都係咁啦..搭車..到了..
but,,,今日情況唔多同..!!
因為我...我..."lor"左!!
咁行行下..見到度門..
以為係間中學啦,,咪推度門lor!
咁點知.........................
間中學係隔離..le間係小學!!
咁我開極都開唔到度門...又見唔到個守衛
咪唔知點好lor!
跟住後面個f.3見到我..提下我..仲笑我tim..
總之就............唉啦..!
咁上到去..又"lor"埋,,,唔記得左sac係邊??
仲傻下傻下去左5樓..係咁影相!!
><"好彩有個老師帶番我落去..!!
可惜..佢係le個項目既負責老師--mandy
又"lor"了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住分班啦..原來琴日d成績是分班的!!
同左miss lianna一班!!點知..成班得2個女仔
= ="10個人中..得2個女仔..不是吧!
好彩識得既姐...跟住勁好笑lor!
成班玩解手....5個一team..
我地勁快搞惦!!坐低睇戲!!
你有冇見過一大班男仔手拖手..仲要攬埋一舊!!
哇...超頂癮!!!!爆笑..我恨我冇錄低佢!!!
跟住又多個女仔黎..個名有d難記!
叫"yulanda"算啦..都係叫中文吧!-->晴!
咁又熟左了!!冇計..玩玩下就熟..主要原因..
全班得3個女仔..咁都可以唔熟..??咪玩啦!!
咁上上下堂又係咁玩..周圍去..勁好玩!!
有一度要跳舞....我幾驚有人入黎..勁核突lor d舞..
咁lunch放左...我地玩撲克..我係咁嬴!!冇計!!哈哈!
冇啦啦有個男仔走埋黎,,問可唔可以受佢玩
咁大佬!!鋤大dee4個玩咋wor!佢仲要講到好似溝女咁..去蘭桂坊果d呢!!
咁玩下姐.."相逢何必曾相識"洗乜你識我嫁..玩下咋ma..
一句講晒...玩就點頭...唔受玩就擰頭...!!
我地o晒點樣相逢何必曾相識呢???
咁跟住去左sac啦!!d老師爆笑...我都好想
錄低佢,,可惜冇時間!!
因為歡樂既時光過得特別快!!
佢地係另有圖謀!!!要我地唱歌..當然有俾時間!半個鐘lor!
咁跟住..我地唱la!好好聽wor!可惜..d男仔實在係..><"
冇啦啦又多幾個男仔..又多番2個女仔..再多幾個男仔!!
總之5個女仔...廿幾個男仔!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
咩事???????
佢地做d動作嘔死!!跪低扮求婚!!!點解冇番茄加蛋..??俾我擲佢地啦!!
咁唱唱唱...就笑笑笑!!!
開心死左!!走lu...係咁影相!!
係可可可可可開心..但對聽日既成績..極度憂慮!!

藍天白雲...!!!
一排冇人坐既凳..加一隻8婆既美腿!!
一舊大大既鳥雲!!

大鼻搵到佢既fd...鋼牙!!!
一條市區難見既單車徑!
厠所中的一隻"小昆蟲"!!

一排水龍頭!!!!
好過我地學校多多聲既厠所!!
|