我唔知自己..會否對lianna繼續有聯繫..
繼續會掛住佢..我只知..我心仍痛..但卻說不出原因!
出門口..我一d都唔期待..唔只係咪早開起身..好早起左..
玩電腦...連平時果班車都搭唔到..搭最趕果班..
當識我既人見到我..問我..你琴日喊得好勁wor!
乜係咩..唔知呀..我淨係知..有好多人安慰我..
儘管佢地都一樣..唔捨得lianna...可能我唔夠成熟啦..
但唔知點解..我好似..個心開心左..可能唔再為lianna煩..
因為佢今日走已成定局..佢都冇理由為左我地..而唔去佢呀哥結婚..
我明...我明le一切..但我心理同生理上都告訴我..
我好想喊..我好需要喊..我真係唔捨得佢..sister,,我有種..好怪既感覺..
琴日文佢搭輕鐵..佢臨走前..緊緊地攬住我!好似唔到最後一刻唔肯放手咁..
唔知點解..我feel到..架輕鐵開左..我喊了..只不過..唔係大喊..
我見到lianna都面紅同想喊..這可能是我見佢既最後一面..
我傷心?唔知..我淨係知..佢唔想我喊..stop it!!!!哈哈..佢講的!!
"講大話" "stop it"
"講大話" "stop it"
"講大話" "stop it"
"講大話" "stop it"
我知你想氹我地笑的!我知道的!!
返到學校..mandy唔知點解好準時!
教書..你係new youg(串錯了)教幼稚園我唔怪你..
但唔該你唔好用果套黎教..起咩身..冇啦啦咩olympic
一開始..叫我地係本workbook度..搵10個以自己個姓開頭既字!!
冇聊!!
搵完..又要讀出黎..
冇聊!!
問我地4條問題!簡一條!
questions
1.if you would travel to one country where will you go and why?
2.how can you solve AIDS problem in Kenya?
3.if you can meet one famous person,who will it be,and why?
4.what contribution will you make in the World?
我諗有90%人..會簡第1題..而且一定講..去visit Lianna!
我成日覺得佢tum波鐘..講d野賴有point其實又係冇point!
都唔知佢想點..成日講i like that..
你淨係鐘意..你鐘意做既野..有冇理過我地..
跟住聽mandy話..lianna返到去,,成日都眼濕濕,,
kelly又話陪lianna一齊,,安慰佢..仲玩打手打到2個都痛埋..
隻手仲要腫埋,,我都見到!真係腫左!
冇計...玩成45min..可以唔腫咩..??
聽到le度..個心好up!!可能真係好似君講的!
佢係真心咁教..點都會唔捨得..
咁應該係要開心!....
唔知點解..我覺得dorothy其實對我真係好好...
佢係我唔開心果陣..講埋d爛gag...雖然內容係踩緊我..
但係我知的..好似今日咁..
我好似冇啦啦唔開心..佢同我講..
"包皮皮包 菜菜菜!"
我笑唔出..因為聽左好多次了!!
跟住佢勁9唔搭8..冇啦啦講..
"tommy 搲屎忽!!"
我相信冇人忍到笑...關咩事????
另一個...yulanda...
第一個出黎借紙巾俾我!!!!!^^
講起佢就慘...俾mandy叫到...- -"
yu noun da!!!唉,,,又是個可憐的她!
食完lunch上去..唔知做乜咁..係咁tum波鐘..
冇啦啦出去,,,又勁耐先返..
你有野做..就做左先啦..一係就唔好教我地..教成咁既樣..
其實我知唔夠人,,但係真係好想冇理取鬧!!!!
見到人地玩水..我好想玩..但真係唔想同佢玩..
我想同lianna玩..只有佢..先可以同我地玩...
mandy雖然成日笑..但我覺得佢笑得好假..
濫晒!!!!係又笑唔係都笑..又唔知笑乜春野!!
放學..yulanda趕時間....我地去左影相..超正的!
個個女老師都影埋..哈哈...natalie著到好令,,
我諗個個都唔捨得...除左我地班...喊完..
就算再喊..都係返hm....個個留晒係度..等影相 - -"
返到hm..即開e-mail....lianna覆左我!!
唉..我覺得佢好似喊住黎打...講d野..好似冇乜point!!
夜了...人感倦!亦感傷悲!
佢好似專登係我地面前扮唔開心..唉,,笑呀!!!!!
雖然聽日就完,,我好唔捨得,,但係..我會為你出席埋eng camp.既最後一日!! |