2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天

開始有點享受的一天

都係咁啦..搭車..到了..

but,,,今日情況唔多同..!!

因為我...我..."lor"左!!

咁行行下..見到度門..

以為係間中學啦,,咪推度門lor!

咁點知.........................

間中學係隔離..le間係小學!!

咁我開極都開唔到度門...又見唔到個守衛

咪唔知點好lor!

跟住後面個f.3見到我..提下我..仲笑我tim..

 總之就............唉啦..!

 咁上到去..又"lor"埋,,,唔記得左sac係邊??

 仲傻下傻下去左5樓..係咁影相!!

 ><"好彩有個老師帶番我落去..!!

 可惜..佢係le個項目既負責老師--mandy

 又"lor"了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 跟住分班啦..原來琴日d成績是分班的!!

 同左miss lianna一班!!點知..成班得2個女仔

= ="10個人中..得2個女仔..不是吧!
好彩識得既姐...跟住勁好笑lor!

 成班玩解手....5個一team..

 我地勁快搞惦!!坐低睇戲!!

 你有冇見過一大班男仔手拖手..仲要攬埋一舊!!

哇...超頂癮!!!!爆笑..我恨我冇錄低佢!!!

 跟住又多個女仔黎..個名有d難記!

 叫"yulanda"算啦..都係叫中文吧!-->晴!

 咁又熟左了!!冇計..玩玩下就熟..主要原因..

 全班得3個女仔..咁都可以唔熟..??咪玩啦!!

 咁上上下堂又係咁玩..周圍去..勁好玩!!

 有一度要跳舞....我幾驚有人入黎..勁核突lor    d舞..

 咁lunch放左...我地玩撲克..我係咁嬴!!冇計!!哈哈!

冇啦啦有個男仔走埋黎,,問可唔可以受佢玩

咁大佬!!鋤大dee4個玩咋wor!佢仲要講到好似溝女咁..去蘭桂坊果d呢!!

咁玩下姐.."相逢何必曾相識"洗乜你識我嫁..玩下咋ma..

一句講晒...玩就點頭...唔受玩就擰頭...!!

我地o晒點樣相逢何必曾相識呢???

咁跟住去左sac啦!!d老師爆笑...我都好想
錄低佢,,可惜冇時間!!

因為歡樂既時光過得特別快!!

佢地係另有圖謀!!!要我地唱歌..當然有俾時間!半個鐘lor!

咁跟住..我地唱la!好好聽wor!可惜..d男仔實在係..><"

 冇啦啦又多幾個男仔..又多番2個女仔..再多幾個男仔!!

總之5個女仔...廿幾個男仔!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

咩事???????

佢地做d動作嘔死!!跪低扮求婚!!!點解冇番茄加蛋..??俾我擲佢地啦!!

咁唱唱唱...就笑笑笑!!!

開心死左!!走lu...係咁影相!!

係可可可可可開心..但對聽日既成績..極度憂慮!!

 

 藍天白雲...!!!

 

一排冇人坐既凳..加一隻8婆既美腿!!

 

 一舊大大既鳥雲!!

 

大鼻搵到佢既fd...鋼牙!!!

 

一條市區難見既單車徑!

厠所中的一隻"小昆蟲"!!

一排水龍頭!!!!


好過我地學校多多聲既厠所!!

 


 

刊登時間︰2007-07-10 05:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天

上班的第一天

唉....

慘....唉啦...

晨早流流起身..跟住搭車...

o晒囉....265m上面見到6個cyc人lor!!

跟住成半個鐘先到lor!..><"

又唔識行wor!...真係想打佢..

跟住果半個鐘.. 是頂硬上的..

最悶..唔知點解..又轉房...

氣氛開始嚴肅了...!!!!!!!!!!!!!!

係咁識新fd!!嘻嘻..

d老師都冇咩既..有d都好索兼好型!!!(暈晒lu!~~)

但個個冇野做..hea時間果陣....

就問:"你地有冇問題丫??"<---[中文版]

 勁慘....luanch..食杯麵!!

 最慘係..要等佢有番水..

 姐係話...杯麵都冇得食..(冇天理丫_)

 lunch之前先好笑..我地考晒野..

 跟住個個坐晒係度hea...

 咁我又唔記得較靜音..君又失驚冇神打過黎..

