|
2007 年 5 月 2 日 星期三  |
|
d男仔冇個好...
| 今日...晨早流流去喝茶..
約左tanya12點半去打機..
成日都打機..有d唔想打了..
可惜..我已經被"玩"這字矇騙了..
11點搭半...tanya冇啦啦打黎..
我聽到佢喊..唔知咩事...
但估到..係about果條友..係..又係佢..
唔知點解..我突然好擔心佢..
因為之前聽tanya講佢..總是覺得..
咁佢叫我即刻趕去..荃灣mtr...我又即刻趕去lor...
抱著一個想即刻搵到佢..唔想佢喊既心情..
唔係果d野..只係純粹朋友!!
係咁搵..我又唔係好熟茶樓點去mtr..
好想問人..冇人答我- -"
我好驚惶..又好擔心..唔知自己想點..
冇啦啦俾我見到果個路牌指住mtr係咩方向..
冇啦啦好多謝上面條友..(又講耶穌)
跑到果度,,由於啱啱食飽野..
個肚痛到..呀媽都唔認得..
係咁搵佢..又搵佢唔到,,,,
個個出口都行晒...都唔見佢..
打佢手提..又打唔通...
勁擔心佢lor...好驚佢唔知點..
因為好少聽佢話喊...
因為我一喊..佢就會話我冇鬼用...
但..今次聽到佢喊..覺得應該ok大件事..
點知....佢一黎...係完全冇事果隻lor...
仲好好心情咁去買戒指tim...
佢講完俾我聽之後..我又覺得d男仔好冇聊..
幾多歲呀..??刺激..??
學tanya話頭..刺你老母咩..??
打機..好似打快左..
但跟住果個hr..係完全冇心情咁去玩...
hea晒...跟住陪佢去葵芳換褲...
又搭mtr...傾傾下...傾到d賤男...
火都黎埋..你唔like我咪唔like我lor..
洗唔洗周圍同人講..??
我係唔知醜...我sd sms俾你..
係我唔要面...咁得啦..??
你下下都同人講...你想我點..??
冇啦啦一個完全唔知le件事既人同我講..
唔怪得知佢唔鐘意你啦..
你想我點..??好..我就以後都冇可能同你有fd做..!!
好啦..一個係咁..2個都係咁..
冇啦啦講咩我係tb姐..??
我自己都唔知係咪..
我鐘意攪人..我掛住人...
冇錯..果個人係女仔..
有罪架..??call999拉我lor...
我好憎人咁叫..,可能我真係..
但你有冇諗過..我鐘意緊你..??
o..係咪一個tb..就唔配,唔可以鐘意番男仔..??
好..你當我係雙性...但我想講..
我對男仔le種生物已經冇晒信心..
討厭...!!
| | 刊登時間︰2007-05-02 07:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 1 日 星期二  |
|
下..唔係瓜!
| 哈哈..我又遲到wor..!- -:
其實係有理由既...我唔記得較鬧鐘..
理由唔夠..??仲有得解既....
我9點幾醒過黎架..但..由於太攰..so..
我知我衰...但..我醒既過程..都幾特別..
俾幾十個電話嘈到醒左...
一聽醒晒...我印象中冇記錯..
好似又係一名自大狂!!!!!!!!!
佢係咁鬧我..你冇較鬧鐘架..??(blu)
b le叭啦...鬧左陣...佢就開始講..
我知都你係俾我d電話嘈醒架啦..
你諗下...邊個會咁有恆心咁樣係咁打俾你丫..!!
(另一邊電話既我...好冇奈咁俾佢鬧.!!!)
跟住鬧左幾分鐘....佢把口終於攰到停了...^^
咁趕到去..又搵唔到佢地wor...
媽咪!!我以後都唔遲到啦..><"
搵到佢地....跟住上去剪..呀wing都黎埋...
今次呀Terry幫我剪...哈哈,,,
個mk look哥哥幫我洗頭丫..
哈哈..佢好細心丫............
哈哈..佢係咁問我..夠唔夠力...d水夠唔夠熱,,
哈哈..佢好令仔丫..!!!!!!
其實..同普通洗頭仔冇分別,,只係我有少少......
冇計啦...自從我個心碎左之後..
都未得閒重組...咪唯有周圍派街坊lor..
