|
2007 年 6 月 14 日 星期四  |
|
自我反省
| haha!!你地係咪好開心呢..???
唔洗打pw!!!^^我del左個密碼lu..
既然中2d野都就黎完咯..咪等一個圓圓地既標點完左佢算了..
姐代表圓滿結束嗎..??
sorry..我好耐冇打了..都唔知打咩好..??
唔似得你地..咁識將d野精簡..
同埋..我都好似冇咩野好講..
唔通講人地是非同埋講我d分有幾低咩..??
我聽過一個傻又好有腦既"高"人..講過..
一個朋友...最緊要係教到你野..
我都好認同嫁..!!!<----好似好膚顯..
其實..一個朋友..最好之處並不唔係佢認同同埋認同你講既野...
係教到你野..!!!
今日..唔知點解..好似撞鬼咁...
我一路考...一路打"喊路"....
又好似...暈下暈下咁做左份卷...
唔知係咪一隻鬼上左我身呢..??
如果係..希望le隻係一隻博士鬼...^^
唔知點解..有時侯..我會睇面色做人..
d人唔開心..我會想開番個話題,,
講番d白痴野..希望佢地扮出黎既笑..都可以話笑下先,,
但係..有時候..我自己都冇咩心情..sorry!!
其實,,我都只不過係一個人..
我都怕凍嫁!!!!!!!!!!!!!!!!!!<---爛了的gag
但係...我見到人地笑呢..
就唔知點解..好有話題地講落去了...
最起碼..我知道..我又有得玩了..呵呵
我之前咪話咩最好同人唔好玩得咁埋既...
依家自己都有d認同...so..orry!!係認同多左..
至少你唔係好熟一個人..
你唔清楚佢有d咩咁衰..你唔清楚佢係一個咩人..
但你了解佢表面風光便可以了..
有時候..呃呃下..咪算lor!!
哈哈,,,,講到fd好似用黎鄧腳咁tim!!
算啦..同於朋友le個字眼..我實在無法為此作出總結...
只希望..中3之後..大家只會為自己既學業負責!!
不要再為上一些..好小既事..再次慼苦惱..
畢竟上主"製造"我地出黎..並不是用作苦惱用的!!
溝仔..其實..我並不反對...
但如果放棄一切去愛一個人..
現階段..有必要嗎..??
你到底有幾了解佢..??
互相猜疑..最後換黎大家既唔開心..
花上一大段時間...換黎..一段令自己痛心既愛..
值得咩..???我終於知道點解我地要學數學了..
但可惜..有d野..佢地從來唔會拎個計數機出黎..
好心啦..咁多位豬豬...醒醒啦喂...!
幾大丫..??咁簡單既數..都唔識計...
哈哈..我自己希望..可以真正既努力...
何謂努力..?我自己都唔知..
我淨係知le句野..我由6年班講..
但到le一刻..我從沒有完成我的諾言!!
但我知有d野..我係一定要改的..
擺個名出黎都要嫁啦...
catherine!!今日..同佢有少少交流啦..
咁我一part..就係要搵支筆寫d野落佢隻手度..
但佢第一個反應就係縮(好正常啦)同埋講..我唔想好似賴裕君咁..
我明白..有d野..發生左就係發生左..
大家永遠都會多左層隔膜..sorry!!我做錯了..
最後...君君,,,生日快樂...
兩梳蕉的我..只能負上一個不太溫暖的兩個擁抱!!
見到你一袋兩袋..勁想拆禮物果個樣...
^^......先明白...其實我地仲好細嫁咋,,!!
唔需要覺得煩..天真..並不是細路既權利..
問你死未...我係松鼠!!錯..我係..蚯蚓!!!!!
| | 刊登時間︰2007-06-15 05:45 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 8 日 星期五  |
|
開始溫書的第一天
| 又係陰天...><"
要去搵洪sir做埋份"尖me花"佢...
仲要自己一個..!!!!!!!
咁好啦..都係上網累事...
搞到我又遲到
我又唔想攞野wor..咪唔拎袋lor!
