|
2007 年 3 月 9 日 星期五  |
|
難以忘記
| 還記得你我如何相識..
在緣份安排下..
我老早已在中一時見過了你..
只是,,毫不在意
記得嗎..??
當天,你陪著譚嘉楠前來平台,,
只是一個普通的一頓午餐..
你記得嗎..??
你手捧碎牛肉粥,,
只可惜..當天的粥店已倒閉了..
你我的感情亦隨著倒閉嗎..??
說說笑笑,,我們爭著搶你的錢包..
在我與你的相爭中..真的是不了了之..??
還是你早已勝了..??
我不小心踏進去...
真的很深..我再也不想起來,,,'
我渴望一世也藏在這...
不讓世人看見..卻因我一這按捺不住的行為
迫著驚醒..!!
夢醒的感覺很怪...再睡..能碰上你嗎..??
| | 刊登時間︰2007-03-10 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 9 日 星期五  |
|
今日..??ok啦..
| 由於家姐話我講野冇point..
我就狂飛d冇用既野..^^
i.s堂..好過癮..初頭睇牛眼段片..
自己嗌左出黎..勁恐怖..
呀du,錢生,金魚縮沙了..我同大b去搞..
勁驚爆汁..個手感好好..^^
呀sir話我地手工幾好wor...(我地好俾心機)
最後我火了..用手唔用鉗(有戴手套的)
都唔係好恐怖姐..係d汁..有d..
(其實,,上完le堂就係lunch)
lunch..個個都冇乜胃口..
冇野既..諗起d汁or d肉..你食到咩..??
初頭問wing..去唔去茶餐廳??
佢就冇啦啦問..星期幾..??
我咪答"星期5"
blu鬧佢問你去唔去茶餐廳..答咩星期幾姐..??
原來佢聽到.."去唔去踩單車"..= ="
茶餐廳果度笑爆..!!
董咏雅話我好型wor..唔通你..??
我唔要你架...我有第2個架啦...
仲要你做仔..不嬲都係我做開架啦..
blu同家姐..重演第2次世界大戰之
"茶餐廳版"
又扔雞骨,又潑熱朱古力,又噴凍檸樂..
勁..!!!!
放學..俾ms lueng鬧..
鬧到個個死狗咁..冇啦啦聽到catherine
"哇..個個呆晒啦...哇"
我地忍唔住陰陰笑左..
唉""留底整左個board,,都叫搞完啦..
傾左一陣..仲為件事唔開心lor..
咪同catherine傾左陣lor..
估唔到..我依家已經冇同佢有任何接觸
佢都會為我同catherine傾..
而憎恨我..!!(當然內容佢都估到係講佢..)
同wing上樂團..勁唔想上lor..
笑爆..個個都走晒音(指sexophone d人)
我最勁..我地好9lor..
個個份譜勁乾淨..
我同wing就係度搵筆寫番,,
當我係咁笑我地9既時候..
wing一路笑一路指住麥sir份譜..
原來佢仲9..唔怪得知吹得咁好啦..
劉梓滔黎左..勁難頂..
完左仲要講,,,
"唉"今次係我吹左咁耐..
吹最屎既一次"
跟住有個人同佢講,,
唔係丫..ok wor..
佢又話我果陣拎..唔知咩咩季軍...
我地好冇奈咁執野走lor..
走走下..傾左d野..哈哈..
即刻舒服晒..其實鐘意..
係個心咪得lor..唔洗理人點諗架..??
當然..我做到太越軌了..
算啦..我d野..太多人知啦.
已經唔係d咩祕密..我諗..
我既身份..可能真係定左.
一個tb.??唔知架..........
我都想快d知..我遲d會點..
anyway..好想快d到聽日...
我要見佢地呀..??who..??
"飛甩鞋"丫...!!!!!!!!!!!!!! | | 刊登時間︰2007-03-09 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 8 日 星期四  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ]
|
| | 刊登時間︰2007-03-08 07:14 PM |
2007 年 3 月 7 日 星期三  |
|
氣死我了....
| 今日凍死了..
搞到我賴床唔起身..- -"
返到學校..寒暄幾句/...
