|
2007 年 5 月 27 日 星期日  |
|
驚險!
| 晨早流流..一個morning call..
知道是誰嗎..??又係tanya...
我發覺佢好有天份做我呀媽...哈哈..
黎到我hm,,,hea左一陣..又去左租碟...
我發誓!!我下次一定唔會再同佢去租碟..
佢賴係野咁...勁多錢lor..隻隻碟都好似睇過晒咁..
仲有係戲院睇架..!!!(搞到我..好似冇選舉咁..車...)
租左隻.."生死格鬥"..死人tanya又講起琴日呀哥講果樣野啦.. - -:
咁睇啦..都ok wor..好睇過琴日隻"一樓一鬼"得個樣..又唔嚇得
d音響唔錯..可惜..得2個女個樣係得d....
哈哈..仲有好多好有身材架...^^
好啦...跟住..就玩勁舞啦..因為勁lag既問題..
我地淨係玩..120-140(亦係我地成日去網吧既原因---->唔lag)
咁玩果個就答問題..睇果個兼hea緊果個就問問題...
唔知點解..佢係咁問我呀哥d野..
唉..呀哥真係溝死女...可惜..
全世界既女都溝到..一定溝唔到我..
唔係亂倫既問題..係因為..佢有太多野我知啦..
一句講晒...佢係一舊蘿蔔!!
玩玩下..我地2個女仔..睇鹹片!!
好怪..??我都覺..我地2個都係第一次同女仔一齊睇le d野..
但我完全唔覺得係鹹片lor..似笑片多d...
真的呀...有幾次都笑死左...
跟住冇啦啦我老豆返...咁tanya就上我張床..
我就急急腳做左好多野啦..
好彩..我老豆唔多知姐..^^
但就難為tanya..係我張亂到冇得再亂既床..訓足成粒鐘..
辛苦了!!!!!!
唉...聽日又要返學..死左佢好過..
有冇人有相熟既補習老師or社呀..?
留番個cm丫...苦惱中!!!
| | 刊登時間︰2007-05-27 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 26 日 星期六  |
|
哇!!!正正..........
| 比我想的..更要好!^^
哈哈..我又遲到了...
去到網吧果度...玩玩玩..
正正...咁就3個hr..唉...
2點幾...打俾fi...冇人聽!!
p.s..."攤ya"著到好sexy!!
我..?? 好似..隻...算啦..唔識形容..至衰我老母!
我地搭mtr返葵興..諗住借書租碟睇..
真係你老母...乜野碟都冇...
加勒比海..有2冇1...咁睇黎做乜..??
校墓處又冇...乜都冇..又入左會wor...
tanya話睇咩"一樓一鬼"wor...
(下...唔係瓜!!)我驚驚..死都唔多想睇..
跟住個租碟鋪老闆娘..又講套戲講d唔講d wor..
車...-->想我租返去睇姐...
咁我同tanya就租左返去睇啦..
咁..我又勁驚..我老豆返..
但又勁熱..開左冷氣!!
至衰都係我呀哥..冇啦啦返黎嚇鬼死我..
搞到又要重新睇過..仲有講埋d..好尷尬既野俾tanya聽..
- -"""""仲之就lor左啦...
咁睇睇下..都唔多恐怖..得一個位驚d lor..
跟住blu同fi都黎埋..呵呵..
high得我地..!!
我係咁踢呀fi個pet lor..哈哈
冇啦啦4隻顛婆係度跳舞!!
blu識玩勁舞lu...又多個志同道合之士!!
下次搵埋佢先!!
咁大家好似都有d唔捨得..嗚嗚..
自己一個....
呀爸返黎..低能的..
鬧我冇做野wor..係架啦..
我冇做野wor..成日係度嘈,,,
煩,,,!!我知係我衰..
但唔知點解...我覺得果刻..我好憎佢..
算啦..!! | | 刊登時間︰2007-05-27 12:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 25 日 星期五  |
|
主題...?諗唔到..
| 今日有過d咩呢..???
哈哈....中文堂...
簡直不得不提!!!!
咁ms 周就因為我地要作文..-->求學不是求分數之我見
咁全班分兩組啦..
