2007 年 8 月 6 日  星期一   晴天

我唔知自己做乜..

一日...我部電腦hand左唔知幾多次..

我知中左毒..所以..cpu果度好大!

但我冇洗機碟..同埋..我唔想del左d相..

我唔想親自將我同lianna既回憶刪走!

個人好似乜都唔想做..成日hea......

部電腦又唔聽洗..電視又冇野睇......

唔通真係廿2世紀殺人網絡咁.........

"究竟係人操控機器定係機器操控人..?"

問左我老母..佢話..佢覺得係機器操控人

其實我都覺.........隻8婆出左街成日..

我冇得打電話俾佢..成日係hm.. "步蛋"

遲d..雞都生埋就好笑啦..!!!!!

成日唔知做咩..好想咬野...

屋企又冇野咬...有得咬既..我都咬!

我連黎m..都食埋雪糕!傻左!

好慘..成間屋得自己一個..

覺得有english camp既日子..好易過!

返學等放lunch..放lunch等放學!

依家..時間多啦..但一d都唔想做野..

唉......lianna好多日都未覆我啦..!!

唔知點好........好想喊..但係..又唔知點解要喊..

所以冇喊度...打左俾yulanda..隻野又唔理我!

傾左12分鐘度就收線...我唔知遲d隻8婆走左我會點..?

遲d..yulanda唔理我..我又會點..?

早知唔黎個camp...我就唔洗為左le d垃圾問題...煩餐死..!

有冇刀...一野插入我個頭算了!!

記住..係你幫我插...我仲要上天堂!!!!!!!!!

刊登時間︰2007-08-06 12:57 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天

有d唔慣

唔知點解..琴日冇啦啦好火..

由好掛住lianna..

變做唔可以俾男仔睇小..!!

唉...今朝6點幾就彈左起身整..

我都唔知點解..會彈起身..可能返慣左天水圍啦..!

冇乜人on左..好冇聊..都唔知做咩好..又訓唔著 

電腦一次又一次咁hand..

心情一次比一次差..........

冇啦啦dorothy sd左首歌比我!

叫我睇歌詞..話好似我地同lianna...

我一聽..再睇返歌詞..開始都覺得冇咩..

但唔知點解.....冇啦啦好想喊...

喊左出黎...!我仲好掛住佢...成日都唔知點過..

一hand機..就call dorothy...!唔知點解..我打去既電話永遠都係佢聽..

而佢永遠都唔會cut我線..^^多謝你!!

冇啦啦見到我個fd 既xg..佢係val教的..

冇啦啦睇到佢打d野..又好想喊..加埋佢播緊果首歌..!

其實我都唔知我係咪真係咁掛住lianna..

一個月咋wor!我都淨係記得,,,開學同結業果陣..

個個都問我有冇事..多謝你地..

我依家對整唔整到slide冇咩感覺..

因為..我整得唔夠佢地好..而且我都整唔到..

哈哈...我連明珠今晚做咩都唔知..

仲要死口話係..哈利波特!呵呵..= =

走佬俏公主..啱啱睇完...好好笑..

d情節夠晒低能!!依家12點半啦...

姐等如佢地果邊...朝早11點半到... 

唔知依家係咪係教堂呢?????????????? 

刊登時間︰2007-08-05 12:19 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 8 月 3 日  星期五   晴天

最後既一日

今日又追車...唔係下化

最後一日都咁玩我????

上到去..同劉梓欣坐..同佢..冇咩感覺..

亦冇特別憎佢..我聽番首歌.."Swear It Again"

望番風景..睇番之前miss左既野..冇啦啦見到架飛機

心再次酸...我知這只是一個過渡期..但忍不住!

冇啦啦梓欣..訓左..挨左落我度..

算啦..由佢訓啦..反正都係最後一日..

我初頭覺得自己...好似冇咩野..喊..?喊左..

都係想拎番證書..睇人喊..同冇咩可能再見既人再影相..

同去加拿大既dorothy影相....咁lor!

