MK中.... 接到不知明電話 
原來是 傻豹 & 杰佬....
接電話的一刻完全認不出是否杰佬 太可愛了那說話聲!!!!XD////
『唔等得唔好等囉~』
「好!下次我都咁講‥」
『唔好牙對唔住牙[哭]』
回東邨,,在小巴上跟 杰佬 傾 電 話 !! 欲言又止?
本以為下個站但已看到他們在這等我了 !!
「做咩牙岩岩去溝仔牙」
『唔係牙』
「比仔溝?」
『唔係牙 女仔黎嫁!』
「比女溝!x2」
XDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!![爆笑]
在馬路口‥看到母親大人在遠遠前方!!
急步趕上前,,途中竟“甩鞋帶” 天牙快手把鞋帶隨意塞進Dr.M內就衝!!
又跌再塞再急步行再跌(-_-) 眼看著母親大人飛快的走遠了就跑了!!
在最後一刻忍不住就叫了。隔住成條走廊咁長終於比我追到啦[擦汗]
其實我一開始已經非常文明地→打電話......奈何這女士沒反應○| ̄|_...
Dr.MARTENS你"又"令我起水泡了 
今天只睡了一小時很睏 おやすみ。 |