今日勁冇聊..又唔知做咩好..
結果..開e-class(我冇野做先會check)
e...我地係6運d相出左啦wor...
= =""我一張都冇..算啦..
我果d唔睇好過睇..
次次跑緊步..影果d唔方令得去邊..^^
咁我咪試下搵umi呀..catherine呀..
佢地d相lor...點知...
又俾我搵番我d相..- -""真係同我諗既一樣..
7情上面//簡直就驚天下泣鬼神...同埋嚇死人..
我發覺..d老師相多過d學生好多..><""
同埋..load得好慢呀..
琴晚..我好似做左umi呀媽..><"""""""
係咁娥住佢..佢又好冇奈咁"5..5...5..5.."
^^...希望umi今日比賽順利..
當然最好拎埋獎..冇都唔好唔開心就最好啦..
講左咁耐,,,就俾大家睇下我搵左成粒鐘先搵到既靈異照片數幅啦..
(好對唔住..我真係搵唔到UMI佢地D相..你地睇下有冇啦,,><"")

係咪好壯觀呢..??..
我好似係度傾緊偈..^^

BEN SIR好野..WISDOM實砌底FAITH架..呵""

哇哇哇....好man呀..
冇計啦...因為佢就係man man ma~= =""
真係唔好睇咁耐..今晚訓唔著..

請大家留意..係咪個個口都係張大左既呢.>??
冇錯啦..le個就係琴晚我所講既..
一齊嗌果幅啦...我始終唔敢放大..
如果你想睇...就去e-class..
果度有得睇放大左幅圖..但係...
希望你睇完..我第2日仲見到你啦...

我地既前任女社長..都真係幾英明神武架...

wisdom member+油..
(雖然我唔識佢..但係d相真係少得可憐..so..)

見到一個十分唔專心行既人嗎.??
冇錯,,就係我圈住果個...
你睇下佢丫..幾得戚..超..
好叻咩..獎姐..我屋企大把啦..
仲係度周圍望wor..插盲你隻眼..呵""

wisdom好野...我地今次係6運拎第2呀..
我地有拎獎架..c唔c到呀...
我圈住左架...睇真dd啦...
係得一個..但係我相信never give up..
我地一定可以重登皇者之位..

你睇下佢地幾鬼黑人僧..
你地小心..地下d獎..我地遲早拎晒..
><""" |