2007 年 7 月 29 日  星期日   晴天

滿腦子都是.........她!

一起身...牙都未刷..!

就彈左起身打qooza...

隻眼同個身..痛到死左!

雖然已經12點..!!!!!!

打完..到後面.有種失落感..

個心好似好空!!!!!!!!!!!!

冇啦啦dorothy打黎..

佢喊晒口咁...原來佢唔捨得lianna..

又話突然..好想喊......又話自己眼淺..

初頭都冇咩..我po埋d相........

咁電腦又hand,,上左床..諗住玩,,

好似乜都唔想玩...咁開電話..

都係唔多想玩,,,通常我一冇聊..就玩果d..

但係..唔知點解..我選擇左睇相..睇番d相..

我又諗番琴日..^^冇啦啦自己笑左出黎..

yan chi又call我..問我幾時送bearbear...

又諗起lianna好快走..

同tommy仔傾..佢話..

咩...係個心想起..已足夠..(唔記得左咩..意思差唔多)

仲笑dorothy喊tim..^^

掠3....冇啦啦諗起lianna走.. 

唔知點解..冇啦啦有幾滴眼水..

但都冇咩野..咁打俾dorothy好似想問佢..

幾時..買bearbear...但係...

就冇啦啦變左鬧佢....鬧鬧下..自己喊埋..

鬧佢冇啦啦打黎喊....搞到我..好似個心情..停留於悲傷中!

喊喊下..連自己講咩都唔知...

佢又係咁講..聽唔到講乜..

你去死啦..人地咁傷心..你係到攞景??

打完電話..成日唔知點咁..係度hea..

冇啦啦睇番日曆..知道自己點解喊..

我初頭以為3號係星期3...lianna同到我地過晒最後一日..

原來唔係..最後一日..竟然同一個同我地相處不足一日既mandy教..

我只屈服於lianna...我覺得我地班既最後一日應該係我地班既miss..陪我地!!!!

究竟我琴日我去左係好定唔好???

太開心換黎太傷心!?

成日都諗起佢..開番自己qooza..見到佢地d相..

睇番日曆..到現在..只相處15日..

回想第一天..像受罪般..

現在卻................................................

真諷刺!!!

到夜晚...執聽日d野..

見到ocean park張map同入場卷..又諗起佢..

啱啱都dorothy傾..

聽日問佢..星期3係離開hk..定係..最後一日教我地?

....冇啦啦...dorothy講左句

"你聽日問佢la..maybe最後一日教我地ga..."

唔知點解..眼淚湧出黎..

聽番車匙.....心酸..心痛..!!!

遺棄這舊汽車 消滅記憶那裂痕
忘記曾坐著你 車邁向荒廢樹林
面前長路越來越暗
臨別越來越近
再遠看你家 就當臨走情人熱吻
#手中緊握車匙
追不到往事
方知掛念較懷念更容易
相愛憑幾公里飛馳
要停下回望太遲
手中拋開車匙 路上便無依
車裡
幾多溫馨故事 幾聲願意
原來只不過是幻覺 磨蝕我的心志
(然後我又淪落至此 誰伴我又遊蕩到此)#

忘記暖著你手 冬夜播歌去漫遊
時間沉默睡了 飛越了整個地球
為何乘坐路程未夠 留下話題未夠
我卻要帶走 是你贈的迷人玩偶
Repeat ##
有時情路裡太多標誌


 

我只想講....lianna..

i'll miss you

becase  i am your sister!!!

 

 

刊登時間︰2007-07-29 11:28 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天

如果le一刻可以停留..我希望直至永遠...但若真的能保持著..這刻馬上變得冇意義!!

琴晚成晚..訓唔著..

冇計...話晒..都諗左成個幾禮拜!!

今朝..一早彈左起身..本身8點都早左..

我7點就起左..但隻眼好好好痛!

玩左電腦成粒鐘..有d離唔開了!!

搭mtr..咁我早過dorothy少少啦..

點知..liu哥好早到左lor!= ="

咁我到左金鐘...咁去增值啦!!

俾我見到lianna佢地成炸人!!哇哇!!^^

點知...camara冇黎..^^正!! 

