|
2007 年 3 月 30 日 星期五  |
|
我會為左le d咁野??
| 講真...琴日勁冇奈..
bg都未打完..圖書館就關了==
算啦..我發覺.我好似開心番..
^^..反正適應了..這又不是件大事..
不是嗎..??
今朝笑爆,,catherine好得意^^
係咁傾心事..佢又飽得制wor..
明知自己個胃唔係好舒服就小心 d ma..
suki仲好笑..冇啦啦放舊檸檬落去..
又拎個書包一齊入厠所,,^^
只可惜..可惜...
條肥生又話咩..改12點幾...
佢傻架咩..為左佢一個要我地幾個就佢..
又唔知點解..德丞又陪佢顛wor..
我已經有d唔想去,,,但因為某d原因
我是非去不可的!!!!!!!!!!!
冇啦啦..電腦堂..佢地話..聽日要開會.
迫我唔去..同推左lor..唔知點解..
冇啦啦個心情好差..好唔開心..
好想鬧人..實際上..劉寶已經犧牲了..
但我仍然好嬲lor...劉寶你既貢獻並沒有價值
冇啦啦勁火爆果陣..火警演習wor..o晒
上年就淋雨..今年就暴曬..
人都火埋...加埋同肥生講我聽日去唔到..
佢竟然話/...哦..咁你聽日唔好黎啦..
仲好...得我同德丞................
咩意思先..??你自己補課又睇戲,,
已經衰先架啦..仲要一d都唔想同我一齊去咁..好難為你丫..
跟住勁火啦..食飯..食佢條命咩..!!!!!!!!!
椰林閣等左勁耐lor...搞到我食死左.. = =
傾班會d野..哈哈..傾左都ok多..
好快就真係有2e班既班會啦..
返番上去..睇下仲有冇機咁問tanya...
佢話我煩...(佢不嬲都係咁話我)
但...我知聽日一定要去既時候..
我灰晒..好想去..only同canaan去.,..
個feel又好似唔同晒...
唔知呀///....
冇啦啦maths堂喊左..
自己都唔知為乜...
冇啦啦德丞俾電話我..
話call佢..睇下..有冇8點幾..
^^/.....忽然爆開心./..呵
算啦..唔打了....
fi同wing係咁吹...
咁吹lor....上樂團再吹..
吹sexophone...^^
係咪上架..???????????????
| | 刊登時間︰2007-03-30 04:39 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 29 日 星期四  |
|
祂其實還愛我..
| ..之前..是我在f.2間最難過的1個月..
我的自私,,從沒理過別人的感受/..
我從沒想到自己會為這件事..
真的萌生過自殺的念頭..可惜的是..
我怕痛!!!!!!
一直為了自己所做錯的事感內疚
而變得渾噩..可笑的是..
我仍然感受到他們對我的..不知怎去形容..
我知道blu與我之間發生了點問題,,
我不知道是什麼..星期四我終於知道了..'
為何我記得是上星期四原因好簡單..
待會我想你就明白我記得如此清楚的原因
星期四,,凌綺欣對我說blu唔妥我..哦..
我追問為何..可是..我有點兒痛..
甚至比與某人冷戰時更痛...
一個由f.1到f.2自以為一個好好的朋友
原來是多麼的討厭自己.!!
安慰自己,,總有別的朋友ma..!!^^
當然..當時並沒有想得如此開..
只像生命中缺少了什麼似的
星期五..有人對我說..凌綺欣討厭我,憎我
我呆了..真的呆了,,真的嗎..??會嗎..??
一個..一個..每天與我談心事..每天都是對著我帶著笑的人,,,
她居然這樣想我嗎..??也許我真的漠視了身邊的許多..
星期六與日..我收到了..她的一個短訊..
內容:"我們是朋友
十年後,我們依家是朋友
一百年後,我們仍然會是朋友"
她的面具可真穩..別人對我說的..我依然想像不出..
現在.......不知為何..我用了該段文字轉送另一個人..
blu!!!
可能又是自己的自私..我發送後..心好過了點..
夢也像...甜了些..!!
當然我也有溫書呀..要不然..我可對不起自己了!!
星期一,又有人對我說..peggy原來也不妥我..
是嗎..我好像有點麻木了..
會嗎..??其實我在乎你們得很..
我不知自己錯什麼..幸好有她們的陪伴
一個藉口到底能用多久..??
