2007 年 5 月 27 日  星期日   晴天

驚險!

晨早流流..一個morning call..

知道是誰嗎..??又係tanya...

我發覺佢好有天份做我呀媽...哈哈..

黎到我hm,,,hea左一陣..又去左租碟...

我發誓!!我下次一定唔會再同佢去租碟..

佢賴係野咁...勁多錢lor..隻隻碟都好似睇過晒咁..

仲有係戲院睇架..!!!(搞到我..好似冇選舉咁..車...)

租左隻.."生死格鬥"..死人tanya又講起琴日呀哥講果樣野啦.. - -:

咁睇啦..都ok wor..好睇過琴日隻"一樓一鬼"得個樣..又唔嚇得

d音響唔錯..可惜..得2個女個樣係得d....

哈哈..仲有好多好有身材架...^^

好啦...跟住..就玩勁舞啦..因為勁lag既問題..

我地淨係玩..120-140(亦係我地成日去網吧既原因---->唔lag)

咁玩果個就答問題..睇果個兼hea緊果個就問問題...

唔知點解..佢係咁問我呀哥d野..

唉..呀哥真係溝死女...可惜..

全世界既女都溝到..一定溝唔到我..

唔係亂倫既問題..係因為..佢有太多野我知啦..

一句講晒...佢係一舊蘿蔔!!

玩玩下..我地2個女仔..睇鹹片!!

好怪..??我都覺..我地2個都係第一次同女仔一齊睇le d野..

但我完全唔覺得係鹹片lor..似笑片多d...

真的呀...有幾次都笑死左...

跟住冇啦啦我老豆返...咁tanya就上我張床..

我就急急腳做左好多野啦..

好彩..我老豆唔多知姐..^^

但就難為tanya..係我張亂到冇得再亂既床..訓足成粒鐘..

辛苦了!!!!!!

唉...聽日又要返學..死左佢好過..

有冇人有相熟既補習老師or社呀..?

留番個cm丫...苦惱中!!!

刊登時間︰2007-05-27 10:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 26 日  星期六   晴天

哇!!!正正..........

比我想的..更要好!^^

哈哈..我又遲到了...

去到網吧果度...玩玩玩..

正正...咁就3個hr..唉...

2點幾...打俾fi...冇人聽!!

p.s..."攤ya"著到好sexy!!

我..?? 好似..隻...算啦..唔識形容..至衰我老母!

我地搭mtr返葵興..諗住借書租碟睇..

真係你老母...乜野碟都冇...

加勒比海..有2冇1...咁睇黎做乜..??

校墓處又冇...乜都冇..又入左會wor...

tanya話睇咩"一樓一鬼"wor...

(下...唔係瓜!!)我驚驚..死都唔多想睇..

跟住個租碟鋪老闆娘..又講套戲講d唔講d wor..

車...-->想我租返去睇姐...

咁我同tanya就租左返去睇啦..

咁..我又勁驚..我老豆返..

但又勁熱..開左冷氣!!

至衰都係我呀哥..冇啦啦返黎嚇鬼死我..

搞到又要重新睇過..仲有講埋d..好尷尬既野俾tanya聽..

- -"""""仲之就lor左啦...

咁睇睇下..都唔多恐怖..得一個位驚d lor..

跟住blu同fi都黎埋..呵呵..

high得我地..!!

我係咁踢呀fi個pet lor..哈哈

冇啦啦4隻顛婆係度跳舞!!

blu識玩勁舞lu...又多個志同道合之士!!

下次搵埋佢先!!

咁大家好似都有d唔捨得..嗚嗚..

自己一個....

呀爸返黎..低能的..

鬧我冇做野wor..係架啦..

我冇做野wor..成日係度嘈,,,

煩,,,!!我知係我衰..

但唔知點解...我覺得果刻..我好憎佢..

算啦..!!

刊登時間︰2007-05-27 12:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 25 日  星期五   晴天

主題...?諗唔到..

今日有過d咩呢..???

哈哈....中文堂...

簡直不得不提!!!!

咁ms 周就因為我地要作文..-->求學不是求分數之我見

咁全班分兩組啦..

