,換3..去儲物櫃擺野..

開鎖匙...(呀wing個號碼係我隔離)

佢冇啦啦講"好野..中獎!!"(開到櫃= =)

成班都kai的....

我地笑到跌落地下...我吉尿啦..^^

我同wing講..夠啦..唔好再講啦..

咁啱入便個垃圾桶開左..

呀wing話..你入去丫..夠大丫..

我話..你入埋黎丫..好闊落..

佢話..我會壓死你架wor..

即刻冇野講..出到去跑....

趙趙依家先黎...好好笑...

佢跑到好似傳聖火咁(佢拎左水樽)

"梁煦人"就好似鬆爭咁...

跑完..我地換番3...我去洗面..扔紙巾..

對住個垃圾桶話.."wing接住"

真正既wing就話...

"你都係入便wor..."

就係咁..我同wing就去左食包..同等bus..

我就冇啦啦講左食"波囉包"

2個係bus度呆晒...我成6點幾先返到hm..

真的累死了.....

忍不住訓了半個小時..

zzzZZZZZZ

我要努力..

我唔要再令自己再後悔..

聽日一定,要努力同加油

(雖然我係害群之馬..)

唉""""""""""""""""""""

刊登時間︰2007-03-01 08:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 28 日  星期三   晴天

咩事呀..??今日真係好....煩呀..

返到學校...同catheinre佢地玩啦..

由於,今日係星期3..可以早d上去..

咁我就諗住同君君上啦..

我又唔知點樣激親catherine..

佢飲水,,我就話"夠膽你就噴..你噴丫..""

結果...俾我激兩激..

佢真係噴呀..成身都係..仲要俾佢抽水..><""

唉"最慘都係umi講果句..

"又係你叫佢噴既.."

算啦..搞到我晨讀果陣..隻腳涼浸浸..

個位都ok丫..可惜..我太多hw未做..

擔心左勁耐.><"上va..

miss用黎講既模型(衰的)

個款同我果隻..基本上..我想告miss

佢抄我的,!!!!!

搞到我唔敢交 ...唉!!

仲要俾blu笑到面黃/.

就黎落堂..達叔又拎d鐵絲黎扭d核突野..

如:bra(佢仲要塞落冷3入面),唔知係(condom)套定係陰x

嘔晒,,,= ="好不容易..下課了!!

小息正想抄埋i.s份工作紙..又要搵張順

妖..浪費我時間,,講咁多都係約time..

我又未搵ms c to..搞惦了..

我即刻搵我le個最唔like既老師(腳毛陳都好過佢)

就係咁..我死了..死因:爆肺

我個肺就係 係成個小息俾佢照爆左

佢都幾好野..差唔多既說話重覆n多次都唔覺悶

我就由umi開始同張順傾...照到umi走埋我都仲俾佢照緊

太誇張了吧..???

搞到人地冇晒心機上堂lor...

果篇野..我依家都仲記得...

聽完就討厭..咩叫"你太令我失望"??

我不嬲都唔係d好好好好好學生啦..

你有擺過希望落黎咩..??..

照到我呆晒,,,就即刻上去eng dict...

我溫都未溫..呵呵""咁都俾我好彩拎到"碌碌"

i.s...都可謂..成堂冇聽書...我努力咁抄緊大b份野"

wong sir..又睇我唔到..

真係唔知..我當佢冇到..定係

佢當我冇到啦..(sor...我依家講d野..我自己都笑唔出了)

lunch...上到去..簡直就...

"口水大作戰"

好恐怖...呀blu成樽水冇晒..咁就知道有幾...咩咩啦

個個都中晒招..唉"都唔知點死..

呀fi又噴..唉..

都唔明..我行佢後面..

佢就冇啦啦噴..仲要係冰紅荼

我都中晒招...大風wor..咁就大風lor>.

返到去,,,又上eng..

我遲左去..課室...搞到見到umi..

佢見到我望住佢(不小心見到的,,真的)

佢即刻轉左視線..洗唔洗呀..??

我都知我樣衰,討厭...但係...唉""

搞到我成堂..eng都唔知做乜..

最後數學..我係咁做讀書報告,,,

最後又做晒簿...真係一次過完成2個願望..!!

點知........................

落堂..呀fi同我講..i.s張工作紙唔洗交= ="

咁我係咪叫蠢左..??

掉位...頂!!啱啱咪好地地lor>.

搞到我坐到咁後..點傾呀..??

係就好方便做功課姐...我要傾偈丫..

放學..打劍擊..得幾丁人...都唔知做乜..

個心又空晒..christine又遲黎..

搞到我受住兩面夾擊..

"梁許人"

"我吉尿丫"

你話..點頂..??

打到死左..傾偈食包...(打完勁肚餓)

我可是冒著食完會肥既危機去食..

我地係上次部"危機"度食..點知..

原來上次條友搵我笨..

危咩機姐..

櫃員機就櫃員機啦...

食完..勁大風...我地又拎住勁多野..

頭都亂埋...呀媽今日唔洗返工..

終於唔洗再食自己整果d..

有返d人係hm lu..^^

聽日老豆and媽媽返大6..

唔怪得知咁好死啦..

刊登時間︰2007-02-28 07:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 27 日  星期二   晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-02-27 06:10 PM