|
2007 年 3 月 14 日 星期三  |
|
我是一個3min熱度的人..
| 幾日前..(係前日咋..)
我咪話唔打既..唔想打既原因..
請轉看上一篇日記...
我真係好3min lor..做過既決定..
可以好快改變..明明果陣..好堅決
但..點解...點解..我會冇能力撐到最後..??
今日..blu blu生日牙..!!!!!!
可惜我冇買到gift..我都唔知買咩好..??
至憎諗le d..買左又驚唔啱..
雖然我都知佢like同想要飛輪海..
但但個個都一樣..好冇瘾wor,,
我終於一嚐fi親手做既豬菇瀝了..!!
甜到入心...不錯..不錯..!!
琴日先好笑..上i.s堂果陣..
低b生講左d野...詳情唔講..
總之就係d令我塊面紅晒..
d男仔笑到顛架啦...成班都低能的..
咁我咪鬧佢地lor..
"低能冲" "低b生"
咁我前面條金魚..又冇啦啦拎佢個魚頭黎..
問: "咁我係咩呀..??"
我好自然..就諗到......
佢地就追問..咩呀..??
我說:怪獸公司入面果隻綠色野...
一隻眼的....(當時的我已講唔出了)
陳健生又彈左句"大眼的dog"
這是隻野既名...原來我都係低能的..
今日上chin..2堂牙..
足足2堂也....悶至睡了...(差d)
冇啦啦條魚又走黎搭線..
話問我一條爛gag...
當張健安蝦劉寶形
猜一賭博工具.........
係咪估唔到呢..??????
好啦.開估..."魚蝦蟹"
難為我爛gag到o了嘴..
佢自己係度笑..= ="
又冇啦啦講咩行山..
唉...我對你唔住,,搞到你做本簿x2..
><"""跟住ms chow又冇啦啦check校服
我同張健安勁驚lor..我又好似過眼眉..
佢就直情jal頭啦...
但係好好彩..我同佢都冇事..^^
lunch..我食個飯冇啦啦跌左隻快子...搞到我唔知點好..= =
佢地就好好笑lor...真係"想當年"
佢地一係就係保良局, 一係就仁立..
冇啦啦又話咩..天線得得b,,bb保你大..
我完全搭唔到嘴..唉''''
最後同catherine傾d..ok心事既心事..
佢好衰lor..咁我地傾到番學校啦..
冇啦啦見到條蟲wor..吓死..
咁我同佢都唔想返入班房住..傾多陣..
咁又係個走廊度傾啦...係咁兜圈
兜兜下..見到地下有個金紗..
佢初頭講到好感性..我都聽緊架bor..
我話..e..地下有金紗wor..
佢就話.."係lor..我都覺佢成日唔開心..
係bor..金紗好好味呀..!!!"
個樣仲要係勁興奮果隻...
我真係忍唔住笑lor.........
我仲好記得先幾日...佢又係咁..
我講緊d好感人既野..佢一見到個袋(cartoon)
我:"我果陣就係咁樣.........."
catherine:"哇..個袋真係好令呀..
可惜啦..我果陣問郭智育,,佢話俾工人用架wor..
唉也...好激氣呀..!!!"
佢係完全feel唔到我既存在lor..
><""悲..............
放學..我同wing去劍擊..
high爆...係咁篤...唔知點解我用唔到力lor..
好快手軟..我覺得自己愈玩愈屎..==
呀sir仲話搵埋d新人同我地一齊打番場lor..
呀wing仲話..我要同catherine打..
我咪話..小心篤親人呀..
佢話..我要篤平佢...=口=
玩玩下..原來我真係好大力,,
篤到師姐流血,,,有d心痛..
唔係果d痛..因為我覺我我同佢好fd..
而且佢好幫我..就是這樣而已
到更衣室..wing話我巨乳lor...
o晒..我果d叫巨..咁梁小姐果d叫咩..??
le個時候..佢件襯衣..姐唔住件bra,,,,
隻bra個紋仲要係點點wor..
我又講爛gag了..
哇..梁小姐..你生野呀..
生到波都有既..??一點點bor..
[[如以上內容有不雅成份,,
乃屬正常..你可以選擇一.睇落去or二.當冇識過我]]
佢冇啦啦火得制..搵腳踢我..xxlor..
xx既意思是...女生用作傳宗接代的地方(kai子)
痛到我..眼淚水都出埋...
咪搞番佢lor..(一向作風)
佢又不敵於我..嗌救命(錦錦係更衣室入便)
冇人理佢lor..冇啦啦有人入黎..
ms so!!!!!!!!!!!!