第一組:求學不是永分數

第二組:永學應該永分數

咁我係第二組....

成員包括:我,tanya,華聞..仲有..食得既格仔....餅..

我地真係勁...咁我隔離係華聞啦..我後面係格仔..

咁我諗都應該幻想到..我地點坐瓜..??

咁我地係傾到交叉咁lor..我同tanya傾..

佢同格仔傾lor....勁辛苦..

冇既..佢咪係咁俾我打lor..呵呵..

佢講d野..真係有建設性得佢...

係咁講...李嘉成同百佳....

係咪完全諗唔到..有咩關連呢..??

請不必驚奇!!

佢就講啦...

咁一個成績考第一啦..咁另一個就考最尾啦...

咁成縯好果個..就去左大公司度做..

咁另一個就去左百佳做收銀員...(我唔明點解要百佳)

咁大公司果個..就因為做得太悶..唔做(亂來的)

又冇啦啦講李嘉成..去百佳買餸..(- -:)

咁就好欣賞個收銀...話咩好好禮貌wor..請左佢

去李嘉成間公司度..做總經理!!

就係果十幾分鐘..佢係咁圍住李嘉成同百佳..

係咁講..講..講....

結果..俾我...

係咁打..打..打....

中史堂..佢已經俾我大大的打了一記!!!

你知道佢講咩嗎..??

咁老師對作業..係咁講"流民"--->明末!

重覆5次以上..講一次..我俾人望一次..= =

咁佢就懶好心咁同我講(個樣好真誠)

你轉名吧啦..

轉咩名丫..??(我又好純真咁答佢)

劉(流)鼻涕!!!(正一死人頭)

邊有人咁冇聊架..????

咁lunch之後..佢話要攞獎wor..

姐..佢唔係度啦..

我唔知點解,,,突然覺得好冇聊..

冇左個人煩....冇左個人俾我打..

好似好怪...

係啦..講番星期4先...

咁我又同tanya..去網吧啦..

咁玩玩下勁舞...你地都知..

我個ac係男仔...仲要係英俊蕭灑度你唔信果隻啦....

咁好似有個女仍..受溝..呵呵...

tanya..仲衰度..幫我問我個女仔..幾多歲啦..

臨走仲要..問多句...電話number..

好彩個女仔冇俾我咋..哈哈..

但我諗佢應該唔會咁冇聊瓜..

學埋達叔...達叔..就男仔扮女仔..

我就女仔扮男仔.......................

如果全世界都好似我地咁...

--->我都唔敢諗啦..

今日gigi傻左..

咁lunchtime...我見到佢啦..

咁就唔知點解..又想搞gag..

我就拖住佢..行去譚嘉楠度(佢媽媽)

我就嗌"伯母"

佢唔應我..

"伯有"!!(佢都唔應..)

8嬸....(仲係唔應)

8婆.....(哈哈)

--->搞gag中...

但估唔到..le個gag..我冇笑度...

gigi就笑度係度噴"檸檬荼"

仲好冇聊咁自己做中指手勢..做完自己笑番..

我冇佢咁冇聊..都係抄埋中文罰抄先..

佢低能的..

要人地抄咁多...第4次tast果個奇異的現代紙抄一次..

勁多lor.....!!!

唉..好多野做丫..

唔打啦...隻死f&i又唔call人...

><"

刊登時間︰2007-05-25 11:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 23 日  星期三   晴天

我真的容易被影響!

之前..tanya同我講..

真的嗎..??我自己唔多覺..哈哈

今日..個pth老師低能的...

逐個逐個出去考..

真係逐個逐個wor...

係一個考完...跟住叫下一個出去準備..

結果..一個hr...10個都未考到..==

我15號..得番下一堂...

我一定要放學考番..仆街來的!!

搵個校工都好過你..!!!!!!!!

我發覺...同左華聞坐之後..

我既忍耐性高左....

我之前以為wing係口水分泌最多果個..

但原來佢仲勁...成半粒hr..個口完全唔洗停..

亦冇意識要停!!!!

結果...我由上maths應該學圓周果d..

