2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-01-31 07:06 PM



2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-01-30 06:36 PM



2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天

[ 此日誌受密碼保護 ]


請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-01-29 06:12 PM



2007 年 1 月 28 日  星期日   晴天

深思,,

[轉貼] 每個挫折都有它的意義

記得曾看過一篇文章,作者提到:他剛從軍中退伍時,只有高中 學歷,無一技之長,只好到一家印刷廠,擔任「送貨員」。一天,這年輕人將一整車四、五十梱的書,送到某大學的七樓辦公室; 當他先把兩三捆的書扛到電梯口等候時,一位五十多歲的警衛走過來,說:「這電梯是給教授、老師搭乘的,其他人一律都不准搭,你必須走樓梯!」

年輕人向警衛解釋:「我不是學生,我是要送一整車的書到七樓辦公室,這是你們學校訂的書啊!」可是警衛一臉無情的說:「不行就是不行,你不是教授,不是老師,不准搭電梯!」

兩人在電梯口吵半天,但警衛依然不予放行,年輕人心想,這一車的書,要搬完,至少要來回走七層樓梯二十多趟,會累死人的!後來,年輕人無法忍受這「無理的刁難」,心一橫,把四、五十梱書搬放在大廳角落,不顧一切的走人。

後來,年輕人向印刷廠老闆解釋事情原委,獲得諒解,但也向老闆辭職,並且立刻到書局買整套高中教材和參考書,含淚發誓,我一定要奮發圖強,考上大學,我絕不再讓別人「瞧不起」。

這年輕人在聯考前半年,天天閉門苦讀十四個小時,因為他知道,他的時間不多了,他已無退路可走,每當他偷懶、懈怠時,腦中就想起「警衛不准他搭電梯」被羞辱、歧視的一幕,也就打起精神、加倍努力用功。

後來,這年輕人終於考上某大學。如今,二十多年過去了,他也變成一家開業診所的中年醫生,然而,他靜心一想,當時,要不是「警衛無理刁難和歧視」,他怎能從屈辱中擦乾眼淚、勇敢站起來?而那位被他痛恨的警衛,不也是他一生中的恩人嗎?

這故事讓我想起,念高中時,班上有位調皮的男生,成績普通,並不傑出。一天,物理老師發下一艱深的試題,要同學當家庭作業,隔天上課時,每個同學幾乎都答不出來,可是,卻只有那調皮的陳同學解出來了!

「陳某某,你老實說,這作業是不是你哥哥幫你做的? 我知道你哥哥的物理很厲害,去年我教過他。」 老師問。

「是我自己做的啊!老師,你怎麼可以誣賴我?」

「少來,你少騙我啦!不是自己寫的,幹嘛那麼不要臉,硬是說是自己寫的?」 物理老師站在台上嘲諷的說:「哎呀!你少丟臉了啦!你的程度我很瞭解,你不用騙我啦!」

當時,我轉過頭,看到小陳低著頭,抿著嘴,眼光閃著淚水,他沒有再回嘴,只是一直低著頭,假裝看著書,而他的眼淚,也一顆顆的滴在課本上。

聯考放榜後,爭氣的他,考上台大物理系,畢業,當兵退伍後,他更留學美國,現在,已拿到「物理學博士」的學位回國。而我,永遠忘不了在高中時他對我說的一句話:「那一題,明明是我自己做對的,他(物理老師)幹嘛不相信我,還當眾嘲笑我、瞧不起我?以後,我的物理,一定要比他更厲害!」

人只有在遭遇挫折,被他人百般刁難、岐視、嘲諷時,才能「打醒自己」,讓自己驚醒過來!這豈不是一生中最珍貴的禮物?

生命中的每個挫折、每個傷痛、每個打擊,都有它的意義。
 
 
 
刊登時間︰2007-01-28 02:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 1 月 28 日  星期日   晴天

睇相相

今日勁冇聊..又唔知做咩好..

結果..開e-class(我冇野做先會check)

e...我地係6運d相出左啦wor...

= =""我一張都冇..算啦..

我果d唔睇好過睇..

次次跑緊步..影果d唔方令得去邊..^^

咁我咪試下搵umi呀..catherine呀..

佢地d相lor...點知...

又俾我搵番我d相..- -""真係同我諗既一樣..

7情上面//簡直就驚天下泣鬼神...同埋嚇死人..

我發覺..d老師相多過d學生好多..><""

同埋..load得好慢呀..

琴晚..我好似做左umi呀媽..><"""""""

係咁娥住佢..佢又好冇奈咁"5..5...5..5.."

^^...希望umi今日比賽順利..

當然最好拎埋獎..冇都唔好唔開心就最好啦..

 

講左咁耐,,,就俾大家睇下我搵左成粒鐘先搵到既靈異照片數幅啦..

(好對唔住..我真係搵唔到UMI佢地D相..你地睇下有冇啦,,><"")

係咪好壯觀呢..??..

我好似係度傾緊偈..^^

BEN SIR好野..WISDOM實砌底FAITH架..呵""

哇哇哇....好man呀..

冇計啦...因為佢就係man man  ma~= =""

真係唔好睇咁耐..今晚訓唔著..

請大家留意..係咪個個口都係張大左既呢.>??

冇錯啦..le個就係琴晚我所講既..

一齊嗌果幅啦...我始終唔敢放大..

如果你想睇...就去e-class..

果度有得睇放大左幅圖..但係...

希望你睇完..我第2日仲見到你啦...

我地既前任女社長..都真係幾英明神武架...

wisdom  member+油..

(雖然我唔識佢..但係d相真係少得可憐..so..)

見到一個十分唔專心行既人嗎.??

冇錯,,就係我圈住果個...

你睇下佢丫..幾得戚..超..

好叻咩..獎姐..我屋企大把啦..

仲係度周圍望wor..插盲你隻眼..呵""

wisdom好野...我地今次係6運拎第2呀..

我地有拎獎架..c唔c到呀...

我圈住左架...睇真dd啦...

係得一個..但係我相信never give up..

我地一定可以重登皇者之位..

你睇下佢地幾鬼黑人僧..

你地小心..地下d獎..我地遲早拎晒..

><"""

刊登時間︰2007-01-28 12:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]