2007 年 8 月 13 日  星期一   晴天

I'M BIG SIX!!

 真吹脤..今朝係hm諗住打啦...

點知又話咩..維修wor!搞到人地冇得分享琴日d死人野..><(等陣打番..)

失落..傷感..眼訓,,,!!因為現在報時..7點3

蒲開既我..琴日亦唔晚先訓,,好似..都有..1點半到..

得果一陣..= =..但反而我老母又話個電話壞左..

搞到嘈唔到佢起身wor!難為我又較鬧鐘又較電話!!

出到去..本身有多我老母既2個fds話出黎..點知.

其中一個話肚痛..so..另一個又唔去了...- -"

咁得番我同我老母..2個..進行今日既活動!!

呵呵...佢話..不如我俾我果部佢...佢再出過部新機俾我..

我當然話好啦..!難得有新機wor!- -都唔知咩黎的

佢話新機..冇安全感.驚整唔見- -...冇野講...

出邊款機好呢?sony eric..?nokia..?um算啦..大家俾d意見我咁啦..

去到..飲茶..- -..2個人嗌左6樣野...飽死

我媽媽好似腎虧咁..係咁去廁所....我呢..十分淡定咁歎緊茶呢!!

跟住去泵骨..- -:呵呵...趕得切睇"惡作劇之吻"可惜..

聽廣東話- -"難聽...十分想唔睇....但因為好睇...睇埋佢...

跟住去泵..條友好似..有用不盡的力氣..係咁捻落黎....- -:

其實我份人...好怕羞..你地可以唔信..

我啞忍...但正常人..會出聲話..."唔該細力少少丫"

但我連le句都唔敢講...冇鬼用!!!!!

咁就返到hm..同我老母爭玩電腦..- -..

大家可能會問...下..乜你打到中文既咩..?

係得既...但係...個keyboard好難用...

因為得英文字...我要記晒d位. ..= = (滴汗)

最後.......dorothy..你做咩又唔on msn!!

生日快樂!!為免你遲d返到加拿大睇唔明中文..加多句

happy brithday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

刊登時間︰2007-08-13 07:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 8 月 12 日  星期日   晴天

lianna終於覆左我了...

 一起身...唔知點解..乜都冇做..

連msn都冇on...- -:

一on見到有個新e-mail..

我唔睇住..俾著我幾日前..一定第1時間走去睇..

一.成日輕機..搞到我冇心情..睇..

二.有9成半唔係lianna既信..通常係冇聊野..

結果冇野做..開黎睇睇..哈哈哈哈...

十分開心..真係lianna sd番俾我..

le封信..我等左一個禮拜零幾日,,蛋都就黎有雞咁制

我終於收到佢既回信啦!!!!!!!!!!!!^^

佢第一 句say sorrry..呵呵..即刻咩都唔嬲啦

跟住佢講左ok多野..

 
Mandy -
 
I'm sorry it took so long to write back - my brother's wedding made me busy! I tried not to cry, but I miss you so much, it is hard! No more tears though, we have to save the trees! =) I saw the video Daniel made, have you seen it?! It's really good! I saw the bear, and I love it! It is so cute and beautiful and soft! =) What are you doing now? Are you back to school or still enjoying summer? I go back to school in 1 week, I am excited! Please keep e-mailing me! I miss you! I love you sister! =)
 
Lianna

 

呵呵...開心..跟住都冇咩好講....

到左夜晚..我想回信..又係咁俾liu哥同tommy仔煩住晒,,- -:

跟住諗住問tommy仔grammar有冇錯..

佢地2隻野..又打去我個手提留言信箱..

聽左個個都想笑.....- -:

咁問完佢之後...佢話我grammar好左呢!!

跟住又冇時間睇呀笨與呀占wor!!..

講起就煩...果2個傻仔..話咩....

"呀sam一族"     "呀笨與呀jim"

@@可憐的my ear!!

 

刊登時間︰2007-08-13 07:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 8 月 8 日  星期三   晴天

好失落!!

唔知點解..依家打qooza變到好似為左有人黎我qooza...

我為左佢地而打咁,,,,呵呵!!!!

今日都係咁啦.天黑黑....天氣熱熱的!!

不太好受!!!!

同tommy同dorothy傾左陣..差唔多1點半到..

冇啦啦又hand機..= ='咁好冇聊啦..

咪拎起之前lianna寫俾我地d歌詞..開始唱!

唱唱下..冇啦啦望番個鐘2點到..哈哈...

168個hr前既我地..仲因為遲左番到學校..

而係kfc跑緊返去!!!

唉...又諗番果日..on番..睇留lianna class既人

佢地d訊息...由..liannaxxxxx變左d唔知咩...

冇啦啦又有感觸...呵呵..冇喊到..心up..

到左夜晚..訓係張枱度..唔想做hw..

乜都唔想做...估唔到之前望住個鐘就係諗番..ocean park d野..

再跟住望到個鐘,,,就諗起7號bb焦d野..估唔到人係咁善忘!

過左1星期...好多都忘掉當日既事..包括我!!

有d感嘆....lianna成個禮拜都唔覆我,,,

唔知佢係有野做..定係唔想覆我呢????

哈哈...tommy仔成日玩野...由方中天文學會主席變左

天文台高級主任- -''

落大雨...今日唔多想訓..有佢陪我傾..2點幾先訓..好眼訓唷!!

刊登時間︰2007-08-09 11:42 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 8 月 7 日  星期二   晴天

好攰!!