哇..今日tanya..好暴露丫....
幾乎成個背脊睇到晒..呵呵!!
剪剪下..突覺..terry剪得好過kan..
唔知點解..雖然個結果...我自己有d唔順眼,,,
仲有點...下...唔係下化既感覺...
我相信..我同blu個頭又再一次牽起各位既評論..
blu好慘..之前個頭好睇d..i think..
之前果個係女性化短髮
依家果個係男性化短髮
可能係我睇唔慣姐...冇d咁既事既...
跟住佢地好似死蟹分身咁...
係咁話..."係lor..都唔知邊個遲到lor"
"遲成粒鐘wor....."
= =提左都唔係好多姐..
只不過..1個變2個......
跟住又諗住打機..點知..到新都會果度..
迫到你呀媽都唔認得..
又冇卡位...諗住去荃灣打..
點知..呀blu同wing又話..唔去住...
買耳環wor.........................
仲令我明白何謂"得閒飲茶"tim..
去到打...諗住霸四個位..點知....
冇啦啦有1醜1令仔既樣衰男黎...
明知係卡位架啦...係咁放火...(食煙)
搞到我打左1粒鐘..已經好想走...但咪蝕左俾佢!!
tanya係咁同我講暗語...
"佢地又放火啦."
我玩緊勁舞果陣...玩到..玩唔到..
都唔知禁唔禁個nose好..
tanya..勁串嘴lor....
一隻手禁nose,一隻手玩..
仲要嬴埋我..........
我又係咁聞果d死人煙味,,,,
咁話"幫我call消防車丫..有人放火丫"
玩到唔想玩..今次係最冇引既一次...
後面tanya攬住我隻腳...訓..^^
其實佢好慘...hope RR快D返啦.
見到佢個樣..好殘..
冇啦啦返咩美國??扔低左佢..
係佢話唔想見到你姐...
但你26歲人..唔係連鬥氣講既野都分唔出丫..??
佢寫e-mail俾你...
唔知點解個system冇啦啦del佢sd俾你d野..
你見唔到佢個樣幾down!!!
佢又唔知你電話...係咁等你電話...
等咁耐..只不過係等一個2分鐘都冇既電話..
你返番黎啦..正一死人頭...
扔左件爛攤子要我執,,,正死RR!!!! | | 刊登時間︰2007-05-01 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 30 日 星期一  |
|
好似......
| 今日tanya返黎啦...
唔知點解..我既人格令你地諗到咁咩..??
我琴日睇左腸粉個link..
睇埋一d我其實唔應該睇既野..
但唔知點解...我睇完覺得個女既..好型
um..好啦..我就咁講..我諗..你地應該唔知我講乜
但聲明...以下內容可能令你反感
我第一次睇..都覺得..有點兒...那個
http://www.youtube.com/watch?v=goehs8JFHT8&NR=1<---
其實我講果個型..並唔係..片頭果個女仔
係後面較為主動果個女仔..
我最覺得型果個動作係...
較主動果個女仔..對片頭果個女仔示意唔好出聲..
跟住搵隻手掩住佢對眼...
然後先那個.....
但今日同catherine講...佢第一句同我講..
你唔係想鍚umi下化
= =""我唔敢..都唔會做..
我覺得女同女咁做好核突...
哈哈....勁矛盾!!!
成日都冇乜心機上堂...
因為個心已經去左打機..
我,tanya,死蟹,鴨,kim,腸粉
6個去打機...冒汗::
都未試過咁大班人去網吧打...
好彩我地快手快腳...
如果唔係..都唔知邊度死個位黎..
個條正腸粉...冇改錯名..
去之前..係咁話自己幾耐冇玩..
好屎...又唔知點..話唔好咁快..
果頭就係咁P....搞到我第3...!!
最好笑..係..我地打打下..
冇啦啦蘇穎時同佢成日一齊果個fd..同黎埋..
-口-...呵呵..冇位了...
我發覺..冇聲..係一個好大既問題...
我玩唔到...個喇叭又用唔到...
正一小喇叭!!!!!!
跟住掉左位...同劉竇掉..
佢又ok..我又ok..哈哈
初頭坐腸粉隔離...佢好9呀!!!!
玩情侶啦...佢同tanya一team..
我同死蟹一team....
佢自己發夢禁唔到..兼俾人鬧..
