好耐無講過呢句說話 心情大好
我尋日既心情可以 用
差到 從到無咁差黎形容 !!!
算吧 今天心情大好就不就好了 ?
不過= =我的生活真的HEA 得過份
悶到抽根
讓我無聊埋呢個星期先...
嘻嘻..
今日睇左一集呢個x和美人 ...''
都幾好笑 哈哈
我印象中有一集 koki 會同 肥婆....=3= 抱抱 佢超痛苦 哈哈
KAME 真好=3= 次次都可以做主持 所有 罰都無佢份 唔公平丫 !!
罰好玩MA !!!哈哈
第一條 問個個咩巨人馬場
問佢打人既絕招係咩
重要KT做出黎=3=
JIN 要做..
問佢要 邊個做對手 好快就答 「田口」
果然 JUNNO 永遠只是被打的角色 哈哈..
很帥的答對了 ~! 天= = 你怎麼可以這麼帥呢..
第2條= =
笨jin 唔識答 就亂黎= =
koki 都錯
ueda 好努力咁諗緊既時候...
觀眾群中 : 「 沖呀 ueda 」
哈哈 爆笑.... 原來這裡有ueda的飯
ueda 還很不冷靜地耍帥 被koki 制止
(想不到你的 fans 的年齡 是.... 媽媽這一代=3= 天!)
再來一下 : 「ueda 君
但還是錯 ~!! 哈 (倒地 )
唉 禾真係好無聊 = =
晚上看了這個 misic firghter... ''
沒字幕啦 看得我好苦 @@
但超好笑=3=
是剛出道的kt
又係最 xx的人""
然後他們不知道 最 xx 是什麼...
kame 會帶他們 順好次序...
再要他們猜 他們是最 什麼?
第一條問題 的排名是 :
koki > jin > junno > maru > ueda
jin 不知搞什麼在耍脾氣 =3= 很好笑''
然後 猜了很多 ....
koki 超興奮 第一名
他猜:「 美男子 ! 」
jin 先拍了他的頭 然後 某人直衝上來 嘔打....
哈哈哈哈 是ueda 君 因為他第 5 名 ma..
哈哈 kame 摸了他的頭=3= '' ueda 君真是超可愛 !!!!
然後最後是 最多朋友的人~
哈哈 ueda 君原來也是那種
出來好嗎 「不要」 哈哈哈 那種人
然後又被 maru kame 摸摸 你們今天當他小朋友=3=?
第2條係 jin 帶佢地 排....
次序是
kame >ueda > junno > 4 從缺 > koki 同maru 坐在一起= = 正確是 koki 坐他上面''
哈哈 kame 一猜就猜自戀
但不是..
看到這裡 沒有了
!!!!yayaya 我要殺人= =
|