咁搭巴士去...點知..dorothy好似唔多識點去咁..

= ="哇..用番你果句串你先!!

"你幾多年前冇黎ocean park丫?"

咁去啦..呵呵..lianna坐我隔離!!

我3個女神都黎晒..暈了!

佢地見到個海又影..係幾乎個個都有相機!

但個個都要影3至4張先肯收手..

雖然係數碼相機姐!!

咁入去啦..諗住玩夏水禮先..點知..

唔知係咪啱啱開始..冇咩人..

得細佬..佢地話唔係...

我又第一次去..結果都係走左!

咁dani話要去洗手間..走搵俾佢啦..

經過一個湖..見到紅鳶...又影左一餐!

跟住玩滑浪飛船!bensyc(好似又串錯)

坐第一,,,我坐第2,,dani坐第3..dorothy坐第4

超恐怖的!!好討厭影相..!

俾d男仔笑我!!!!仲有..濕晒!!

都唔明d miss..點解濕都唔濕

咁玩洗衣機fec乾佢!超..班男仔..冇膽的!

得leo玩..但係佢濕都講左句爛gag...

"濕左依然咁堅韌"

超唔恐怖wow!咁玩越礦飛車!!

- -:超恐怖的!!比大d果個過山車..恐怖得多!

但係..dorothy仲要講...差d悶親我!

但直到依家..我仍然唔知..係幾時影我相的!!

 咁搭番纜車落去食野..冇啦啦lianna講..佢地5點就走!!

但之前plan好晒..玩到9點半..

失晒預算!我即刻down左!

咁搭纜車啦..miss一班車..kai子一班車..

2名冇辜小女孩同一對情侶搭一班車

可憐的doroty仲諗住可以係纜車換佢對拖鞋!!

呵呵...4分鐘的旅程,,變得鴉雀無聲!!

唯一聽到liu哥大嗌.....

你諗下..果陣係空中..仲要隔咁遠都聽到!!!!

冇啦啦又停左wor!...淨係我地果行!!

咁落到去!!點知..冇麥當勞的!!

食3文治!!d老師好多錢lor!

拎$500出黎買野食!!

超..比我地平時買果d..仲要貴一倍..

但係就難食5060倍既3文治,,

硬硬的,,我終於明白..飲品的作用!!

用黎幫助人類食d難食的食物容易點!

跟住睇熊貓仔...dani就爆愛熊貓!!

bensyc就爆愛海豚!!!!!!!!!!!!!!!!!

睇完..就睇威威劇場!!

初頭以為有夏水禮玩!!!!!!!!!!!!!!!

睇海獅!!睇低能野...

又上番去..上去果陣..

d男仔話跟埋lianna去..

問可唔可以去埋..原來食sushi!

佢話唔會over$100

我初頭覺得冇左lianna佢地會悶..但又唔想浪費錢..

所以諗住同d男仔一齊玩埋佢..依家都走埋...

唔知點好...dorothy又話冇所謂..

但佢同我都想玩埋個夏水禮!!

然後我好唔知點既時候!!...michael仲要加多句..

你咁鐘意玩..咪慢慢玩lor!...反正你都唔會同我地玩嫁啦..!

個人唔知點解..好唔知點..唔多想出聲..

好唔開心..有d火..但又發洩唔到..

不嬲係學校都可以...講粗口.. 

當然果度都得..但係..我連講都唔想講..

突然覺得個trip好冇意思..玩得果一陣..

咁lianna佢地坐先啦..跟住我同dorothy2個霸晒!

最後先係d男仔!!!!!!!!!!!!!

咁上到去..dorothy淨係話播歌..

我都已經好火咁講..唔播..

咁我食糖啦..人地話食糖開心d!!

跟住冇啦啦又播歌..就唱啦!!!

又係果首lor!

"i want it that  way"

越唱越high...直情嗌出黎..

連lianna都聽到!! 哈哈

錯應該係...佢地成架車都聽到!

咁落到去..唔記得左幾時..

應承埋..同佢地一齊去..

因為得2個人冇咩意思!!

