2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天

2007-09-19

之前果篇應該多d野的..

因為..我部腦...- -"

今日都係咁啦... 第一堂就係中文

琴日就話準備"鉛筆"...點知我就搵左料

今日先知..原來係推銷鉛筆..- -:

唔好玩啦...sell le d冇聊野..都要成2分鐘...

咁我係18號..我地就有20個人(跟學號)..[全班有40人..分一半]

咁我就亂咁黎..乜都講少少咁啦..

哈..點知..講完..啱啱夠時間,,我仲要講到口震震,,

又俾我..全班最好wor!..又話我美中不足wor..講左個art..

其實唔好話你出個題目冇厘頭... 事賓上..d人講果d野仲有厘頭..

開頭d人都叫做正常d..頂多都係話..整果d木係用亞馬遜盆地d木黎整..

後面果d已經唔係筆了!佢地成班廿七世紀發明家咁..

一支鉛筆...撕爛2面..就係原子筆..唔用..就合番埋..做番鉛筆

而有d又話..如果你覺得你用緊果支唔好..就不如用佢果支..

因為..如果你唔用支筆可以屈成2截...易於收藏..

最強既..未止........仲設有導航系統..方便埋揸車既朋友..

有一個仲冇厘頭..佢個牌子係c force(唔俾eng)

佢話..唔係果dc force,,,係中文黎的..叫做"獅科"

可以冇啦啦變身成為星球戰士..飛機大炮lor!....- -"

跟住又作文..要200字..但係..個topic係.."my favourite pet"

因為..受左2-3星期既tommy訓練..eng有明顯進步,,

可惜...我諗我grammar錯到抽筋!!!必定!!!

去hall睇果個drama..(好似串錯..)笑死..惠明..上去做chird..

係外國人面前.總是緲小的...佢地就係上面猜包,剪,泵啦..

咁佢明明打和..冇啦啦yeah....笑死!!!!

劉祉欣(eng camp 人)又冇啦啦話其中一個好似camaron把聲..

算啦..佢傻左了...根本唔似..

返hm..冇啦啦幾經波折..但都叫玩得開心..

咁同佢地2個一齊返hm啦..

咁geog又話要咩舊曲新詞

刊登時間︰2007-09-19 06:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天

sorry呀!

我對電腦le家野..

都可謂又愛又恨...

我好憎佢成日hand機..

但冇左佢..我又會死..

因為冇得打qooza..而且le個係我同lianna,8婆

元朗&屯門的朋友聯絡的唯一方法..真的是想死..

今朝返到hm...(由深圳到hk)好多hw未做..晨早流流做晒d hw

除左mathematics!做到想死..大佬...4張ws..做要做晒..

最唔gur係..佢要我地做係一d唔洗交既簿度..

最想鬧佢..就因為..佢永遠唔會睇你有冇做..又唔會同你對ans..

做左..又唔知ans..真係唔知做黎托咩.........- -:

由於聽日冇maths堂既關係..我唔做..吹脤..咁q多野做..

你估我係咩呀..?鐵人28呀..?

突然又好憎我老母..好叉煩..由於..我份人比較唔記仇..(姐係冇記性)

就大人不記小人過..唔記得左了...

總之我有好多次..想拎起把較剪直插喉嚨既時間..

我就諗起,,地球上仲有好多既美女需要我..仲有地球另一方既朋友miss 緊我..

我決定....較剪le家野..都係用黎做勞作好d....

刊登時間︰2007-09-16 09:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天

我發覺...我發覺....

 我愛上2樣野...1.打QOOZA

                     2.聽WESTLIFE D歌

呵呵...冇他既...聽eng song 感覺上..高級d<--膚淺

成日都聽唔到隻8婆鬧我肥婆..好唔慣,,

今日董泳雅唔知同我做乜..總之就係玩緊啦!!

咁佢就玩咁話我8婆...我唔知點解好快就答左句..

唔係丫...我係肥婆..8婆去左加拿大..

佢話...你講咩呀..?我就冇言了...

之前我呀爸呀媽諗住去大6..朝早陪我食早餐...

冇啦啦搭lift笑左一笑...我呀媽問我咩事..