不用怕..我依家還有其他的朋友嘛..
這是欺騙人的..自己的...
星期二..昨晚我發了個奇怪的夢..
我出門到學校時..見到我家樓下..竟然..!!
算了...還是不說較好..!
又多一個驚喜了..知道是什麼嗎..??
早前,我,canaan,德丞,xx生去看忍者龜..
很傻吧..??但笑也總比苦惱好丫..!!
canaan,我,周恩像愛上了一起談天..
談什麼也好..總之,,,什麼亦能談個半天..
她們對我說..凌綺欣問她們..
你地星期6同劉詠雯出街丫..??
她們答是.
再問
乜你地唔知依家幾乎全部2e d女仔都唔gur佢咩..??
canaan答知.
再問
咁你地又同佢玩??
聽到這兒..心寒了..
佢每日依舊笑著的對著我.,..
但轉個背...就..
我甚至懷疑..她有多少個獎..??
金象獎,金馬獎..??想必不少吧..??
真的有如此多人討厭我嗎..??
不知為何..電腦故障了...
人也想多了..回想一天..,不愉快嗎.??
不至於...至少還有數個能聊的...^^
星期三...想不到吧..還有呢..
這回到君君..她恨我..??
可能最認為感情好的..
偏偏最令你心痛..
想不到..我如此犯眾憎..
但不知是否習慣了..
一切變得更容易令我愉快..
把事藏著..根本把事情改變不了..
只令自己得更多,,,
| | 刊登時間︰2007-03-29 05:01 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 26 日 星期一  |
|
該說點什麼..??
| 當有人問..你有好朋友嗎..??
你只能答..沒有
死亡..仿佛自己容易觸碰..
我知道自己煩..
但..我討厭自己..真的..
看見身邊既人..佢可以係你面前..
繼續笑..繼續玩..係另一個人面前..
就不斷講你壞話....
一直以為自己..沒有太多煩惱的人..
近日不斷有人對你說..
誰誰誰...不妥你..
除了冇言..還能說出什麼..
我沒有膽...不敢面對死..
人到底能活到幾歲..
不想死...的大好青年偏偏.活不下去..
我寧願用我的性命換取roy的性命..
儘管我只見過佢一次..
在沒有上網日子中..想了很多..
一直渴望泡露出來./..
但一面對著..卻空白一片...
沒有朋友的我是這樣的嗎..??
什麼都不是..??
我能學著堅強嗎..??
如朋友是使我痛苦..
為何我會想攀在他們身上...
儘管是一天..一天便足夠了..
但那天過後..我又會再想有下一天嗎.??? | | 刊登時間︰2007-03-26 11:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 16 日 星期五  |
|
沒有結果
| 句號...象徵著終結嗎..??
逗號只是個暫止句號出現的棋子..
但總有一天...儘管把所有符號都搬出來..
句號..始終還是會出現的..
琴晚呀爸,呀媽又返大6,,hm又得我一個..
凌綺欣話羨慕wor..真的嗎..??
我仲諗住hea多陣..成晚都諗住唔訓..
做晒d hw..做埋份v.a..呵''
但人..始終不敵天意..
正確而言,,我是敗給自己的...
我好眼困..睡著了...= ='
好彩我有較鬧鐘..^^..
較左2點..點知...............
醒左之後..又再訓過..
個鬧鐘又係咁重響....
我又一直再訓過..結果就係..
自己訓唔好...d hw又淨係做左少少
6點...真係忍唔住都要落床,,,,
用左成個hr先整好件垃圾..
搞到腰酸背痛...仲晨早流流做左個早操tim..^^
但係就搞到搭10先出門口..
遲晒大到了..!!!!我又浪費我吹水既時間,,
一日之中最開心..莫過於,,晨早流流有人陪你傾偈.
有人被你攬,,有人被你串,,,,總之,,'
有d野..係自己一個果陣,,冇辦法做的,,,
我d功課..??唔洗擔心wor..
早就係晨讀同i.s堂搞惦了...呵"
仲有時間同金魚..得成..串番幾句tim..
可惜既係..返到班房同低b生嘈左幾句掃晒興..
佢又一路係度煩wor..
"你嬲呀..??"
"你真係嬲架..??"
"乜你咁小氣架..??"
"你嬲呀..??"
小息交左份垃圾,,,搵ms lueng了..
為左驚ms lueng溶左我..