冇意地望一望門口..
見到umi!!!!
佢既第一個反應好好笑lor..
做左個好牽強,又好似幾有禮貌既笑..
又回復佢果d..冷冰冰的面..
上eng..去左2樓上堂..感覺怪怪的..
數學堂..鬼上身咁講左個祕密俾金魚聽..
俾隔離個8公聽到..屌!!又講埋d煩野lor..
成日叫我咩..??"鐘意女仔既同學"
關你咩事姐..我都變番like男仔啦..
叫佢唔好講..又係度出聲...
火都黎埋...lunch..
又係去左食風..本來荒涼既park更荒涼..
我同blu個飯盒鹹到抽筋..
係咁搵fi d飯盒中的"白"飯
黎交換我的"黑"飯...
佢就好啦...琴晚同hm人食飯..
no..打邊爐至真...
幾warm呀..仲食到飽過頭..
個飯盒都食唔晒呀,,,
唉"我就慘d lor..
hm人...在我一日中..
可能一次都見唔到..= =
啱啱先啃完麵包...唉""
上hist堂..隔離條粉樣仲嘈緊..
我真係爆粗lor..咪唔理佢lor..
大佬呀..我唔火呀..成3堂啦..
俾你咁搞法..我死架..
好彩hist有角色扮演..笑死了..
r.e就真係訓覺lor..陳健生哥哥真係唔收wor..
仲係度煩,,我咪忍唔住..把幾火鬧佢lor..
喂..好撚煩lor..我鬼知我係咪tb咩..??
就算係..你都唔洗同我唱通街啦..
仲有..我依家係like男仔..
唔該..你真係好q煩..類似果d咁既野..
跟住我上r.e..真係火爆...
搵d r.e bk姐住d maths hw黎做..
唔小心開櫃桶..跌晒..
火到彈左句粗到冇得再粗既粗口..
"屌那x"我真係..有d控制唔到自己..
siu sir..愈教我愈火...
我真係好唔like俾人話係tb..or..
再講我同佢lor..
一.我唔想佢聽到..
二.雖然我係好似tb..但係攬攬..唔代表有野lor
三.我同佢都搞成咁..仲要再講..
咁係咪有d好過份呢..??
放學..catherine佢地仲未放..
都估到咩事啦..
個個係家政室出黎..
冇一個不破口大罵...包括catherine...
當然..佢冇我鬧到咁.....!!
打劍..我實在太勁了,,
哈哈...我篤爛左2幅牆lor..
勁..!!衷心的偑服自己..
希望catherine同閔曉宜..
明白啦..我唔係有心令你地冇得練..
你地得閒就睇睇幅牆..默哀吧...
頂..我唔見左我件3 lor..
係咁搵..係咁搵..
搵到我躁狂症再度發作..
又係咁爆粗...好彩有師姐幫我搵..
呀wing..??陪佢個呀fi啦,,,,
個個件3..冇件係lor..
最後..唯一未搜"李亦奇"(唔記得點寫)
佢死都唔除...好懷疑lor..
最後..真係佢..
可惜的係..佢又玩完電劍..
又練習左陣..成件濕晒...
其實,,我都覺得自己好執著..
為左d好少既野..
真係好少既野..我可以不顧一切,,
我要搵到或得到為止..
當時..我有d..痛..唔捨得..
為事件3..求其拎件著住先啦,,,
但係,,我冇咁做..我真係好想搵番佢先..
唔通真係俾閔曉宜講中了..??
我真係咁固執,,未做到..唔會輕易放手..??
可能啦.........
雖然濕..我好開心咁著左佢..
唔知係咪成肚火...
我對住師姐..好落力..
定係佢屎呢..??^^
搞到濕晒..走..
入更衣室..同晞怡吵左幾句..
(講笑既小吵架)
陪fi,媽朱朱等車..
點知..gigi同人地打完波..
又同另一個一齊飲野..
我咪串佢..你都幾專一wor..
| | 刊登時間︰2007-03-07 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 7 日 星期三  |
|
[ 此日誌受密碼保護 ]
|
| | 刊登時間︰2007-03-07 12:44 AM |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 44 | »
|