咁琴日冇啦啦俾閔sd黎既冇聊網吓親..= ='

雖然我估到都唔方好野..可惜..真係驚

唉...搞到我即刻冇咩心情玩電腦......

p.s我果陣好似係2點到..睇個網的

你話啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

醒左...又係玩電腦..but玩得果一陣..

就出門口...唔知帶咩3好..又唔知點著??

落街..又冇啦啦落雨..上番去..

去到mtr..又冇增值,,,,= =""

遲左..陪佢買左人字拖..跟住即影..都唔多抵..

影左35蚊..死人dorothy,我同人你講無論如何你18號一定要出到黎..!!

你仲爭我5蚊!!!我同你講..我買咩都好..都唔益你!!!!!!呵呵

咁堅堅下..ray打黎..哈哈我地遲左..佢地吹我地...

我地仲滋油淡定咁美化相相!^^

佢地落到黎...咁等我地啦...我地搞惦晒..又去食麥旋風..

咁好似多左2個跟班咁..正..!!第一次..佢地唔跟我地又唔得wor!

咁搭bus..搭完..等左liu哥佢地成半粒鐘...!!!!!!!!!!!!

買埋野..都未燒得..個個係度hea!!玩牌..果d咁..

跟住..唔知點解..餵蚊..!!換左3..預左落水..!^^

但係我冇帶underwear同bra..算啦..反正好快都返到hm!!

咁落左水..就唔知點解..好似..開心左..!!

咁玩玩玩.. 冇啦啦佢地透爐..- -"又冇火機..又冇報紙..

有火機..又冇報紙 - -"最後..........................

liu哥用佢既家傳秘技!!tempo透爐法- -"

仲要爛gag地帶!!

leo問      "炭精係邊呀..?"
liu答       "蜜糖隔離!!!!!"


leo再問    "咁蜜糖係邊呀..?"

liu再問     "係炭精隔離!!!!!!"


= ="冇奈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dorothy6點鐘要返到hm..姐5點要走.. 

但係個爐4點幾先著..- -""哈哈...強!

咁燒燒下..我地買左2包冰..咁就用黎倒落人地度..

再溶...就淋tim...= ="

玩玩下,,,個個都濕晒..!!用埋..飲完汽水既樽黎裝..再倒過!!

跟住好似..kiu唔舒服..就冇玩了!!

玩玩水又...燒過....咁冇啦啦變左燒俾人食!!

燒燒下,,,,又變番自己食..!!! ^^

咁..食食下..又買左冰..又番一支野飲..又用d冰黎玩..

- -"點解我要俾人夾攻??個個都張d冰擺落我度- -"

咁玩多陣..個個都出水玩,,,踢拖...

玩玩水..玩玩沙..咁又過左1粒鐘..遲晒..

咁leo冇啦啦唔見左眼鏡..幫佢搵..

又見到d極度篤眼篤鼻既野..見到欣同隻死拿型打茄倫!!

仆街..果陣心情唔知點解..非常唔好..

覺得欣咁令唔襯佢..總之..佢地唉..唔講了.講多陣..口都臭埋!!

總之唔知點解..今日好似冇做過咩..但時間就用得好快..!

咁好勿忙咁玩完killer..就閃人!!

媽媽鬧..有點兒不安...!!佢話,,1個hr要返到hm...

咁搭車啦..冇啦啦聽緊歌..有人打黎.問我dorothy係邊..?

= ="打我電話..搵dorothy..

咁...佢好似鬧緊dorothy!!= ='唉...

我都唔係好得過佢好多..返到hm都俾人鬧..

咁沖涼...呆晒..bra都有沙 - -"

咁跟住..就好冇聊咁聽tommy仔晒命..

唉...另一邊,,又要聽dorothy訴苦!!

早知..唔sd個網俾tommy仔..

搞到佢依家..搵左d相..sd俾我..

明知我唔可以開燈黎玩..我自己又驚..

而且....咁夜啦都!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

msn都off埋...唉...點算,,??好驚驚呀!!

刊登時間︰2007-08-08 12:29 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天

如可返回一星期前便好了!

冇啦啦落大雨...

其實..前幾日有落雨都想講,,

係唔記得左..我覺得..額外多了點傷悲..

等了幾日..再等了幾日..

她就是不覆我..難道她真的不知道地球的另一方有人正在等她嗎?

有人叫我耐心d等等..她有野做..

我都知..哥哥結婚嘛..

但係都過左2日..2日啦..依家都係佢既下晝1點幾啦..

點解佢唔可以check下佢個e-mail...

雖然已不再哭..但說不想念就是騙人的!

整日都忙忙的...都不知道男孩子既構造如何..

一件容易非常的事..可以忙上大半天...

咁我又唔on得msn..間歇性啦...

但都好左..好似部腦..乖左...冇計..佢知我鬧得佢多..

佢唔驚我換電腦咩..??呵呵!!

搵liu哥佢地傾..我發覺..liu哥..同kiu好鐘意講野..

但佢地講野冇point的...有得傾就得...

甚至..."上樓"le2個字...佢地可以傾成幾分鐘...

咁打俾liu哥..佢話佢要落落樓..叫我地幾分鐘打番俾佢..

跟住...我地話..有d咩咁快買完呀..?唔通係domdom..?

咁就收線了...

咁打番俾佢...只聽見..."唔該4個紅燒雞翼丫"

真諗唔到..科技如此發達...

繼萍果同香蕉味後....又一傑作!!!!!!

冇啦啦有人傾...話...聽日掟人落水..

唔係瓜...好凍唷...!!姐又要帶衫啦..- -:

唉...有少少期待聽日!!^^

刊登時間︰2007-08-07 01:47 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]