我搵埋021陪...^^
點知...佢趕021走wor..
咁我點呀..?佢仲要加句...
我唔會殺左佢架..!!
哦..原來我估計錯誤,,,殺比溶容易得多..
ms lueng講講下..我忍唔住笑lor..
佢都唔係鬧我..又冇講我係xxx既事..
只係幫低b生口lor..
但係..ms lueng d文法實在太差了..
連catherine既"引人入勝"都冇得比..
佢竟然用"bb"黎形容隻肥仔..!!
我最鐘意佢既比喻..
"如果有一日..你係街見到個..
衣衫襤褸既男子,,,對你講,,
痴線架..你傻架...咁你會點丫.>??"
p.s...佢一路講..一路搭住我膊頭..^^
lunch..本身佢地話去椰林閣度食..
我又冇乜錢得番$20,,
(張健安勁好笑lor..上堂果陣..拎住張$100
話..死啦..冇晒錢啦..得番$100食咩好丫..??
幾十個炒飯都勉強夠既...= =)
講番先..我咪諗住同佢地話自己食lor..
反正blu依家都係唔理我..
唔明lor..個個都係咁...有野又唔講..
估咩呀..明知我頭大冇腦架啦..
冇啦啦wing好火..好激氣咁走左出黎
???咩事丫..??
話同我一齊食大家樂wor..
^^...咁我地食啦...原來頭先因為d野..先令佢咁..
平時..體貼卻xx,xx卻溫順既wing,,估唔到都差d爆粗,,
因為..??咪就係4個位,2個位lor..!!
其實我都唔係好明..但係估到d啦..
唔通為左我..??^^冇理由啦..
但係嬲咩呢..??有6個位唔坐要分開坐..??
都係唔想見到我..食唔落姐..
跟住..我同佢都可謂..食得最快係今次了..
1點就食完了..仲周街行..
佢係勁唔想見到佢地lor..
但係我知..其實佢係好想同佢地一齊傾偈架..
可能我又估錯啦,,但係.有d野..係演員既存在價值黎既..
hist,,冇啦啦俾ms chow..捉左我同君君去訓導室..
呆晒..咩事..??但係都估到架啦...
又係有人唔見左野lor..
but係君君個位...雖然唔關我事..
但係我同佢都要寫一大炸文..
上到去..我好似miss左一d好好睇既野..
ben sir話係wisdom member拍架wor,,
愛國心..??好想睇..
r.e堂..好彩我仲有份maths未做..
如果唔係都唔知點過..
冇啦啦教神蹟..就好似教解剖咁..
又話蛆蟲..又話人死後1個hr開始腐爛
又話..咩執骨..唉,,
落堂了..blu都唔知點咁..
就去左同fi佢地做考察wor..
自己一個返歸..等陣仲要去將軍澳,,'
搞果d..無聊的家庭聚會..呵"
安安..加油..裘錦秋都唔好輸得咁核突
你有你既劉寶陪你了..!!^^
始終...昨日的問題..
答案..找不到了..!!!
遺失了..??還是再沒有氣力去尋..?? | | 刊登時間︰2007-03-16 04:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 15 日 星期四  |
|
單純
| 說笑的事情不說...
實在沒有心情了...
day7...這是個多麼恐怖的名稱..
ms ho...再度展現她非人的魅力..
悶死了..只是肯定地說..
我完全忘記今天地理課中所教導的任何一件事!!
oral lesson..更是無聊..我又要留課了..><"
終於到了..整個循環周中..最叫人耐不住的一課..
"家政"!!!!!!!!!!她是瘋的嗎..??
有啥理由能在二十分鐘內把那個鬼東西做完...!!!
又要晚點才出食飯了...氣死..!!
到了205室..又是沒人,,我和格仔..
一邊口中罵街...一邊埋怨起來...
最後一課...我旁邊那個再沒有人比他更煩的人..
又再亂哄...說什麼嘛..??
(轉channel)
冇啦啦話我..唉..
你唔好鐘意女仔呀..我做過統計架啦..
你都係鐘意男仔啦..唔係wor..
我諗都冇乜男仔鐘意你架啦..
但係你都係唔好鐘意女仔啦...
你試諗下..你鐘意女仔..個女仔鐘意你既機會,,
係0.1%都冇..
而男仔都有99.9%會like女仔丫..
可能冇你份既..但係...都好過鐘意d一定冇機會架啦丫..