返到去...玩左成個朝早...影相..

聽到daniel..話幫我地整slide..好想俾lianna睇到..

努力的影相...!!!^^

冇啦啦睇到youtube段片..好好笑..

第2次...kelly黎睇..又睇!!

唔知係咪kelly喊...有d心酸..

第3次..natalie同besyc入左黎睇..

再心痛...唔知點解..同一段片..睇左咁多次..

點解會愈睇愈想喊..尢其睇到lianna切蛋糕,,

走果陣...真的很想喊...!!!

食lunch...佢話1點半要食完..

食杯麵..估唔到..最後一次..係個camp食既野..會係..

杯麵!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

個個都走晒..好似冇人咁..哈哈..

冇計啦..個個都陪老師過埋最後一日..

食完上去...鋤dee..影相..

落去...最後一次..離開le一個班房..痛..?

入到去...見到個個都好想為教自己既老師..

作最後表演...想見到佢喊..?某程度都可以咁講..

睇睇下....見到班班都好似有個lianna..

好想喊..真係好想喊..!!

點解你要走wor!!我知你都唔想...如果你有得簡..

到我地...唔知點解都係唔咩feel..唱唱下..見到cathy喊..

喊左幾滴..跟住既眼淚好似係喊俾人睇的!!

走人...影相..但佢地係咁玩人地既紙碎..正低能..

玩左差唔多半個鐘..終於走得了.. 

都唔知點解..明明我都冇搞過人..都搞到成面金粉..唉!

但都好過liu哥同kiu了...佢地都唔知係汗定係金粉= ="

同kelly佢地玩左陣..落去basketball count到..

繼續影相相!! 但係好大風..

見到一班班都同老師作最後既臨別同祝福...

有點對lianna牽掛著!.....唉..算啦..事實了!

咁影完..走人..見到佢地開始喊..塞住條路..

好唔捨得佢地個老師....突然覺得佢地同2日前既我地冇分別!!

唉...但我覺得天上既果個胡鬚佬對我地真係幾好...

我仲記得..啱啱開學..我淨係想快d完..

見到mr daniel幾令仔..又想佢教..

唔係佢教..係lianna教..又得幾個女仔..

真係有dd sad!

但依家..為左佢...個個都喊到死..咩事??

真係正傻婆- -"唉!

好似追明星咁...追住佢地架mini bus..唉..

上到巴士...唔知點解..我淨係知自己好眼訓

miss左好多景色...好多野都冇睇到就訓左..唉..

好攰...真係好攰...連個8婆講咩都聽唔到..

我知今次..可能係我同佢最後一次坐巴士..我唔知..

返到hm...好攰..沖涼...洗走金粉!!呼..舒服晒!

即刻on....諗住sd相俾daniel..

點知佢依家先話唔得..整唔到..

我真係好想俾你知我有幾掛住你..我諗住可以透過相..但唔得..我地只可sd mail..但唯持到長久嗎??

le句..係我喊住打的..我唔甘心.. 我覺得daniel好似係唔想再做多d野咁..

淨係幫男仔做..就賴..個軟件唔得..

可能唔係啦..我唔明..我想lianna記番我地既回憶..

你地既回憶只不過係臨走先影..但我果d..

係佢上堂...佢成個camp我都有影到..你地有咩..?

你地只不過係幾個男仔一齊影咋!!!!!!!!!!!!

又喊了...唉!!!!

冇用的..喊包死傻婆..

同埋..我7號去得啦!!!!!^^

 

 

 

 


刊登時間︰2007-08-03 07:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 8 月 2 日  星期四   晴天

第一天的想念!

我唔知自己..會否對lianna繼續有聯繫..

繼續會掛住佢..我只知..我心仍痛..但卻說不出原因!

出門口..我一d都唔期待..唔只係咪早開起身..好早起左..

玩電腦...連平時果班車都搭唔到..搭最趕果班..

當識我既人見到我..問我..你琴日喊得好勁wor!