又唔好玩..加上..佢地改玩到6點3

跟住睇鯊魚,,

唔好話我地冇聊..因為..besyc要睇海豚..

之前miss左..依家要搵番位..

咁就玩左個過山車咁啦..liu哥好冇用lor!

見到有360度轉就走..

都唔恐怖...越礦飛車又係咁wor!

跟住..其實我都唔明..做乜鬼野要玩過山車..

悶!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

超好玩..行緊既時候..係咁踩dorothy對拖鞋 ..^^
 

跟住睇埋

海洋劇場走..去玩夏水禮... 得番半個鐘!

換埋3..個個都要排隊,,早知唔玩..

但又想濕..好唔舒服!!痴立立的!!

同埋教左dani講.."你濕唔濕?"

咁排唔到隊..又搭3,,我決定淋花灑算了!!

夏水禮=淋花灑????

 換3...走人..搞到遲左...sorry!!

哈哈...好好笑的..個個玩完一日..個個都紅紅地..塊面!!

好似...好似..唔知點講好!!總之就..好似..星期一你地自己睇啦! 

跟住搭巴士..dorothy唔出聲..我又冇理到佢..

掛住拎msn!!傾偈!

落到車...搭mtr..

成班好似當正le度係屋企咁..

玩1520!!超high...

dorothy又講左句..

係纜車同d男仔講既..

"我唔識佢地嫁"

今次係.."我唔識你地嫁"

因為我都有份玩!!!!!!

到左樂富

去到餐廳...勁費...

dorothy又冇心機

 成班係度玩,,,^^

食野了..佢都係冇咩心機!!

令人擔心!! 

(聽日打埋佢..好眼訓...真係好攰..1點啦..我頂左都算耐了!!)//

下集..先係最好玩..先係令我講個topic既精要!!!

下集:咁坐低啦..冇位wor!咁camara同lianna都未有位

我同dorothy又冇位!!好好人的lianna同camara俾我地坐先..因為仲有2個位

有個就係(呀索)-->姐係個老女人..代號!隔離..

一個就係dani隔離..當然..唔多想同呀索坐!

咁我唔想dorothy更加唔出聲啦..咪叫佢同dani坐lor!..

佢話想同我坐..^^

唔知點解..benstc好似識得聽我地講咩咁..讓座,,退開左..

咁我就同佢一齊坐啦..

佢都係好似唔多願出聲.. 到左簡野食佢都係唔多想講野..都唔知食咩好..

因為我份人鐘意問左人地食乜..自己先簡到..

跟住..benstc唔多知..個meul有咩食啦..咪問我lor!

因為果度..摺得埋既meul有英文..但我覺得好似係日文音咁..= ="

一塊野咁既既meul就only中文!!咁佢地又睇唔明..而且..

摺得埋既meul得sushi!!所以冇理由淨係食sushi嫁!!

但係呀索..真係齋食sushi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

但我地覺得好貴lor!!得果2件野$15蚊..or$25蚊

有d手卷..得果一件又要$15or$25...

咁benstc問我個meul講咩啦..又係個電話出動既時候!!

咁逐個逐個幫佢解啦...有ddorothy又幫手解啦..

開始肯出聲了!但都有d冷淡!!......

咁解完了..我地繼續諗食乜好...d男仔又話食火鍋..

其實又真係幾抵既..40幾蚊有個火鍋..加多10蚊有多個烏冬!

但係仲唔夠熱咩..??雖然個食飯果個meul係一個都要50幾蚊..

但係好似好味dlor!.....咁le個時候...dani又唔知一塊野果個meul講乜鬼野wor!

咁我叫佢問番bestc啦..因為頭先先解完..

p.s雖然ms mandy係果度..但係..人數眾多..

lianna果邊d男仔幫手...camara果邊就mandy幫手..

le邊咪我地幫手lor!....................................

咁benstc懶係勁咁..拎塊餐牌啦..仲要咳2下先好笑..

跟住就話啦....(我以xx為英文,,姐佢講果d..)

xx  xx

somthing

x             x

xx               x

something

i don't know

x

somthing

x      x

i don't know

x x 

強調!!!佢個樣仲係極度懶醒的!!!