放晒係裙袋度..哈哈
咁初頭諗住拎埋電話
但因為實在冇咁多位,,我放棄了
咁我..就落街啦...佢個死人頭...
咁我落街唔係好大雨嘛...
咁我就唔拎傘啦..咁就大家樂啦!!
我行d有得遮既地方啦..啱啱想出去..(姐冇得遮果度..)
咁就馬上開始大雨...但果陣..旅程一半都未到..
一定有人問..點解我唔搭車...
原因係..等車果度,,都冇得遮..
如果你係我..你會點,,,??
行行下....我連跑既能力都冇...
個身愈黎愈重..(d衫吸水既問題)
呵呵..我悔恨自己點解唔係一個透明人...
我係街上懶型..直行直往...
任憑風雨冇情的打滴,,,
一句講晒...姐係濕晒!!
咁番到去..連更衣室都未到...
就被樓上既ben sir叫左我上去...
呵呵...係咁被佢鬧..但果陣..我好受霖..
我覺得好溫暖...跟住又有個office既人黎..
再耐少少洪sir都黎埋...連唔多熟既miss ho都問下我..
><""唔知點解..呵呵....好似愛上了cyc!!
跟住就去左換衫啦..ben sir仲話我未鬧完你呀..
果頭就走去拎紙巾俾我...!!仲俾左把傘我...
洪sir見我有把傘就話..我冇帶傘咋.如果唔係我都借俾你..
好得意...好似仲細咁...
咁做"尖me花"啦...洪sir冇啦啦走埋黎同我講..防毒果隻蜘蛛
話有時侯蜘蛛都唔係害蟲..心1諗..咁關我咩事..??
跟住又叫我..唔好咁唔開心..考埋個試..
因為我前果排唔開心..都同佢講左..成日俾佢叫我正面d..暈啦..搞到都唔多夠時間..唉!!
做完...了...係時候閃人..!!
搵日..我一定會告天父...
佢成日係度高空擲物...傷風嫁嘛!!
我一定告得入..!!!睇住黎..!!
咁走啦..好野..ben sir果把真係傳說中的傘..就係..
反傘...!!
真係勁到你唔信..一傘多用...
又反得,d雨又唔擋得,又可以幫全完堂promote...
你話係咪好得..???
番到hm..玩左半個鐘頭電腦都冇..就走左去..自修室..
同blu!!勁多全完人lor!!...哇真係多到你唔信..
咁溫豬啦...溫溫下..冇啦啦見到程穎妍,,,
咁繼續溫啦..點知原來程穎妍同umi一齊...
佢仲同blu講一齊溫..心諗..不是吧!!
跟住..我就移位了..因為blu話唔想走,,
我又費事佢地2個傾得咁辛苦!!
咪搬lor!!....哈哈...><"
跟住canan都黎埋...勁呀
4個人坐3張凳..其實,,我個pet都唔係好大姐...!!
其實..我係一個坐唔定既人...
我要專心溫書..唔係唔得...
我都可以坐係度溫...但係..唔會好耐..
so..出得最多次果個..咪就係我lor,,!!
我肫到umi同blu冇啦啦2個笑..
好想知佢地講緊咩..??一定唔只話我講野大聲,,,(猜疑地)
咁溫溫下..5點度..真係走人,,去我hm溫..(淨係canan)
umi搭車番hm!!
我同canan就玩大富翁...係咁暗串....
佢要我俾佢$20..我就俾晒$1
冇計...我係banker..可以俾我換錢...
點知佢隻野..係咁晒...慘得我多錢..><""
係咁係度數錢...我係咁咒佢...巴不得你數到抽筋..
佢就話..我都想抽...- -""咩道理..??
聽日又溫書..我唔理..溫得果科就要得..!!
哈哈............................................................... | | 刊登時間︰2007-06-09 12:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 5 日 星期二  |
|
今日好多野發生..!!
| 番到學校...冇啦啦catherine同我講..
叫我以後都唔好再打qooza..
