| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 真的淡了 | 分類: 未分類 | 今天今天;;倒數六天。
原來這些日子很難過。
真想回到一年半前,不去喜歡他。
那麼現在我一定會更好過。
這種感覺是因為身邊的人都失戀了
還是愛得深?
自問早已心淡,但只是不捨得。
我崩潰可能是因為有人幸災樂禍
但我知道他不是的
我太天真,把假象以為真。
以前的片段太深刻
深刻得太快樂.太甜蜜.
現在要苦到夠本.
謝謝朋友的關懷。 | |
發表時間:2010-03-01 08:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 26.27/2 | 分類: 未分類 | 我今日好想打qooza。
尋日.同前日我都唔好開心.
好想好想喊.
我發覺當我好開心之後.我心情突然間跌落深淵.
所有野由彩色變成黑白.
發覺沒人在的時候.真的很痛苦.
那刻我不是空虛.不是寂寞.而是累得可憐.
很多很多待著解決的問題等待我解決.
而每天我都是撇下不理.
我總是在忍.等一天這些東西會自動消失.
可是.他們不會.
當全世界都以為我很快樂的時候.
實在的我很痛苦.
| |
發表時間:2010-02-27 08:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| my 15th b-day | 分類: 未分類 | 我15歲生日拉~
今日過得好好好開心xd
凌晨12點.老豆企圖搶第一.但佢早左2分鐘
最後都係由餅做第一.;後面就係凍拉.
今朝.電話震爆左.
番到學校.我仲以後個個放完假唔記得.
點知;;個個都記得呀!
仲收到好多生日禮物!
全班有34個人同我講生日快樂.
但係凍就冇番.你冇事呀嗎.
lunch.食生日蛋糕.影左好多相.
-尾個2堂.好快就過左.
放學.等秋怡.等唔到then去食野
最後落左去同太平傾計.
好感動同開心呀今日真係.
發現身邊的朋友們都對我好好呀.
好愛你地.特別係餅.親身織頸巾俾我.同埋有222粒星星.
mr.wong講左好多次生日快樂.
charlene送左個生日蛋糕俾我.
思樂送左個kiss俾我.
仲有我d表姐.表妹.小學同學.
媽咪同左我去打邊爐.
小樹份禮物好可愛呀
太平俾左個驚喜我.
thanks to all of you!!!
就黎想喊拉(!)
相太多.見facebook拉=) | |
發表時間:2010-02-22 10:06 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | »
|