倒數還有2日就是我的生日囉!
唔黎就算。
好朋友喎,識左成頭頭尾尾都有9年啦,第1
年叫佢出黎陪我過生日,竟然話其他人佢唔識唔想
去,佢舊年生日我夠個個唔識啦,之前出街、今年
花比生日,我夠唔識啦,咪又係咁出席,呢D真係
好朋友啦。
OK,你話唔想成班人行街,我咪唔行囉。本
來以為今年生日係最開心的,我現在覺得係最唔開
心囉,夏天被人約,應承左結果又被放(飛機),
,然後9月已經開始講生日點,呢樣果樣,結果生
日週竟然同我講無錢,搞到我死求爛求咁,人過生
日我過生日,都過得好唔要面,我都算,但係唔黎
就出聲啦,又唔現身,唔得閒就講啦,直接D,最
唔鍾意轉灣抹角…簡直火爆,火到哭…邊有人過生
日過得咁慘?
有兩個又唔唱K,有兩個(花比+Marie
)又唔想行街,咁即係點?
係最火的時候,小祈∼終於覆我了…都係小祈
∼最好囉,竟然遠不及一個識左咁耐的人…當然還
有Martin佢咁耐都咁支持我啦…不過係呢個
時候,我弟又再叫我幫佢做英文…唉…又作文…一
百字都算,但係係要介紹電影的,睇D英文網睇死
我咁仔…10個差唔多有5個都唔識,證明我的英
文真的好弱,搞左差唔多2個鐘,終於搞掂。其實
可以仲快D,如果我老竇唔吸煙的話(吸煙中我要
到房回避),正因為咁樣,我再火都兩錢重…雖然
後來同弟講左幾句(閒話),心情好返D,不過,
我的決定係唔會改的,照原本計劃唱K,那兩件唔
來就算,我已經唔想再求人了,咁樣好似逼人黎,
我唔鍾意。
雖然我同意一班人行街唔多好…但Marie
的那句話真的令我好唔開心…冷靜D可能係說者無
意,聽者有心?正如我常說她唔等錢洗但又有工返
不好吧?唉…不過這件事我用這語氣跟Marie
說,是我唔夠薑吧?我想…唯一可令我更開心的會
是明天的漫畫和《彩雲國物語》。
那麼,19號上午11:00照在旺角地鐵站
內等吧,多少人都好,最少有2人陪我。有甚麼問
題歡迎18號上午11:00到下午06:45前
打給我∼
題外話,我是不是心情太快平伏過來?總覺得
我應該還更繼續生氣下去…不過被放了仍然是好唔
開心。
呼∼好久沒看《彩雲國物語》了∼今早到下午
的首部分時間,我都努力弄好申請板的圖和明天更
新板面時所需的素與整理。另外還弄了一些網站在
本週五更時所需的事宜。然後,已經下午近2時了
。我洗澡後下街……
到過要到的地方,做過要做的事,回到家,當
然是看第18集的《彩雲國物語》!已經好久沒看
過了,看到近4分鐘的時間,我發覺自己好像下載
錯誤了?但檢查過後又不是,看來這集也許是〝回
顧〞集來@@
倒數還有3日就是我的生日囉!
倒數還有4日就是我的生日囉!