第一組:求學不是永分數
第二組:永學應該永分數
咁我係第二組....
成員包括:我,tanya,華聞..仲有..食得既格仔....餅..
我地真係勁...咁我隔離係華聞啦..我後面係格仔..
咁我諗都應該幻想到..我地點坐瓜..??
咁我地係傾到交叉咁lor..我同tanya傾..
佢同格仔傾lor....勁辛苦..
冇既..佢咪係咁俾我打lor..呵呵..
佢講d野..真係有建設性得佢...
係咁講...李嘉成同百佳....
係咪完全諗唔到..有咩關連呢..??
請不必驚奇!!
佢就講啦...
咁一個成績考第一啦..咁另一個就考最尾啦...
咁成縯好果個..就去左大公司度做..
咁另一個就去左百佳做收銀員...(我唔明點解要百佳)
咁大公司果個..就因為做得太悶..唔做(亂來的)
又冇啦啦講李嘉成..去百佳買餸..(- -:)
咁就好欣賞個收銀...話咩好好禮貌wor..請左佢
去李嘉成間公司度..做總經理!!
就係果十幾分鐘..佢係咁圍住李嘉成同百佳..
係咁講..講..講....
結果..俾我...
係咁打..打..打....
中史堂..佢已經俾我大大的打了一記!!!
你知道佢講咩嗎..??
咁老師對作業..係咁講"流民"--->明末!
重覆5次以上..講一次..我俾人望一次..= =
咁佢就懶好心咁同我講(個樣好真誠)
你轉名吧啦..
轉咩名丫..??(我又好純真咁答佢)
劉(流)鼻涕!!!(正一死人頭)
邊有人咁冇聊架..????
咁lunch之後..佢話要攞獎wor..
姐..佢唔係度啦..
我唔知點解,,,突然覺得好冇聊..
冇左個人煩....冇左個人俾我打..
好似好怪...
係啦..講番星期4先...
咁我又同tanya..去網吧啦..
咁玩玩下勁舞...你地都知..
我個ac係男仔...仲要係英俊蕭灑度你唔信果隻啦....
咁好似有個女仍..受溝..呵呵...
tanya..仲衰度..幫我問我個女仔..幾多歲啦..
臨走仲要..問多句...電話number..
好彩個女仔冇俾我咋..哈哈..
但我諗佢應該唔會咁冇聊瓜..
學埋達叔...達叔..就男仔扮女仔..
我就女仔扮男仔.......................
如果全世界都好似我地咁...
--->我都唔敢諗啦..
今日gigi傻左..
咁lunchtime...我見到佢啦..
咁就唔知點解..又想搞gag..
我就拖住佢..行去譚嘉楠度(佢媽媽)
我就嗌"伯母"
佢唔應我..
"伯有"!!(佢都唔應..)
8嬸....(仲係唔應)
8婆.....(哈哈)
--->搞gag中...
但估唔到..le個gag..我冇笑度...
gigi就笑度係度噴"檸檬荼"
仲好冇聊咁自己做中指手勢..做完自己笑番..
我冇佢咁冇聊..都係抄埋中文罰抄先..
佢低能的..
要人地抄咁多...第4次tast果個奇異的現代紙抄一次..
勁多lor.....!!!
唉..好多野做丫..
唔打啦...隻死f&i又唔call人...
><" | | 刊登時間︰2007-05-25 11:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 23 日 星期三  |
|
我真的容易被影響!
| 之前..tanya同我講..
真的嗎..??我自己唔多覺..哈哈
今日..個pth老師低能的...
逐個逐個出去考..
真係逐個逐個wor...
係一個考完...跟住叫下一個出去準備..
結果..一個hr...10個都未考到..==
我15號..得番下一堂...
我一定要放學考番..仆街來的!!
搵個校工都好過你..!!!!!!!!
我發覺...同左華聞坐之後..
我既忍耐性高左....
我之前以為wing係口水分泌最多果個..
但原來佢仲勁...成半粒hr..個口完全唔洗停..
亦冇意識要停!!!!
結果...我由上maths應該學圓周果d..