我唔敢答佢..因為..我冇啦啦諗到包皮包皮菜菜菜..

我諗...明白le個gag..同埋真係會笑得出...可能得隻死8婆..

tommy仔可能都會既...但我硬係覺得佢d笑容..好假..

yulanda..成日都好似..因為冇人陪而陪我地...

so..令我冇形中覺得佢..好似唔會理咁唔好笑既笑話..

wing..成日係度唱eng song..但佢又only識一句...又唔知咩歌名..又唔知邊鬼個唱..

唉...我就成日同佢鬥...全部都係...eng comp聽的..or隻8婆..

應該係懶高尚既8婆..sd黎的...

唔知你慣唔慣呢..?我諗住join歌唱比賽..

我實行...吓死晒班友仔............哈哈..問你死未...

係啦..除左開頭講果2樣野..我仲愛上左填詞..

我諗住唱..."古巨肌"的-touch

我連詞都填埋....呵呵...although我知係12月先會唱,,

更何況我maybe會淆...更未知我入唔入到決賽..

可能我會改歌...有好多的未知數的,,

讓大家先睇睇我的歌詞吧...我自己的主旨係..個音未必跟足原本..

你試試看..能否感受詞大內容吧!!

新歌詞-"for 死8婆"

 

只需要安慰  何解一個自閉

愈笑愈難受 當初的我倆相打鬥

傻笑著你要走

 

如我說真的掛念你 到處是你的氣味

你已遠去還要等你 等到不記起

 

*美國亦會想 到掛念我嗎?  難道我真的太差?

你那天收了那份禮物嗎?    笑著離開亦有點假(i know that there are so far)

 

這些相 不敢想 我是否真的傷

這追憶到認識的車廂

見我倆 每次見你 我也習慣高聲唱

告訴我 別讓我 這晚再次要獨過

當日離開了 如印象過的這麼少 還只好告別了*

 

多得你幫手 能安撫我就夠

那怕路至北半球 但我也能夠跨過

這樣怎叫多?

repeat *

當日傻不少 如結局只得哭泣叫  還想她在這笑

 

                  完

係啦...其實就應該係多倫多..但由於唔啱音的關係,,

都唔係差好遠姐....都係幾cm到啦...係地球......儀度

有d位...你見我..有少少隔硬黎...哈哈...都係果句啦..用肌肌的方法..

lun lun下就得嫁啦...><"

p.s頭先我係照記憶打出黎的..因為我依家係大6..

好驚驚呀...我唔知點簡科..唔知點樣去升...唔知會唔會被踢?

唉,,,,,,,,,,,,,,,le sir 傻的...係咁俾hw!!!!!!!!唉,,,

 

刊登時間︰2007-09-15 01:04 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天

琴晚同君傾到好夜夜呀!!!

我都知咁樣唔多啱!!明明過多1日..再多d就番學了

可是..傾傾下,.變左好似佢聽我講野咁...= =""唉

本身...呢...就係tommy仔..佢個訊息打埋d..叫人打俾佢.

咁我咪幫我sell行d囉!! 咁點知..君君就當左係我既新電話..

哈哈nor左!!好衰tim..咁講野!!- -"咁tommy講到又勁好笑wor!

um....xxxxxxxxle個電話你識嫁?咁我唔多記得..

咁問佢咩事lor!佢話..有人打佢電話..跟住問..

係唔係..劉詠雯 呀?哈哈...笑到我死!!

 一次過..玩左2個人!!不過此次一次..,下不為例,,因為狼來了的故事!!

傾傾下..傾到4點幾...就掛線了!因為君話唔想睇日出..

再玩多陣pc..就訓了...好正..都未試過咁正..

今日攰死了..冇左liu哥係度...但又多個李lok彤!

冇啦啦打黎..又問我做好hw未..日日都打黎問..

問完又話..等我問下戴曉雯先!跟住又冇左下文了!

 妖...一打黎..搞到我吓醒左..又訓唔番...成日都係度做野..

 首次汁左我亂亂的房房..跟住就折3..再跟住..食野...

 唔好鬧...真係的..咁冇理由拖完地先食姐...污嘈到死!

 如果bath先..咪一樣污嘈番...所以我6點幾食左了..