其實依家我都好懶..唔多想打..或者得閒先打一次..
但係..佢一咁講..正常既..都會問下佢點解啦..
佢話umi睇左我個qooza..
下..唔係瓜..??佢會睇..
佢n年都唔會睇一次啦..
何況..我n年先打一次..
(為左鬥氣..咪又打番@@)
乜我既"佢"真係咁易估中咩..??
同埋..我發覺太多人知我qooza啦..
我好似..一塊玻璃!!
被人睇透晒...我好討厭人地估到我諗乜..
雖然...係易左d.....都唔洗咁hurt我既...
冇啦啦上堂..好似覺得le幾日係hea緊...
雖然..form2就黎完..不過..我諗下年都仲會係form2..
個個老師都係度講考乜..係度溫書..
我就好似樣樣都唔明..成日同人傾偈..
我原來真係唔可以唔打qooza..
我發洩唔到...!!好多野想講..
好多野想打...!!但係有d野...
係講唔出的..!!!打出黎..
個個都睇過晒...咁有咩用..
同人地講d野..佢地又話講過..??
心諗..下..我都冇同你講過!!!!
原來又係qooza..我討厭..so我加左pw!
但其實兜咁大個圈...都係唔睇"果個人"睇到!!
上上下堂...呀blu叫我...
你知道係咩事嗎..??(我通常未講晒個知道..canan就會話
"你唔講點知丫...??"[[討厭!!)
佢同peggy輪流對我做d勁姣個樣..
好笑!!^^
lunch..咁我買左野飲...
但自己飲左半罐..都好似冇..
劉寶珍問都冇問就同kim係咁飲..
呆了..令我更反感..
有時候..我問番自己..
我到底有冇資格講討厭&反感..
因為我自己都係咁..
如果我冇令人討厭&反感...
就根本唔會出現e家 le個局面啦..!!
放學...pth錄音..唔俾由15號開始錄..!!
(姐要我等到最尾姐..??)
唉...好冇聊咁玩超人氣d game!!
but都幾好玩嫁..!!^^
輪到我..呵呵...都係錯晒..
但我個樣都好似呃得下人..><"
去到出面...canan話不如聽日先去..(我hm教我整d野)
哦..咁唯有話好啦...!!
但跟住我自己好似隻狗..!!
因為跟住佢行黎行去,,!!
但仲有一個比我仲似狗..
周恩...
canan同佢..唔只係朋友既關係..
而且超越左好朋友既le條線...
周恩好似一定要聽佢話...一定要俾佢洗咁,,
唔係我話..周恩同佢好快散!!
根據我既觀察....你同一個人愈fd....
你就愈清楚佢.....你開始會對佢產生一d以前未有過既feel...
有時候...做下朋友好啦......
去到粥店...食完野..諗住閃啦...
點知冇啦啦話食醬...(暈了)
猜輸左食醬..唔好提啦..
e家都仲飽飽地...
p.s我地唔只食甜食麻醬..仲加左..
胡椒粉,辣醬,鹽..!!!(係咪好勁呢...)
最後..成兜食晒...(當然唔只我中招!!)
canan...太過大家姐啦...
好似搞到有錢就必然咁...><"
唉..自己又唔係話多..
係咁話請人食野..- -"
有時侯,,朋友係買唔到架..
尢其一個咁願意聽你講心事既朋友...
| | 刊登時間︰2007-06-05 06:50 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 2 日 星期六  |
|
中國..原來仲勁過法國!!!
| 今日...個人都未醒..
就起左身....得tanya黎左..其餘果d..遲少少wor..
咁我地2個咪係房開冷氣傾偈玩勁舞lor>!!
傾傾下..佢地又打電話..啱啱入房..
又打黎..真係冇聊!!!
咁黎齊啦...成班又話嗌外賣wor...
雖然我都有嗌...咁溫豬啦..
溫溫下..黎左..個外賣..
君同blu係度係咁食..
我同tanya就溫tense
blu好衰lor..
咁我地好努力咁溫緊嫁嘛,.,
佢就懶好食咁...引誘我食..
