琴晚成晚..訓唔著..
冇計...話晒..都諗左成個幾禮拜!!
今朝..一早彈左起身..本身8點都早左..
我7點就起左..但隻眼好好好痛!
玩左電腦成粒鐘..有d離唔開了!!
搭mtr..咁我早過dorothy少少啦..
點知..liu哥好早到左lor!= ="
咁我到左金鐘...咁去增值啦!!
俾我見到lianna佢地成炸人!!哇哇!!^^
點知...camara冇黎..^^正!!
咁搭巴士去...點知..dorothy好似唔多識點去咁..
= ="哇..用番你果句串你先!!
"你幾多年前冇黎ocean park丫?"
咁去啦..呵呵..lianna坐我隔離!!
我3個女神都黎晒..暈了!
佢地見到個海又影..係幾乎個個都有相機!
但個個都要影3至4張先肯收手..
雖然係數碼相機姐!!
咁入去啦..諗住玩夏水禮先..點知..
唔知係咪啱啱開始..冇咩人..
得細佬..佢地話唔係...
我又第一次去..結果都係走左!
咁dani話要去洗手間..走搵俾佢啦..
經過一個湖..見到紅鳶...又影左一餐!
跟住玩滑浪飛船!bensyc(好似又串錯)
坐第一,,,我坐第2,,dani坐第3..dorothy坐第4
超恐怖的!!好討厭影相..!
俾d男仔笑我!!!!仲有..濕晒!!
都唔明d miss..點解濕都唔濕
咁玩洗衣機fec乾佢!超..班男仔..冇膽的!
得leo玩..但係佢濕都講左句爛gag...
"濕左依然咁堅韌"
超唔恐怖wow!咁玩越礦飛車!!
- -:超恐怖的!!比大d果個過山車..恐怖得多!
但係..dorothy仲要講...差d悶親我!
但直到依家..我仍然唔知..係幾時影我相的!!
咁搭番纜車落去食野..冇啦啦lianna講..佢地5點就走!!
但之前plan好晒..玩到9點半..
失晒預算!我即刻down左!
咁搭纜車啦..miss一班車..kai子一班車..
2名冇辜小女孩同一對情侶搭一班車
可憐的doroty仲諗住可以係纜車換佢對拖鞋!!
呵呵...4分鐘的旅程,,變得鴉雀無聲!!
唯一聽到liu哥大嗌.....
你諗下..果陣係空中..仲要隔咁遠都聽到!!!!
冇啦啦又停左wor!...淨係我地果行!!
咁落到去!!點知..冇麥當勞的!!
食3文治!!d老師好多錢lor!
拎$500出黎買野食!!
超..比我地平時買果d..仲要貴一倍..
但係就難食5060倍既3文治,,
硬硬的,,我終於明白..飲品的作用!!
用黎幫助人類食d難食的食物容易點!
跟住睇熊貓仔...dani就爆愛熊貓!!
bensyc就爆愛海豚!!!!!!!!!!!!!!!!!
睇完..就睇威威劇場!!
初頭以為有夏水禮玩!!!!!!!!!!!!!!!
睇海獅!!睇低能野...
又上番去..上去果陣..
d男仔話跟埋lianna去..
問可唔可以去埋..原來食sushi!
佢話唔會over$100
我初頭覺得冇左lianna佢地會悶..但又唔想浪費錢..
所以諗住同d男仔一齊玩埋佢..依家都走埋...
唔知點好...dorothy又話冇所謂..
但佢同我都想玩埋個夏水禮!!
然後我好唔知點既時候!!...michael仲要加多句..
你咁鐘意玩..咪慢慢玩lor!...反正你都唔會同我地玩嫁啦..!
個人唔知點解..好唔知點..唔多想出聲..
好唔開心..有d火..但又發洩唔到..
不嬲係學校都可以...講粗口..
當然果度都得..但係..我連講都唔想講..
突然覺得個trip好冇意思..玩得果一陣..
咁lianna佢地坐先啦..跟住我同dorothy2個霸晒!
最後先係d男仔!!!!!!!!!!!!!
咁上到去..dorothy淨係話播歌..
我都已經好火咁講..唔播..
咁我食糖啦..人地話食糖開心d!!