變左學..(納幫占士...太陽..馬刺...白籣特....乜鬼野西岸...)

呵呵..eng..dict好似叻左...

tanya..係得既..

佢教我背晒d野..真係有幫助..

至少唔洗死得咁傷傷先啦,,,

君君..都唔知遊咩魂..

返來lor!!!!!

vocab都ok架wor..一dict錯勁多...

我都未數晒mistakes...就俾ms so收左本簿..

加油呀..小巾巾!!!

i.s堂...張健安低能的..

專登整斷支鉛筆扮火箭升空...

佢又好好笑咁配埋音..又分開3part架wor(支筆)

中史堂..唔好意思..

我真係唔想訓..

冇啦啦食完野..依家先黎飯氣攻心..

唔小心係佢講緊..李自成果陣..

訓鬼左..><""

最慘慘係被華聞見到我流口水丫..嗚嗚...

放學...死左...

好q多人一齊劍撃丫..!!!

呵呵..好彩我走得過..

唔洗同閔曉宜打...

梁煦瑩就可憐了...沒有面..

被人直接得分..成4劍!!!!

我同wing打..呵呵..

腐腐碌碌咁win左..7比6丫...

仲俾我篤到佢下面一下..(唔係有心的)[佢都有篤番我跟住]

哈哈..跟住我地勁冇聊咁玩..

跆拳道大戰中國武術..

呵呵...梗係我win啦..

最好笑係個超級剎亞人..

我話係揸波龍爪手...佢話係被人揸..

- -"

聽完tin tin講之後...

我第一個反應..覺得佢好似變左..

我唔知le個係佢本身就咁..

定係點..但係..我對佢好似有少少反感..

我開始明白..點解有時..見到catherine佢地..

冇左一個人既身影...

我冇諗果佢有咁既一面.

但唔知點解..得番我一個果陣..

我突然覺得佢好慘..

為左一個人..可以放棄友誼..

被人憎..就算有一個人憎你..

自己既感受,,都一定唔好...

可能..內情我唔係知好多啦..

我都唔應該咁8..

只希望...可以大家可以開心咁過埋le9日.....

刊登時間︰2007-05-23 08:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 5 月 22 日  星期二   晴天

對唔住..

我之前就部機有d野..

依家整好了...都有打..

但係..就成日冇啦啦打d字唔見晒..

火都黎埋..!!!!!!!!!

其實..今日都冇咩講...

我發覺..我好似覺得依家tanya係我個朋友..

哈哈..唔知呢..?????

可能我只係佢其中一個水泡...

學佢講...我都仲有幾面睇唔到...

唔係..係冇可能睇到.......!!!!!!

唔知點解...我覺得我好似同鴨多左野講...

搞到eng..係咁俾ms so睥..

慘!!!

果隻閔曉宜...係咁同人講..

我喊..又唔知點,,

我冇喊丫....只係..果陣諗緊d野...咋....

我仍然覺得佢係有佢玩人..

冇人玩佢...佢超唔玩得...!!

聽日劍擊..又要對佢...

我極唔想輸俾佢..但係..

算啦..個個都話佢叻過我..

我應....

但係樣樣..你地都可以話佢好過我..點叻,,點叻,,

我從來冇覺得我跑步有輸過俾佢...

上年..今年亦如是.....佢只係擲雷球好過我..

我唔信...點解...個個都話到佢咁叻,,,

我跑..我好記得..小學果陣..

我冇見過佢...佢..??可能佢真係出現過..

但我唔信佢..係我&佢最高峰時期..我會輸俾佢..

至少我代表青衣出去比賽..

冇見過佢先啦,,,,,

我好唔甘心....................

今日佢好令令令女丫....

dance club..^^

可惜..都唔笑的..唔知係咪緊張呢..??

好似黑面神咁..

塊面焦晒...!!!

跳得好令令..

唔知點解..我聽到blu..係咁講佢跳得好..

我插唔到嘴..我覺得佢會....

同埋...維持le個現象好了...

滿足了..只望唔好再跌...

我諗都冇得跌啦....因為...

已經到底了.................

刊登時間︰2007-05-22 10:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]