| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2010-03-31 | 分類: 未分類 | 今天終於感受到點解孫先生會咁嬲.
明知派錯飯.都仲繼續食.
搞到走黎走去.
最後.被逼出去叫外賣.
f.5 last day
沈博要升中六啊.
好唔捨得你.v.
放學.3Eush.win左
但係3C 輸左.V. Don't be sad!
henry冇番.搞到我music堂好悶.
不開心還要裝開心真的超辛苦.
很生氣還要裝沒所謂真的很辛苦.
以為你會明白.誰知你一點都不了解.
| |
發表時間:2010-03-31 08:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-03-30 | 分類: 未分類 | 今天遲左起身.飛的番學校.
bio*2 quiz 唔記得左個字.但有小翁提.
佢指住啲草同我講係假根.v.
henry.同stella起度寫日記.
history. 真係好眼訓.
lunch. debate win左.
凍係咁同我打眼色.
Edwin.T 好緊張咁.
中文.單元評估.之後笑死我.
放學.睇louis手機.唔該del下啲sms同photos(特別係我果啲)
番到屋企.身體超不舒服
呢個月發生太多唔開心既事拉.v.
上半個月都係喊喊喊.係下半個月先開心啲.
超感謝朋友們陪著我.現在比之前好多了.
1.我永遠不會原諒你.都不會再聽你電話
2.這1年多的時間都已經結束.
3.我希望你不要再出現在我面前.
| |
發表時間:2010-03-30 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-03-29 | 分類: 未分類 | 為什麼今天不是放假呢
今天身邊的人心情都不太好.
餅妹妹失聲.傾唔到計啊.
dt堂.啊sir唔知做咩咁唔開心.v.
跟住呀凍起dt室嘔.有點驚訝!
i.h miss冇番.傾debate.
english.見到小淦好唔開心.我已經想盡方法哄他.
lunch.去g01傾debate.俾John.C同Edwin.T笑死左.
跟住既就好眼訓.V.
朋友們很多都病左.你們要快點好番.
仲有快啲開心番:)
明天比賽拉.俾佢地搞到我好緊張.
3E ush!
| |
發表時間:2010-03-29 09:16 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| fun day | 分類: 未分類 | 尋晚太晏.同好累.所以冇打.
而家打番.v.
3-27 fun day
朝早7點幾.同louis買m記番去食.
之後就整野.好快就搞點灑.
效果超好.估唔到咁多人.
跟住.就好開心賣灑啲野.
晚上去慶功.
同凍.餅.henry.louis.mr.leung.小樹.小lung.daniel.don打邊爐.
入左沙田圍.沿路中發覺我地做左奸商.
我以為你地有撕走佢xd
好開心.放個碗起度你地就會夾俾我.
之後.同louis.henry起mtr傾左1個鐘就走.
原來這樣的我們超幸福的!
超感謝你們幫助.
我知道嫁拉.你地唔洗擔心我.都唔好咁勞氣拉.
而家有咩事.我都唔怕拉.有你地起度.

| |
發表時間:2010-03-28 12:59 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | »
|