如果!! 尋晚唔係去左肥仔度,我一定失眠。
尋晚,不停喊喊喊,唔知喊咩.只係好傷心好想喊
原來係因為hide生忌!XD [炸]
(講笑姐唔知點解。)
哦呵呵呵....
為左我既新寵們!!! 我轉板面了XDDDDDDD
呢度耐到我差D唔記得左點轉板面牙!!!!!XDD[毆]
不過!! 好彩有留低以前D語法姐∼ 呼!
呢個BLOG都係只會講佢地嫁啦應該XD
唉牙∼ 封晒塵咁∼ 打下野先∼
久久冇睇過佢地d官網∼ カーマ・シェンジン、バビロン、Metis Gretel 既都冇左‥[跪]
D'espairsRay佢地09年09月09日出個隻『FINAL CALL 』MAJOR到呢!!(QAQ)
外國到呢!!!!!!!!!!!![拍台]
Dio... 我都係除左MIKARU同勁高既KEI認到之外... 其他都唔係好記得XDDDD
哇佢地出左LIVE DVD啦!好想睇‥[口水]
我依家先見到... MoNoLith係雙VOCAL嫁!![毆]