變左學..(納幫占士...太陽..馬刺...白籣特....乜鬼野西岸...)
呵呵..eng..dict好似叻左...
tanya..係得既..
佢教我背晒d野..真係有幫助..
至少唔洗死得咁傷傷先啦,,,
君君..都唔知遊咩魂..
返來lor!!!!!
vocab都ok架wor..一dict錯勁多...
我都未數晒mistakes...就俾ms so收左本簿..
加油呀..小巾巾!!!
i.s堂...張健安低能的..
專登整斷支鉛筆扮火箭升空...
佢又好好笑咁配埋音..又分開3part架wor(支筆)
中史堂..唔好意思..
我真係唔想訓..
冇啦啦食完野..依家先黎飯氣攻心..
唔小心係佢講緊..李自成果陣..
訓鬼左..><""
最慘慘係被華聞見到我流口水丫..嗚嗚...
放學...死左...
好q多人一齊劍撃丫..!!!
呵呵..好彩我走得過..
唔洗同閔曉宜打...
梁煦瑩就可憐了...沒有面..
被人直接得分..成4劍!!!!
我同wing打..呵呵..
腐腐碌碌咁win左..7比6丫...
仲俾我篤到佢下面一下..(唔係有心的)[佢都有篤番我跟住]
哈哈..跟住我地勁冇聊咁玩..
跆拳道大戰中國武術..
呵呵...梗係我win啦..
最好笑係個超級剎亞人..
我話係揸波龍爪手...佢話係被人揸..
- -"
聽完tin tin講之後...
我第一個反應..覺得佢好似變左..
我唔知le個係佢本身就咁..
定係點..但係..我對佢好似有少少反感..
我開始明白..點解有時..見到catherine佢地..
冇左一個人既身影...
我冇諗果佢有咁既一面.
但唔知點解..得番我一個果陣..
我突然覺得佢好慘..
為左一個人..可以放棄友誼..
被人憎..就算有一個人憎你..
自己既感受,,都一定唔好...
可能..內情我唔係知好多啦..
我都唔應該咁8..
只希望...可以大家可以開心咁過埋le9日..... | | 刊登時間︰2007-05-23 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 22 日 星期二  |
|
對唔住..
| 我之前就部機有d野..
依家整好了...都有打..
但係..就成日冇啦啦打d字唔見晒..
火都黎埋..!!!!!!!!!
其實..今日都冇咩講...
我發覺..我好似覺得依家tanya係我個朋友..
哈哈..唔知呢..?????
可能我只係佢其中一個水泡...
學佢講...我都仲有幾面睇唔到...
唔係..係冇可能睇到.......!!!!!!
唔知點解...我覺得我好似同鴨多左野講...
搞到eng..係咁俾ms so睥..
慘!!!
果隻閔曉宜...係咁同人講..
我喊..又唔知點,,
我冇喊丫....只係..果陣諗緊d野...咋....
我仍然覺得佢係有佢玩人..
冇人玩佢...佢超唔玩得...!!
聽日劍擊..又要對佢...
我極唔想輸俾佢..但係..
算啦..個個都話佢叻過我..
我應....
但係樣樣..你地都可以話佢好過我..點叻,,點叻,,
我從來冇覺得我跑步有輸過俾佢...
上年..今年亦如是.....佢只係擲雷球好過我..
我唔信...點解...個個都話到佢咁叻,,,
我跑..我好記得..小學果陣..
我冇見過佢...佢..??可能佢真係出現過..
但我唔信佢..係我&佢最高峰時期..我會輸俾佢..
至少我代表青衣出去比賽..
冇見過佢先啦,,,,,
我好唔甘心....................
今日佢好令令令女丫....
dance club..^^
可惜..都唔笑的..唔知係咪緊張呢..??
好似黑面神咁..
塊面焦晒...!!!
跳得好令令..
唔知點解..我聽到blu..係咁講佢跳得好..
我插唔到嘴..我覺得佢會....
同埋...維持le個現象好了...
滿足了..只望唔好再跌...
我諗都冇得跌啦....因為...
已經到底了................. | | 刊登時間︰2007-05-22 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 44 | »
|