十一點多撲出cwb"買"禮物,這份禮物該是Baby~~的心頭好,可惜我不是買給他的

與魷到荃灣剪頭髮
好嬲呀我!!算點呀?
罷明hea剪啦!!上次都冇咁衰架!
點做髮型師架?唔明咩係"碎尾"呀?定係你覺得"剪齊"係等如"碎尾"呀?
完全無髮型可言囉!
我肯定我所有身邊人都可以剪得好過佢!
頂!

雖然我的頭髮長得很快,但看到這個樣子,真的生不如死,好想一夜長髮
到三聯買包禮物的東西,我腦中的某部份的確給喚醒了,竟然肯花心思去買禮物,包禮物,看得魷有點酸溜溜,放心喇,CHAOS的生日禮物,我會包得美輪美煥的~~

打波先嚟落雨......
今晚去Oli家中打邊爐,有不少笑料
大家都忘記在<<刑事偵輯檔案III>>裡,誰飾演大勇的弟弟,姐姐給的tips錯了大部份,fake哂我哋,當"他"出現在電視螢光幕,大家立即大叫"海俊傑"!!都話人馬座講大話叻到可以連自己都呃埋架啦......
之後玩UNO,燕燕竟然輸左,懲罰係「扮春卷」,仲要一路「漉」,一路叫「我係春卷」,笑爆
臨天光,我就睇左本聞名以久的<<三分神射手>>,不過點失望,可能是期望過高
朝早八點,散水
分類: 未分類 |