|
2007 年 2 月 26 日 星期一  |
|
太多驚喜了..那麼..全都是喜嗎..??
| 我琴晚實在訓唔著..
2點幾先訓..諗埋d煩野..
例:大東好令仔..
我地級邊個最令.
每班最令top3..
飛輪海唔要辰亦儒好唔好..
等等等等....仲諗左好多野..
煩緊..唔like我既人..聽日我地2個會點..
估唔到..今日咁精彩..驚喜..實在是喜較好..
我一早起身..諗住我唔洗再遲..點知..
我竟然晨早留留..上網..哈哈,,
都係遲左好多..搭7先返到..
返到去..個個都好鬼勤力..
冇他既...個個隻手都有支筆..
懶係野咁係咁寫..咁lor..
我就好似多左出黎..
早知同周公..傾多陣啦...
catherine冇啦啦叫我call umi..
話咩..要做writing wor..
我咪打去佢hm lor..
佢講d野..都ok好笑..
提佢做hw..驚佢欠..但佢既回覆係:::
"妖..唔鬼做啦..扎埋邊先啦"
好野..果然利害..!!!
我驚佢唔like我既人冇唔like我..
我驚佢有d唔like我既人..繼續有唔like我..
呵""今日eng又change seat..
算啦..我點都係同君君坐..掉同唔掉..
有分別咩..??仲可以繼續同winnie傳紙tim..
幾經辛苦..終於祕密完成幾本....(唔講啦都係)
咪同我既好兄弟..木頭人先生..唱番2句歌咁lor..
(p.s..通常得我唱..佢一d反應都冇..so..佢叫..)
當然..唱唱下..對眼冇啦啦痛..
自然地就好似喊..我咪顛起上黎用鐵尺扮自殺lor..
果然...全場冇人理我.."'
有時..我個位真係好好好好好好...
我好愛主...佢令我坐到邊都咁開心..^^
我個位又有得靠(近窗)..
前,後,右...我叫果個教我做數..
佢敢say no!!!(除左後面既德丞)
lunch..就好波lor..
上演左一場..
"超人迪加對巴斯光年"
錯...等我改改先..應該係..
"超人豆丁對肥巴斯光年"
好野lor...一件好地地既adidas
污漕晒..笑爆..由於時間既關係..
我地下唔切盟書..叫佢地再打過..
so..我地係未用盡絕招既情況下..
"撤兵"
估唔到..catherine亦愛大東.
冇計..呵"帥呆了~!!!
hist..ban sir..強制性要我地..
"3分鐘sleep"...
r.e仲好笑...木嘴楠先生(木頭人)
佢對住佢老婆張裸照淫笑(佢同吳詺諭傳紙仔)
但係冇啦啦笑...咪俾我講到咁lor..
點知..第2次..吳先生仲要再傳..
仲要掟到我..跌落地下(張紙)
我咪同木嘴楠講..
你老婆張裸照係地下丫..
周恩仲好笑.."
你叫你老婆唔好再傳d裸照黎啦..
又冇人睇wor..
= =係咪好爛呢..算啦..有時..
爛爛地..開心咪算lor..
我依家好掛住le d日子...
唉""事慣..ms leung又話掉位..
之前興留cm..依家興掉位咩..??
個個老師都掉..><""十分唔開心..
結果..我既木嘴楠就變左鋼牙王
--------->李大b..
後面爆恐怖..搞到我周身唔自然..
成日好似俾人睥住咁..估到啦..??
"金魚先生"
金魚就真係益左佢..有個令女坐佢隔離..
"何小菇"(呀fi)
前面..??唔講啦..佢同我..冇咩好講..怪人一個..
佢隔離就係"朱古力小姐"
---->tanya..佢今日冇返..唔知係咪有咩事呢.??
擔心..""
我隔條河就係"ganet"(唔知有冇串錯)
討厭..成日都咁核突.."朱古力先生"lor
2個襯到爆..!!!!
俾堆怪人圍住..呵""聽日十分期待呢..!!
(p.s...i am crazy peaple too)
如果以上grammer有錯..我都係學blu
""i want to ask ,but i forget 左 ask""
le d咪e班精神lor..a班,,,一定冇le d情況啦..^^
放左學..去左021hm..大食..大玩..
好彩今次鋤大2唔洗賭錢..
否則............................]
我唔知021d存貨會唔會冇晒..
我淨係知..佢hm既雪櫃一定話..
"好野..依家我唔洗修身都slim晒啦..yeah!!"
我地睇tv..見到飛輪海.."愛到"
我暈晒,,,大東..真係好...
係mv.度..我見到亞綸喊..
而且睇yes..大東影到佢好..
