2007 年 2 月 26 日  星期一   晴天

太多驚喜了..那麼..全都是喜嗎..??

我琴晚實在訓唔著..

2點幾先訓..諗埋d煩野..

例:大東好令仔..

我地級邊個最令.

每班最令top3..

飛輪海唔要辰亦儒好唔好..

等等等等....仲諗左好多野..

煩緊..唔like我既人..聽日我地2個會點..

估唔到..今日咁精彩..驚喜..實在是喜較好..

我一早起身..諗住我唔洗再遲..點知..

我竟然晨早留留..上網..哈哈,,

都係遲左好多..搭7先返到..

返到去..個個都好鬼勤力..

冇他既...個個隻手都有支筆..

懶係野咁係咁寫..咁lor..

我就好似多左出黎..

早知同周公..傾多陣啦...

catherine冇啦啦叫我call umi..

話咩..要做writing wor..

我咪打去佢hm lor..

佢講d野..都ok好笑..

提佢做hw..驚佢欠..但佢既回覆係:::

"妖..唔鬼做啦..扎埋邊先啦"

好野..果然利害..!!!

我驚佢唔like我既人冇唔like我..

我驚佢有d唔like我既人..繼續有唔like我..

呵""今日eng又change seat..

算啦..我點都係同君君坐..掉同唔掉..

有分別咩..??仲可以繼續同winnie傳紙tim..

幾經辛苦..終於祕密完成幾本....(唔講啦都係)

咪同我既好兄弟..木頭人先生..唱番2句歌咁lor..

(p.s..通常得我唱..佢一d反應都冇..so..佢叫..)

當然..唱唱下..對眼冇啦啦痛..

自然地就好似喊..我咪顛起上黎用鐵尺扮自殺lor..

果然...全場冇人理我.."'

有時..我個位真係好好好好好好...

我好愛主...佢令我坐到邊都咁開心..^^

我個位又有得靠(近窗)..

前,後,右...我叫果個教我做數..

佢敢say no!!!(除左後面既德丞)

lunch..就好波lor..

上演左一場..

"超人迪加對巴斯光年"

錯...等我改改先..應該係..

"超人豆丁對肥巴斯光年"

好野lor...一件好地地既adidas

污漕晒..笑爆..由於時間既關係..

我地下唔切盟書..叫佢地再打過..

so..我地係未用盡絕招既情況下..

            "撤兵"

估唔到..catherine亦愛大東.

冇計..呵"帥呆了~!!!

hist..ban sir..強制性要我地..

"3分鐘sleep"...

r.e仲好笑...木嘴楠先生(木頭人)

佢對住佢老婆張裸照淫笑(佢同吳詺諭傳紙仔)

但係冇啦啦笑...咪俾我講到咁lor..

點知..第2次..吳先生仲要再傳..

仲要掟到我..跌落地下(張紙)

我咪同木嘴楠講..

你老婆張裸照係地下丫..

周恩仲好笑.."

你叫你老婆唔好再傳d裸照黎啦..

又冇人睇wor..

= =係咪好爛呢..算啦..有時..

爛爛地..開心咪算lor..

我依家好掛住le d日子...

唉""事慣..ms  leung又話掉位..

之前興留cm..依家興掉位咩..??

個個老師都掉..><""十分唔開心..

結果..我既木嘴楠就變左鋼牙王

--------->李大b..

後面爆恐怖..搞到我周身唔自然..

成日好似俾人睥住咁..估到啦..??

         "金魚先生"

金魚就真係益左佢..有個令女坐佢隔離..

         "何小菇"(呀fi)

前面..??唔講啦..佢同我..冇咩好講..怪人一個..

佢隔離就係"朱古力小姐"

---->tanya..佢今日冇返..唔知係咪有咩事呢.??

擔心..""

我隔條河就係"ganet"(唔知有冇串錯)

討厭..成日都咁核突.."朱古力先生"lor

2個襯到爆..!!!!

俾堆怪人圍住..呵""聽日十分期待呢..!!

(p.s...i am crazy peaple too)

如果以上grammer有錯..我都係學blu

""i want to ask ,but i forget 左 ask""

le d咪e班精神lor..a班,,,一定冇le  d情況啦..^^

放左學..去左021hm..大食..大玩..

好彩今次鋤大2唔洗賭錢..

否則............................]

我唔知021d存貨會唔會冇晒..

我淨係知..佢hm既雪櫃一定話..

"好野..依家我唔洗修身都slim晒啦..yeah!!"

我地睇tv..見到飛輪海.."愛到"

我暈晒,,,大東..真係好...

係mv.度..我見到亞綸喊..

