|
2007 年 4 月 27 日 星期五  |
|
講晒D野..原來真係會好D..
| 曾幾何時...我唔信任何人..
小學同學都會講..但係..
我發覺..圍繞係你身邊既人..
你同佢講左既野..
講完..加上一句
"唔好同人講WOR"
過左1個禮拜之後...
同人地講過既果段說話..
會傳番自己隻耳!!!!!!!!
但係..今日...我發覺..我有少少忍唔到..
我講左幾句..唔講啦..唔講啦..
我就唔知點解..講左出黎/..
最好笑..係同唐唐傾..一D戀愛問題..
完全解剖...!!
講完..我明知佢可能同人講..
可能佢義務上會加番句
"唔好同人地講!"
咁實在太感激了
估唔到...我地班多了位黑人僧
又唔知係邊位...實在太煩了..
係咁冒人..!!!!!
討厭..!!邊位呀..意圖拆散我地2e
冇聊到佢..搞到我e-class爆晒..
好心啦...做得出..就唔好怕認..
做得你咁黑人僧...正一屎忽鬼!!
聽日會去睇死蟹打排
加油加油!!
我都知你實輸,,
只求輸靚少少啦..^^
| | 刊登時間︰2007-04-27 10:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 26 日 星期四  |
|
何謂自信?
| 我從唔覺得我有le一樣野..
可能有既..小學..啦..
其實唔可以話小學好開心..
只係諗得冇咁多..
但係有時我阻止唔到自己唔去諗..
今日放學見到隻蜜蜂..
唔知點解..我個面係大腦未收到訊息既時候..
就做左個討厭既表情...
'但我果陣扔緊垃圾(on duty)
唔知係唔想見到佢睇到我咁狼狽定係咩..
緊住去跑步....閔曉宜話搭wong sir 的
但唔知點解...以前既我一定會想免費去到果度..
但依家..我想靠自己!
我搵左呀妹陪我...
佢真係好好!!!!!!!!!
你可唔可以想像到..有一個咁袛得諗既妹..
唔好講妹...一個陪你由學校行去城門谷
再由城門谷行番學校..!!!!(果陣佢冇拎任何野..只係俾我拖住..就應承左)
我一路上..我為左唔想俾大家停止話題,,
我一路講一d之前同人地..講過既野..'
我同一個話題..只要你未聽過..
我就幾乎會同你講..
咁.唔係因為我口疏...(當然..好重要如:c掘..我一定唔講)
係因為我唔想見到冇野講,,,
我知我冇吸引力..但如連相處既一點時間都要冇野講
咁有咩意思,,,,???
去到跑..我初頭以為自己sport好勁...
但跑跑下..我冇力!!!
做體能..我做唔到..
池淑鈞同我講so bad..
冇錯..我係so bad..只係我自己唔認
好攰..但我都做埋佢..
我唔係要死頂...
我唔想連人地俾機會我去做埋佢..
我都連le一點人地俾我既機會都自己浪費左'
(更衣室)3個a班,1個b班係咁傾級名次
我係編號129
yes sir!!!
我覺得自己好廢...
可以由80跌到129
哈哈.......
一齊行番去...唔知點解..
我自己行開..由城門谷行到家..都係搭8番到...
我行到蜂巢下面..我諗緊撞唔撞到佢..
e..佢danca club wor..!!
睇睇個錶..6點半啦..再睇睇sac間房
熄晒燈...但係..諗番頭先條路...
我都同佢行過丫..上面條友對我都唔錯..
依家就算俾我見到佢又點姐..
咪一樣..扮冇野行過..係咪..??
琴晚同我一個小學同學傾msn..
傾開心唔開心既問題
講真..佢真係好慘...
作為朋友既我...我做唔到d咩..
但冇理由介手...安慰佢..
但冇啦啦變左鬧交..
唔通開心就代表面對一切啦咩..??
鬧鬧下..我冇再同佢傾落去..
唔係我嬲得制..
係我冇理由同佢傾落去..
我仲可以講到d咩..??
我自己對開心le樣野..都開始陌生
佢仲好笑...唔識笑tim...
行行下..番到hm..隻腳麻了...