佢拉開我隻手lor....!!!!
咁我點禁....好啦...
le招冇用啦..佢又黑人僧wor..
係咁幫我禁反...明知人地反淨係玩到6lv咋ma...
討厭!!!!!!!!!!
初頭打佢...佢話我膊佢朦..
我呆晒..佢又話咩..
我知你係lesbian...
邊個同佢講架...搞錯呀..
個個都知...個個都咁睇我...
雖然我係..但我雙性架..
我對你又可叫有少少feel...
hurt了少少...痛了少少,,,
好彩我之前參加左
hurt痛訓練班...hurt,痛,,????
關我事咩..??我一早feel唔到啦
(以上似唔似賣廣告??有d似m巾廣告)
我聽日剪頭髮..!!!又轉look唷!! | | 刊登時間︰2007-04-30 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 29 日 星期日  |
|
沒事發生!
| 今日好似冇咩好講...
但..上帝整得出黎,,
多多少少都有d既..等我諗諗先..
我今日出左街丫.....
拎個波俾人算唔算呀..??
琴日睇完波..佢地一個裝左成5個波既袋俾我..
冇啦啦晨早流流...吳婉南(唔知有冇寫錯)打俾我..
心諗....點解你有我tel既..!!!!!!!
其實都唔叫晨早流流..
當時1點幾.......只係我啱啱先醒..^^
佢叫我落街攞個波俾佢wor..
我咪同佢講..你身上便咪有2個lor...
唔洗在拎多個啦..!!
係咪煩住晒...要我落街...難lor...
又要我換3..落到樓下又上番黎..
咁傻仔!!
跟住佢仲好笑..同我講..如果我唔拎俾佢..
佢就死!!哈哈..我不嬲都唔理le d咁既野..
你死咪死關我鬼事..你係我邊個...
wing就話姐..(唔係蕭穎彤)
你個死款....見係佢..唔知點解..
我好好人咁..真係應承拎個波俾佢...
但收線之後勁後悔...佢cut我線wor...
今鋪真係搭錯線.............
唔知點解...勁舞勁lag...
今次玩緊"勁lag團"第一次裝..6分鐘
第2次..1個鐘...都唔明d人點可以裝到17個鐘..
你點做到ga.????????(2e班號)
但係..2個都好lag..
初頭諗住load左1個鐘果個會好d..
點知...............................
但最好笑..都係自己玩都冇乜問題(指唔lag)
但你要明白..自己玩..係冇經驗值
so....我咪join人去玩lor...
點知...lag到郁唔到....
又要用番我初初玩勁舞果句...
"又玩勁企團了"
唔講爛gag了...係hm...係咁hea,,,
乜工課都冇做過..又冇出街..
都唔知自己點過..呀..係啦..
自己一個玩勁舞..!!!(p.s係自己一個)
好想約人出街...
好冇聊...自己一個係hm..
睇人地d xanga...
琴日先知..原來入去加左password果d...check到的
= =::咁我之前仲日日睇..
失敗了..........................................
又睇少左一個..- -"
睇左死蟹..估唔到佢今日咁開心..
睇埋十分愛...好想睇丫...
but..又想睇spriderman3...
好!!!我決定了..我要求呀盤請我去睇!!!!!!!
果隻李綺雯...係咁同我晒..
話咩見到佢愛人..同佢既愛人有眼神接觸
估都估到啦..佢愛人有幾難估....
又係果隻"歪田"lor....
哇...就咁係msn傾...都估到佢個猴禽樣..
田嫂wor....咪係咁俾我串lor..哈哈
係啦..我終於搵到隻歌叫咩名啦......
but唔講你知..係咪好好聽呢..
咪就係le首lor............哈哈
話就話冇野講.....就有成62行...- -"" | | 刊登時間︰2007-04-30 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 28 日 星期六  |
|
怪怪的
| 今日遲左起身..miss左佢地換3既好時刻..
但換到的..就係佢地賽前的大合照...
好溫暖..好感人..
比賽..開頭好順利,,嬴左一局
可惜...下一局好似倒水咁..
俾人追番..打決勝局...
大家都追到好緊..13比13...
唔知點解..我出晒手汗..
我好擔心其中一方會輸
當然..我係想全完羸...
