天牙整個死人野整到我想爆粗[炸]
搵極都搵唔到可以上傳歌既地方=_______=激死朕啦
不過應該好快又會厭倦嫁啦就擺陣先啦=3=~*
UP多幾首先∼☆[樂]
天牙我真係好唔捨得我個"圭"板牙!!!!!!!
不過.. 不過.. 我有欠於b團...○| ̄|_________......(!?)
然後WALLPAPER又係b團!!XDDDD
.......
牙牙牙牙我真係好唔捨得圭圭牙∼∼∼
我對左"你"一個月咋!!!!!! 原諒我啦∼∼∼∼[淚奔]
天牙我仲係人黎既!!!!!!!!!!!!!!!!!!![抱頭]
咁遲先知呢個消息!!!!!!!!!!!!!!真係撞牆算啦!!!!
幾耐冇尖叫!!きゃぁぁぁぁ
林先生雖然你唔係少女樣但你咁樣返黎我真係尖叫死啦!!!!!!!![大心]
好啦好啦我依家要追返你地啦[衝]
逢星期5晚上8點!!緊記>////////<