(就係以上的文字..一直出現於我耳邊..
多至我也忘記了..)
我一直強調,,,我放棄了..
可能忘記..說能做出..做..卻是難的很,,
可是如果你真的放得下,,為何不行..??
我可能真的喜歡男生了..可是..有轉彎的餘地嗎..??
只怪自己的衝動...
他不停地把相同的說話,,重複..
夠了..真的夠了..我不夠煩嗎..??
我為了他這篇說話.."批"了他3次踭..
最後真的無法忍受...!!'
當著ms lueng面前掐著他..!!
這可能是我這周做得最錯的事..
ms lueng叫他把對我講過的話..
寫左紙中..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
後來..陳健生哥哥..叫我明天找ms lueng..
想必...不會對我作什麼心理輔導吧..??
放學...這可是高潮了..
我們都在等呀fi..
我地以玩跳棋消耗時間..!!
5時多..我和wing到了5F..
在門復..悄悄的偷窺!!^^
跳得很好笑喔..!....
小聲說..大聲笑的,,,^^
最後的一聲鐘聲..響了..!!
說什麼要罰錢....我們大夥揍錢..
無故,,頭頂一濕..blu一股水沖我這邊噴來了..
第一.我又沒說什麼得罪你的..
第二.我就算以前做或說了什麼令你大姐不高興了..有必要嗎..??
第三.她在噴我以後..一點抱歉的感覺也沒有..
什麼跟什麼嗎..????????
我一臉既生氣又無奈的模樣..說明我要報復!!!!!!
我是一個你對我怎樣,我對你怎麼的人..
更何況你是無故的噴過來..
我噴回她一下..沒中頭..可是身卻中了..!!
她追著我..我知道她不會這樣罷的
我不敢和她有近距離的接觸..
可是..她剛才那下..已令我頭髮,毛衣,臉全濕了..
她卻好像很好玩..好過癮的樣子!
我從她與wing的對話,動作知道她含了一口水..
她向我伸了一下舌..
以示沒含水..可是..這也可以把水藏起來丫..!!
但我卻下了一級的戒心..拉近我們的距離..
她奔向我去噴...幸好我跑得快..
但鞋子卻掉了..有時,,玩不會太過份了嗎..??
很得意嗎..??我的感覺,很不好受,,
只有一個在大街上濕透,,,水中含著她的口水..
真的好玩嗎..?????
她把水往我鞋子去倒..這就報復了嗎..??
是誰耍誰先的..?!
我沒有表情的穿回那濕邊的鞋..
美成幫我把鞋中的水倒出來,,
我剛穿回了..她又一口..水吐向我臉,,
中了..沒法逃..這是我第一次覺得被恥辱!!
我真的生氣了..那管我是否真的惹了她..
把水樽裹的水..一股的向她倒..
街上..我無忌的玩水.....
我濕透...她卻絲毫無損..
這是她噴水的技巧好嗎..??是嗎??
我不理了..因為我知道我只會更火...
都全都是因為,,fi和umi她們出來了..
我搞成這樣..是誰弄的..
偏偏我最狼狽的樣子..
就給我最不想她看到的人看到..!
心如刀割的一個好例子..!
她如平常的不理我..(苦笑一下)
反正我也習慣了...!
她們都不知怎樣搞的..
整群人..去抽yes card..
難為我一身濕漉漉的..噁心!!
上電梯時..umi一雙大大的眼睛看著我..
我覺得是善意的,,一道弱不禁風的冰門就融化了..
真的沒事了嗎...??
為什麼..??十分鐘前和現在的感覺差那麼多..!!
真的假的...??我不懂..
她是想試我嗎..??試我真的放手..??
還是真的想和我交好..??我不懂..
真是不懂....我搞不明..她到底想什麼..
看著那群太太,,,抽到喜愛的卡..
高興的樣子..又不懂想到那去..?
這種高興..毫不誇張..反而有點童真..
可能她們還沒發覺..可是的確是可愛,,
(以上什麼可愛似的..全沒blu的份..)
回家...幸好家裹沒人..要不然..都以為
真的下雨了....我馬上洗澡..
想了很多..感覺,,似blu不停地對我吐口水..
總之..感覺..這不是我的身體好了..><"
明天是星期5了..真不知道所有的真相,,
明天能全都搞明嗎..???
| | 刊登時間︰2007-03-15 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 44 | »
|