跟住冇啦啦又播歌..就唱啦!!!
又係果首lor!
"i want it that way"
越唱越high...直情嗌出黎..
連lianna都聽到!! 哈哈
錯應該係...佢地成架車都聽到!
咁落到去..唔記得左幾時..
應承埋..同佢地一齊去..
因為得2個人冇咩意思!!
又唔好玩..加上..佢地改玩到6點3
跟住睇鯊魚,,
唔好話我地冇聊..因為..besyc要睇海豚..
之前miss左..依家要搵番位..
咁就玩左個過山車咁啦..liu哥好冇用lor!
見到有360度轉就走..
都唔恐怖...越礦飛車又係咁wor!
跟住..其實我都唔明..做乜鬼野要玩過山車..
悶!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
超好玩..行緊既時候..係咁踩dorothy對拖鞋 ..^^
跟住睇埋
海洋劇場走..去玩夏水禮... 得番半個鐘!
換埋3..個個都要排隊,,早知唔玩..
但又想濕..好唔舒服!!痴立立的!!
同埋教左dani講.."你濕唔濕?"
咁排唔到隊..又搭3,,我決定淋花灑算了!!
夏水禮=淋花灑????
換3...走人..搞到遲左...sorry!!
哈哈...好好笑的..個個玩完一日..個個都紅紅地..塊面!!
好似...好似..唔知點講好!!總之就..好似..星期一你地自己睇啦!
跟住搭巴士..dorothy唔出聲..我又冇理到佢..
掛住拎msn!!傾偈!
落到車...搭mtr..
成班好似當正le度係屋企咁..
玩1520!!超high...
dorothy又講左句..
係纜車同d男仔講既..
"我唔識佢地嫁"
今次係.."我唔識你地嫁"
因為我都有份玩!!!!!!
到左樂富
去到餐廳...勁費...
dorothy又冇心機
成班係度玩,,,^^
食野了..佢都係冇咩心機!!
令人擔心!!
(聽日打埋佢..好眼訓...真係好攰..1點啦..我頂左都算耐了!!)//
下集..先係最好玩..先係令我講個topic既精要!!!
下集:咁坐低啦..冇位wor!咁camara同lianna都未有位
我同dorothy又冇位!!好好人的lianna同camara俾我地坐先..因為仲有2個位
有個就係(呀索)-->姐係個老女人..代號!隔離..
一個就係dani隔離..當然..唔多想同呀索坐!
咁我唔想dorothy更加唔出聲啦..咪叫佢同dani坐lor!..
佢話想同我坐..^^
唔知點解..benstc好似識得聽我地講咩咁..讓座,,退開左..
咁我就同佢一齊坐啦..
佢都係好似唔多願出聲.. 到左簡野食佢都係唔多想講野..都唔知食咩好..
因為我份人鐘意問左人地食乜..自己先簡到..
跟住..benstc唔多知..個meul有咩食啦..咪問我lor!
因為果度..摺得埋既meul有英文..但我覺得好似係日文音咁..= ="
一塊野咁既既meul就only中文!!咁佢地又睇唔明..而且..
摺得埋既meul得sushi!!所以冇理由淨係食sushi嫁!!
但係呀索..真係齋食sushi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
但我地覺得好貴lor!!得果2件野$15蚊..or$25蚊
有d手卷..得果一件又要$15or$25...
咁benstc問我個meul講咩啦..又係個電話出動既時候!!
咁逐個逐個幫佢解啦...有ddorothy又幫手解啦..
開始肯出聲了!但都有d冷淡!!......
咁解完了..我地繼續諗食乜好...d男仔又話食火鍋..
其實又真係幾抵既..40幾蚊有個火鍋..加多10蚊有多個烏冬!
但係仲唔夠熱咩..??雖然個食飯果個meul係一個都要50幾蚊..
但係好似好味dlor!.....咁le個時候...dani又唔知一塊野果個meul講乜鬼野wor!
咁我叫佢問番bestc啦..因為頭先先解完..
p.s雖然ms mandy係果度..但係..人數眾多..
lianna果邊d男仔幫手...camara果邊就mandy幫手..
le邊咪我地幫手lor!....................................
咁benstc懶係勁咁..拎塊餐牌啦..仲要咳2下先好笑..