哈哈哈....笑死我地..

最好笑係..dani聽到一頭霧水果個樣勁好笑!

最後我同dani一樣嗌左海鮮炒烏冬..

佢都算勁..benstc淨係講左..seafood..同noodle..

就明係乜...冇得頂!!

咁跟住..我地就一路食一路傾啦,,,

咁見佢地好似...唔覺得d sushi貴咁款..

咪問下佢地lor!.....原來美國仲貴...

唔怪得知佢地係咁嗌sushi啦....

冇啦啦dani問..咩叫做..xxxxx

我又唔多知佢講乜..我諗佢問中文,,

"你係咪痴線嫁"就係le句了...

就解被佢聽....差唔多係are u craz 咁解..

dannul仲要係食之前影影相,,

我咪串佢lor!food is use of eat,not take photoes

佢又話..係美國好難先會食到..所以要影低佢!!

唔怪得hk係美食天堂啦...原來係cheap野多!!

咁一路食都好開心啦..有傾有笑咁...

咁搭電梯諗住走..落左一層..

就唔知點解傾左起黎!!好似又當左係自己屋企咁!

咁冇啦啦傾傾下..見到dani講"oh my god!"

我咪走過去同佢講.."oh my god!"

最後lianna同我同dani一,二,三做左"oh my god"

咁唔知點解..失驚冇神lianna同人地講..我地2個好似樣啦..

咁我就嗌佢"sister.."

佢又嗌番我"sister"

跟住..又好似認左ma mandy做我呀媽..

但冇人肯做我呀爸!!

跟住我同dorothy講番點解lianna做左我sister啦..

咪又講番"oh my god"d野lor!..

咁dani又見到我講"oh my god"

但係佢又唔識聽中文..淨係聽到我講..

oh my god啦..咁我淨係想好快咁講晒d野..

咪講快lor!佢就冇啦啦笑..仲扮埋我..

搞到我都笑埋....總之果陣..講d野冇point..但係就好好好好笑!!

咁走啦..到左地鐵站...我好似好唔捨得lianna咁..

又再次.......................................................

"sister.."

"sister.."

咁kelly就諗住搶走我同我講sister啦

就被我同lianna個豪華團送至遠方!

佢就同dorothy做番我地d野啦..

我咪走去打佢lor!...話佢抄襲版權..又話搵律師!!

跟住佢地放手啦..我同番lianna一齊..

跟又繼續..

"sister.."

"sister.."

咁仲問埋,,notalie借紙巾..

其實果陣個個都知我地係玩緊的!!

跟住...kelly就用我頭先果招同我講...

夠啦夠啦!!!!.....

我咪同佢講"have fire!!"

叫呀camara攞水..

結果............................................

我被mandy強行送走左..

我地過埋閘...落埋電梯..總之見到佢地..

我地依家..同佢say gd eye....

唔知點解...覺得lianna好錫我地!!

佢好似星期3先走....

為左我地改左2日..^^

我都好唔捨得佢地...........

仲記得一個月前..我地都唔知點捱..

但到左le刻竟然唔想佢完...

如果le一刻可以停留..我希望直至永遠...但若真的能保持著..這刻馬上變得冇意義!!

可能....我地挽留唔到..le一刻既..捨不得..

可能衝衝而過既時間..先值得我地珍惜..先會覺得寶貴!! 

 

 海洋公園境,,

 


 

熊貓館 

 

 

 

 


 

natalie睇熊貓 

 

 

benstc同dani睇相相 (benstc很是可愛)


 lainna睇相too..佢有一種好純既感覺

 

 

出到熊貓館...成班係度試眼鏡!!試完又唔買...- -:仲試成半粒鐘

 

 

natalie試眼鏡!!post..真是冇得頂!! 

 

 

lianna被偷拍...按遲一秒的效果..

 

地鐵玩1520
 

 

小姐...到站啦..仲玩!!!!! 

 

 

 

間野叫目黑,,,個個食到停唔到口...塊muel摭住果個係mandy..好彩佢都有自知之明

 

 

eng.camp 姊妹花!!!!! 