 結果....我段"含笑半步釘"呈現大家面前..

 註:果度超靜..仲要開冷氣!!!!!!!!

 講真果度勁大...d野勁先進,,,

但感覺勁似全2....- -"

 f.4都仲有食飯禱文...(咩事丫..??)

 好........!!睇相!!!!!!!!!!!!!!

 

 令仔呀sir!!勁怕羞..但勁得意!!><""

可惜...同麥sir撞名!!

 

 課室的一棵草!!!!!

 

 勁大大大大大大黑板!!!!!ok好用啦~!!

一張冇人坐既凳!!! 

刊登時間︰2007-07-09 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天

2007-07-06

太耐冇打了...

haha..只得幾人問我..

點解le排唔打呢..???

都唔知可笑定可悲...

可笑是..冇乜人明我煩d乜..諗緊d乜..

可悲的是..竟然冇人黎睇................

真的氣壞我了!!!!!!!

近日..我家的洗衣機"辰"左...

搞到幾日3冇洗...

bra又冇..訓覺3都冇咁制...

好彩我仲有d存貨^^

搞到屋企d3...成坐山咁..!!!!!

今日有師傅黎整..諗住有3著了^^

點知...................- -""

佢話未得..個電路板唔多惦...唔係下化...

結果........................................

我就做左...今次壞洗衣機大行動中..首當其衝的犧牲份子!!!!

------->全自動洗衣機!!!!!

好彩既係..淨係洗自己果d...

最慘既係..我d 3係全屋最多... 

洗左成粒鐘喔.....皮都掉埋....><"

tanya唔知點解,,,十分有興致地想參加歌唱比賽!!

拉埋我落水.....le樣冇咩所謂...

 一.我爰唱歌(好唔好聽,另一回事)

 二.我都唔知醜的

 可惜...佢簡左英文歌..仲要係rap的..= =

 大佬..你有意為難我姐!!!


好啦.....生活既野就交代得咁上下...
內心世界又開門了   (估一字)

>

>

>

>

>>
>
>
>>
>
>
>
>
>
>
>>
>
>
>

>
>
-------->就係"悶"字!!![[[係一個我自創的爛gad謎..唔關事的

唔知點解..我覺得自己..冇f.!咁天真

好似做戲多左..可能有時你地覺得我d戲唔得..

但有時侯..我係做戲俾你地睇..我低能 

 但好好笑既係..我扮低能..我自己會好開心..

雖然俾人話白痴..但..我笑得好真心..

但有時..對住一d..自己覺得討厭既人..

我又唔忍心..或者唔識點樣同佢講,,我唔鐘意你..

我選擇繼續做fd....

得閒咪搭下膊頭lor!!!

fd的作用-->膊頭+耳仔一雙

但如果睥人..絕對係你既損失!!

多個篤眼篤鼻既人..

連眼藥水都浪費埋...

年中零用錢都少一忽..咁就唔抵啦!!!!

以上內容取錄自洗衣man語錄3章11節

覺得有道理就拍拍手掌啦!!^^

 

 

 

 

刊登時間︰2007-07-07 01:35 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 1 日  星期日   晴天

2007-07-01

昨日...雨下個不停...

像無停止的..

想不到...太陽和我一樣..

被軟禁著..

沒有朝氣的..令人悶熱的空氣..

混雜著點點的回歸潮,,,

最討厭紅色...

象徵著熱情!

依我說..象徵著老土...

今天,打開電視..

一股腦的大巡遊,什麼什麼晚會,慶祝播個不停

 71關你鬼事咩..??

人人都跑到街上慶祝...

難道他們感覺不到汗水的流動?

西部通道的開發...

翡翠台,明球台,本港台..

同時放映著同一個畫面!!

雖然,同一個世界,同一個夢想

也用不著同一個片段吧!!!

滿街都是紅色...

連我的褲子都是紅色!!!

討厭!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

最討厭大節日,,,

一點兒節日氣氛都沒有..

還弄得我什麼也沒有看..

整日都播那些老土的..

還我卡通!! 還我星期日影院!!!

最討厭就是胡錦濤!

最討厭就是曾蔭權!

搞什麼鬼!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


 

 


刊登時間︰2007-07-01 02:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 6 月 20 日  星期三   晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-06-20 12:59 AM