我有淨係著左襯衣..未著裙..
咪即刻著lor..裙又有..鏡啦,錶啦,紙巾啦,糖啦..
著緊果陣..冇啦啦跌左隻錶.,,
但係ms so仲鬧緊我lor..
"你地知唔知你地好大聲架..
............................等等等等.."
跟住我塊面又紅左..快快著3..
點知..又跌..今次跌糖同鏡..
唉'''nor爆..!!!!!!!!!!!!!!!!
ms so笑lor...好得意..
雖然佢稱唔上令,,,
但係..都ok架..!!都唔冇果d成份..
出於一種欣賞而已.......
我仲諗緊"許人"講果個..
佢話睇1月至依家..
都唔係好多姐...
一個月當30日..70幾篇lor...
但係..真係睇得出我地點解會咁..??
呵'''算啦..我都話放底左...
雖然我係3min..但係,,,3min得黎..
都可以...控制到ga...!
放學我雖然講左句..
"有d野..你好想搵到佢..
但係你最需要佢既時候..
無論你點搵,,,點樣去努力..
無..就係無..
好啦..你死心啦..一心諗住..
都無架啦,,,唔鬼搵啦..
就放底件事,,浪費晒d時間..
但偏偏無意中..又會俾你搵番佢..
但係可惜的是..已經無時間了..
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
因為..已經落堂啦..我依家先黎搵番本簿..
搵番本中文簿!!!!!!個個都做晒..
我一題都未做lor...!!!!!!!!!!!!!!!!"
| | 刊登時間︰2007-03-14 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 12 日 星期一  |
|
我開始厭倦了,,,
| 好渾噩咁過左一日..
尢其聽到ms lueng講果句..
平均分多10分就會去到唔知幾多名..
我都想..可惜..想同實踐係兩回事..
放學..諗住同peggy搵catherine..
佢又冇啦啦走左..我唔想冇人陪..
好驚..自己一個..咪等佢地玩完劍擊齊齊走lor..
等等下..原來入便d新人..個個都好扮野,,
唉""唔講啦..同catherine,閔小宜佢地一齊..
至少都笑得出..
原來a班同e班都係差唔多..
我當然唔係指成績...
pheobe+蔡欄+umi=blu+wing
catherine+閔小宜=我
小圈子得很..十分討厭..!!
等左佢地好耐..佢地黎搵我..
catherine叫我同佢地走..
唔好等佢..我個心係好想跟佢地走..
但係,,我估到d野..我好驚..最後都跟左..
我知我感情冇blu同wing咁深,,,
如果俾我返f.1..我係咪應該簡過其他fds黎識呢..??
有時.等catherine佢..仲好啦..
至少..我d爛gag係佢地眼中..
都仲笑得出,,,(可能扮出黎呃我,,咁都夠架啦)
同blu佢地一齊..我完全唔覺得我既存在有價值..
同wing一齊走..我一路諗topic..
佢係咪淨係同其他人先有心情一齊傾..
有一段路,,,我地2個都冇出過聲..
因為我記得佢講過一句
"其實可以唔出聲架.."
而le一句..係之前佢有一段時間冇同我傾偈
之前一齊行返hm..佢對我講既..
等lift果陣..諗左好多..
好想死..但係冇勇氣..
除了討厭,還是討厭
如果我自殺..去到地獄(其實天堂同地獄係咪人地作出黎.)
咪要上刀山...拉舌頭等等既..??
仲之就要好慘果d啦..咁我去到果度..
會唔會忍唔住..再自殺呢..??
我當唔死得..有不死身...
點都要頂到幾千億年..
咁我可唔可以好似現實咁..
有得偷懶..唔做野..落少幾個油鍋
再唔係..咪同呀牛大哥做番個fd咁lor..
唔知得唔得呢...??
係咪好冇聊呢..??我都覺,,
番到hm..乜都冇帶番黎..
都唔知做乜hw..- -"
pth冇.chin bk冇..
唉''今日catherine問我..
你媽咪成日鬧你架..??
我可唔可以話唔係..
我返到hm..除襪..見到我一雙本來穿左既襪
既一個個隆...有人幫我填番..
有d感動..(我好少野都可以諗一大餐)
係le度..我日日打..唔同既feel...
如果我係度打果d野..你我都明白我多d,,,
這當然係一個好事..
但係如果你睇完..只會覺得我假..
扮野..覺得我好討厭,憎我..
咁我寧願唔打...!!!!!! | | 刊登時間︰2007-03-12 05:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 11 日 星期日  |
|
冇野好講,,,
| 我發覺我呀媽可以是但搵d野去鬧你..