而且睇yes..大東影到佢好..

總之怪怪地......

我睇完個mv..

好有罪惡感...我覺得好對唔住大東..

覺得我自己好3心2意..

我好似對亞綸有少少...

算啦..我係果d3分鐘熱度既人..

對人..對事...都係咁,,

但係我在鍾意既時侯

會一心一意..愛至顛,狂..but..

我絕對對大東忠心..

皆因..我已完全臣服也..""

好想知下期yes講d咩..

好想快d到3月17日...

好想見到東東...皆因東東..

 

 

刊登時間︰2007-02-26 07:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天

hea的生活真奇妙..

我一早就開始整我個qooza...

真係一早架,,我係25號既1:00am就開始搞,,

搞到ok多野..我係抄人架啦..點丫..

唔知點解...有時我都好易受人影響..

個個都用內框..我又跟住用..

唉""仲至弊跟埋blu like飛輪海..

算啦..我覺得依家我對大東..

可謂見到,,,聽到,,我就尖叫"

no....點算好..我又好似有少少like左tank

算啦...講番我做過既野啦..都仲係hea..

但係,,唔知點解..我一d都冇hea既feel..

仲想繼續hea落去tim..

我好期待聽日...又有得見我果班..

又騎呢...又得意既同學..><""

死火火""我仲未做i.s...

但係我唔識做..亦唔想做..

le家野..番到去..問d"好"同學..

手+少咪得lor..呵呵..

唔知聽日..會打咩呢.??

自己都好期待...大東好野..!!

我支持你..!!唔好輸俾亞綸..

我實撐你架..!!!!!!!

刊登時間︰2007-02-25 09:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 24 日  星期六   晴天

ok funny的一天.

...啱啱先返黎(6點半)..

woo...今日都唔錯..

但係唔係我琴日所幻想既high..

um..人生..都係有d驚喜先顯得特別既..^^

我唔知係咪..太過興奮定係咩事...

今朝6點起左身(琴晚1點幾先訓)

...哈哈..掛住打波的我..

晨早流流,,睇花樣,上超人氣,玩勁舞

咁就hea左幾粒hr..

唯一驚訝既..係唔知點解..

勁舞我屎左好多..呆晒..2lv都..好過我..

哈哈..去到果度..我都幾遲咁wor..

個個都到晒咁制..><""

同呀fi過左個非常浪漫又難忘既

"遲生日"

我地既食物異常豐富...

又有cake啦(呀blu整架..)

又有風...(又多個爛gag)

我地冒住舊cake跌既危機..

終於一一消滅..^^

打波..我今日..好似好得..

都幾易入..對我le個波痴而言..

""好好了!!!!

打完..呀fi同佢既"乾頭爹爹"走..

umi又話同duo去團契..

咁我,blu,君君..3人行去食"五十嵐"

唔知點解..我會咁蠢,,

坐係blu對面..................

而佢....亦如平時一樣...not"是也"

is"噴也"...= =""

噴凍華田..好彩..今次火力冇咁強力..

差少少就...咳咳..驚爆

佢地搞到隻碟..算啦...

我只能以"慘不忍睹"去形容..

試想想..一個裝住6隻3文魚壽司既碟.

食晒d壽司後..倒d豉油..+埋d"或沙必"

再+d..辣油,胡椒粉,鹽...

blu係咁叫君君+...

好彩...個waiter及早黎到..

如果唔係..君君連d熱朱古力都....

(我沒有參與任何惡搞行為)

個waiter黎果陣..blu初頭仲叫君君+..

一黎..即刻大大啖食麵..

個頭低到冇得再低...呵"

佢地諗住去我hm..玩鋤大2..

點知..行行下...我先發現個籃球仲係五十嵐.

>0<.....好彩...拎得番..

出到去,,勁大風..凍死..

我一時感觸..講左句..

"小女子弱不禁風"

佢地2隻野...聽完..竟然接下聯

"聽到果個認真陰公"

好句...好句...

去到我hm..都真係幾唔見得人..

尢其..俾佢地見到我d bra..或其他衣物係廳.

唉""冇啦..冇啦..

正..聽andy lau演唱會又打啤牌..

high..但係..果個又話係劉德華頭號fans既人..

唔知唱錯左幾多次歌詞lor...><""

玩左2粒hr..走晒人..

當然..果陣都4點lu..死蟹又黎左..

我同佢去m記做數..

一路計,一路食野,一路傾心事..

真係幾多路下..^^

唔通我真係幾粗魯??

唔通/..算啦..有d野唔多想係度講..

我發覺..太多人睇,,,

車..費事你地話我懶可憐..我唔係果d人..