乜係咩..唔知呀..我淨係知..有好多人安慰我..

儘管佢地都一樣..唔捨得lianna...可能我唔夠成熟啦..

但唔知點解..我好似..個心開心左..可能唔再為lianna煩..

因為佢今日走已成定局..佢都冇理由為左我地..而唔去佢呀哥結婚..

我明...我明le一切..但我心理同生理上都告訴我..

我好想喊..我好需要喊..我真係唔捨得佢..sister,,我有種..好怪既感覺..

琴日文佢搭輕鐵..佢臨走前..緊緊地攬住我!好似唔到最後一刻唔肯放手咁..

唔知點解..我feel到..架輕鐵開左..我喊了..只不過..唔係大喊..

我見到lianna都面紅同想喊..這可能是我見佢既最後一面..

我傷心?唔知..我淨係知..佢唔想我喊..stop it!!!!哈哈..佢講的!!

"講大話"  "stop it" 

"講大話"  "stop it"

"講大話"  "stop it" 

"講大話"  "stop it"

 我知你想氹我地笑的!我知道的!!

返到學校..mandy唔知點解好準時!

教書..你係new youg(串錯了)教幼稚園我唔怪你..

但唔該你唔好用果套黎教..起咩身..冇啦啦咩olympic

一開始..叫我地係本workbook度..搵10個以自己個姓開頭既字!!

冇聊!!

搵完..又要讀出黎..

冇聊!!

問我地4條問題!簡一條!

questions

1.if you would travel to one country where will you go and why?

2.how can you solve AIDS problem in Kenya? 

3.if you can meet one famous person,who will it be,and why?

4.what contribution will you make in the World?

我諗有90%人..會簡第1題..而且一定講..去visit  Lianna!

我成日覺得佢tum波鐘..講d野賴有point其實又係冇point!

都唔知佢想點..成日講i like that..

你淨係鐘意..你鐘意做既野..有冇理過我地..

跟住聽mandy話..lianna返到去,,成日都眼濕濕,,

kelly又話陪lianna一齊,,安慰佢..仲玩打手打到2個都痛埋..

隻手仲要腫埋,,我都見到!真係腫左!

冇計...玩成45min..可以唔腫咩..??

聽到le度..個心好up!!可能真係好似君講的!

佢係真心咁教..點都會唔捨得..

咁應該係要開心!....

唔知點解..我覺得dorothy其實對我真係好好...

佢係我唔開心果陣..講埋d爛gag...雖然內容係踩緊我..

但係我知的..好似今日咁..

我好似冇啦啦唔開心..佢同我講..

"包皮皮包    菜菜菜!"

我笑唔出..因為聽左好多次了!!

跟住佢勁9唔搭8..冇啦啦講..

"tommy 搲屎忽!!"

我相信冇人忍到笑...關咩事????

另一個...yulanda...

第一個出黎借紙巾俾我!!!!!^^

講起佢就慘...俾mandy叫到...- -"

yu noun da!!!唉,,,又是個可憐的她!

食完lunch上去..唔知做乜咁..係咁tum波鐘..

冇啦啦出去,,,又勁耐先返..

你有野做..就做左先啦..一係就唔好教我地..教成咁既樣..

其實我知唔夠人,,但係真係好想冇理取鬧!!!!

見到人地玩水..我好想玩..但真係唔想同佢玩..

我想同lianna玩..只有佢..先可以同我地玩...

mandy雖然成日笑..但我覺得佢笑得好假..

濫晒!!!!係又笑唔係都笑..又唔知笑乜春野!!

放學..yulanda趕時間....我地去左影相..超正的!

個個女老師都影埋..哈哈...natalie著到好令,,

我諗個個都唔捨得...除左我地班...喊完..

就算再喊..都係返hm....個個留晒係度..等影相 - -"

返到hm..即開e-mail....lianna覆左我!!

唉..我覺得佢好似喊住黎打...講d野..好似冇乜point!!