但係佢唔係鬧你果一樣野,,,
隔硬去借d意黎鬧lor...
唔明...??
琴晚..識我d人都我通常自己煮野食..
咁我呀媽返黎果陣我睇緊tv..
冇啦啦叫我"劉詠雯"(通常佢地唔會咁叫我)
入到廚房..佢就鬧..你睇下個鍋..咁就叫洗乾淨,,??
我咪話你洗完,,我洗番啦..(佢用緊廚房)
跟住我諗住走..佢又冇啦啦話咩..
以前你唔會咁夜返架..
以前就趕都唔走..
依家就一日出街出到黑..
都唔知識埋d咩fds..
哇,,咩事丫..我差d鬧番佢lor..(都係唔敢)
以前d出街..知道係咩嗎..??
只係..陪佢去飲茶..
我出街買野自己食..果d lor..
我又唔想專登去換3做le d冇聊野..
依家周末想出街又唔得..
你鬧還鬧..關我dfds,,咩事姐..?
洗唔洗鬧埋佢地..??
如果我讀荔天果d..仲死啦..!!
鬧我..??我果陣,,又係喊左出黎..
係唔知點解冇乜心情打篇野,,
我喊..我都唔知點解..
只係覺得佢好冇理取鬧..
話我細細個講d祕密佢聽..
依家就成日收收埋埋..
大佬..佢之前點對我..??
同佢講左..又話冇聊,又話唔好講廢話
咁咪唔講lor..費事自己冇癮啦..
佢又n年都唔係hm一次..(誇左)
依家同你講..唔通話..
我好驚自己係tb呀..???
諗諗下..琴日自己又唔係好開心..
咪忍唔住喊左出黎lor..
今日..諗住同劉寶,tanya,我一齊傾l.s
點知..佢地一係就去左街..
一係就呀媽唔俾..
得我同君君..傾咩..??
我同佢..係hm..嘗試搵料..
佢又冇心做..我又唔想做..
結果..我地冇啦啦玩勁舞...
我好廢..5lv都輸..
唉```
由10點半玩到3點先走...
我都話我hea既能力好高架啦..
你叫我自己一個係hm..
le d野..濕碎啦...
今晚..呀o冇啦啦打黎..
佢問我l.s點wor..
我咪話講反式脂肪lor..
佢就問..乜唔係講葵涌xxxxxx.咩.??
原來tanyaor全組冇人同佢講過..
我咪話..唔好嬲啦..
佢就話..我唔係嬲..係生氣
=口=我真係唔知講咩lor..
星期2要交既野..個個都成盤散沙咁..
佢就開始鬧我le個掛名組長
原來電腦堂..我地傾野..佢行開一邊自行搵料..
雖然佢搵果d..都有用..但係..
我地轉左topic既野..佢完全唔知..
唉""佢就鬧..
你地都唔當我係一組..我真係會唔做野架..
咁都冇計架..唔好咁樣啦..><"
結果我搵佢地傾...
冇個係度..- -"
咩事..??算啦..今日都係唔講啦..
又要面對..聽日既野..我放底左啦..!!
哈哈哈..但係又拎起左另一樣野丫..><"""
算啦...都仲係家屬謝禮算啦.. | | 刊登時間︰2007-03-11 08:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 11 日 星期日  |
|
stephy-你好嗎?
| 活著便快樂麼
某某暗戀我 應該笑麼
事實上我亦想過 接受更加好過
不錯 尚有幾個話很愛慕我
便有需要扮出雀躍麼
潛在的陰影未過
永遠孤單也不怕 是否使你驚訝
你到底有什麼好 逼得我念掛
路過的 幾多位都不算差
全城朋友妒忌著我嗎 突然陌生化
我為何留下眼淚 懂嗎
妒忌著我什麼
說會愛寵我 亂講也可
沒動力去認知我 卻話最喜歡我
戀愛 為了使晚上可抱著過
為刺激與示威見太多
我愛的 偏偏避我
永遠孤單也不怕 是否使你驚訝
你到底有什麼好 逼得我念掛
路過的 幾多位都不算差
全城朋友妒忌著我嗎 突然陌生化
我為何留下眼淚 清楚嗎
你已經娶了她嗎 掉得走記憶嗎
但我始終放不低 偏執有罪嗎
受了傷 傷口死不肯結疤
仍然迷信 終於等到她 遭你的欺詐
我仍然能被妒忌 真的嗎 | | 刊登時間︰2007-03-11 12:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 10 日 星期六  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ]
|
| | 刊登時間︰2007-03-10 09:26 PM |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 44 | »
|