但係努力..個個都有付出過
因為果幾分而輸...太不值了'
14比13..我地14...唔想比人追到..
最後...我地嬴左..
而最尾果球點嬴..我已經唔記得左..
我淨係記得..我係佢地嬴左果刻嗌左出黎..
果刻..我投入了..一個不懂排球的人..投入了
死蟹喊左...我記得..佢攬住我..
仲講左句"我嬴左佢地啦"
唔知點解..果刻既惑覺怪怪的..
到左更衣室...佢,kim,何倩仲喊緊..
係一個角落喊..唔知點解..我初頭想安慰佢地..
但係..冇啦啦自己都喊埋一份..!
有冇搞錯.!!
我諗應該係le幾句搞到我喊的
"點解d大人唔理我地感受??
一個唔俾..就要我地放棄晒所有!!"
"4年啦..我玩左排球4年啦..媽咪,,我得左啦"
"我咁辛苦先由後備做到正選..點解wor..
點解我要放棄晒所有野wor"
我聽le一大堆野既時候...心酸了
見到不嬲成日傻下傻下果個樣變到咁..
我好痛...呀kim係最理性果個..
但...佢都喊到收唔到聲..
只因為....le一場..係c group黎講..
今年既最後一場比賽!!!!
跟住我with個小學同學返我hm..
其後死蟹同canan都黎埋..
傾埋個r.e project..諗住出荃灣打機..
canan係咁講唔得..其實唔知點解,,
我果刻有d討厭佢..我亦唔加password
其實..你唔想去咪唔好去lor..
搞到好似我地迫你去咁..
你話你冇錢..一句唔去咪ok lor..
其實...唔係你唔好..係我唔熟悉你姐..
我唔知你黑住塊面果陣..代表住d咩..??
我唔知你果d係搞緊gag..定係暗串緊我..
簡單一句..你好樣衰..
我指的唔係你個樣..
係指..你個樣黑起來果陣..好討厭..
點解你唔試下笑..
唔好同我講你唔識笑...
同一句說話..我聽過好多次..
試下啦...!
去到果度,,,我見到vivian自己上網...
我地好似玩到好high咁..
佢係咪就緊我..??
我係咪要人地黎就我..??
乜我唔可以為人地而做番d野咩..??
3點幾打到5點...
行南豐..食下行下...點左歌..
跟住繼續行,,等佢播番d歌
唔知點解..我次次點歌..
都基本上冇聽到...= =
今次亦如是...佢話播晒啦wor..
人地諗住氹下隻蟹開心架ma..
食緊雪糕..冇啦啦見到blu...
佢好衰..話我地係雪糕檔度搞屎棍..
我地有買野架...!!!!!!
又冇啦啦見到蚊同埋格仔..
跟住..佢地焗係要我去睇下我有幾重...
- -''浪費左6蚊...結果係唔準的..!!!
呀fi都黎埋...咁多人黎南豐既..??
好野..香港有得救啦..!!
諗住走..俾蟹仔捉左去陪佢搭車...
原來..我發覺..同蟹一齊果陣..好舒服..
我靠過佢...我攬過佢...
原來...冇乜人做過le d野架..^^
返到hm..勁攰..9點至7點幾..
忍唔住.訓左陣..
由就黎8點..訓到..10點,,
咁多人搵我..
sor...頭先訓左^^
再一次整左公仔面黎食...
呀爸..呀媽返..
一返黎..就鬧我..
冇褶3又成.....
成日話我掛住出街..
我認..但我唔明..
係hm做晒家務係咪叫乖..
係hm除左部腦..仲有乜野可以陪我..??
自從我出得街..我發覺..我開心左..
但你地就覺得我曳左..
為家做野..唔見呀哥做..
有野做..係咪大晒..
o..你地個個都有份工就可以唔洗做野..??
呀爸就成日搵呀媽黎大我...
話咩..佢就黎返黎架啦..
你快d搞惦佢呀..
做咩姐..你地想同我講咪講lor..
成日搵人黎大我..
我好記得...呀媽同我講過..
以後..所有家務唔洗我做...
only 讀好d書就得啦...
但佢依家又話得我冇做野..
好......有前途!!!!
你有老人痴呆..
但又唔會唔記得鬧我..
咁勁既..?????????? | | 刊登時間︰2007-04-29 12:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 44 | »
|