好累...
今早(-_-) 倒塔咁早.. 返. 大. 6...............
原本本大小姐身體累而拒絕了,推親妹出去
『打死都唔去嫁啦!!ヾ(`A´)ノ"』
怎知.......... 既然母親大人咁晏都打多次黎問我去唔去囉.......(TAT|||||)
好啦好啦...... 買左M記早餐,,差少少先11點買到 芥末魚柳飽飽 (TAT)
係MTR匆匆咁食埋個 豬柳蛋 ( ̄3 ̄)..
好遠..羅湖好Q遠...( ̄口 ̄;;)..............
之後過埋關搭大6火車,第1次搭大6火車XD
之後轉的士返到村,本身叫司機等等車返我地去深圳火車站SO比多D$佢
太耐冇開木門啦(;;≧Д≦)ノシ好難開....... 望下間祖屋就走嚕
仲係保留住祖屋的味道..........(⌒ー⌒)*
個木門好難關(-_-|||||||) 出盡食奶之力!! 終於母親大人關左。
走之前見到 敏儀姐媽咪 ~ 傾左陣就行去岩岩的士度
佢走左囉.....................( ̄Д ̄)..............我都估到嫁啦...
無計行去 司馬 個邊搵的士,途中見到 翠兒 !!
好耐冇見佢話我瘦左XD 佢都高左( ̄∼ ̄)
去供銷社買野食( ̄∪ ̄)返鄉下既習慣∼
見到有的士,但原來佢地成家人食完野諗住走
唔好意思要佢地行返去,不過佢地都好人
係大6火車站買飛.個票務員我諗佢都要買助聽器。
終於返到香港啦‥‥‥好感動(TーT)
搭 香 港 火車 時訓著左。
訓訓下醒左‥右前方一對 痴男怨女 嘈 音 騷 擾 囉!!( ̄口 ̄##)
你地可以啜啜,你地可以摟摟,你地可以談情‥
但可唔可以係正常人既收音範圍呢!?!?!?
天牙女人你把聲可唔可以唔好咁高牙!?
咁牙男人你又可唔可以唔好扮MAN咁壓低音但好大聲牙?!
啜啜有聲我知...但佢地連摟摟都可以有聲牙攞命!!!
不過算啦反正都就落車∼當鬧鐘囉( ̄Д ̄)~3
去樂富,行陣吉吉島,買完野食累了歸家(* ̄‥ ̄*)
薯格好好味(づ ̄ ³ ̄)づ~♡蔥油餅好味左★ |