★笑顔のために… ≒ ゆや’s ブログ
ヲタク溺愛します❤
モウソウ×ヲタク 最高!XD
プロフィール
名前:ゆや≠小草
出身地:ホンコン
住所:黃大仙
誕生日:3月5日v182
血液型:不明
身長:172㌢か174㌢..ぐらい?
体重:㌧㌧㌧秘
趣味:音楽、入浴、妄想、映畫観賞、ピアス、
髪型:一團糟||||orz
口癖:。。。?
性格:知らない。典型雙重人格?
好きな言葉:FANS皆朋友 [燦笑]
好きな食べ物:オレンジジュース、イチゴ、メロン、ケーキ、なす、玉子、ラーメン
好きなブランド:VivieneWestwood、SUGARMAN、VANS、Dr.MARTENS、
好きな色:橙、粉紅
好きなタイプ:可愛い笑顔
好きな教科:日本史!!
好きな映画:動作、怖い、面白い
好きな音楽:METAL、ROCK
好きな花:ない...ですね★
好きな動物:ネコ!ウサギも(^-^)
嫌いな物:後悔、熱く
煙草:嫌い
ピアス:口1個、舌1個、擴耳1個、耳骨1個
紋身:中指1個
宝物:友達、BANDMAN、CD、雜誌
携帯電話:LG KF350 ICE CREAM~メロン
尊敬する人:X JAPAN! ...人?(笑)
今一番欲しいもの:回鄉卡、環、紋身
今一番やりたいこと:仕事。
ここだけの話:最近黑暗面多了。
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
月別アーカイブ
最近の記事
我你他
人生
12012
2009-12-13
エゴイスト達*
カテゴリー
全部 (125)
お知らせ!! (10)
お誕生日☆ (3)
写真・雑誌・ビデオ (5)
気持ち♥雜文 (22)
♩歌詞♪ (3)
日剧★動漫 (9)
人間觀察 (43)
心理.質問.星座 (6)
愛人相關 (16)
新聞/NEW RELEASE (8)
コメント
最近三個月尚無任何留言
リンク
音源集
☆★2008 年 10 月 28 日  星期二★☆


【我愛的聲優達(*´∀`)ノシ】 e53愛人相關

1 石田彰
2 平田広明
3 櫻井孝宏
4 宮田幸季
5 私市淳
6 千葉進歩
7 鈴村健一
8 森川智之
9 岩永哲哉
10 速水奨
11 子安武人
12 保志総一朗
13 草尾毅
14 山口勝平
15 関俊彦
16 三木眞一郎
17 神奈延年
18 杉田智和
19 鈴木千尋

排名不分先後♡

v52008-10-28 08:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2008 年 10 月 28 日  星期二★☆


【近來看的色々】 e53日剧★動漫

有些日剧看了但沒有貼過圖

『民俗学者 八雲樹』很好看哦!

及川光博王子∼  不過在剧入面很"薯"XD 只有在片尾曲很"型"↓

平山あや★

 

 

還有還有『アットホㄧム·ダッド』!!

親情大好!感人 理絵 好可愛哦!!❤ 亮太 也是!!

 

 

 

然後是..『がんばって行きまっしょい』................

( ̄- ̄)本是為了 小內 看的.. 怎知那時期他被封殺所以只有頭2集

不過算啦看以後的發展如果是 小內 的話我想我會殺了 悅子 (-_-##)

天牙我討厭了 鈴木杏 !!!(≧-≦) 不過喜歡了aiko的キラキラ

為了 小亮 !! 為了 紗季 !! 我會努力看完的............................。

 

 

動畫了.. 追看『遙かなる時空の中で∼八葉抄∼』中。

也討厭 小茜 。無計啦她實在太呆啦!! 那會有人這麼白痴的牙!!

不過這本身是女性向遊戲是這樣的了( ̄Д ̄)

BUT! BUT! 宮田幸季 的聲音真不是普通一般的 動.聽 !![鼻血血灑一地]

 安倍泰明 這角色最愛///// 石田彰 的配音,,我暈了

v52008-10-28 12:38 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


☆★2008 年 10 月 27 日  星期一★☆


【中國●胞】 e53人間觀察

好累...

今早(-_-) 倒塔咁早.. 返. 大. 6...............

原本本大小姐身體累而拒絕了,推親妹出去

『打死都唔去嫁啦!!ヾ(`A´)ノ"』

 

怎知.......... 既然母親大人咁晏都打多次黎問我去唔去囉.......(TAT|||||)

好啦好啦...... 買左M記早餐,,差少少先11點買到 芥末魚柳飽飽 (TAT)

係MTR匆匆咁食埋個 豬柳蛋 ( ̄3 ̄)..

好遠..羅湖好Q遠...( ̄口 ̄;;)..............

之後過埋關搭大6火車,第1次搭大6火車XD

之後轉的士返到村,本身叫司機等等車返我地去深圳火車站SO比多D$佢

 

太耐冇開木門啦(;;≧Д≦)ノシ好難開....... 望下間祖屋就走嚕

仲係保留住祖屋的味道..........(⌒ー⌒)*

個木門好難關(-_-|||||||) 出盡食奶之力!! 終於母親大人關左。

 

走之前見到 敏儀姐媽咪 ~ 傾左陣就行去岩岩的士度

佢走左囉.....................( ̄Д ̄)..............我都估到嫁啦...

無計行去 司馬 個邊搵的士,途中見到 翠兒 !!

好耐冇見佢話我瘦左XD 佢都高左( ̄∼ ̄)

去供銷社買野食( ̄∪ ̄)返鄉下既習慣∼

見到有的士,但原來佢地成家人食完野諗住走

唔好意思要佢地行返去,不過佢地都好人

 

係大6火車站買飛.個票務員我諗佢都要買助聽器。

終於返到香港啦‥‥‥好感動(TーT)

香 港 火車 時訓著左。

訓訓下醒左‥右前方一對 痴男怨女 嘈 音 騷 擾 囉!!( ̄口 ̄##)

你地可以啜啜,你地可以摟摟,你地可以談情‥

但可唔可以係正常人既收音範圍呢!?!?!?

天牙女人你把聲可唔可以唔好咁高牙!?

咁牙男人你又可唔可以唔好扮MAN咁壓低音但好大聲牙?!

啜啜有聲我知...但佢地連摟摟都可以有聲牙攞命!!!

不過算啦反正都就落車∼當鬧鐘囉( ̄Д ̄)~3

去樂富,行陣吉吉島,買完野食累了歸家(* ̄‥ ̄*)

薯格好好味(づ ̄ ³ ̄)づ~♡蔥油餅好味左★

v52008-10-27 02:27 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]