><""""""

搞左好耐..都淨係做左2題/..(之前我都有做..)

呵呵...我發覺..計數le家野..

幾個人一齊做..好feel d..

自己一個好易諗錯野..

此例適用於多個問題..如愛情

.....左計右計...都係唔明..

反易掉轉諗..唔會易d咩..??

可能你..做完..之後諗返..

會覺得自己傻..點會咁樣計...

但係..只要自己果一刻享受..

冇後悔..足夠架啦...

 

刊登時間︰2007-02-24 07:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 23 日  星期五   晴天

忙碌..忙碌..忙碌

哇..!!今朝2點先起身..

我實在變身得太恐怖..

做左隻豬豬..''= =

咁又係果個字lor...---->"hea"

我諗le個新年..我除左日日重複le個字..

都冇咩好做..>>

呀爸返到hm..幫我執番d線..

...唔好話我痴線..我自己部腦d線亂左姐..

係電腦..都係唔好諗左隔離..!!!!!

佢冇啦啦彈一句"我都未見過d女仔間房咁污漕"

第一.多謝你讚我係女仔

第二.你去過好多女仔間房咩..??

第三.你覺得污漕姐,我唔覺wor

就係咁..佢又激發左我唔輸得既性格..

我由5點幾搞到7點半..終於執完..

哈..!!!!

死火啦..我唔想聽日又hea..

又俾佢話..你成日玩電腦..

佢都傻既..你幫我搞番條線就梗係玩啦..

同埋..我起身玩左..1個hr..

你就話我成日..sor lor你番黎既時間..

唔代表成日..同埋3點至5點..

le d黃金時間唔通唔玩咩..??

正當我煩緊聽日點算好之際..

身旁的一個phone嚮起..

君君,,終於返黎啦..

我第一句幾想講..

"死婆..你終於返黎啦.."

可惜..對住佢..我又講唔出..

冇計.佢始終係我最錫錫既wife..

唉""傾傾下..諗住打籃球啦..

咪call 閔大爺lor...

一同大爺話打籃球..佢話打俾umi wor..

= ="小姐,,你真係當正我冇到架wor..

我完全呆晒,,等陣講咩好..??

我決定唔講野..佢地駁好晒,,搵我

我焗住出聲..好心啦..唔好俾希望我..

我唔想再喊多次lor..唔知點解..我又唔避忌..

就同佢地一倫嘴講左勁多野..收線""

呵"沖緊涼諗緊..唔通佢唔嬲我..但係..

一諗起佢d眼神...都係果句..

"算把啦'...同埋..我真係想同blu講..

我唔係tb lor..唔好同你d fd話我係lor..

pls....我知我好似係..但係我都鬧番你..

就知唔係啦...同埋..我大把榭.

點解為左棵草黎煩..???哈哈..

我仲咩學ella...爛比喻..

沖完..呀fi call我...嘻嘻..

佢又話打丫...好開心..

聽日唔洗尷尬..喪玩..

yeah..但係le家野...都係唔好放咁多希望落去..

上次就係咁...搞到自己down晒...

主..hope你俾個好既回憶我啦/...

我唔想le個回憶成為灰燼..殘留於我既眼淚中...

如果真係得..咁就"謝主隆恩"啦....

^^(爛gag完畢)

刊登時間︰2007-02-24 12:02 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 2 月 22 日  星期四   晴天

實在太開心..

我依家係hm..

爆開心..我終於上得返網啦..

我即刻睇返某d野..發覺..

我是確確實實地脫了節,,,

我完全覺得自己out晒..

呀blu,,,今日冇啦啦係人地換緊3既時候打黎..

都唔知開心好..定唔開心好..

開心:佢終於返黎啦..um..好開心..

唔開心:人地換緊3..冇啦啦打黎..

搞到d3跌晒....= ="

估唔到..個個都咁開心..

可惜....同你地講..我以後唱k..

盡可能都唔會搵呀wing..

人地一開門..佢就入去搶remote

跟住..我地咪就係去左S.H.E演唱會lor..

唯一興幸既..係S.H.E都有請何韻c..

stephy,陳奕迅,at17幾個嘉賓既..= =

佢..都幾好笑..呀fi就生日..我就第一次去...

但係..竟然係佢話事..仲勁到..噴熱朱古力..

遲早我同fi都熟晒..

啱啱裝得番部機..^^

woo..雖然我係out左d..

但係..希望大家搶錢搶得開心...

好想去多次aia呀...><""

最後今年啦..嗚嗚...

p.s qooza個系統有d問題..

show唔到d圖...我用住黑色先..

刊登時間︰2007-02-22 07:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]