車...我冇咩..?我輸了!!
溫左陣...大家都有d分心..
成班8婆係度講事非..!!
講足一粒鐘!!!><"
咁跟住circle又玩緊game..
d聲勁好笑..咁就冇啦啦唔知咩事..
4個係廳度..好似細細個咁..
玩埋d低能野........
我諗你地都估唔到架啦...
就係一人拎一樣野(e.g咕臣)
只限女仔...係度互擲....><""
正確而言,,唔叫互..係叫夾!!
因為佢地3個夾埋蝦我一個...!!
so...我就成為一個可憐被吞噬既中國...
佢地話中國版圖最大..搵最大既我做最啱..- -"
tanya就成為法國!
君就係..俄羅斯...!!
至於blu...唔記得左..個中文解釋係咩..??
總之..我就可憐啦..
被人打到頭暈...!@@
tanya就最好打...
最弱!!!!!!!!!!!!!!
我對個個都洗出一招..!!
揸波龍爪手
可惜..君實在太強..
一下..都等如我5下...
佢拎左"攬枕"仲要有2條繩fin下fin下..
打到我丫..><""
blu就勁粗魯..失驚冇神彈出黎..
就打到死左了..!!
就係咁顛左半粒hr..勁攰..散左!
本來錄底左..but..
被...blu del左..><""
總之..中國係唔會咁易輸的
聽日大把功課做"!!慘慘.. | | 刊登時間︰2007-06-03 12:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 29 日 星期二  |
|
甩難了!!!!
| 琴日,,,冇打..sor..
我都唔記得有咩野..lu...
呵呵..我唔打番啦..
琴晚勁夜訓...咁玩勁舞啦..
我相信..我遲d pth 既成績一定好好..
因為...我玩勁舞識左個人..
佢係咁講外星語言!!
又唔係打eng,,,又唔係打中文字..
搞左一輪...原來..佢係打緊拼音..
可能show唔到出黎
我又唔多明..明d唔明咁lor...
跟住...今日..勁想訓...
eng..我已經趴左係張枱了...
君好衰,,,,學晒我d衰野...
佢上eng.做閱讀報告wor!!
話就話係代課姐..唔好咁揚!
但個老師..就真係唔多惦lor,,
上堂d氣氛搞到勁悶...
我本身都想訓..佢都要咁搞法,,
流口水咁制!!..
d字又寫得核突..唉唉!!
成堂得個"IF"寫得最令.!!
放學啦..本身要學sexophone..
話晒都係最後一堂...俾下面上 下都要架啦..
但我又去左蛇黃...食蛋糕..!
正正!!凍d食..係唔同d的!!
多謝blu..你果啖....好味!!
學呀學...又學呀學...
好不容易..又頂完le堂...><"
又係搵ms c to既時候!!
呵呵..我地甩難啦..
要跟我既sexophone說句永遠的不再見
有d唔捨得..始終都陪左我成2年...
但係...實在太苦悶了...
叫我死左佢好過...
呵呵...我地wing即刻笑左出黎..
le d係鼓舞..定係興奮..??
咁我地就冇啦啦見到傻瓜欣..就一齊返hm啦
我地覺得興奮得制...(其實不是啦..同wing由2樓拎住sexophone跑到5樓..!!)
出晒汗!!去左惠康..借家e話人地d雪糕好食...
就開個雪櫃嘆冷氣!!呵呵
跟住去左"呀蘿ball"(呀波羅)...呀wing講錯的..
我都唔差..講番個"檸媽荼"
哈哈..興奮得制.....
落番黎果陣..見到umi&caudia wor...
唔知點解..我都未諗到野..
自己就行左去..另一面...
我諗..我要學下..如何控制雙腳!!
唉唉....俾wong覺得我好鹹tim..
唔係丫..tanya都有睇丫..
你又唔話佢既...車..unfair!!!
anyway...我甩難lu...開香檳!!! | | 刊登時間︰2007-05-29 06:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 44 | »
|