原本去旅行係開開心心 點解去完會咁樣嫁? 唉~~對唔住 唔開心都要記錄下嫁啦!!! 首先 我地第一個旅行去台灣 去之前 老公話唔同志媽講 因為我唔知佢媽會點 所以我冇理到!!! 但返黎個時 志媽有問阿耀 知道左我地去旅行 佢小小話老公!!! 第二次去沙巴 我死都叫老公同佢阿媽講~ 但老公就出發前先寫字條俾志媽話佢知 其實如果我係志媽 我都會嬲!! 但個個係志媽 我唔可能管太多 老公要點對志媽我都唔可以出聲 可能老公怕志媽屌掛!!? 返到黎 志媽好似冇咩野 但走之前講左句"第二次" 初時我唔太明 夜晚返屋企煮飯食 志姨就開始同我地講 第一次去台灣志媽已經忍左 第二次係最後一次機會 志姨叫我地唔好在去住啦 仲叫我地要對志媽好D 志媽開心就冇事啦!!! 係 呢件事上老公係唔岩 冇同志媽講~但志姨講其他咩要對佢好D 咩我地一齊咁耐都冇變 我唔會認同佢!! 咁多年黎 我未嫁入黎已經做左咁多野 就算你話我住你屋企 呢D野要做都做突啦? 在加上好多野都係你個仔叫嫁 因為管唔到個仔走黎話我?係 初時我冇返工 你睇我唔起我都知 都算啦!! 而家我搵到份工 仲一年加三次人工 你仲想我點呀?你自己保護個仔保到咁 關我咩事先? 我同你都算係咁啦下話 平時唔想同你嘈 都勁小出黎 就算見到都會叫聲你 有咩家庭飯我都會幫手!! 而家你話我唔煮早餐你食?你當我工人呀?而家我同你個仔拍拖咋 而家我唔係求你呀!!以為自己高高在上 但志姨之前 我地已經book左去泰國 係就係太近去一次 但我冇問題wo!!假又請到 錢又夠 爸媽又冇問題 咁仲有咩問題? 好啦 因為知道志媽發脾氣 所以今次真係唔可以講!!!但最初老公都諗到開慢遊 等志媽唔會搵我地唔到!! 但出發前 我問老公搞左慢遊未?點知老公話好貴 唔開 返黎先算!!? WTF!!!又係咁樣 識我地既人都知道志媽不嬲都會屌阿志 但同樣都一定會屌我!!! 今次仲要係佢講到明會嬲 咁我返黎一定仆街死啦 叫左老公返黎做返乖仔一個月啦!! 點知返到黎 佢老母真係好嬲!!!第一日夜晚阿耀已經同我地講志媽打俾佢屌我地2個(仲點係兩個!!!) 我地迫得就迫啦!!!點知第二日就中了!!!我當時返緊工 原本老公諗住出黎同我地食Lunch迫志媽!! 點知出房門就見到面了 志媽不停屌老公!!!但老公忍唔到 發返志媽脾氣!!最後志媽同老公講"叫BOBO唔好在黎呀!!" (呢段野係我放工之後先知) 就係咁樣 我離開左呢個家!!!我唔知仲可以點面對 其實我一直都唔覺得自己有錯!! 我同自己屋企人交代好所有野 自己出錢去旅行 自己同公司請好所有假 我有咩問題? 如果你真係要話我唔幫老公諗 講真個句!!!我點會冇?我每個旅行都有叫佢交代好所有野!! 佢唔聽唔做 我有咩計呢?當然如果我一早知道佢媽會咁樣 呢幾個旅行就唔會叫老公啦!!! 最了解志媽既老公都唔了解/唔講 我做女朋友既 我又點知明白咁多? 點解個個都要怪我?志媽怪我 爸怪我唔同志媽交代 老公怪我點解叫佢去? 點解係我呀?你地去旅行唔叫我又唔見你地怪下自己點解唔叫我?有事就屌我? 而家已經係2014年12月23日啦 正正我同老公既5週年啦 我都仲未返到去呀!!!老公就同志媽冇事啦!!!點解又係得返我一個人呀?