 
刊登時間︰2007-07-28 11:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 27 日  星期五   晴天

超感激晴!!

哇哇哇...實在雀躍到冇人有!

今日成日都係玩..係成日呀!!!!

但係我地都叫做..做左個board!!^^

ok咁啦..最核突都係個天安門..

邊有咁既色..度門仲要好似坐牢咁嫁??

咁大家玩玩玩..做做做..就差不多11點...

跟住..又玩果d唔知咩..vocab,,^^慘敗!!

冇計..成班8婆..掛住傾!!^^

跟住玩..惦人!!

我都唔知點講好..唉...

俾人玩死..明明d力同感覺好似女仔..

但係2次都係男仔wor!!我都知你未食飯..

都唔好咁玩野丫??

咁食反反!!呵呵,,都叫做同lianna第一次一齊食飯

超勁..估唔到佢識揸筷子!!唉..可憐的我!

學左14年都未識- -"

咁佢又食到好鬼歎嫁bo....

又係鋤dee既時候!!- -"頓時成了犯眾憎- -"

dorothy,cathy,yulanda見到我就走- -"

玩玩玩..冇口1啦啦捉左人地去睇d好核突既野..

都唔明的...外星人咪外星人lor!

點解d血係都要綠色??嘔/.....

番到黎..lianna..真好學..連3公都學埋!!

仲有wor!...個8婆應承左人地去買鞋同睇bearbear!!

== 原來要睇牙- -:唔鬼得知你要去睇- -:

講得大話多..睇牙特別多!!

咁我地同lianna就陰陰嘴地睇d男仔做掌上壓了..

唔知邊度有得買拖拖...哈哈..好彩有yulanda!!

我俾左我既2個第一次俾佢..

第一次搭輕鐵...第一次去果個銀座商場 ..

過行人隊道...滴汗..恐怖到你唔信..

哇..叉d以為我係黑超特警...如果唔係yulanda見到..

我都見唔到....一條條的唔知咩..

仲要一見見兩條.....怕怕.!!

去到果樹..tommy仔呃人的..又話好少..

去到..頭4間..3間都有..第4間仲買埋..

 = ="but途中好好笑......

唔知點解..我買果陣..好似上左身咁..

做左第2個人..d錢好似..姐點講好呢..

我好似變左第2個人..總次就...唔知啦..!!

難道隻拖拖有魔法的????????

又要追車...= ="冷落了yulanda了..


多謝你陪我!!^^...又係冇聊的..

對明天..萬分期待....

(雖然我影左相...但係...我唔想一入qooza用好耐時間..

 所以..我諗住唔po了!!你地要..先問我啦..)

刊登時間︰2007-07-27 11:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 26 日  星期四   晴天

情緒化的我!

咁...今日上車..隻多或肥又上左黎..

唔知點解..今次..佢好醒咁用佢隻"發龜盲"搵到我!

咁一齊傾啦..點知隻煩野..唔記得買早餐...

我的半份三文治犧牲了..!由於我見到人食野就想食..

結果......另外果半份都犧牲埋,,,!請大家默哀!

咁上到去..又傾番d..ocean野..

仆佢個街...原來個車長遲左..

唔怪得知本身搭1既車..搭2先到...

就白白益左個8婆....

仲搞到我地叉d遲到!!!!!!!!!!!

咁又係上堂啦..唔知點解..覺得今日好少教野..

好似用晒d野d    time黎做冇聊野咁..

冇啦啦佢俾個字..要我地用番入便d字黎諗其他字..

基本上..唔係人多少既問題...

係手提電話多與少既問題^^

狗狗的我們!!

易過借火地就重返第一位寶座!!

咁冇啦啦冇唔知邊q個仆街係度玩..

唔洗問..又係stephn(又串錯了)同埋chris

冇啦啦係lianna同我中間飛過隻飛碟..

咁lianna就出左去..好似想喊咁..搞到我到唔開心..

同埋心中一股冇名既火升起!!

佢話過多3日就返去美國果邊..

冇啦啦極度不捨!!

都係果句啦"我捨不得你...爺爺"

咁就lunch果陣..落左地下..玩!

