|
2007 年 3 月 2 日 星期五  |
|
勁好笑,超低能
| 我會自殺..??
我講你都唔信啦..
今日..冇啦啦晨早流流想喊..
痴線的..!!!
又冇啦啦問陳建生..男仔會唔會喊..
佢又低低能能咁答左我...
超低能..!!!!!
同金魚玩..佢又用眼睥我..
我咪用咩咩大番佢lor..
勁搞笑..!!!!!!
lunch..食麵..
一那小仙子採花於.....--->公園
超低能..!!!!!!!
食食下..blu噴水...
勁搞笑..!!!!!!!
上堂..blu問我借水,,,
冇啦啦個嘴惦落我個水樽度..
再一次噴了....
超低能..!!!!!!!!
最後為我這終能脫胎換骨的人..
而發出倒彩聲,,
勁搞笑..!!!!!!!!
(諗唔到野打..請原諒)
| | 刊登時間︰2007-03-02 05:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 2 日 星期五  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ]
|
| | 刊登時間︰2007-03-02 04:51 PM |
2007 年 3 月 1 日 星期四  |
|
太累了...
| 玩得太累..跑得太累..笑得太累
我真的太累了...................
i.s冇明的火爆..
冇啦啦唔開心..自己都唔知點解.
差d喊咁制..做實驗冇做到..
成2堂做中文作文...
完全冇心情...撩我者死..!!
落堂..呀wing,君君已經睇到我好唔妥...
睇黎..le個moment要爆啦..
小息做晒功課..輕鬆晒..同左君君
周街遊....
中文..悶到痴左線,,差d訓覺
數學..計5條數..哇...時間都唔夠..
好彩..我得一題唔識做..
但係..我好嬲自己..點解le課俾左心機..
仲要係加減消元果題..唔識..覺得自己未盡力lor..
點知..tanya同死蟹話..我唔識2,4題呀...
我咪話唔識第3lor>..
佢地話易..咁易都唔識..??
我夠識講....哇..第2,4題咁易都唔識.??
我唔識一題姐..你唔識2條呀..
我係想咁講架..但係..我已經火姐眼,,
好彩呀wing禁住我..今日做乜野..??
lunch..我地3個都差d噴..
冇啦啦3個講老豆..原來個個都咁煩..
講到我............................我同blu都就噴lor..
黎啦..黎啦........(明啦..??)
eng..都係有d9唔搭8..唔知做緊乜..
周會開始..個個顛晒...
排緊隊..呀wing見到lift果度有個人(周慧珍)
"果個呀婆..咁似周慧珍既.??"wing道
當大家仲笑緊既時間...冇啦啦林穎欣見到..
樓梯果度d宣傳紙.."細胞分裂"
"有冇大胞架..??"
呀wing又冇啦啦彈句.."雞大包..??"
跟住我地就開始..一路笑..一路講d點心名稱既野啦..
如::叉燒包,蝦餃.....等..
入到hall...已經笑緊...冇啦啦林穎欣又彈句..
"我好想食腐竹蛋糖水丫.."
再一次9唔搭8..= =""
我同呀blu...扮緊琴日笑冇啦啦發出既豬叫聲..
呀wing又冇啦啦講句
"你地2個做咩係度扮雞叫丫..??"
好野..笑到口都合唔埋了..
祈禱..林穎欣講左d野..
搞到我,林穎欣,blu,wing四個係咁笑..
尢其..祈禱咁靜..我地好突出...><""
我地有忍架..但係都仲係有聲...唉"
放學去跑步..我地跟呀sir搭的去..
頂...呀sir坐c機隔離,,,我,021,wing,何xx坐後便..
搞到我地3個迫到死..wing又唔敢靠落何xx度,,,
到左果度,,,換3..去儲物櫃擺野..
開鎖匙...(呀wing個號碼係我隔離)
佢冇啦啦講"好野..中獎!!"(開到櫃= =)
成班都kai的....
我地笑到跌落地下...我吉尿啦..^^
我同wing講..夠啦..唔好再講啦..
咁啱入便個垃圾桶開左..
呀wing話..你入去丫..夠大丫..
我話..你入埋黎丫..好闊落..
佢話..我會壓死你架wor..
即刻冇野講..出到去跑....
趙趙依家先黎...好好笑...
佢跑到好似傳聖火咁(佢拎左水樽)
"梁煦人"就好似鬆爭咁...
跑完..我地換番3...我去洗面..扔紙巾..
對住個垃圾桶話.."wing接住"
真正既wing就話...
"你都係入便wor..."
