咁琴日冇啦啦俾閔sd黎既冇聊網吓親..= ='
雖然我估到都唔方好野..可惜..真係驚
唉...搞到我即刻冇咩心情玩電腦......
p.s我果陣好似係2點到..睇個網的
你話啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
醒左...又係玩電腦..but玩得果一陣..
就出門口...唔知帶咩3好..又唔知點著??
落街..又冇啦啦落雨..上番去..
去到mtr..又冇增值,,,,= =""
遲左..陪佢買左人字拖..跟住即影..都唔多抵..
影左35蚊..死人dorothy,我同人你講無論如何你18號一定要出到黎..!!
你仲爭我5蚊!!!我同你講..我買咩都好..都唔益你!!!!!!呵呵
咁堅堅下..ray打黎..哈哈我地遲左..佢地吹我地...
我地仲滋油淡定咁美化相相!^^
佢地落到黎...咁等我地啦...我地搞惦晒..又去食麥旋風..
咁好似多左2個跟班咁..正..!!第一次..佢地唔跟我地又唔得wor!
咁搭bus..搭完..等左liu哥佢地成半粒鐘...!!!!!!!!!!!!
買埋野..都未燒得..個個係度hea!!玩牌..果d咁..
跟住..唔知點解..餵蚊..!!換左3..預左落水..!^^
但係我冇帶underwear同bra..算啦..反正好快都返到hm!!
咁落左水..就唔知點解..好似..開心左..!!
咁玩玩玩.. 冇啦啦佢地透爐..- -"又冇火機..又冇報紙..
有火機..又冇報紙 - -"最後..........................
liu哥用佢既家傳秘技!!tempo透爐法- -"
仲要爛gag地帶!!
leo問 "炭精係邊呀..?"
liu答 "蜜糖隔離!!!!!"
leo再問 "咁蜜糖係邊呀..?"
liu再問 "係炭精隔離!!!!!!"
= ="冇奈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dorothy6點鐘要返到hm..姐5點要走..
但係個爐4點幾先著..- -""哈哈...強!
咁燒燒下..我地買左2包冰..咁就用黎倒落人地度..
再溶...就淋tim...= ="
玩玩下,,,個個都濕晒..!!用埋..飲完汽水既樽黎裝..再倒過!!
跟住好似..kiu唔舒服..就冇玩了!!
玩玩水又...燒過....咁冇啦啦變左燒俾人食!!
燒燒下,,,,又變番自己食..!!! ^^
咁..食食下..又買左冰..又番一支野飲..又用d冰黎玩..
- -"點解我要俾人夾攻??個個都張d冰擺落我度- -"
咁玩多陣..個個都出水玩,,,踢拖...
玩玩水..玩玩沙..咁又過左1粒鐘..遲晒..
咁leo冇啦啦唔見左眼鏡..幫佢搵..
又見到d極度篤眼篤鼻既野..見到欣同隻死拿型打茄倫!!
仆街..果陣心情唔知點解..非常唔好..
覺得欣咁令唔襯佢..總之..佢地唉..唔講了.講多陣..口都臭埋!!
總之唔知點解..今日好似冇做過咩..但時間就用得好快..!
咁好勿忙咁玩完killer..就閃人!!
媽媽鬧..有點兒不安...!!佢話,,1個hr要返到hm...
咁搭車啦..冇啦啦聽緊歌..有人打黎.問我dorothy係邊..?
= ="打我電話..搵dorothy..
咁...佢好似鬧緊dorothy!!= ='唉...
我都唔係好得過佢好多..返到hm都俾人鬧..
咁沖涼...呆晒..bra都有沙 - -"
咁跟住..就好冇聊咁聽tommy仔晒命..
唉...另一邊,,又要聽dorothy訴苦!!
早知..唔sd個網俾tommy仔..
搞到佢依家..搵左d相..sd俾我..
明知我唔可以開燈黎玩..我自己又驚..
而且....咁夜啦都!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
msn都off埋...唉...點算,,??好驚驚呀!!
|