咁就2隊人咁啦...當一隊嗌左個人..

果個人就要衝到果組衝破敵方既手拖手兵團!!

得就可以帶一個人走..唔得就要到敵方果度..

哈哈..好正...^^lianna捉住我隻手喔!!

^^..佢隻手好溫暖..可能係我頭先係課員凍得制

(一諗起凍..又諗起凍口水...凍0水=凍口水??)

咁冇啦啦有個人衝黎我同lianna中間..

我又可以捉實佢..^^

咁跟住唔知邊條仆街放手..搞到lianna走左..

我就同隻豬(jam)捉手...真係捉多秒都想死!

咁佢地話想救我..陪米高(唔識英文!)wor!= ="

乜佢地唔悶既咩..??

咁我咪衝去lianna同kan之間lor! 

唔知係kan驚男女受受不親定係lianna想過黎..

定係佢地驚痛..環是佢地驚我痛..

佢地放左手!!佢地話..我面紅wor!!

冇計啦...果陣有d英雄救美feel!!^^

咪即刻推左lianna番去lor!^^

咁...好快就放lunch..- -: 

妖..乜鬼野小食部黎嫁??杯麵都冇..

叫"小食冇"啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

結果食..撈麵!!

仆街...搞到我隻手污漕晒...

本身唔想洗手嫁..搞到依家唔洗都唔得!!

咁買野飲啦...dorothy買啦..佢隻8婆好彩得佢!! 

$5買罐野飲..- -:唉....

上到去..又係度鋤dee...

 唔知點解..係咁輸..唔知係冇心情家係咩..?

見到dorothy又好似冇乜表情...

恩慈同呀晴玩晒啦..搞到我冇啦啦抬枱同抬教師桌(傻左)

冇啦啦上上下堂..我fex頭髮...俾周潤見到....

仲要笑到收唔到聲,,,,死得!!

 跟住我lor左..同了哥講..

咁點呀..聽日要買嫁啦wor..lianna星期日走..

跟住佢地話..唔係星期3咩..??

我話..佢又話得番3日既..

佢地:係話教多我地3日丫..

我只好...詐唔知兼聽唔到

但個心開心番晒^^

諗左半個鐘都唔知做咩好...

結果...得番一個鐘..個個都開始做野..

果然係萬事起頭難..

成班人一齊做同一樣野- -"

有d仆街真係唔做野lor!

係度玩足球...有d又係度睇片..

dorothy同yulanda先好笑...整朱朱...

至仆街都係martin...你叫佢唔好去死!!

個個都好落力地做board..

佢就乜都唔做..笑口誓誓地同lianna傾偈..

仆街啦你...得番棚假牙就收埋佢啦..

仲攞出黎..托呀???

我驚你仆咁多次街..假牙都冇埋咋!!

咁做做下..個個都冇停過手..

除左果d仆街..個個做野..溝女果d..

係呀..我係針對你呀...超!

唔知係咪知道左佢會留多一日..開心左..

做野都特別落力..其實乜都冇做..

做到叉D開OT!!咁走啦..

係廁所見到NATALIE..唔知點解..好似冇咩FEEL..

咁走啦,,行行下見到架265M..

其實果個位係追唔到的!!但我地初頭都唔想追.

再行行下..見到仲有好多人上緊..

冇啦啦想追..我就跑了!!

咁隻8婆又跟住跑.. 

唔知點解..又俾我地追到^^

醒左..又見唔到隻8婆..又有D失落..

唔知佢係咪我既安全感??

仆街啦佢..走都唔叫聲..

鑊鑊都係咁!!!!!!!- -"(火火火火火火火火火火火火)

刊登時間︰2007-07-26 05:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 7 月 25 日  星期三   晴天

冇聊又開心呀..但又有點失落!

搭巴士..見到dorothy隻傻野..

佢上左去..又見我唔到- -"

我覺得佢其實唔多鐘意坐下層後面的

但好似想陪我...

咁我打俾佢啦..隻野又唔聽..- -:

打2次..2次都聽到把聲..

你打既電話未能接通..請遲d再打過黎啦..

