今日考social change,幾日以來不算好努力去溫,比起會考,a-level的時候,大學以來不曾努力過,我果然是不被人迫便不做事的傢伙
原本今日要五點鐘俾波衫Oli,
但係四點九先喺荃灣等車,
仲要等足十五分鐘先有車,
如果係四點九有車的話,
我相信我會趕到......
Sorry,Oli
我甚少會犯這樣的錯,
遲大到是我從來不容許自己犯的錯,
不過今次我控制不了,
我沒有選擇,
我也想什麼都不理,衝出家門,
如果我可以的話
social change的exam,ok呱,不會很好就是了
分類: 未分類 |