總之怪怪地......
我睇完個mv..
好有罪惡感...我覺得好對唔住大東..
覺得我自己好3心2意..
我好似對亞綸有少少...
算啦..我係果d3分鐘熱度既人..
對人..對事...都係咁,,
但係我在鍾意既時侯
會一心一意..愛至顛,狂..but..
我絕對對大東忠心..
皆因..我已完全臣服也..""
好想知下期yes講d咩..
好想快d到3月17日...
好想見到東東...皆因東東..
| | 刊登時間︰2007-02-26 07:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 25 日 星期日  |
|
hea的生活真奇妙..
| 我一早就開始整我個qooza...
真係一早架,,我係25號既1:00am就開始搞,,
搞到ok多野..我係抄人架啦..點丫..
唔知點解...有時我都好易受人影響..
個個都用內框..我又跟住用..
唉""仲至弊跟埋blu like飛輪海..
算啦..我覺得依家我對大東..
可謂見到,,,聽到,,我就尖叫"
no....點算好..我又好似有少少like左tank
算啦...講番我做過既野啦..都仲係hea..
但係,,唔知點解..我一d都冇hea既feel..
仲想繼續hea落去tim..
我好期待聽日...又有得見我果班..
又騎呢...又得意既同學..><""
死火火""我仲未做i.s...
但係我唔識做..亦唔想做..
le家野..番到去..問d"好"同學..
手+少咪得lor..呵呵..
唔知聽日..會打咩呢.??
自己都好期待...大東好野..!!
我支持你..!!唔好輸俾亞綸..
我實撐你架..!!!!!!! | | 刊登時間︰2007-02-25 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 24 日 星期六  |
|
ok funny的一天.
| ...啱啱先返黎(6點半)..
woo...今日都唔錯..
但係唔係我琴日所幻想既high..
um..人生..都係有d驚喜先顯得特別既..^^
我唔知係咪..太過興奮定係咩事...
今朝6點起左身(琴晚1點幾先訓)
...哈哈..掛住打波的我..
晨早流流,,睇花樣,上超人氣,玩勁舞
咁就hea左幾粒hr..
唯一驚訝既..係唔知點解..
勁舞我屎左好多..呆晒..2lv都..好過我..
哈哈..去到果度..我都幾遲咁wor..
個個都到晒咁制..><""
同呀fi過左個非常浪漫又難忘既
"遲生日"
我地既食物異常豐富...
又有cake啦(呀blu整架..)
又有風...(又多個爛gag)
我地冒住舊cake跌既危機..
終於一一消滅..^^
打波..我今日..好似好得..
都幾易入..對我le個波痴而言..
""好好了!!!!
打完..呀fi同佢既"乾頭爹爹"走..
umi又話同duo去團契..
咁我,blu,君君..3人行去食"五十嵐"
唔知點解..我會咁蠢,,
坐係blu對面..................
而佢....亦如平時一樣...not"是也"
is"噴也"...= =""
噴凍華田..好彩..今次火力冇咁強力..
差少少就...咳咳..驚爆
佢地搞到隻碟..算啦...
我只能以"慘不忍睹"去形容..
試想想..一個裝住6隻3文魚壽司既碟.
食晒d壽司後..倒d豉油..+埋d"或沙必"
再+d..辣油,胡椒粉,鹽...
blu係咁叫君君+...
好彩...個waiter及早黎到..
如果唔係..君君連d熱朱古力都....
(我沒有參與任何惡搞行為)
個waiter黎果陣..blu初頭仲叫君君+..
一黎..即刻大大啖食麵..
個頭低到冇得再低...呵"
佢地諗住去我hm..玩鋤大2..
點知..行行下...我先發現個籃球仲係五十嵐.
>0<.....好彩...拎得番..
出到去,,勁大風..凍死..
我一時感觸..講左句..
"小女子弱不禁風"
佢地2隻野...聽完..竟然接下聯
"聽到果個認真陰公"
好句...好句...
去到我hm..都真係幾唔見得人..
尢其..俾佢地見到我d bra..或其他衣物係廳.
唉""冇啦..冇啦..
正..聽andy lau演唱會又打啤牌..
high..但係..果個又話係劉德華頭號fans既人..
唔知唱錯左幾多次歌詞lor...><""
玩左2粒hr..走晒人..
當然..果陣都4點lu..死蟹又黎左..
我同佢去m記做數..
一路計,一路食野,一路傾心事..
真係幾多路下..^^
唔通我真係幾粗魯??
唔通/..算啦..有d野唔多想係度講..
我發覺..太多人睇,,,
車..費事你地話我懶可憐..我唔係果d人..