算...我明白了!!

永遠都只可係..佢打俾人..佢係冇感覺的!!

個袋又唔係好大..佢又不嬲攬住..

咁都feel唔到- -::都唔知點解我成日摸佢個胸又feel到

今日又係做冇聊野..

返到去..又落去..hall 

受罪地睇ms.kelly跳舞!!

唉...整左個奧運爛環就開始我地一整日曬到溶既活動!!

我初頭都想玩繩..但自己又唔多識..

咁佢地又話不如落去..反正又唔洗落去踢..睇男仔咁話wor!

咁跟左落去啦..原來..係要落場踢的..

又有女仔動搖了!!

好心啦..你點都係要死..就咪鬼話玩咩厘係廁所啦!!

咁都叫識左2個女仔..^^

都ok啦..好過果2個8婆..

我發覺依家個口頭禪係.."仆街"

跟據非正式統計,每日閒閒地都會講...40次以上..!!

咁玩啦...多或肥同you lin 大又唔多郁!!

點解..屋企可以冇左佢地呢??

成2個門神棟左係度!!

咁玩完...濕濕的...!!又上番去

唔知係咪..我地運動細胞又出番黎..

坐唔定!!係咁搞yulanda!!

咁去課室啦..周圍行..冇停過..!!

d games又冇聊到死wor! 

真係可憐的我們!!

一滴水都未飲過..!下次一有離開課室的活動..

我會....帶銀包!!哈哈..有得買水水飲!!

咁幾經辛苦!飲水了!!一口氣飲左半樽!冇得頂呀..

果然係..大名鼎鼎既"人類不可欠缺的東西"

咁又去左踢波..好彩有lianna..

佢同我地一樣..都係唔鐘意郁..

鐘意睇人出醜,狼狽!!

(以上內容,經幾個禮拜相處後..大家一致認同的)

咁我地就周圍去啦..琴日我覺得lianna唔多like我同多或肥

但係..就lunch果陣..係咁傾偈..

增進不少感情!!

咁食完野..又係鋤dee既時候!!

冇啦啦想俾lianna睇"大學廁所"

但又唔知佢會唔會覺得核突..

又唔知佢做過未..?(做愛)

話晒佢都19歲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

咁佢地就係咁叫我問佢..

我就想講"are you making love?"(好似係咁)

以上grammer錯誤!!

咁我又唔夠膽...0. 0||

佢又好似估到咁...不停追問,,,

um.......就借住玩緊牌..冇理到佢!

到左hall...坐低...

突然覺得有d開心..因為我覺得我地班係咁多班最少付出的!!

台詞唔洗背!!一d道具都冇,,,練都係3次到!!

所以..就算個結果係輸..我都覺得冇咩必要唔開心!!

我地都好輕鬆做左..佢地果d死爛gag...終於有所用場!!

其他班果d都好悶...唔係十二生肖..就係做得悶..

雖然佢地d道具做得好令..好有心機..但好似............

個效果唔係好好!!!!!!

唔知點解...知道dorothy f.4唔係cyc讀..有d失落..

佢去左加拿大..都唔知幾時番...

難得同佢一齊咁開心..

至少鬧佢8婆..佢唔會唔開心..

佢又會鬧番我8婆...

俾著第2個又唔知諗左d咩..??

可能番到學校..佢有佢d fd,,我有我d fd

但係....總有點不捨...

人總有不捨的時候..

但只要捱過去..必定有更美好的..在你將來的前方!

註:出自於mandy明天一定會好天既語錄

哈哈..我老娘俾我去orean park啦..!

條8婆(今次真係我老母)都估到佢...

梗係我自己俾錢嫁..超!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

一群死kai子踢波中........


lianna..高空眺望版....

各位..左手邊有... 

樣子有缺陷既ivy...同拎住外賣單既自閉多或肥..


右手邊有..一名中國籍男子和一名中國籍女子...同埋..

yulanda個波!!!


手抽筋既hip hot人!

 

招財貓...手舉到冇力版!!

還我選舉時間表..還我選舉時間表!!!!!

 


刊登時間︰2007-07-25 06:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]