就係咁..我同wing就去左食包..同等bus..
我就冇啦啦講左食"波囉包"
2個係bus度呆晒...我成6點幾先返到hm..
真的累死了.....
忍不住訓了半個小時..
zzzZZZZZZ
我要努力..
我唔要再令自己再後悔..
聽日一定,要努力同加油
(雖然我係害群之馬..)
唉"""""""""""""""""""" | | 刊登時間︰2007-03-01 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 28 日 星期三  |
|
咩事呀..??今日真係好....煩呀..
| 返到學校...同catheinre佢地玩啦..
由於,今日係星期3..可以早d上去..
咁我就諗住同君君上啦..
我又唔知點樣激親catherine..
佢飲水,,我就話"夠膽你就噴..你噴丫..""
結果...俾我激兩激..
佢真係噴呀..成身都係..仲要俾佢抽水..><""
唉"最慘都係umi講果句..
"又係你叫佢噴既.."
算啦..搞到我晨讀果陣..隻腳涼浸浸..
個位都ok丫..可惜..我太多hw未做..
擔心左勁耐.><"上va..
miss用黎講既模型(衰的)
個款同我果隻..基本上..我想告miss
佢抄我的,!!!!!
搞到我唔敢交 ...唉!!
仲要俾blu笑到面黃/.
就黎落堂..達叔又拎d鐵絲黎扭d核突野..
如:bra(佢仲要塞落冷3入面),唔知係(condom)套定係陰x
嘔晒,,,= ="好不容易..下課了!!
小息正想抄埋i.s份工作紙..又要搵張順
妖..浪費我時間,,講咁多都係約time..
我又未搵ms c to..搞惦了..
我即刻搵我le個最唔like既老師(腳毛陳都好過佢)
就係咁..我死了..死因:爆肺
我個肺就係 係成個小息俾佢照爆左
佢都幾好野..差唔多既說話重覆n多次都唔覺悶
我就由umi開始同張順傾...照到umi走埋我都仲俾佢照緊
太誇張了吧..???
搞到人地冇晒心機上堂lor...
果篇野..我依家都仲記得...
聽完就討厭..咩叫"你太令我失望"??
我不嬲都唔係d好好好好好學生啦..
你有擺過希望落黎咩..??..
照到我呆晒,,,就即刻上去eng dict...
我溫都未溫..呵呵""咁都俾我好彩拎到"碌碌"
i.s...都可謂..成堂冇聽書...我努力咁抄緊大b份野"
wong sir..又睇我唔到..
真係唔知..我當佢冇到..定係
佢當我冇到啦..(sor...我依家講d野..我自己都笑唔出了)
lunch...上到去..簡直就...
"口水大作戰"
好恐怖...呀blu成樽水冇晒..咁就知道有幾...咩咩啦
個個都中晒招..唉"都唔知點死..
呀fi又噴..唉..
都唔明..我行佢後面..
佢就冇啦啦噴..仲要係冰紅荼
我都中晒招...大風wor..咁就大風lor>.
返到去,,,又上eng..
我遲左去..課室...搞到見到umi..
佢見到我望住佢(不小心見到的,,真的)
佢即刻轉左視線..洗唔洗呀..??
我都知我樣衰,討厭...但係...唉""
搞到我成堂..eng都唔知做乜..
最後數學..我係咁做讀書報告,,,
最後又做晒簿...真係一次過完成2個願望..!!
點知........................
落堂..呀fi同我講..i.s張工作紙唔洗交= ="
咁我係咪叫蠢左..??
掉位...頂!!啱啱咪好地地lor>.
搞到我坐到咁後..點傾呀..??
係就好方便做功課姐...我要傾偈丫..
放學..打劍擊..得幾丁人...都唔知做乜..
個心又空晒..christine又遲黎..
搞到我受住兩面夾擊..
"梁許人"
"我吉尿丫"
你話..點頂..??
打到死左..傾偈食包...(打完勁肚餓)
我可是冒著食完會肥既危機去食..
我地係上次部"危機"度食..點知..
原來上次條友搵我笨..
危咩機姐..
櫃員機就櫃員機啦...
食完..勁大風...我地又拎住勁多野..
頭都亂埋...呀媽今日唔洗返工..
終於唔洗再食自己整果d..
有返d人係hm lu..^^
聽日老豆and媽媽返大6..
唔怪得知咁好死啦.. | | 刊登時間︰2007-02-28 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 27 日 星期二  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ]
|
| | 刊登時間︰2007-02-27 06:10 PM |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 44 | »
|