| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 最後一天 | 分類: 未分類 | 今天11點起身.傾左陣電話.
落mk行街.上左去cafe搗亂.
同henry.louis食lunch.笑死左我拉.
跟住小樹黎左.拜託我們要冷靜別亂來
又去食pizzahut.全日都係食野.
thanks everyone.
答應你們的事我一定不會反悔.
為你傷心夠了.已經變成很麻木.
這就當是最後一天吧.以後都不要了.
katie在巴黎.竟可回我的sms.呵
沈博明天會考.加油啊!
前陣子失蹤了.可是我現在回來了.很想念我吧.
剛才跟小翁聊天.發現這樣真的不錯.ush!

我又不脆弱 何況那算什麼傷
反正愛情不就都這樣
我沒有說謊 我何必說謊
你懂我的 我對你從來就不會假裝
我哪有說謊 請別以為你有多難忘
笑是真的不是我逞強
林宥嘉-說謊
| |
發表時間:2010-04-07 10:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-04-06 | 分類: 未分類 | 今天媽不在家.只有我一個>.<
好像安靜得有點過分.好像懶得都有點過分.
早上起床.傾電話.啲秘密好正.唸都冇唸過xd
一定要跟人好好分享一下._.
我開始控制唔到我自己拉.
都唔知自己起度做緊咩.
突然好開心.又突然好唔開心.
可能是天氣的問題.
睇到小翁msn打啲野.心情就會好好多.
原來真係有人用真名做msn名嫁.v.
岩岩同henry.stella去左louis屋企食飯.
跟住去左睇戲.henry送左隻winnie the pooh俾我.
跟住我番左屋企.應間出去買野拉=)

我想得太多.才會變成這樣.
愛能不能夠永遠單純沒有悲哀.
我很想你.但卻沒有說出口.
| |
發表時間:2010-04-06 02:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-04-02 | 分類: 未分類 | 今天唔知做咩7點起身.
拾野.搵相.印野
本來唸住唔出街.
點知charlene冇拉拉拖埋我落水.同stella.charlene出左黃埔.
記住下不為例.其實我好後悔.無計鬼叫我得罪你.
louis 4點黎左.好凍呀早知唔著短袖.
凍到連車都唔等.去搭小巴.7點番到:)
嘻.原來本書起我到
凍.這是你呢

| |
發表時間:2010-04-02 07:55 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | »
|