><""""""
搞左好耐..都淨係做左2題/..(之前我都有做..)
呵呵...我發覺..計數le家野..
幾個人一齊做..好feel d..
自己一個好易諗錯野..
此例適用於多個問題..如愛情
.....左計右計...都係唔明..
反易掉轉諗..唔會易d咩..??
可能你..做完..之後諗返..
會覺得自己傻..點會咁樣計...
但係..只要自己果一刻享受..
冇後悔..足夠架啦...
| | 刊登時間︰2007-02-24 07:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 23 日 星期五  |
|
忙碌..忙碌..忙碌
| 哇..!!今朝2點先起身..
我實在變身得太恐怖..
做左隻豬豬..''= =
咁又係果個字lor...---->"hea"
我諗le個新年..我除左日日重複le個字..
都冇咩好做..>>
呀爸返到hm..幫我執番d線..
...唔好話我痴線..我自己部腦d線亂左姐..
係電腦..都係唔好諗左隔離..!!!!!
佢冇啦啦彈一句"我都未見過d女仔間房咁污漕"
第一.多謝你讚我係女仔
第二.你去過好多女仔間房咩..??
第三.你覺得污漕姐,我唔覺wor
就係咁..佢又激發左我唔輸得既性格..
我由5點幾搞到7點半..終於執完..
哈..!!!!
死火啦..我唔想聽日又hea..
又俾佢話..你成日玩電腦..
佢都傻既..你幫我搞番條線就梗係玩啦..
同埋..我起身玩左..1個hr..
你就話我成日..sor lor你番黎既時間..
唔代表成日..同埋3點至5點..
le d黃金時間唔通唔玩咩..??
正當我煩緊聽日點算好之際..
身旁的一個phone嚮起..
君君,,終於返黎啦..
我第一句幾想講..
"死婆..你終於返黎啦.."
可惜..對住佢..我又講唔出..
冇計.佢始終係我最錫錫既wife..
唉""傾傾下..諗住打籃球啦..
咪call 閔大爺lor...
一同大爺話打籃球..佢話打俾umi wor..
= ="小姐,,你真係當正我冇到架wor..
我完全呆晒,,等陣講咩好..??
我決定唔講野..佢地駁好晒,,搵我
我焗住出聲..好心啦..唔好俾希望我..
我唔想再喊多次lor..唔知點解..我又唔避忌..
就同佢地一倫嘴講左勁多野..收線""
呵"沖緊涼諗緊..唔通佢唔嬲我..但係..
一諗起佢d眼神...都係果句..
"算把啦'...同埋..我真係想同blu講..
我唔係tb lor..唔好同你d fd話我係lor..
pls....我知我好似係..但係我都鬧番你..
就知唔係啦...同埋..我大把榭.
點解為左棵草黎煩..???哈哈..
我仲咩學ella...爛比喻..
沖完..呀fi call我...嘻嘻..
佢又話打丫...好開心..
聽日唔洗尷尬..喪玩..
yeah..但係le家野...都係唔好放咁多希望落去..
上次就係咁...搞到自己down晒...
主..hope你俾個好既回憶我啦/...
我唔想le個回憶成為灰燼..殘留於我既眼淚中...
如果真係得..咁就"謝主隆恩"啦....
^^(爛gag完畢) | | 刊登時間︰2007-02-24 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 22 日 星期四  |
|
實在太開心..
| 我依家係hm..
爆開心..我終於上得返網啦..
我即刻睇返某d野..發覺..
我是確確實實地脫了節,,,
我完全覺得自己out晒..
呀blu,,,今日冇啦啦係人地換緊3既時候打黎..
都唔知開心好..定唔開心好..
開心:佢終於返黎啦..um..好開心..
唔開心:人地換緊3..冇啦啦打黎..
搞到d3跌晒....= ="
估唔到..個個都咁開心..
可惜....同你地講..我以後唱k..
盡可能都唔會搵呀wing..
人地一開門..佢就入去搶remote
跟住..我地咪就係去左S.H.E演唱會lor..
唯一興幸既..係S.H.E都有請何韻c..
stephy,陳奕迅,at17幾個嘉賓既..= =
佢..都幾好笑..呀fi就生日..我就第一次去...
但係..竟然係佢話事..仲勁到..噴熱朱古力..
遲早我同fi都熟晒..
啱啱裝得番部機..^^
woo..雖然我係out左d..
但係..希望大家搶錢搶得開心...
好想去多次aia呀...><""
最後今年啦..嗚嗚...
p.s qooza個系統有d問題..
show唔到d圖...我用住黑色先.. | | 刊登時間︰2007-02-22 07:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 44 | »
|