咁等lift啦...有一家人..好好笑..
個bb連行路都擺下擺下..
講野又有少少講唔正咁啦..
咁個爸爸就叫個b叫我姐姐啦
(擺明個姐姐講緊我)
咁個bb就講"啤啤"
個老豆就話..你咁都得丫..求其搵個音似就算啦
跟住我忍唔住笑了...
原來笑..真係可以開心d....!!
| | 刊登時間︰2007-04-26 07:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 25 日 星期三  |
|
多謝!
| 多謝我d fd仲咁咩咩我...
多少都有d想喊,,講野姐..
我邊度會丫..^^
我發覺有一個好怪既現象..
通常d對自己冇乜信心果d
係同自己最常接觸既朋友..會一個樣
但..好正常果陣...個樣.又會變左少少既wor..
得閒留意下啦...
我終於明點解有d人..要同d同自己唔多熟既人講c掘了
原來..你同一個你熟既人..佢知道晒你所有野..
你會覺得...佢好似好懶叻咁..但係..
有時...佢都幾幫到你既...至少有少少唔會對牛彈琴先啦..
有時..我又有諗過朋友...同敵人冇乜分別
當你好空虛既時候..乘機進攻..
有時候,,,,我真係想以後,,,我可以講既都係..
唔知丫..係係..唔好意思
冇了...
我今晚可以誓神劈願話想點想點,,
但..一返到學校..
一個朝早...就已經把d劈願扔到唔知邊度
哈哈....人係咪做任何事,,都係為左人和事呢..??
我今晚...唔知點解...唔想食野..食左幾舊蛋糕夠了
冇啦啦..我呀媽問我食左咩..??(電話)
當時就黎10點半...我話食左即食面
但我知我呀媽係變態的..
佢會睇垃圾桶..睇下我食左咩..
我竟然為左佢唔鬧我..
咁夜走去煮即食面..又幾好味..^^
但係肥呢..
我同我呀媽都幾痴線...
算啦,,,今日..好開心..
ming,潔盈,倩雯俾我玩死左..
又搭錯lift,又行樓梯...^^
ming..我唔淮你喊..
你要同ms lueng鬧,,,'我唔淮你輸..
我見到你日日都喊..
心都痛埋...庶左我..係唔淮喊..
雖然我係你心入便唔係最重要的人..
但係..我希望我可以令到係有一時開心..
笑下啦...!!!!!!!!!!!
| | 刊登時間︰2007-04-25 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 13 日 星期五  |
|
好討厭咁樣既我
| 我唔明自己想點..
打D野出黎..又好似想人地可憐我咁..
又做埋D野..只不過想佢望過黎..
又搞到佢憎我..令我更討厭自己..
又搞到..其他人..討厭我..
勁野..我點做到架..??
其實..我係咪一個好朋友呢..??
依家有ANS啦..我的確唔係..
我冇資格!
淨係自己想點就點..
真係冇理過人地感受..
對唔住真係冇用,,
依家我講到唔想講了..
人的眼神原來可以好可怕..
我退縮了...
我對住你地..我會唔知講乜,,
對住你地,,我會覺得好自卑..
也許係自己高攀不起..
憎我既人..可以繼續憎我..
討厭我既人..亦可以繼續憎我,,
我理唔到咁多..
亦不想再諗,,
可能我真係太自私了,,
可是..我想咩,,???? | | 刊登時間︰2007-04-13 11:12 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 2 日 星期一  |
|
死了...死心了..我死心了...
| 哇哇哇.....開心到我丫..
星期6傾左野可惜都仲係好似冇咩發展
..又行左街^^但走去屯門lor..陪tanya=口=
星期日..又走左去睇戲..
同sd左個sms俾德承..^^
果4隻龜笑到死左..好一個高朋滿座..
跟住去左買書包呀..$150呀..好心痛唷..
今日..我down晒了..收i.s又係咁..收c.hist又係咁..
死左佢好過啦..-_-""仲要簽名!!!!!!!!
好大鑊lor.....今日冇心情呀..
打幾行算啦... | | 刊登時間︰2007-04-02 04:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 44 | »
|