夜了...人感倦!亦感傷悲!

佢好似專登係我地面前扮唔開心..唉,,笑呀!!!!!

雖然聽日就完,,我好唔捨得,,但係..我會為你出席埋eng camp.既最後一日!!

刊登時間︰2007-08-02 11:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 8 月 1 日  星期三   晴天

完了

好多日冇打了...

想不到..一打..一切均完結!!

之前果幾日個個都忙住去為令lianna覺得surprise

日日都諗住佢..但我諗個個應該都會幾enjoy個過程..

但我相信..冇人會捨得le個trip!!

今日...我唔知點解..

唔知係咪因為黎m..有少少訓唔著..

定係驚lianna果度d野.6點半醒左..

當然...我唔喜愛蝕..死都訓番!!^^

都係早左..仲好滋油淡定咁上網玩電腦!!

咁就幣幣了!! 又遲左!!但落到去..

明明巴士站有人..唔會係我遲左丫!!

等等等...又再等等等!!

有車黎了!!呵呵..冇啦啦隻8婆打黎..

原來唔係走車^^...真開心!!

咁傾傾傾,,,背背歌..就到了..

唔知點解..好似冇咩野..

但明明今日係lianna最後一日教我地wor?!

唔通我係冷血的???.......

咁番上去了...哇哇哇..lianna坐正個課室中間..

點擺bear bear呀??好..咁我就刺探軍情啦..

dorothy入左去..我出便等佢..冇啦啦lianna出黎wor!!

我又唔入得人地班房..真係大大大鑊了!!

咁就用我隻腳姐住啦..唔知佢見唔見到..

我諗都見到瓜??????????

咁入到去,,就整波波了..好彩我地整整下..d男仔都肯死過黎幫手..^^

整整整..差唔多都有..15個度..但未整完..就出去暴曬..

真係命都短幾年!!!!

又要玩排球- -:出到去,,又係企的!

咁坐係石駁上面啦...冇啦啦lianna又上黎..(佢著褲)

咁我又要背歌詞..又唔知同佢講咩好..又唔知點咁..

咪扮唔理佢lor!!(好作狀的!!)點知..佢好似話我唔鐘意佢.

好唔開心咁走左!!不是這樣的!!!成個人down晒..

點算..我淨係玩!!同埋想佢開心..點解我見到佢唔開心..我..好似..成個人都好好好唔開心?

咁入番,,,,val果d又入黎鬧..趕番我地出去..

都唔明..明明開左冷氣..又唔用黎享受一番..

真係唔環保!!基督教徒都係咁話!!
 
玩玩玩..冇啦啦又玩埋果d逐個班房入果d..

好彩我地吹晒姐..但好討厭lor!...勁多人搞我地d ball ball!!

liu哥佢地好煩...搞左好耐都未諗到食咩好...

煩煩煩煩煩煩!!正一係fire page!!

咁到左冇啦啦就睇camera同dennel係度跑跑跑同埋跑!!


放lunch了!!搞左好耐都唔知食乜好..

終於食kfc!! 不是吧..行咁遠..

如果唔係lianna..我睬你都傻 ...

好彩..之前同佢講番清楚咋!!!!><"!

咁3個人食4個人食既野啦..

好似要全世界等我地..........

呵呵....冇計歡送lianna...

你地可以唔等lianna咩..??呵呵

遲左2個字!!!咁liu哥同leo扮傷搭life..我地就勁9咁上左去!!

^^............咁做表演啦.......

冇碟- -""搞錯,,,咁重要既野都可以冇..?

咁用電話啦..又唔夠聲..最後好彩呀jam上左去攞..

先令le個局面得以平息...點知....

liu哥又係咁叫mandy重播..mandy連中文都出埋!!

一次又一次..見到lianna好想喊..又冇啦啦冇feel..又喊唔出!

你地玩晒啦!!!!!!!.............咁跟住

我第一個落去...^^..我見到lianna喊..

我唱歌都唱唔到...有少少氣..唔多到喉咁..