跟住就話啦....(我以xx為英文,,姐佢講果d..)
xx xx
somthing
x x
xx x
something
i don't know
x
somthing
x x
i don't know
x x
強調!!!佢個樣仲係極度懶醒的!!!
哈哈哈....笑死我地..
最好笑係..dani聽到一頭霧水果個樣勁好笑!
最後我同dani一樣嗌左海鮮炒烏冬..
佢都算勁..benstc淨係講左..seafood..同noodle..
就明係乜...冇得頂!!
咁跟住..我地就一路食一路傾啦,,,
咁見佢地好似...唔覺得d sushi貴咁款..
咪問下佢地lor!.....原來美國仲貴...
唔怪得知佢地係咁嗌sushi啦....
冇啦啦dani問..咩叫做..xxxxx
我又唔多知佢講乜..我諗佢問中文,,
"你係咪痴線嫁"就係le句了...
就解被佢聽....差唔多係are u craz 咁解..
dannul仲要係食之前影影相,,
我咪串佢lor!food is use of eat,not take photoes
佢又話..係美國好難先會食到..所以要影低佢!!
唔怪得hk係美食天堂啦...原來係cheap野多!!
咁一路食都好開心啦..有傾有笑咁...
咁搭電梯諗住走..落左一層..
就唔知點解傾左起黎!!好似又當左係自己屋企咁!
咁冇啦啦傾傾下..見到dani講"oh my god!"
我咪走過去同佢講.."oh my god!"
最後lianna同我同dani一,二,三做左"oh my god"
咁唔知點解..失驚冇神lianna同人地講..我地2個好似樣啦..
咁我就嗌佢"sister.."
佢又嗌番我"sister"
跟住..又好似認左ma mandy做我呀媽..
但冇人肯做我呀爸!!
跟住我同dorothy講番點解lianna做左我sister啦..
咪又講番"oh my god"d野lor!..
咁dani又見到我講"oh my god"
但係佢又唔識聽中文..淨係聽到我講..
oh my god啦..咁我淨係想好快咁講晒d野..
咪講快lor!佢就冇啦啦笑..仲扮埋我..
搞到我都笑埋....總之果陣..講d野冇point..但係就好好好好笑!!
咁走啦..到左地鐵站...我好似好唔捨得lianna咁..
又再次.......................................................
"sister.."
"sister.."
咁kelly就諗住搶走我同我講sister啦
就被我同lianna個豪華團送至遠方!
佢就同dorothy做番我地d野啦..
我咪走去打佢lor!...話佢抄襲版權..又話搵律師!!
跟住佢地放手啦..我同番lianna一齊..
跟又繼續..
"sister.."
"sister.."
咁仲問埋,,notalie借紙巾..
其實果陣個個都知我地係玩緊的!!
跟住...kelly就用我頭先果招同我講...
夠啦夠啦!!!!.....
我咪同佢講"have fire!!"
叫呀camara攞水..
結果............................................
我被mandy強行送走左..
我地過埋閘...落埋電梯..總之見到佢地..
我地依家..同佢say gd eye....
唔知點解...覺得lianna好錫我地!!
佢好似星期3先走....
為左我地改左2日..^^
我都好唔捨得佢地...........
仲記得一個月前..我地都唔知點捱..
但到左le刻竟然唔想佢完...
如果le一刻可以停留..我希望直至永遠...但若真的能保持著..這刻馬上變得冇意義!!
可能....我地挽留唔到..le一刻既..捨不得..
可能衝衝而過既時間..先值得我地珍惜..先會覺得寶貴!!
海洋公園境,,


熊貓館

natalie睇熊貓

benstc同dani睇相相 (benstc很是可愛) 
lainna睇相too..佢有一種好純既感覺
出到熊貓館...成班係度試眼鏡!!試完又唔買...- -:仲試成半粒鐘
natalie試眼鏡!!post..真是冇得頂!!
lianna被偷拍...按遲一秒的效果..
地鐵玩1520
小姐...到站啦..仲玩!!!!!
間野叫目黑,,,個個食到停唔到口...塊muel摭住果個係mandy..好彩佢都有自知之明
eng.camp 姊妹花!!!!! |