 11點幾訓...唔知係咪放生左2個月,,,其實年年我都咁樣問自己,,

 其實..聽日係咪真係要番學?

 冇啦啦4點幾責醒左!- -:老豆仲未訓..自己又唔知點解醒左..

又訓番...跟住..就6點半醒了..依家係度打番..7點半了!唉..

8點半就要番到學校..唔多習慣..都係each night玩到3點幾先訓過癮d!!

P.S我媽媽話..有人好夜打俾我..我諗應該係tommy仔...都話左咁夜唔好打家電咯!

搞到佢依家以為我有仔了- -:煩..好心佢就唔好..咁大疑心啦!我咁既樣..有你就真係驚咯!

刊登時間︰2007-09-03 06:59 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天

好q眼訓..

琴日勁夜訓..4點幾...我諗我未試過傾msn傾咁耐!

冇計..不嬲就玩pc..玩到3點度就自動眼訓..

早d又訓唔著!同左tanya係咁傾..其實..我都有d想讀現代!

媽媽俾了!!! 但係10月先開始!

冇啦啦問小春子野...冇啦啦lianna   hi我..

- -...完全唔知講咩好..我只好係咁um..當然唔係打出黎啦!!

我唔知打咩好既同時..lianna等到以為我有事..

打"so  how are you?"

結果..我用左d grammar勁錯!english勁屎既eng答佢..

[email protected] (電子郵件地址尚未確認) :

Hi Mandy!

MAn``..[[lianna lianna lianna   oh yeah!  lianna] :

hi

i wait you a long time!

         for

[email protected] (電子郵件地址尚未確認) :

I see that! It must be late in Hong Kon!

Kong*

MAn``..[[lianna lianna lianna   oh yeah!  lianna] :

4:00am in Hong Kong now.

[email protected] (電子郵件地址尚未確認) :

wow...that is late!

are you tired?

MAn``..[[lianna lianna lianna   oh yeah!  lianna] :

very tried!

but i went out to eat when you first on.

[email protected] (電子郵件地址尚未確認) :

oh...my computer messed up and had me online when I wasn't here!

so how are you?

MAn``..[[lianna lianna lianna   oh yeah!  lianna] :

um....i think my Engligh is not good.How about talk wih you tomorrow.and Tommy here that i will be batter to talk!

[email protected] (電子郵件地址尚未確認) :

your english is fine! but if that is what you want.. =)

I will talk to you tomorrow!

MAn``..[[lianna lianna lianna   oh yeah!  lianna] :

yes.The English all is i want.Tommy just help me to check the grammar.

 

 

就係咁..就唔傾了!!當然..遲訓冇咩所謂...

冇啦啦今朝10點俾隻liu哥打電整得醒左!

又訓唔番...最努氣就係佢打黎傾閒偈

真是她奶奶!!!lianna又係玩野的..叫我2點on..

佢既afternoon ..咪姐係我既3點!!

成日做埋個maths佢..得番幾頁!好開心!

之前果幾日...忙得要命..多謝各界朋友相助!

做做下..勁眼訓..但又未做晒...又想睇雙子公主! 

唉......依家啱啱1點..已經好想訓了!!

啱啱同tommy傾完電話..其實覺得自己好衰..

佢打親黎..自己都唔多得閒..成日叫佢收線...

俾著自己都會好唔開心啦!!sorry呀!小龜龜!

但如果你問我最想佢似咩...唔係豬..(我唔係dorothy) 

 係一支洗潔精!!因為佢講野從來好似唔識得濃縮!!

 問佢咩叫做化學..哇!!好多野嫁wor!..拿..講番粒子先啦!!

 問佢..咩叫相對論..咁...........(下刪1個字)

 因為我通常已經阻止佢講落去了!!!!

 今朝聽佢講..話佢俾人地話佢把聲似女仔..

 得意!!算啦..smart man..要變為smart girl了..市場需求量大嘛!!

唔打了..聽日仲要趕起晒hw!!又要汁hm..又要搞惦晒開學d野..講真都冇咩要拎..

又係果d!!!!!唉......我是panda!!!
 

刊登時間︰2007-09-01 12:49 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]