見到個個老師塊面紅晒!!落去..我腳軟..

我係lianna面前..扮想要個波俾佢..跟住一野篤爆佢..

佢好似喊左出黎..雖然之前都有喊..唔知呢..

上到去...個個好似衝晒落去咁...

最後liu哥落去..搵埋lianna上黎..

佢喊晒...篤爆埋個波!!^^...但唔知點解..

我見到佢喊..我心痛..我都好想喊..

結果..我喊左..仲搞埋yulanda都喊埋..^^

咁,,,出去拎類似證書咁既野..^^...

又喊了...!!!但有攬攬!!好實呢!!><"

唔好諗錯...係攬得好實呢!!

咁佢地..上去布置..點知搞咁耐..

廁所去左..妝都ok..手都洗埋...

我連拖把都用埋..- -"佢地都未得..

結果....佢要去同other teacher,,影相...

班死蛋散又跟埋黎..= ="討厭!!

搞左好耐..終於ok了...^^

到我地班..死kai子..紅地毯都出埋!!

咁我就同lianna講啦..

"you are very beautiful 

your eyes is very beautiful too!!

but you must close your eyes!!"

(爛爛的英文!!)

跟住就帶左佢入去..

佢又喊埋...但馬上又比kiu既..驚駭切餅驚到笑番..!!^^

可憐的她..仲要食第一舊!!!><"

我唔知點解..見到mandy係黑板寫果d字..

我喊了!!我唔想比佢教...成日扮晒野..- -"

諗起我地平時上堂既果本書..諗到幾日後就同廢紙冇分別..

我喊了!!我食緊鹹鹹的蛋糕!!- -:

kiu食晒我地d kfc..

食屎啦!!比番錢黎..呵呵..><"

見到dorothy喊..又想喊..

諗起lianna'class  冇左lianna都仲叫lianna'class喊..

雖然明知..一個月都唔洗既時間..

我會對le個月既所有野..失去記憶..

對今日自己喊..而覺得低b...但唔知點解..

眼淚就偏偏湧出黎!!我捨不得,,,我捨不得!!

冇啦啦d kai子係度玩..破壞晒個氣氛..

你要玩..咪聽日mandy教果陣..玩飽佢lor!

波你都好玩..拎你自己果2個小亭玩飽佢lor!..

正仆街!!!!!lianna走..你好開心呀..

洗唔洗跳番part 舞咁呀..??

咁冇啦啦有個清潔呀嬋入左黎..要我地走!

結果去左canteen...係度傾傾..

但都仲喊緊....死tommy仲話人funny..

喊都好笑的??

個死人dorothy又冇啦啦同我講"包皮包皮..菜菜菜!"(martin口音)

搞到人地笑番!!! 

咁就同佢地傾偈..傾傾下又唔喊了..

^^....跟住玩誠實與勇氣...(玩左咁耐都唔知eng係咩..?)

咁唔好玩的..個個都唔講野..

lianna走了..又開始想喊..影相..!

攬攬..唉...><"去到門口..個個都唔想佢走..

送到佢去搭輕鐵..有車..kelly未黎丫..

好好強丫!!開左門..覺得lianna有d唔想入去.

佢攬住我..唉..好似有少少想喊!!

搞到我又有d喊左出黎..好彩...冇事的!!

 等車...死kai子..坐左係............xxx

算啦..唔講啦..!!

上左車..唔知點解唔係好想講野..

好down..又喊過..!

喊到攰..訓左..過左站..

搞到又要..行番轉頭!

返到hm...即刻sd mail俾佢..

又喊過..唔想喊..忍不住..淚已落!

= ="睇tv都冇feel..

好攰..好想訓..- -:但好掛住佢..

眼痛..只因你..不希望你會miss me forever..

只望你會曾經miss me!,,,便足夠


最後多謝...tissue贊助商同msn..一on line援助隊..

衷心地加上一句.."我訓了"!! 

刊登時間︰2007-08-01 11:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]